wagmg

wagmg

Az OTP átlépte a tizenötezret

2023. december 12. - arthurthedent

Hahh! Ma délután az OTP részvények árfolyama átlépte a 15 ezer forintot.

Már egy ideje kerülgette, nézegette, szagolgatta, de most átlépte. Megmondom mikor volt ezen a ponton utoljára, 2022 februárjában. Jó régen ám! Akkoriban, amikor Oroszország másodjára is megtámadta Ukrajnát. Azóta a részvények 15 ezer alatt voltak. Megsínylették a háborút, Orbán szabadságharcát, szeretve tisztelt kormányunk csatakiáltásait.

Na persze ez nem azt jelenti, hogy holnaptól 15 felett lesznek a részvények, kisüt a nap, elindul a gazdaság, lecsökken az infláció meg ilyesmi, de azért ez jó hír. Mondjuk nekem. Azt jelkenti, hogy annak a pénzemnek, amit OTP részvényekben tartok csak mintegy fele veszett el. 

Na jó, lehet, hogy csak a 35-40 százaléka. Találtam néhány infláció kalkulátort a neten, még csak véletlenül sem adják ugyanazt a számot, még csak közel sem. Nem számít, azt vártam már két éve, hogy az OTP részvények átlépjék a 15 ezer forintot. Ez most megvan.

Húszig meg sem álljon.

A bejegyzés trackback címe:

https://wagmg.blog.hu/api/trackback/id/tr2818279749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fkv.119 2024.01.14. 02:53:54

Rohadjon meg az otp is, 1 évig szopattak -100% értékvesztéssel, mire nagy nehezen felment az indulóárra, eladtam. Mert megint bukót jósoltak. Erre 1 hét múlva +20%, most meg még +30%. Beraktam a lóvét állampapírb, most nyavajkognak hogy nem gondolták komolyan a "magas" kamatot, mert már nem annyi az infláció (érdekes, előtte 100% inflációt azért bele tudtak rakni), majd jól lecsökkentik a kamatot mindenféle büntitarhával, nehogy "jól" járjon a kisember. Az otp-s cigánykodásért nem akarnak cserébe kártérítést fizetni? Mert akkor nekem is jár, én se gondoltam komolyan hogy nem kaszálok rajta semmit, nekem is jár kárpi.
süti beállítások módosítása