wagmg

wagmg

Na, az OTP-ből is elegem van...

2020. augusztus 04. - arthurthedent

Van az OTP-nél egy lakossági számlám. Az ősidők óta. Jó ügyfél vagyok, mindig mindent fizetek, jól be lehet palizni és tényleg, évtizedek óta az ügyfelük vagyok. Sőt, a vállalkozói számlám is ott van náluk, kettő oldala van, egy forint és egy USD.

Nos, az USD ágát egy ideje nem használtam, mostanában ha külföldről kapok pénzt azt röptiben átkonvertáltatom az OTP-vel forintra. Keresnek is rajta szépen, eladási ár, vételi ár, nem szégyenlősek.

Csakhogy mivel nem használtam az USD felét a számlának, ezért azon felhalmozódott 43$ vagy ahogyan azt az ámerikaiak mondják $43 hiány. Merthogy minden hónapban levonnak róla egy kicsit. Ez a hobbikjuk asszem...

Küldtek egy levelet, FELSZÓLÍTÁS, meg TARTOZÁS, meg HÁTRALÉKRENDEZÉS, és ELMARADÁS. Amolyan banki irgum-burgum.

Úgyhogy beléptem, áttettem pár forintot a dolláros oldalra, de a francba, akkor is! Hát mennyi erőfeszítésükbe került volna egy olyan levelet küldeni, hogy "elnézést, bizonyára elkerülte a figyelmét" meg "mi sajnos nem konvertálhatjuk át a forintot amit a számlán tart a hiányra, ami az USD számláján keletkezett". Esetleg hozzátehették volna, hogy "mint régi ügyfelünk ezúton is köszönjük, hogy nem a másik bankba tartja a pénzét, mert nekünk sokat jelent, hogy öntől minden hónapban levonhatunk pénzeket".

Esetleg még el is adomázgathattak volna a levél végén, hogy "és mi itt a bankban még most is nevetgélünk,  hogy mennyire be tetszett szopni a svájci frankot amire igen kedves és csinos kollégánk két óra alatt tudta csak rábeszélni" még azon sem sértődtem volna meg. Azt tényleg nagyon megszívtam, és tényleg csinos volt meg kedves is...

A bejegyzés trackback címe:

https://wagmg.blog.hu/api/trackback/id/tr4816103510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása