wagmg

wagmg

Használt bugyikat raboltak

2022. szeptember 02. - arthurthedent

Okés, régi. Tudom, csak kiderült, hogy sokan nem tudnak róla, jobb későn mint soha.

Szóval röviden annyi, hogy a hős felszabadító orosz hadsereg amelyik éppen speciális katonai akciót hajt végre ukrajnában, bizony eléggé szeret fosztogatni. Már a támadás elején elég sok videó jelent meg boltok, házak, járókelők kifosztásáról.

A harctéri fosztogatás leggázabb példája a használt női fehérneműk begyűjtése volt. Nyilván hamar kiürültek a boltok, ha új nincs a használt is jó lesz. Az orosz "specialisták" némelyike szétszórta a zsákmányt menekülés közben, innen tudjuk, hogy mit sikerült begyűjteniük. Gondolom ajándékba a szeretett hitvesnek. Csak igényes nőknek...

Használt bugyik...

Az örök sláger persze a mosógép, azt nagyon elkapkodták. A lövészárokba szokás raktározni, amíg fuvar nincs.

Mosógép, az örök sláger

Belorusziából jelentették, hogy a posta forgalma jelentősen megnőtt, a különleges katonai akció váratlan mellékhatásaként. Komoly forgalom zajlott, az orosz katonák küldték haza a cuccost ezerrel.

Hadizsákmány már a belorusz postahivatalban

Namost az emberben felmerül, hogy ha szóltak volna az oroszok, hogy használt mosógép meg használt női bugyi kellene nekik, akkor a derék ukrán menyecskék szerintem kisegítették volna őket. És nem kellett volna ennyit ágyúzni...

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://wagmg.blog.hu/api/trackback/id/tr6217922077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.09.02. 14:10:25

Egyre betegebb a liberális propaganda. Soros ès Biden pánikolnak, mert a kijevi zsidó-náci kormányzat vesztésre áll.

arthurthedent 2022.09.02. 14:45:45

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Látom a valóságot még mindig a fantáziátlan ember pótszerének tartod. :D

arthurthedent 2022.09.02. 14:49:36

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Ja, a te valóságod az. Mi többiek úgy gondoljuk, hogy pont az a valóság, ami nem szubjektív. ;)

Kreml propaganda osztály bérszámfejtés 2022.09.02. 16:06:00

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: A dollárból és rubelből pillanatnyilag kifogytunk, úgy hogy zsákmányolt bugyiban küldjük a bérét. Sajnos a DVD alapanyagaink is kimerültek, így az új homopornó lemezeket sem tudjuk küldeni önnek elvtárs.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.09.02. 16:20:27

@arthurthedent: Nyilván megint a meztelen gyerekekről készült kép gyűjteményét nézegette, attól mindig extázisba jön. Neki a pedofília természetes.

arthurthedent 2022.09.02. 16:37:06

@Kreml propaganda osztály bérszámfejtés: "zsákmányolt bugyiban küldjük a bérét."

Konvertibilisebb mint a rubel mondjuk... :D

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.09.02. 17:14:30

@Kreml propaganda osztály bérszámfejtés:

Nekem VIP-béta státuszom van, szóval nekem titkos galambppostával aranyban küldik béremet. Bóünuszként a galamb sztriptízt mutat be megérkezése után. Te is szereted a galambszexet?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.09.02. 21:04:02

Nem gondoltam volna, hogy ez a blog ilyen gyorsan lezüllik az altesti fertályba.

Almandin 2022.09.02. 22:48:49

@Kovacs Nocraft Jozsefne: A fosztogatók züllesztették le a bugyirablásaikkal. Nagy az Isten állatkertje. Sok mindent vittek már el megszálló katonák a történelemben, de a használt bugyi azt hiszem, olyasmi, amit épeszű embernek eszébe se jut meglovasítani. Az emberi találékonyság és őrültség kimeríthetetlen.
Ukránok mesélték, hogy volt olyan megszálló orosz katona, aki náluk látott először angolvécét. Nem is tudta használni, rátett egy lavórt, belevégezte a dolgát, majd az udvarra öntötte a tartalmát. Olyan falvak vannak ma Szibériában, ahol sokan ma se találkoztak még angolvécével, biztos odavalósi volt a katona. Putlerék bezzeg luxusvécékbe végzik a dolgukat a luxuspalotájukban. Sőt, olvastam, hogy putler, ha valahova elutazik, visz saját toalettet, amit külön személyzet kezel. Ok: a produktumból kielemezhetnék az egészségi állapotát, étrendjét, a szedett gyógyszereit. Emiatt nem adja ki a kezéből még azt sem.

tiltsál ki te gyökér 2022.09.02. 22:52:44

@arthurthedent:
"Látom a valóságot még mindig a fantáziátlan ember pótszerének tartod"
Tehát ha van néhány fehérnemű az utcán, akkor az csak és kizárólag azért lehet, mert az orosz ellopta.
Nyilván nem volt se szatyra, se tankja, se semmije, és a csak úgy vitte kézben, aztán a felét el is szórta menekülés közben.
Csak és kizárólag ez az egyetlen magyarázat az utcán heverő ruhadarabokra.

tiltsál ki te gyökér 2022.09.02. 22:55:48

@Almandin:
"Ukránok mesélték, hogy volt olyan megszálló orosz katona, aki náluk látott először angolvécét. Nem is tudta használni, rátett egy lavórt, belevégezte a dolgát, majd az udvarra öntötte a tartalmát. "
Hát, igen. Ukrajna maga a nyugat, a civilizáció ezernyi csodájával. Az orosz laktanyákban nincs vécé.
AZ pedig a csodás véletlenek sora, hogy a megszálló pont az ismerőseid előtt ment szarni, aztán ők végig is nézték a mutatványt, aztán elmesélték neked itt, Magyarországon.

Almandin 2022.09.03. 01:03:27

Most találtam ezt, szinte hihetetlen:
ruha.olcsobb.eu/hasznalt-bugyi
Ki az az őrült, aki használt bugyit vásárol?

Almandin 2022.09.03. 01:07:19

@Almandin: Amúgy kiderült:
she.life.hu/nofilter/20180727-hasznalt-bugyik-arusitasa-az-interneten-palfy-dalma.html
Fetisisztákról van szó. Ez ugyanaz, amit Japánban gépesítettek is, bugyiautomata címen.
Ki gondolta volna, hogy ez az üzlet nálunk is virágzik, csak rejtettebben.

fkv.119 2022.09.03. 05:45:35

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Ezek a tolvaj muszka zsidó gazdáid! Apád is lopni szokott, hogy így véded a fajtádat?

fkv.119 2022.09.03. 05:46:57

@Kreml propaganda osztály bérszámfejtés: Afgán kecskebaszós videó is megteszi neki. :)

fkv.119 2022.09.03. 05:48:02

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Aranyban? Ne viccelj már! Az árulóknak 30 ezüst a jussa, te judeoJúdás!

fkv.119 2022.09.03. 05:50:07

@tiltsál ki te gyökér: Hát nem is a tulaj tárolja ott...

fkv.119 2022.09.03. 05:51:26

@tiltsál ki te gyökér: A muszkáknak még Ukrajna is a kánaán. Ezek Mordorból jönnek lopni. De hát mi is ismerjük a fajtájukat, DÁVÁJ CSASZI, ismerős?

fkv.119 2022.09.03. 05:52:38

@Almandin: Mint látod, a muszka importra lehet számítani. Én a használt kotonnal is megpróbálkoznék arrafelé, Birkának is bevált.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.09.03. 05:58:49

@Almandin:

Ez a sztori több sebből is vérzik, ezért inkább beleillik a háborúzó felek egymást lejárató fake news kampányába:

1) Kimondottan magasnak kell lennie vkinek ahhoz, hogy bele tudjon sz*rni egy a WC-kagylóra helyezett lavórba.

2) Egy WC-kagyló eléggé súlyos, oszt többet is magukkal vittek? Viccnek is gyenge.

3) A sztori szerint is csak állítólag. A szomszéd Márti nénit földönkívüliek kényszerítettek szexre egy a Földtől 7000 parszekre lévő exobolygón üzemelő exokuplerájban, és még élvezte is. Állítólag.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.09.03. 06:05:50

@Almandin:

Németországban már 30+ éve is virágzó üzlet volt a használt bugyik küldése, ott Dufthöschen néven futott. Ill. valszeg most is fut.

Inkább ez a perverzió, bár jobb rá a fétis szó, mint kisfiúk-kislányok pedofil fényképezése, az erőszakról nem is beszélve.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.09.03. 07:28:27

@tiltsál ki te gyökér: Az orosz katonáknak az angolvécé, neked meg a tüzérség ismeretlen. :-))

arthurthedent 2022.09.03. 08:09:26

@tiltsál ki te gyökér: "Nyilván nem volt se szatyra, se tankja, se semmije, és a csak úgy vitte kézben, aztán a felét el is szórta menekülés közben."

Vannak más felvételek is, ahol katonai hátizsákban találtak hasonló módon használt fehérneműt. Hadd ne én keressek meg neked minden információt, ott az internet, tanuld meg használni.

tiltsáI ki te gyökér 2022.09.03. 08:51:26

@fkv.119: Sajnos birca apjának nem vált be a használt koton...

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2022.09.03. 09:26:59

@Kovacs Nocraft Jozsefne: te beszélsz züllésről, mikor még saját avatarod sincsen, azt is loptad. Legalább szereznél egy másikat. Te erkölcsi oszlop, te! :))

tiltsál ki te gyökér 2022.09.03. 10:41:08

@arthurthedent: "Vannak más felvételek is, ahol katonai hátizsákban találtak hasonló módon használt fehérneműt. Hadd ne én keressek meg neked minden információt, ott az internet, tanuld meg használni."

Te böfögsz a világba mindenféle baromságot, aztán aki nem hiszi, járjon utána. Te tényleg agy és gondolatok nélkül létezel, és egy ukrán törpe seggéből posztolsz. Ott egy rakat szemét a földön, hát nyilván az orosz ellopta. Ha ellopta, akkor miért van a földön? Odáig kellett neki, ott rájött, hogy Tatyjana segge nagyobb? Ha találnak egy hátizsákot, akkor az oroszé lehet csak?

Ja, tényleg, mi van a nagy ellentámadással?

tiltsál ki te gyökér 2022.09.03. 10:55:45

@Almandin:
Hát esetleg ezért kellene ésszel élni, és mondjuk nem elhinni mindent amit egy szerencsétlen botcsinálta újságíró leír.

1. El tudsz képzelni olyan szituációt, ahol az orosz katona ott megy el szarni, ahol az ukrán szemtanúk vannak? Támadás közben, ellenséges területen bekopog valahova? A bent lévők meg végignézik a mutatványát? Ja, tényleg az ukrán budiban minek van lavór?
2. Komolyan el tudod képzelni, hogy az, aki x éve a seregben szolgál az a laktanyákban ne találkozott volna vécével? Sőt, előtte bevonulásáig soha életében nem járt volna soha olyan helyen ahol vécé lett volna - mozi, bolt, pláza, benzinkút, iskola? Sőt a tévében sem látott? Egyébként tényleg olyan nagyon nehéz rájönni, hogy hogyan működik?
3. Leszereli és elviszi? Komolyan? És mit csinál vele? Húz egy csatornát otthon Szibériában? A parancsnoka meg tényleg rábólint, hogy persze Iván szállíttasd haza a 10 ezer forintos fajanszot egymillióért Novoszibirszkbe, hiszen azon a környéken nincs semmilyen áruház.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.09.03. 12:11:40

Inkább arról írj, hogy

"Kivonták, illetve kivonják a könyvtárakból az orosz írók műveit, beleértve a klasszikusokat és a mesekönyveket. Csajkovszkij nevét száműzték a zeneakadémia megnevezéséből, Puskin kijevi mellszobrát a minap távolították el talapzatáról"

Részlet a Bekiáltás blogból, érdemes elolvasni az egész posztot.

Almandin 2022.09.03. 12:38:58

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @tiltsál ki te gyökér: @Kovacs Nocraft Jozsefne: Ha megint bejönnének az oroszok, és végigerőszakolnák a családotok nőtagjait, kirabolnának titeket, stb., még arra is találnátok mentséget.
Nyilván az ukránok se szentek, valamint tényleg előfordulnak nem megbízható hírek, túlzások, ez minden háborúban így van. De az, hogy sok fideszes ma elfogult putyinpárti lett, az számomra döbbenetes. A Fidesz a volt KGB-s orosz diktátor és sleppje mellé állt és sikeresen agymosta a szavazóit is. Ez az, amit 20 éve nem hittem volna, ha valaki mondja, hogy ez lesz. Nyilván a nagyfokú energiafüggőség is belejátszik ebbe. Vezetőink bele se mernek gondolni, hogy elzárhatják a gázcsapot, ezért igyekeznek putlerék kedvére tenni. Az elmúlt 32 évben kellett volna gondolkodni és csökkenteni az energiafüggőséget.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.09.03. 13:38:59

@Almandin:

"De az, hogy sok fideszes ma elfogult putyinpárti lett, az számomra döbbenetes."

Pedig abszolút érthető. Ukrajna a háború előtt sem volt a barátunk, azóta még kevésbé az. Egy nemzeti konzervatív érzésű ember nem támogatja azt az országot, amely súlyosan jogfosztottá teszi a kárpátaljai magyar kisebbséget.

"Ha megint bejönnének az oroszok, és végigerőszakolnák a családotok nőtagjait, kirabolnának titeket, stb., még arra is találnátok mentséget."

Ne te akard eldönteni helyettem, jó?

Ha ukrán katonák szállnák meg Magyarországot, akkor ők erőszakolnák végig a családod nőtagjait. Az ukrán katonák most azért nem tudnak orosz nőket erőszakolni, mert nem jutnak orosz földre, a Donbaszt pedig nó ideje védik az ún. szakadárok. Nemi erőszak lehetősége nélkül cssk tízezerszámra ágyúzták halálra a donbaszi orosz kisebbséget.

Eldöntheted, mi a kevésbé rossz: ha megerőszakolják vagy ha megölik az anyádat, nejedet, lányodat. Esetleg a férjedet, ha más lyuk épp nincs f*sznál.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.09.03. 13:44:19

@Almandin:

Azt sem árt tudnod, hogy a 2. vh. végén Magyarországon erőszakoló szovjet katonák nem kis része ukrán volt. :)

Az csak az akkori magyar szóhasználat miatt van, hogy a köznyelvben oroszoknak vagy ruszkiknak nevezték őket. Valójában nem kis részük nem orosz volt.

De megértem, hogy egy szélsőséges russzofób, mint amilyennek te mutatod magad, ezt nem veszi figyelembe.

Almandin 2022.09.03. 14:16:30

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Annyira ruszofób vagyok, hogy rendszeresen hallgatok pl. orosz zenéket. Nem az orosz emberekkel van bajom, hanem ezzel az átkozott háborúval, valamint a putlerféle politikusokkal, diktatúrával.
Könnyű a másikat szélsőségesnek beállítani, de ez a részedről projekció. Te vagy szélsőséges putyinpárti, valószínűleg fideszes is, de nem látsz rá erre és másokat látsz szélsőségesnek.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.09.03. 14:29:52

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Hagyjál már ezzel! Sorozott, elállatiasodott katonák voltak, akiknek családjaik pusztultak el a magyar és német katonák keze által.
Mióta vonsz le egy népről következtetéseket a brutális katonák alapján? Pol Pot után minden kambodzsai őrült? Hitler után minden osztrák háborús bűnös?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.09.03. 14:48:06

@Almandin:

Szerinted hová kellene állnunk a Szent Kereszt és a Szivárvány Zászló háborújjában?

Almandin 2022.09.03. 14:51:52

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Épeszű ember középre áll, kerüli a szélsőségeket. Egyformán undorító a kereszteslovag-hozzáállás és a szélsőséges LMBTQ-aktivizmus is. Sajnálatos módon alig van mérsékelt párt Európában, valamiért az emberek ma a szélsőségeket preferálják.

tiltsál ki te gyökér 2022.09.03. 15:20:22

@Almandin:
"Ha megint bejönnének az oroszok, és végigerőszakolnák a családotok nőtagjait, kirabolnának titeket, stb., még arra is találnátok mentséget."
Értjük. Tehát minden hazug faszságot el kell hinni, hiszen, ha idejönnek, akkor erőszakolnak.

"Nyilván az ukránok se szentek, valamint tényleg előfordulnak nem megbízható hírek, túlzások, ez minden háborúban így van"
Akkor miért nyalod be az összes baromságot, amit látsz? MIért nem gondolkodsz el egy pillanatig, hogy mekkora baromságot olvastál?

" De az, hogy sok fideszes ma elfogult putyinpárti lett, az számomra döbbenetes."
Egyet mutass már.

" A Fidesz a volt KGB-s orosz diktátor és sleppje mellé állt és sikeresen agymosta a szavazóit is."
Miben és mikor állt a Fidesz Putyin mellé?
Mert az ilyenek, - hogy leírsz egy légbőlkapott baromságot, amiről a vak is látja, hogy totális agymenés erre páran kiröhögnek - nem állás sehova. Egyszerűen a hülyeséged megcáfolása.

Ez az, amit 20 éve nem hittem volna, ha valaki mondja, hogy ez lesz.
Én mondjuk olyat nem gondoltam volna 20 éve, hogy egy szemétdomb miatt Európa eldob mindent, amit elért.

"Nyilván a nagyfokú energiafüggőség is belejátszik ebbe. Vezetőink bele se mernek gondolni, hogy elzárhatják a gázcsapot, ezért igyekeznek putlerék kedvére tenni. "
Miben tettek a kedvükre? Szerinted Putler olvassa ezt a blogot, és elégedett, hogy milyen jól megvédték a lavórbaszaró seregét?

"Az elmúlt 32 évben kellett volna gondolkodni és csökkenteni az energiafüggőséget."
Ezt ugye a németeknek szántad?

tiltsál ki te gyökér 2022.09.03. 15:22:04

@Almandin: "Te vagy szélsőséges putyinpárti,"
Kovács Norcraft Józsefné miben volt putyinpárti? Idézz már tőle valami putyinpárti dolgot. Komolyan érdekel, nem olvashattam minden hozzászólását, te biztos tudsz ilyet.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.09.03. 15:55:55

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

"Mióta vonsz le egy népről következtetéseket a brutális katonák alapján? "

Kérlek, olvasd el még egyszer, amit írtam: vagyis hogy az ukrán _katonák_ sem lennének jobbak, ha ők lennének helyzetben. Ezzel nem az orosz vagy az ukrán népet ítéltem meg - még úgy sem, hogy az elállatiasodott katonák is a nép soraiból kerültek ki.

Ahogy mellesleg a börtönök lakói is, gyilkosok, rablók, pedofilok stb., mégsem a börtönnépesség alapján ítéljük meg az adott ország népét.

(Ezzel együtt tagadhatatlan, hogy az USA-ban a feketék, nálunk a cigányok magasan felülreprezentáltak a börtönökben, de ebbe most ne menjünk bele, túl messze vinne.)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.09.03. 16:09:11

@Almandin:

"Épeszű ember középre áll, kerüli a szélsőségeket. "

Pontosan ezt teszi a magyar kormány, középen áll, igaz, kicsit közelebb az ukránokhoz, hiszen őket támadták meg - az okokba meg ne menjünk bele. De persze onnan, ahol te állsz, ez látszik szélsőségnek, putyinbarátságnak.

Tudom, nehezedre esik megérteni, de nem feltétlenül az USA és az EU tekintendő középen lévőnek.

Nem is kell, hogy ott legyenek, de a _magyar_ nemzeti érdek a semlegesség ebben a konfliktusban, amennyire csak lehet.

Azt se feledd, hogy ha lesz Ukrajna a háború után, ugyanúgy nem lesz a barátunk, ahogy nem volt sz a háború előtt sem.

Ha az EU tönkreteszi mindazt, amit évtizedek alatt elért, az az EU dolga. Mi próbáljuk lehetőleg elkerülni ezt, minden EU-függőségünk ellenére.

Még valami: a politikát nem barátságok vagy fennkölt elvek irányítják, hanem az érdekek. Ahol ez a - mondjuk úgy - elv sérül, ott kva nagy ráfaragások következnek, lásd az EU mostani helyzetét.

arthurthedent 2022.09.03. 16:29:02

@tiltsál ki te gyökér: "Te böfögsz a világba mindenféle baromságot, aztán aki nem hiszi, járjon utána. "

Nem, majd órákon keresztül fogok minden marhaságra forrást keresni, mert valami troll azt mondta, hogy nem hiszem el ezt, meg azt, meg amazt sem. :D

Akit érdekelt a téma látta ezeket a felvételeket vagy négy hónappal ezelőtt. Ha érdekel tanulmányozd a témát, keress dolgokat.

arthurthedent 2022.09.03. 16:41:12

@Almandin: "Épeszű ember középre áll, kerüli a szélsőségeket."

Ja, a két szélsőség a lapos föld meg a gömbölyű föld, akkor hirdessük a banán alakú földet, mert az van középen. :D

2022.09.03. 16:47:28

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
"Azt sem árt tudnod, hogy a 2. vh. végén Magyarországon erőszakoló szovjet katonák nem kis része ukrán volt. :) "

1. ennek miért örülsz ??
2. tudnál erre valami forrást, mert tényleg kíváncsi vagyok

tiltsál ki te gyökér 2022.09.03. 16:56:14

@arthurthedent:
"Nem, majd órákon keresztül fogok minden marhaságra forrást keresni, mert valami troll azt mondta, hogy nem hiszem el ezt, meg azt, meg amazt sem. :D
"
Hát igen, sokkal egyszerűbb hazudozni mindenfélét.

Én azért találtam forrásokat. Ilyeneket, hogy a gazprom rekordnyereséget csinált.
index.hu/gazdasag/2022/09/01/haboru-oroszorszag-ukrajna-gaz-energiavalsag-gazprom-rekordnyereseg-orosz-allam-1-21-billio-rubel-profit-szankciok/

Meg olyat, hogy a Nagy Ukrán Ellentámadás szarbaszökkent
www.portfolio.hu/global/20220902/3-sulyos-indok-amiert-gyorsan-verfurdove-valt-a-regota-vart-ukran-ellentamadas-564735

Tudod az van, hogy vannak a magadfajta propagandisták, akik nagyon távol álltok a realitástól, de a hülyeséget toljátok ezerrel.
Mert leírhatod, hogy az orosznak nincs se tankja, se eszköze, lopja a bugyit, nem látott budit, pléh a sisakja meg fázik az ukrán márciusban - csak ilyenkor a realitás szájbabasz. Persze nem téged, meg a fajtádat, akik otthonról marha okosak, hanem azt a nyomorult ukrán bakát, aki tényleg elhiszik, hogy az orosz bádogsisakkal meg fapuskával várja.
Mi volna, ha te is, meg a többi is szembenéznétek a valósággal, és nem hülyítenétek a világot? Te csak párszáz embert, aki olvas, de vannak nálad sikeresebb propagandisták is.

tiltsál ki te gyökér 2022.09.03. 17:34:12

@h.kovacs:
Bocs, hogy helyette válaszolok, majd nyilván ő is fog.

1. ennek miért örülsz ??
Mivel be van állítva az orosz a világ szemetének, az ukrán meg egy ezer éve a szabadságáért harcoló demokratikus hősnek, azért nem árt tisztába tenni, hogy mi az igazság.
2. tudnál erre valami forrást, mert tényleg kíváncsi vagyok
Ők maguk mondják. 7 millió ukrán katona volt a Vörös Hadseregben, és történetesen Ukrajna itt van mellettünk. Egyébként Magyarországon a 2. és 4. Ukrán Front harcolt. Biztos nem véletlenül hívták így.

fkv.119 2022.09.03. 18:16:57

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "a 2. vh. végén Magyarországon erőszakoló szovjet katonák nem kis része ukrán volt"

A nagy része viszont muszka.

tiltsál ki te gyökér 2022.09.03. 18:16:58

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Attól mert legépelsz valamit attól az NY egy betű, te jósdás futóbolond.

tiltsál ki te gyökér 2022.09.03. 18:20:39

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Hányszor akarsz ugyanabba a pofonba beleszaladni, te nyomorék?
Milyen érzés, hogy a családod tragédiának tart téged? :D:D És gondolom a netes munkásságodat még nem is ismerik.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.09.03. 18:27:05

@h.kovacs:

A smiley nem örömöt jelzett, hanem enyhíteni volt hivatott számára a valósággal való szembesülés okozta sokkot.

Ami a bizonyítékot illeti, @tiltsál ki te gyökér: abszolút korrekt igazolást adott, nem tudnék mit hozzátenni.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.09.03. 18:31:33

@fkv.119:

Vagyis az ukrán és az orosz katonák között egyaránt voltak erőszaktevők.

Az, hogy oroszok is erőszakoltak, mennyiben menti fel az ukrán erőszaktevőket?

Látod, te és pár efftársad mosdatja itt az ukránokat, én vagyok semleges.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.09.03. 18:33:48

@fkv.119:

"Már átvette a hatalmat, Orsós Vitya tanítványával"

Mindig élvezet olvasni, ahogy az antirasszista, antifasiszta, antináci liberális cigányozik.

2022.09.03. 19:05:19

@tiltsál ki te gyökér: "Egyébként Magyarországon a 2. és 4. Ukrán Front harcolt. Biztos nem véletlenül hívták így"

abbahagyhatnátok ezt a hülye propagandát, hogy magyarországot az ukránok foglalták el.
az ukrán front megnevezés nem véletlen, hanem területi megnevezés, köze nincs ahhoz, hogy hány ukrán harcolt benne !
a több hadsereget magábafoglaló nagyobb egységet nevezték az oroszok frontnak, délen ukrán, északabbra belorusz, legészakabbra balti frontok elnevezéssel

logikád szerint északon nyílván baltiak harcoltak a balti frontokban

2022.09.03. 19:06:10

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
"abszolút korrekt igazolást adott"

nem adott !

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.09.03. 19:11:51

@h.kovacs:

OK, akkor az ajánlatom a következő: Juttasd el hozzám az erőszaktevő szovjet katonák _hiteles_ névsorát, és én kiderítem neked a nemzetiségüket.

Dz igazán gáláns ajánlat, élj vele!

2022.09.03. 19:22:04

n@Kovacs Nocraft Jozsefne:
"Juttasd el hozzám az erőszaktevő szovjet katonák _hiteles_ névsorát"
nem aranyom, te állítottál valamit, neked kell bizonyítanod, hogy a többség ukrán volt

a bizonyításodat, hogy az ukrán front elnevezés miatt, abban többségében ukránok harcoltak, cáfoltam !
keress más bizonyítékot !

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.09.03. 19:52:39

@fkv.119:

Tehát Orbán Soros embere? De hát akkor a ballibek miért támadják Orbánt?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.09.03. 20:20:55

@tiltsál ki te gyökér: Mi van te hülyegyerek? Még mindig az elavult hülyeséggel jössz? túl vagyunk már az általános iskolai anyagon, az informatika világában vagyunk.

szotar.com/szokereso/hossz/5-betus

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.09.03. 20:22:23

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Te jöttél azzal hogy az ukrán katonák erőszakoltak. Azért többet gondoltam rólad hogy ismételgeted ezt a propaganda szöveget.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.09.03. 20:25:53

@h.kovacs: Figyelj! Szerinted aki nem tudja mi a különbség a lövész és a tüzér között, az mennyit tud a katonaságról? Szerinted egy ilyen barom megért bármit is abból amit írsz?

"tiltsál ki te gyökér2022.06.18. 23:39:14
@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Szerintem a lövészezredeknél hivatásosok voltak a mesterlövészek.
A rígók meg akkor sem sorállomány.
Nem keverem a tüzért a lövésszel, pont fogalmam sincs, hogy mi a különbség, és nem is érdekel a sötétek mit és hogyan csinálnak.""

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.09.03. 20:32:10

@h.kovacs:

"neked kell bizonyítanod, hogy a többség ukrán volt"

Telesen belezavarodtál, ilyet nem állítottam.

Vicces, hogy már azt sem tudod, mire kérsz bizonyítékot.

Komolytalan vagy.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.09.03. 20:37:31

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Nem álltál tőle messze.

"Azt sem árt tudnod, hogy a 2. vh. végén Magyarországon erőszakoló szovjet katonák nem kis része ukrán volt. :)"

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.09.03. 20:40:49

@h.kovacs: Az idézett három mondatából gyökérnek süt hogy nem ért semmihez. Még hogy a rigó nem sorállomány. :-))

"rigó fn 1. Sorállományú tiszthelyettes v. zászlós (ált. egyetem v. főiskola elvégzése után behívott, majd tartalékos tiszti iskolát végzett katona)"

Hülye ez mindenhez.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.09.03. 20:48:31

2010-2015.miniszterelnok.hu/cikk/szent_mihalykor_az_a_pasztor_aki_elszamol

"Orbán Viktor elmondta, hogy a Keresztényszociális Unió hétvégi, müncheni kongresszusán – amelyre ő is meghívott vendég volt - Angela Merkel kancellár asszony úgy fejezte be a beszédét, hogy „büszke vagyok arra, hogy németnek születtem, büszke vagyok arra, hogy Németországban élhetek, és szeretem a hazámat.” A Fidesz elnöke leszögezte: ahhoz, hogy egy ilyen gondolatot ki lehessen mondani, Németországban a jobboldal győzelmére volt szükség, s ez az új hangulat, ez az új hang Európában.

Rámutatott arra is, hogy Oroszország újabb megerősödése és soha nem látott gazdasági ereje miatt is változás történik Európában, és az Unióban ma már másképp tekintenek a szovjet időkből itt maradt elvtársakra, azok hálózataira, és az Oroszországhoz hasonló politikai jelenségekre. Ez egy valóságos kihívást és fenyegetést jelent Európa számára, amely Közép-Európából kiindulva elérheti az Uniót és a szövetségek katonai erejét is. „Európában, bizony, elszaporodtak Putyin pincsijei, és ezt már mindenki kezdi veszedelmesnek látni” – mutatott rá Orbán Viktor."

tiltsál ki te gyökér 2022.09.03. 21:24:51

@h.kovacs:
"abbahagyhatnátok ezt a hülye propagandát, hogy magyarországot az ukránok foglalták el."
Senki nem mondott ilyet. A szovjet Vörös Hadsereg foglalta el az országot, egész konkrétan a 2. és a 4. ukrán front.

"az ukrán front megnevezés nem véletlen, hanem területi megnevezés, köze nincs ahhoz, hogy hány ukrán harcolt benne !"
Hát azért van. Mert tudtommal a németek túljutottak Ukrajna területén, aztán a VH visszaverte őket. Az ukránokat nem vitték a távol-keleti frontra, szóval ha valahol harcoltak, akkor lokálisan először a saját szszk-jukban, aztán itt aztán mentek Berlin felé. És saját számaik alapján 7 millió harcolt a VH-ban. Ha ez igaz, akkor errefele is ukrán volt a többség. Mondjuk ne menjünk messzire Osztyapenkó ukrán volt.

"a több hadsereget magábafoglaló nagyobb egységet nevezték az oroszok frontnak,"
Ez így van
" délen ukrán, északabbra belorusz, legészakabbra balti frontok elnevezéssel"
Ez is így van.

"logikád szerint északon nyílván baltiak harcoltak a balti frontokban"
Nem, de ha balti állampolgárt besoroztak, akkor biztos, hogy ott harcolt a balti fronton, nem vitték máshova.

tiltsál ki te gyökér 2022.09.03. 21:27:46

@h.kovacs:
"nem aranyom, te állítottál valamit, neked kell bizonyítanod, hogy a többség ukrán volt"
7 millió ukrán. Szerinted hol harcolt?

"a bizonyításodat, hogy az ukrán front elnevezés miatt, abban többségében ukránok harcoltak, cáfoltam !"
Egyébként nem cáfoltál semmit.

tiltsál ki te gyökér 2022.09.03. 21:31:51

@h.kovacs: Ja, egyébként haverkodj Kurttal, okos ember. Jósdája is van, a jövőbe is lát.
Csak az ábécét nem ismeri, szerinte a magyar ábécében nincsenek kétjegyű betűk, szerinte a négy duplája a tíz, és szerinte a fidesz okozta a vihart augusztus 20-án. :D:D
Ja, és szerinte ki lehet lőni a pilótát a gépből

tiltsál ki te gyökér 2022.09.03. 21:39:31

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
"„Európában, bizony, elszaporodtak Putyin pincsijei, és ezt már mindenki kezdi veszedelmesnek látni” – mutatott rá Orbán Viktor."
Aztán a fejéhez nyúlt, elmormolt néhány varázsigét, és pusztító vihart idézett elő.

arthurthedent 2022.09.03. 22:06:18

@tiltsál ki te gyökér: "Mert leírhatod, hogy az orosznak nincs se tankja, se eszköze, lopja a bugyit, nem látott budit, pléh a sisakja meg fázik az ukrán márciusban - csak ilyenkor a realitás szájbabasz."

Tehát az orosz katona nem fosztogat, mert a gazprom rekord nyereséget csinált? Nagyon el vagy keseredve már úgy látom... :D

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.09.03. 22:07:14

@h.kovacs: Totál hülye a manus. Teleszipuzza magát technokollal, aztán számon kéri amit hallucinált.

@tiltsál ki te gyökér: "Ja, és szerinte ki lehet lőni a pilótát a gépből" - már megint hazudsz, sosem írtam ilyet. Tudod már mi a különbség a lövész és a tüzér között? Te csak annyit érzel hogy az AK-47 végét nagy az aknavetőét dugják fel neked az ezredfürdőben, amit tíz betű. Vagyis kétszer annyi mint az anyád. :-))

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.09.03. 22:09:14

@tiltsál ki te gyökér: Nem veszed észre hogy már megint mindenki rajtad röhög? :-)) Nem érzed cikinek?

arthurthedent 2022.09.03. 22:29:04

@tiltsál ki te gyökér: "Egyébként Magyarországon a 2. és 4. Ukrán Front harcolt. Biztos nem véletlenül hívták így."

Tényleg nem véletlenül, azért, mert ukrajnán keresztül támadta európát.

Általános iskolás koromba néztem a fekete-fehér csöves tévén ezeket a dokumentumfilmeket, akkor nekem tök triviális volt, hogy az ukrán front az egy földrajzi területre összeterelt nagy tömeget jelent. Az x-y-z csapatokat az ukrán frontra mozgósították. Aztán egy ideig annak a területnek és annak a csapatnak ez lett a neve, hogy első ukrán front, második ukrán front és így tovább.

Namost ha nekem egy 12 évesen tök nyilvánvaló volt, akkor te hány éves vagy?!

tiltsál ki te gyökér 2022.09.03. 22:44:01

@arthurthedent:
"Tehát az orosz katona nem fosztogat,"
Ezt nem állítottam. Azt állítom, hogy
1. Egy gazdagabb és jobban működő ország katonája
2. Az, hogy szét van szórva néhány bugyogó nem jelenti azt, hogy bárki fosztogatott.
3. A fosztogatók általában elviszik a cuccot, nem szétszórják az utcán

" mert a gazprom rekord nyereséget csinált?"
Nem, a gazprom rekord nyeresége inkább az eu szankciók eredményességére mutat rá.

tiltsál ki te gyökér 2022.09.03. 22:45:17

@arthurthedent:
"Tényleg nem véletlenül, azért, mert ukrajnán keresztül támadta európát.
Általános iskolás koromba néztem a fekete-fehér csöves tévén ezeket a dokumentumfilmeket, akkor nekem tök triviális volt, hogy az ukrán front az egy földrajzi területre összeterelt nagy tömeget jelent. Az x-y-z csapatokat az ukrán frontra mozgósították. Aztán egy ideig annak a területnek és annak a csapatnak ez lett a neve, hogy első ukrán front, második ukrán front és így tovább."

És szerinted a 7 millió ukránt hova sorozták be?

tiltsál ki te gyökér 2022.09.03. 22:51:50

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Ja, hogy olyan sokan vagy ott a fejedben?
Figyelj, te írtad le, hogy az Ny nem betű, hanem hang. Ennél nagyobb böszmeséget jósdás kretén Európában még nem csinált.
Én, vagy tulajdonképpen bárki, bármit írhat, a főfasz akkor is te maradsz, mert közölted, hogy olyan betű, hogy ny nem létezik.

Persze, látom én, hogy próbálkozol, hogy leütés, meg karakter, meg próbálsz terelni, mert marhára ciki ez neked. Csak a beteg agyad, amit a családod is szégyell nem engedi, hogy leírd, hogy "jajj, bazmeg, tényleg fasz vagyok, és beszélek hülyeségeket"
Egy nárcisztikus szocipata vagy, némi vegyészeti tudással, és nulla olvasottsággal, mert ha olvastál volna valamit valaha, akkor tudnál helyesen írni. Bár a vegyészeti tudásodat is megkérdőjelezem, gyanítom, hogy ott is vannak igen komoly hiányosságok.

tiltsál ki te gyökér 2022.09.03. 22:52:48

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
"már megint hazudsz, sosem írtam ilyet. "
Nem a faszt nem. Beidéztem már háromszor.

arthurthedent 2022.09.04. 04:19:00

@tiltsál ki te gyökér: "És szerinted a 7 millió ukránt hova sorozták be?"

A vörös hadseregbe. Tekintve, hogy akkor még ukrán frontok nem léteztek.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.09.04. 07:21:58

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

A nem kis része és a többsége között elég nagy különbség van.

Az meg külön gáz, hogy valaki hamisan idéz, oszt arra követel bizonyítékot.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.09.04. 07:52:06

@tiltsál ki te gyökér:

"Nem, a gazprom rekord nyeresége inkább az eu szankciók eredményességére mutat rá."

Már amennyiben az EU-s szanciók eredményessége az EU öntökönszúrásának mértékén mérhető le.

fkv.119 2022.09.04. 09:24:41

@Kovacs Nocraft Jozsefne: És az hogy az ukránok is erőszakoltak, mennyiben is menti fel a muszka gazdáidat? Látod, mi vagyunk itt a semlegesek, te pedig a muszka propagandista.

fkv.119 2022.09.04. 09:25:53

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "antirasszista, antifasiszta, antináci liberális"

Szerintem összekeversz Brendel Matyika tartótiszteddel! :D

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.09.04. 09:26:12

@fkv.119:

És az hogy az oroszok is erőszakoltak, mennyiben is menti fel az ukrán gazdáidat? Látod, mi vagyunk itt a semlegesek, te pedig az ukrán propagandista.

fkv.119 2022.09.04. 09:32:31

@tiltsál ki te gyökér: "Magyarországon a 2. és 4. Ukrán Front harcolt. Biztos nem véletlenül hívták így"

Nem is.

"A frontokat általában vagy arról a hadászati irányról nevezték el, amerre tevékenységük irányult, vagy arról a városról vagy területről, ahol megalakultak vagy első bevetéseik voltak."

hu.wikipedia.org/wiki/Front_(seregtest)

Ehu ni, milyen frontok voltak:

upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/44/BagrationMap2.jpg

Karéliai, balti, fehérorosz, ukrán. Jé, ruszki nem is volt? Akkor azok ott se vótak? Mint a cigányok a bűncselekménynél? Azok csak ölbe tett kézzel nézték végig otthonról ahogy a németek megszállják a hazájukat, és annyira reszkettek a félelemtől, hogy nem merték kidugni se az orrukat a fűtött kajibáikból? És csakis mindenki más harcolt HELYETTÜK, az ő hazájukért, önzetlenül? Te tényleg ennyire hülye vagy, hogy ezt el is hiszed?

fkv.119 2022.09.04. 09:35:55

@tiltsál ki te gyökér: Azokat amelyeket Sztálin kitelepített Szibériába, vagy azokat, amelyek éhenhaltak a Holodomor alatt?

fkv.119 2022.09.04. 09:36:31

@tiltsál ki te gyökér: Netán azokat, amelyek Stepan Banderával harcoltak a muszkák ELLEN?

fkv.119 2022.09.04. 09:37:22

@Kovacs Nocraft Jozsefne: És az hogy az ukránok is erőszakoltak, mennyiben is menti fel a muszka gazdáidat? Látod, mi vagyunk itt a semlegesek, te pedig a muszka propagandista.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.09.04. 09:42:20

@fkv.119:

Állj fel a kakaóbiztos számítógéped elől, mindjárt következik a kakaóosztás, utána meg ebédig csendes pihenő.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.09.04. 09:50:08

@fkv.119:

A holodpmor áldozatainak nagyobb része orosz egyébként.

S persze az ukránok privilegiuzált nép voltak a szovjet időkben, nem elnyomottak.

arthurthedent 2022.09.04. 09:52:01

@fkv.119: "És az hogy az ukránok is erőszakoltak"

Nincs információnk arról, hogy hány ukrán volt a seregben, nincs információnk arról, hogy hány európai orosz volt, hány ázsiai orosz volt. Nincs információnk arról, hogy kik erőszakoltak, oroszok, ukránok, európaiak, ázsiaiak.

Ráadásul cirka négy generációval ezelőtt történt. Nem a mai katonák, nem az apjuk, sőt valószínűleg nem is a nagyapjuk, hanem az ükapjuk volt magyarországon.

Azt viszont tudjuk, hogy a mostani orosz hadsereg gyilkol, rabol, erőszakol. Azt is tudjuk, hogy ez az orosz hadsereg vezetését nem zavarja, az orosz kormányt nem zavarja, arrogáns módon, nyilvánvalóan hazudva egyszerűen letagadják, miközben azzal fenyegetőznek, hogy folytatják, hogy "nem lesz kegyelem", hogy "kemény választ küldenek", hogy "küldik a csecseneket".

Az ázsiai horda kultúrája harcol az európai kultúrával és ebben a harcban ukrajna sokkal inkább az urópai kultúra része.

fkv.119 2022.09.04. 09:56:40

@arthurthedent: Infó nincs, épp ezért azt se lehet kijelenteni hogy az ukránok voltak. Mert valószínűleg nem nagyobb mértékben, mint ahány %-át adták a CCCP seregnek. Muszkából biztos több volt, ahogy muszka erőszakolóból is.

A muszkák kultúrája a guggolva sarkukat lefosó vadak kultúrája, az ukrán legalább a wc csészét ismeri. :)

arthurthedent 2022.09.04. 10:05:00

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "A holodpmor áldozatainak nagyobb része orosz egyébként."

A szavahihetőséged éppen zérus. Amúgy emlékeztetnélek, hogy két éve még azt hirdetted, hogy a holodomor nem is történt meg.

arthurthedent 2022.09.04. 10:07:09

@fkv.119: "A muszkák kultúrája a guggolva sarkukat lefosó vadak kultúrája, az ukrán legalább a wc csészét ismeri. :)"

Eddig még minden szavahihető beszámoló, amit láttam arról szólt, hogy oroszország/szovjetúnió elmaradt ázsiai részéeiről vademberek érkeztek. Rablóhordák.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.09.04. 10:11:16

@arthurthedent:

Most is ezt hirdetem. Holodomor nem volt.

De a mítosz alapját képező eseménysorozat volt, én arra utaltam.

fkv.119 2022.09.04. 10:16:55

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Beszóltál, pubi? Ha leteszed a hígítós zacsit, jövére talán már iskolába is járhatsz, egyedül a cigánytelepen, ami nálatok nagy szó ám!

fkv.119 2022.09.04. 10:19:48

@arthurthedent: Így van, az ázsiai vadakat hozzák ide. Meg a kaukázusi vadakat. Ezeknek még ÉKorea is szintlépés lenne.

fkv.119 2022.09.04. 10:21:15

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Anyád a holokausztban döglött meg, és te azt tagadod, nem a holodomort, csak már elszívtad az agyad, és azt se tudod mit hadoválsz máűr összevissza.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.09.04. 10:21:16

Friss hír:

Az Észak-Ukrajnában fekvő Csernyihiv városában szombat délután kiállítást rendeztek, ahol felrobbant egy gránátvető és négy gyermeket is megsebesített.

"Nem tudok nem reagálni arra a tragédiára, amely szombaton történt a város történelmi központjában. A rendezvényen, amelynek része volt a gyerekeknek szóló interaktív foglalkozás is, valamiért élőfegyvereket bemutató kiállítás is volt, itt pedig élesedett egy fegyver"

– írta Viacheslav Chaus, a Csernyihiv Terület Katonai Igazgatóságának vezetője Facebookon.

A férfi hozzátette, hogy egy kétéves kisfiú súlyos állapotban van.

Aha, VALAMIÉRT élőfegyvereket bemutató "kiállítás" is volt, itt pedig bizonyára tök véletlenül "élesedett" egy fegyver.

Épp a katonai igazgatóság vezetője ne tudná, miért?

Persze van hihetőbb magyarázat is: a hadsereg megint a civil lakosság által használt épületben tárolta a fegyvereit, ahogy az az Amnesty International jelentésében is áll.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.09.04. 10:24:12

Csak most nem is kellett az oroszoknak lőniük őket, felrobbantották ők saját magukat.

Csak a semmiről nem tehető kisgyerekeket sajnálom.

arthurthedent 2022.09.04. 10:39:15

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Persze van hihetőbb magyarázat is: a hadsereg megint a civil lakosság által használt épületben tárolta a fegyvereit"

Tehát eképzelhetetlennek tartod, hogy "bizonyára tök véletlenül "élesedett" egy fegyver", ha kiállítás volt. De ha civil lakosság által használt épületben tárolták a fegyvereket, akkor ez a "tök véletlenül élesedett" magyarázat már teljesen hihetővé válik számodra. Értjük. Logika!

"ahogy az az Amnesty International jelentésében is áll"

Értjük. Akármelyik civil szervezet akármilyen módon elmarasztalta magyarországot folyamatosan tagadtat, hogy igazat mondanának, de ha az ukránokra mondanak valamit, akkor szentírás a szavuk?

"a hadsereg megint a civil lakosság által használt épületben tárolta a fegyvereit, ahogy az az Amnesty International jelentésében is áll."

Amennyire én tudom az amnestí international soha nem mondott olyat, hogy a fegyvereket olyan épületben tárolták volna, amit éppen használtak a civilek. Civil épületekről beszéltek, de nem olyanokról, ahol éppen voltak is civilek. Szóval az amnesty szava mégsem szent?

A AI ezt is mondta: "Such violations in no way justify Russia’s indiscriminate attacks, which have killed and injured countless civilians"

Gondolom nem említetted, mert ez már nem illik a képbe?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.09.04. 10:49:38

@arthurthedent:

Miért éppen az ukránokról hazudnának?

arthurthedent 2022.09.04. 10:54:36

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Miért éppen az ukránokról hazudnának?"

Nem hazudtak. Azt mondták olyan épületeket használt az ukrán hadsereg, amik eredetileg civil célra épültek. Nem azt, hogy behordják a fegyvereket a gyerekek közé raktározni. Miért tennének ilyet?!

tiltsál ki te gyökér 2022.09.04. 11:06:21

@arthurthedent:
"A vörös hadseregbe. Tekintve, hogy akkor még ukrán frontok nem léteztek."
Na, ennek fuss neki még egyszer.
Az, hogy a Vörös Hadseregbe soroztak mindenkit, az biztos. És szerinted hova a picsába vitték a hétmillió embert harcolni a megszálló nácik ellen, amikor éppen Ukrajna területén voltak a megszálló nácik?

tiltsál ki te gyökér 2022.09.04. 11:11:40

@fkv.119: "é, ruszki nem is volt?"
Ezt én mikor mondtam?
Baszki, szerinted a 7 millió ukrán merre harcolt? Csak kérdezem, hogy szerinted volt annyi kapacitás a Vörös Hadseregben, hogy az ukránokat felvigyék északra, Ukrajna területén pedig szibériai meg kaukázusi oroszok harcoljanak?

fkv.119 2022.09.04. 11:12:16

@tiltsál ki te gyökér: Ott csak FELSZABADÍTÓ németek voltak, a megszállók a MUSZKÁK voltak! Ezért is harcoltak a muszkák ellen Stepan Bandera felszabadító harcosai.

fkv.119 2022.09.04. 11:13:10

@tiltsál ki te gyökér: Arra is volt kapacitásuk, hogy ennyi ukránt Sziblériába vigyenek!

arthurthedent 2022.09.04. 11:22:00

@tiltsál ki te gyökér: "Csak kérdezem, hogy szerinted volt annyi kapacitás a Vörös Hadseregben, hogy az ukránokat felvigyék északra"

Nem nagyon van fogalmad arról hogyan működik egy gadsereg ugye? Meg mintha az sem nagyon menne, hogy mi történt a második világháború alatt, ugye? Gondolod úgy volt, hogy besorozták az ukránokat és megalakult az ukrán front? Aranyos lenne egy gyerektől... hány éves vagy?

tiltsál ki te gyökér 2022.09.04. 11:23:01

@arthurthedent:
"Azt viszont tudjuk, hogy a mostani orosz hadsereg gyilkol, rabol, erőszakol."
Igen, és erre a szétdobált bugyi a bizonyíték. Ja, meg ukrán beszámolók, amik kétségtelenül elfogulatlanok és maximálisan hitelesek..

No, lássuk. Szóval az oroszok eddig fáztak, éheztek, kevesen voltak, kimerültek, demoralizáltak, mentálisan és fizikálisan kimerültek, elfogyott a tankjuk, a lőszerük, tömegesen dezertáltak. A felszerelésüket kézzel szét lehet verni, a drónjaik játékok, a tankjaik 80 évesek. És meghaltak eddig vagy 50ezren. Egyszer Xboxot egyszer használt bugyogót lopnak, egyszer nem ismerik a vécét, máskor az anyjukkal csetelnek kilövés előtt.
Csak akkor miért foglalták el fél Ukrajnát, és a kiváló hős ukrán hadsereg a teljes Nato összes technikájával miért nem jár már Moszkva alatt?

arthurthedent 2022.09.04. 11:23:36

@tiltsál ki te gyökér: "Csak kérdezem, hogy szerinted volt annyi kapacitás a Vörös Hadseregben, hogy az ukránokat felvigyék északra"

Volt. Pláne, hogy a németek kergették őket. :D

fkv.119 2022.09.04. 11:23:52

@arthurthedent: És akkor még arról nem is beszéltünk hogy Ukrajna jó részén muszkák laknak, azokat akarja most megszállni Putyin, na azok apái vajon hol harcoltak, őket kihagyták az Ukrán Frontból bizonyára...

tiltsál ki te gyökér 2022.09.04. 11:25:03

@arthurthedent:
Gondolod úgy volt, hogy besorozták az ukránokat és megalakult az ukrán front? "
Te teljesen hülye vagy? Melyik részét nem érted annak, hogy 7 millió ukránt nem vittek fel északra, csak azért, hogy neked most jó legyen.

arthurthedent 2022.09.04. 11:34:15

@tiltsál ki te gyökér: "Igen, és erre a szétdobált bugyi a bizonyíték. Ja, meg ukrán beszámolók, amik kétségtelenül elfogulatlanok és maximálisan hitelesek.."

Meg a fényképek, meg a tömegsírok, meg a műholdfelvételek, meg a biztonsági kamera felvételei meg a lehalgatott telefonbeszélgetések meg a rádióforgalom felvételek.

Van egy olyan, hogy "elhárító mechanizmus". Amikor nem akarsz elhinni valamit és tagadod minden áron. Na ez nálad betegesen erős, képes vagy tagadni a valóságot, csak ne kelljen vele szembesülnöd.

"Csak akkor miért foglalták el fél Ukrajnát"

Látod, erről van szó. Bármit bemesélsz magadnak, csak ne kelljen elfogadnod a valóságot. Az oroszok Ukrajna ötödét foglalták el. Azért, mert oroszország
1) sokszor több a lakossága és a katonáinak létszáma
2) szabadon használja a csatlósai területét és erőforrásait (lásd belorusz lőszer, csecsen halálbrigádok)
3) rengeteg szir-sz@r szovjet vassal rendelkeznek
4) nem számít nekik az emberélet
5) ezeknek a területeknek nagy részét 2014-ben egy felékszületlen ukrán sereg ellen foglalta el (lásd például krím)

Ezek megint olyan dolgok, amiket egy normálisan gondolkodó, érdeklődő általános iskolásnak illik tudnia. Próbálj meg magaddal szembesülni. Próbáld megérteni miért beszélsz baromságokat.

tiltsál ki te gyökér 2022.09.04. 11:34:44

@arthurthedent: "Volt. Pláne, hogy a németek kergették őket. :D"
Miért, északon, ott Moszkva környékén meg Belaruszban nem a németek ellen harcoltak?

Na, csak hogy egyértelmű legyen. Én azt mondom, hogy az ukránok nagyrészt Ukrajna területén aztán Magyarországon aztán Csehben majd Németben harcoltak.
Te azt mondod, hogy az ukránokat felvitték valahova Moszkvához, aztán onnan menteknyugat fele, Ukrajna visszafoglalását meg csinálta valaki más.

arthurthedent 2022.09.04. 11:37:26

@tiltsál ki te gyökér: "Te teljesen hülye vagy? Melyik részét nem érted annak, hogy 7 millió ukránt nem vittek fel északra, csak azért, hogy neked most jó legyen."

Nem azért vitték. Azért vitték, mert ukrajnát elfoglalta a német sereg.

fkv.119 2022.09.04. 11:38:38

@tiltsál ki te gyökér: Hát persze, külön válogatták az ukránokat délre, muszkát oda fel se vettek, még akkor se ha fél Ukrajna muszka, azokat mind hátravitték a fotelbe könyvet olvasgatni, nehogymár harcolniuk kelljen...

arthurthedent 2022.09.04. 11:40:50

@tiltsál ki te gyökér: "Te azt mondod, hogy az ukránokat felvitték valahova Moszkvához"

Nem mondtam ilyet. Te állítod, hogy az ukrán frontot elsősorban ukránok alkották. A történészek azt mondják, hogy ez baromság. De téged nem érdekel a valóság, te KIFOGÁST keresel, hogy miért gyűlölöd az ukránokat és miért bocsájtasz meg minden bűnt, amit ellenük elkövettek.

Én annyit állítottam, hogy nem igaz amit mondasz. Ha érdekelne a téma, akkor utánanéznél mit mondanak hozzáértő emberek és nem egy névtelen blogban erőlködnél, hogy minél jobban lejárasd magad.

tiltsál ki te gyökér 2022.09.04. 11:42:04

@arthurthedent:
Sok olyan telefonbeszélgetést hallgattak le, amiben arról volt szó, hogy Iván hozz bugyit?

Az oroszok Ukrajna ötödét foglalták el. - Az se olyan rossz, ha ennyire nincs semmijük...

Azért, mert oroszország
1) sokszor több a lakossága és a katonáinak létszáma - És eszerint ott nyüzsög minden orosz katona Ukrajnában? Mert mintha olvastam volna valami kínai hadgyakorlatról.
2) szabadon használja a csatlósai területét és erőforrásait (lásd belorusz lőszer, csecsen halálbrigádok) - Igen, és?
3) rengeteg szir-sz@r szovjet vassal rendelkeznek - de hát azokat ellopták, nem? Meg benzin sincs? Meg elszöktek a katonák, nem?
4) nem számít nekik az emberélet - az ukrán azért indított ilyen óvatos ellentámadásokat, ugye?
5) ezeknek a területeknek nagy részét 2014-ben egy felékszületlen ukrán sereg ellen foglalta el (lásd például krím)
Egyedül a Krímet foglalta el az orosz. A többi részen mintha a felkészületlen ukrán sereget még felkészületlenebb szakadárok szabadságharcosok kergették volna el a faszba.

arthurthedent 2022.09.04. 11:44:28

"Több ezer magyar felhasználó osztott már meg március közepe óta egy szöveget, amely azt állítja, hogy nem az oroszok, hanem a különböző "Ukrán Hadseregek" szállták meg Magyarországot a második világháborúban, és ők a felelősek a megerőszakolt nőkért és az egyéb atrocitásokért. "

"Mint ahogyan az oroszkrémtorta sem oroszokból készült krémből van, így az Ukrán Frontban sem ukránok vannak. A Vörös Hadsereg legmagasabb irányítási egysége a front volt, ezt arról a területről nevezték el, ahol megalakult, majd előrehaladásával többször átnevezhették. Így az ukrán frontok először sztyeppei frontként szerepeltek" – mondta el 2022. május 2-án az AFP kérdésére Ungváry Krisztián történész, egyebek mellett a Szovjetunió magyarországi harci tevékenységének a szakértője.

"A megalakuláskor a területnek nem volt köze az ott állomásozó csapatok összetételéhez, mert azok már vezényelve kerültek oda, mondta Ungváry, tehát az elnevezés nem a katonák nemzetiségére utal."

www.lakmusz.hu/tobb-ezren-terjesztik-hogy-a-masodik-vilaghaboruban-az-ukran-hadsereg-szallta-meg-magyarorszagot-de-ez-nem-igaz/

fkv.119 2022.09.04. 11:46:05

@tiltsál ki te gyökér: "Sok olyan telefonbeszélgetést hallgattak le, amiben arról volt szó, hogy Iván hozz bugyit?"

Gondolom a dáváj csaszit is úgy kellett nekik telefonon leadni, maguktól eszükbe nem jutott volna fosztogatni...

"eszerint ott nyüzsög minden orosz katona Ukrajnában?"

Minden szabadon használható. Aki nem aktatologató, krumplihámozó, vagy a hátország határait védi.

"Igen, és?"

Mit és?

"de hát azokat ellopták, nem?"

Nagy részét igen. Azért nem 30.000 tankkal vonultak fel, csak ennyivel.

fkv.119 2022.09.04. 11:48:41

@tiltsál ki te gyökér: "szakadárok szabadságharcosok"

Az hol van? Eddig minden "népköztársasági" lázadóról kiderült hogy hivatásos muszka katona, akiket átdobtak a határon diverzáns akciókra. A donyecki és a luhanszki kápókkal az élen. Az egyiket épp most vonják felelősségre, valószínűleg önállóan mert gondolkodni, amit nektek nem szabad.

arthurthedent 2022.09.04. 11:51:00

@tiltsál ki te gyökér: "Az oroszok Ukrajna ötödét foglalták el. - Az se olyan rossz, ha ennyire nincs semmijük..."

Soha nem mondtam, hogy nincs semmilyük. Éppen az előbb írtam, hogy rengeteg szovjet vasuk van. Ne forgasd ki a szavaimat.

Azért, mert oroszország
"1) sokszor több a lakossága és a katonáinak létszáma - És eszerint ott nyüzsög minden orosz katona Ukrajnában? Mert mintha olvastam volna valami kínai hadgyakorlatról."

Senki sem mondta, hogy ott nyüzsög minden orosz katona. Ne forgasd ki a szavaimat.

"2) szabadon használja a csatlósai területét és erőforrásait (lásd belorusz lőszer, csecsen halálbrigádok) - Igen, és?"

Hány éves vagy? Amikor ezt a dumát nyomtam még nem tudtam írni meg olvasni. :(

"3) rengeteg szir-sz@r szovjet vassal rendelkeznek - de hát azokat ellopták, nem? Meg benzin sincs? Meg elszöktek a katonák, nem?"

Nem mindig és nem mindenütt fogyott ki a benzin, nem minden katona szökött el. A front mödött olyan alakulatok vannak, amik visszaterelik a szökdöső katonálat. Rengeteg cuccot loptak el, maguk az orosz katonák panaszkodnak, de persze nem mindent loptak el.

"4) nem számít nekik az emberélet - az ukrán azért indított ilyen óvatos ellentámadásokat, ugye?"

Ez milyen logika szerint cáfolat?

"5) ezeknek a területeknek nagy részét 2014-ben egy felékszületlen ukrán sereg ellen foglalta el (lásd például krím)
Egyedül a Krímet foglalta el az orosz. A többi részen mintha a felkészületlen ukrán sereget még felkészületlenebb szakadárok szabadságharc osok kergették volna el a faszba."

Rosszul tudod. Az oroszok mindig azt hazudták, hogy ott nincsenek orosz katonák, mindenki tudja, hogy hazudtak.

arthurthedent 2022.09.04. 11:55:23

@fkv.119: "Minden szabadon használható. Aki nem aktatologató, krumplihámozó, vagy a hátország határait védi."

Mint az közismert. Hónapok óta. Mert ha nem így lenne, akkor mi a fene lenne a magyarázat? Putyin nem küld több katonát mert azt akarja, hogy szétszopasság és szétégessék az orosz sereget? Eleve állóháborút akart? Ja, az oroszok így szoktak háborúzni?

Ja, nem. A atomfegyverek személyzetét nem lehet odaküldeni, a kínai határt védeni kell, a szibériai laktanyának őrizni kell, a sok-sok sorkatonát felügyelni kell és így tovább. Ezt MINDENKI tudja. :(

tiltsál ki te gyökér 2022.09.04. 11:55:49

@fkv.119:
"Az hol van? Eddig minden "népköztársasági" lázadóról kiderült hogy hivatásos muszka katona, akiket átdobtak a határon diverzáns akciókra."
Igen, persze. Aztán nulla támogatottsággal a nép oldaláról 8 éven keresztül ellenálltak az ukrán hadseregnek.

tiltsál ki te gyökér 2022.09.04. 12:00:35

@arthurthedent:
"az ukrán frontok először sztyeppei frontként szerepeltek" – mondta el 2022. május 2-án az AFP kérdésére Ungváry Krisztián történész, egyebek mellett a Szovjetunió magyarországi harci tevékenységének a szakértője.
"A megalakuláskor a területnek nem volt köze az ott állomásozó csapatok összetételéhez, mert azok már vezényelve kerültek oda, mondta Ungváry, tehát az elnevezés nem a katonák nemzetiségére utal.""
Hát ezzel szépen mismásolod a dolgokat. Igen, először szteppei front volt a neve, sőt úgy rémlik, hogy volt a 3. meg az első ami megszűnt, és talán abból lett másik. ÉS?
Megalakuláskor a területnek lehet, hogy nincs sok köze az összetételhez, de hogy a helyieket oda vitték, az biztos.
Szóval szépen kifejtetted az igazság felét.

Megint mondom: Szerinted hova vitték a 7 millió ukránt?

tiltsál ki te gyökér 2022.09.04. 12:02:10

@fkv.119:
Tehát akkor azok a tételek, hogy Oroszországnak sokkal több a lakója meg a katonája az nem releváns infó, hiszen nem ment oda minden orosz meg minden katona.

arthurthedent 2022.09.04. 12:05:13

@tiltsál ki te gyökér: "Megalakuláskor a területnek lehet, hogy nincs sok köze az összetételhez, de hogy a helyieket oda vitték, az biztos."

Olvasd el. A frontot nem úgy alakították, hogy fogtak 7 millió civilt, hanem úgy, hogy máshonnan odavezényeltek csapatokat. Máshonnan! Ráadásul az ukrán frontot nem ukrajnában alapították, azért volt sztyeppei front a neve.

Ott a cikk, történészek nyilatkoznak arról, hogy baromságokat beszélsz. Egy netes mém megfertőzte az agyadat, azt ismételgeted! Ember!

arthurthedent 2022.09.04. 12:06:36

@tiltsál ki te gyökér: "Tehát akkor azok a tételek, hogy Oroszországnak sokkal több a lakója meg a katonája az nem releváns infó, hiszen nem ment oda minden orosz meg minden katona."

Te hülye vagy amúgy? Gyámság alatt állsz? Elvégezted a négy alsó tagozatot?

tiltsál ki te gyökér 2022.09.04. 12:07:52

@arthurthedent:

"Ja, nem. A atomfegyverek személyzetét nem lehet odaküldeni, a kínai határt védeni kell, a szibériai laktanyának őrizni kell, a sok-sok sorkatonát felügyelni kell és így tovább. Ezt MINDENKI tudja. :("
De hát nem fentebb írtad, hogy azért foglalták el Ukrajna felét (ötödét) mert az orosz hadseregben sokkal többen vannak. Most meg kiderül, hogy nem lehet minden oroszt odaküldeni? Ellentmondasz magadnak.

"Mert ha nem így lenne, akkor mi a fene lenne a magyarázat? Putyin nem küld több katonát mert azt akarja, hogy szétszopasság és szétégessék az orosz sereget?"
Hát, elnézve nem nagyon van szétszopatva a sereg, nem zavar? Baszki, elfoglalták fél Ukrajnát, szépen visszabaszták az ellentámadásokat, és elvannak. Tudsz olyan hadicélról ami nem teljesült?

"Eleve állóháborút akart?"
Te tudod, hogy mit akart? Elmondta neked?
Az oroszok lakta régiókat - Odessza kivételével- elfoglalta. Mit akarjon még? Ellenséges lakosságot, partizánokat?

Ja, az oroszok így szoktak háborúzni?"
Hát az oroszok nagyjából így, igen.

fkv.119 2022.09.04. 12:08:19

@tiltsál ki te gyökér: Bizonyára Oroszországban is csak ukránok laknak, így aztán mást se találni a muszka seregben, mint ukránt... Még a végén magukat irtják ki...

fkv.119 2022.09.04. 12:08:54

@tiltsál ki te gyökér: "Megint mondom: Szerinted hova vitték a 7 millió ukránt?"

Megint mondom: Szibériába. Meg a holodomorba.

fkv.119 2022.09.04. 12:10:22

@tiltsál ki te gyökér: "Az oroszok lakta régiókat - Odessza kivételével- elfoglalta. Mit akarjon még?"

Mit akart akkor Kijevben? Miért kellett sürgősen kitakarodniuk onnan? Bizonyára csak eltévedtek, mert elromlott a GPS-ük, és azt hitték Donyeckben vannak, a Kijev tábla meg csak az ellenség emgtévesztése...

tiltsál ki te gyökér 2022.09.04. 12:11:30

@arthurthedent:
"A frontot nem úgy alakították, hogy fogtak 7 millió civilt, hanem úgy, hogy máshonnan odavezényeltek csapatokat. Máshonnan!"
ÉRTEM, te fasz. Ezt nem is mondtam, hogy máshogy lett volna. ÉS utána a 7 millió ukránt elvitték máshova szerinted, vagy használták őket ott helyben?

"Ráadásul az ukrán frontot nem ukrajnában alapították, azért volt sztyeppei front a neve."
Igen, mert még német megszállás alatt volt teljes Ukrajna.

"Ott a cikk, történészek nyilatkoznak arról, hogy baromságokat beszélsz. Egy netes mém megfertőzte az agyadat, azt ismételgeted!"
A történészek nem cáfolták, hogy az ukrán katonák az ukrán frontokban harcoltak volna.
Megint megkérdezem, de már unom. Szerinted a 7 millió ukránt hova vitték harcolni?

tiltsál ki te gyökér 2022.09.04. 12:12:51

@fkv.119:
"Megint mondom: Szibériába. Meg a holodomorba."
Te ennyire nem tudsz olvasni?
7 millió ukrán katona harcolt a vh-ban. Tehát szerinted Szibériában harcoltak. Oké. Azt már meg sem kérdezem, hogy mégis kivel...

tiltsál ki te gyökér 2022.09.04. 12:15:57

@fkv.119:
"Mit akart akkor Kijevben?"
Én nem tudom, hogy mi volt a haditerv. Te tudod?
Nekem nem tűnik úgy, hogy nagyon akart volna ott bármit is. Mintha odatettek volna 60 km hosszú hadoszlopot, aztán szépen visszamentek volna.

" Miért kellett sürgősen kitakarodniuk onnan? "
Volt ott valami hatalmas csata, ahol megsemmisítő vereséget vesztettek?

Te hogy hívod azt, hogy felsorakozik egy sereg A pontban, közben B ponton előrenyomulnak?

fkv.119 2022.09.04. 12:18:46

@tiltsál ki te gyökér: "Én nem tudom, hogy mi volt a haditerv. Te tudod?"

Én igen. Van józan paraszti eszem, nem szopom be a muszkapropagandát. ezzel a módszerrel a világ 99%-a tudja mit akartak ott a muszkák.

"Mintha odatettek volna 60 km hosszú hadoszlopot, aztán szépen visszamentek volna."

Ennyire futotta tőlük.

"Volt ott valami hatalmas csata, ahol megsemmisítő vereséget vesztettek?"

Igen, elég sok javelines-tankkilövős videót láthatsz te is a neten, ha nem csukod be a szemed.

"Te hogy hívod azt, hogy felsorakozik egy sereg A pontban, közben B ponton előrenyomulnak?"

Bénázás.

fkv.119 2022.09.04. 12:42:15

@tiltsál ki te gyökér: És abból a 7 millából mennyi volt valóban ukrán? A donyeckiek biztos nem. De hát ezt te felfogni se bírod, csak ukrán, ukrán, ukrán...

tiltsál ki te gyökér 2022.09.04. 13:21:07

@fkv.119: Mennyi volt valóban ukrán? Fogalmam sincs. AZ ukránok állítják saját magukról, hogy 7 millió ukrán harcolt a 2.vh ban. Nem én találtam, ki, ők mondják. Az pedig elképzelhetetlen, hogy hazudjanak, ugye?

"Én igen. Van józan paraszti eszem, nem szopom be a muszkapropagandát."
Az ukránt viszont igen. Egyébként mit mondott erről a muszka propaganda?

"Mintha odatettek volna 60 km hosszú hadoszlopot, aztán szépen visszamentek volna."
Ennyire futotta tőlük."
Azoktól akik utána éppen szarrá lövik a teljes Nato felszerelést?

"Volt ott valami hatalmas csata, ahol megsemmisítő vereséget vesztettek?"
Igen, elég sok javelines-tankkilövős videót láthatsz te is a neten, ha nem csukod be a szemed."
:D:D:D:D:D
65 kilométeres oszlop az némileg nagyobb csatát feltételez, mint pár részeg javelinnel..

"Te hogy hívod azt, hogy felsorakozik egy sereg A pontban, közben B ponton előrenyomulnak?"
Bénázás."
Na, hát ennyit a józan paraszti eszedről. :D:D
Jobb helyeken ezt elterelő hadműveletnek hívják. (Még mielőtt okoskodsz. Nem állítom, hogy az volt, vagy hogy ez volt a terv. Mivel nem tudom se a pontos hadicélt, se a haditervet. De ha te erre a teoretikus kérdésre - A pontban felállok, B pontban támadok- azt bírod kinyögni, hogy bénázás, akkor semmit nem tudsz a történelemből.

tiltsál ki te gyökér 2022.09.04. 13:22:51

@fkv.119:
"És abból a 7 millából mennyi volt valóban ukrán? A donyeckiek biztos nem. De hát ezt te felfogni se bírod, csak ukrán,"
Várj. A donyeckiek akkor nem ukránok? Akkor miért kéne, hogy Ukrajnához tartozzanak?

tiltsál ki te gyökér 2022.09.04. 13:53:07

@h.kovacs:
"a nem kis része azt jelenti, hogy a többsége, nyugodj meg"
Hát marhára nem. Kurttal együtt jártál iskolamellé?

Mondjuk a 40% az nem kis része, de nem is a többsége.

Almandin 2022.09.04. 14:05:08

@tiltsál ki te gyökér: Miért számít ez most? Az a baj, hogy te és a hozzád hasonlóan gondolkodók úgy látják a világot, hogy vannak jó és rossz népek. A te szemléletedben az oroszok a jók és az ukránok a rosszak. Az élet nem fekete-fehér. Az emberi történelem abból áll, hogy a különböző csoportok támadták egymást, a szereposztás változó volt. Az, hogy az ukránok miket tettek a második világháborúban, a múlt része, nem terheli kollektív bűnösség a ma élő ukránokat. Sőt, a mai cselekedeteikért sem (nem minden ukrán azovi náci például).
Az ilyen szemléletre tragikomikus példa pl. Jaroslaw Kazcynski néhány nappal ezelőtti ötlete:
mandiner.hu/cikk/20220901_jaroslaw_kaczynski_koveteles_lengyelorszag_nemetorszag_kulfold_masodik_vilaghaboru_karterites
Kissé elkésett vele. Ráadásul a ma élő németek többsége akkor még nem is élt, nem hibáztatható a náci rémtettekért. Én se úgy nézek egy random németre, mint valami náci háborús bűnösre. Mint ahogy én se érzem személyesen felelősnek magam azokért a bűnökért, amit anno magyarok követtek el mások ellen.

fkv.119 2022.09.04. 14:32:53

@tiltsál ki te gyökér: "Egyébként mit mondott erről a muszka propaganda?"

Honnan tudjam? Te vagy otthon a propaganda beszopásában.

"Azoktól akik utána éppen szarrá lövik a teljes Nato felszerelést?"

Azokat, amik szanaszét lövik a légibázisaikat, fegyverdepóikat? Jól szétlőtték őket... ::DDD Persze ezt a propagandahazugságot is jól beszoptad.

"65 kilométeres oszlop az némileg nagyobb csatát feltételez, mint pár részeg javelinnel.."

Lehet hogy ők nem voltak olyan részegek, mint a muszka tankosok. Akik valószínűleg a benzint is kiitták, mert Kijevig se volt elég a tank. Amit aztán a cigányok is kiloptak alóluk. :DDD

"Jobb helyeken ezt elterelő hadműveletnek hívják."

Ahogy mondod: jobb helyeken. De ez nem jobb hely. Itt simán csak balfasz muszkák vannak. Leginkább magukat terelték el. Professzionális hadművelet az, ahol a helyi parasztoktól kunyerálnak kaját, hogy éhen ne dögöljenek, ugye? :DDD

"Nem állítom, hogy az volt, vagy hogy ez volt a terv."

Elfogyott a szipu, vagy mi ez a hirtelen kijózanodás?

"Mivel nem tudom se a pontos hadicélt, se a haditervet."

A muszka haverjaid se tudták. Csak mentek előre amíg el nem fogyott a benzin. Aztán kiszálltak a tankból és hazagyalogoltak.

"De ha te erre a teoretikus kérdésre - A pontban felállok, B pontban támadok- azt bírod kinyögni, hogy bénázás, akkor semmit nem tudsz a történelemből."

1. A történelemből te nem tudsz semmit, ezt már bebizonyítottad nekünk.
2. Nem tudom mit akarhattál a teleport hadműveleteddel, de szerintem a muszka gazdáid se, csak nem jutott jobb kifogás az eszükbe pár üveg vodka után.

fkv.119 2022.09.04. 14:33:42

@tiltsál ki te gyökér: Kérdezd meg az ukrajnai orosz Azov Brigád kemény magjától! Lehet hogy ők jobban tudják nálad.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.09.04. 14:35:01

@h.kovacs:

"a nem kis része azt jelenti, hogy a többsége, nyugodj meg."

Én ennek olvastán már nyugodt vagyok: immáron tudom, hogy PCC vagy, ennek okán nem fárasztom magam.

tiltsál ki te gyökér 2022.09.04. 15:11:17

@Almandin:
"ért számít ez most? Az a baj, hogy te és a hozzád hasonlóan gondolkodók úgy látják a világot, hogy vannak jó és rossz népek. "
Hát mondjuk inkább az ukrán-hí vők állítják, hogy az oroszok a gonoszok,és ők a jók.

"A te szemléletedben az oroszok a jók és az ukránok a rosszak."
Ezt idézd légyszíves, hogy hol írtam csak ehhez hasonlót is. Mikor állítottam, hogy az oroszok jók?

"Az emberi történelem abból áll, hogy a különböző csoportok támadták egymást, a szereposztás változó volt. "
Igen? Nos akkor most hirtelen miért csinál mindenki úgy, mintha vége lenne a világnak, miért bassza szét magát Európa, miért támogatja az egyik felet? Nincs itt semmi látnivaló, zajlik a történelem.

"Az, hogy az ukránok miket tettek a második világháborúban, a múlt része, nem terheli kollektív bűnösség a ma élő ukránokat."
Ezt ki és mikor mondta? Figyelj, esetleg próbáld már meg elolvasni értőn, azt, aki nem pont ugyanazt mondja amit te.
Mert nagyjából az zajlik, hogy az ukrán-rajongók mondanak valami kreténséget, aztán akik rávilágítanak, hogy mekkora kreténség azok oroszbarátok.
Itt vagy te. Elolvastál egy teljesen hihetetlen sztorit a lavórbaszaró oroszról, aki utána ellopta a budit. Attól, mert elmondom, hogy ez a történet miért kitalált baromság még nem szeretem az oroszokat, nem állok egyik oldalra sem, csak elmondom, hogy hülye vagy, ha elhiszed.

"Sőt, a mai cselekedeteikért sem (nem minden ukrán azovi náci például)."
Ezt sem mondta senki. Viszont amikor Mariupol védőit hősnek állítják be, akkor azért érdemes megemlíteni, hogy mindegyiken ott a horogkereszt, és egy terrorszervezet tagjai. És attól, mert az amerikai kongresszus 3 szavazat híján nem nyilvánította terrorszervezetnek attól még az.

"Ráadásul a ma élő németek többsége akkor még nem is élt, nem hibáztatható a náci rémtettekért."
Azért nem. De mondjuk akik remekül élnek, mert nagyfater ellopta a zsidók aranyát azért kicsit magukba nézhetnének.
Mondjuk Lumumba foga megvan?

"Én se úgy nézek egy random németre, mint valami náci háborús bűnösre. Mint ahogy én se érzem személyesen felelősnek magam azokért a bűnökért, amit anno magyarok követtek el mások ellen."
De bezzeg most, az oroszok kollektíven bűnösök, ugye? Jogállamok lefoglalják 30 éve ott élő oroszok tulajdonát, megtagadják a beutazást, kitiltják a macskákat, meg átnevezik a hússalátát... Mondd, Csajkovszkijnak vagy a Stolichnaja vodkának mi köze a háborúhoz?

tiltsál ki te gyökér 2022.09.04. 15:19:32

@fkv.119: Kezd elgurulni a gyógyszer, elvtárs?
Az azovi brigád keménymagja milyen picire összehúzta magát amikor az oroszok lefegyverezték őket. Valahogy nem voltak olyan büszke és erős mint amikor Kárpátalján vonulgattak, meg orosz civileket irtottak és terrorizáltak.

Tehát nem tudod, hogy mit mond az orosz propaganda, de én azt tolom. Bravó. Ez logika a javából.
Igen, értem, hogy az ukrán áll nyerésre, csak akkor miért nem Moszkvánál vannak?

Na igen. A cigányok kilopták a tankot, meg nem volt benzin. De te nem szopod be a hazugságokat. Hát tényleg.
Meg az éhező katonák. Az is egészen biztos úgy volt, hiszen megírta az Ukrainska Pravda.

Egyébként te egy kérdést sem bírsz megérteni? Szerinted teleport hadművelet az, hogy A pontnál fenyegetnek, B-nél támadnak? Jujj, de nagyon buta vagy te.

arthurthedent 2022.09.04. 15:46:56

@tiltsál ki te gyökér: "Az azovi brigád keménymagja milyen picire összehúzta magát amikor az oroszok lefegyverezték őket."

Az Azovi brigád nagyobb bátorságról tett szert mint te valaha életedben, ebben egész biztos vagyok. Hónapokon keresztül harcoltak körülvéve, utánpótlás, remény nélkül.

"orosz civileket irtottak és terrorizáltak"
Jó lenne, ha valami bizonyítékot is mutatnál erre. Felhívnám a figyelmedet, hogy a fényképes bizonyítékot Bucsa kapcsán nem fogadtad el, a műholdas felvéveteleket nem fogadtad el, a szemtanúk beszámolóit nem fogadtad el, úgyhogy ezeknél azért komolyabb bizonyítékot kell hoznod, ha nem akarsz segget csinálni a szádból... ó, miket nem beszélek, hát dehogynem akarsz. :D

arthurthedent 2022.09.04. 15:49:24

@tiltsál ki te gyökér: "Na igen. A cigányok kilopták a tankot, meg nem volt benzin. De te nem szopod be a hazugságokat. Hát tényleg.
Meg az éhező katonák1. Az is egészen biztos úgy volt, hiszen megírta az Ukrainska Pravda."

Néha tényleg használhatnád a guglit,, megnézhetnél pár videót. Ma már mindenkinél van mobiltelcsi, az üzletekben vannak kamerák, felveszik ahogy a kedvenc orkjaid csirkét lopnak az ukrán vidéken. Biztos nem azért kergetik a csirkét mert éhesek. :D

tiltsál ki te gyökér 2022.09.04. 16:03:06

@arthurthedent:
"Az Azovi brigád nagyobb bátorságról tett szert mint te valaha életedben, ebben egész biztos vagyok. Hónapokon keresztül harcoltak körülvéve, utánpótlás, remény nélkül."
Mert pontosan tudták, hogy mit műveltek 2014től mostanáig, és hogy mire számíthatnak, ha elkapják őket az oroszok. A németeknél is voltak hasonló hősök, ők is rohadt bátran mentették az irhájukat.

"orosz civileket irtottak és terrorizáltak"
Jó lenne, ha valami bizonyítékot is mutatnál erre".
en.wikipedia.org/wiki/Azov_Regiment
Olvasgass a hőseidről.

"Felhívnám a figyelmedet, hogy a fényképes bizonyítékot Bucsa kapcsán nem fogadtad el, a műholdas felvéveteleket nem fogadtad el, a szemtanúk beszámolóit nem fogadtad el"
Nem én nem fogadtam el, hanem az eset még mindig kivizsgálás alatt van. AZ egy másik dolog, hogy te rögtön mindenről tudod, hogy mi történt. A legapróbb jelekből is, mint egy rakat földön heverő bugyi.

tiltsál ki te gyökér 2022.09.04. 16:08:44

@arthurthedent:
"Néha tényleg használhatnád a guglit,, megnézhetnél pár videót. Ma már mindenkinél van mobiltelcsi, az üzletekben vannak kamerák, felveszik ahogy a kedvenc orkjaid csirkét lopnak az ukrán vidéken."

Egy videóból hogy állapítod meg, hogy aki kergeti a csirkét az orosz vagy ukrán?

Figyelj te barom:
static.filmbuzi.hu/wp-content/uploads//2016/04/urso.jpg
Az oroszoknak vannak géppisztolyos medvéik. Hát ne mondd, hogy nincs, hiszen ott van a videón.

arthurthedent 2022.09.04. 16:15:36

@tiltsál ki te gyökér: "Figyelj te barom:"

Olyan vagy, mint a birka. Ha nem igaz, amiben hiszel, akkor inkább semmi se legyen igaz, az egész világ csak egy illúzió, egy átverés, csak nehogy bazmeg a ruszkik katonák fosztogassanak. Mert abba belerokkannál. :-o

arthurthedent 2022.09.04. 16:29:49

@tiltsál ki te gyökér: "AZ egy másik dolog, hogy te rögtön mindenről tudod, hogy mi történt."

Ja, én linkeltem be egy wikipédia cikket, ahol azt írják, hogy voltak bizonyos vádak... :D

fkv.119 2022.09.04. 16:34:30

@tiltsál ki te gyökér: "Hát mondjuk inkább az ukrán-hí vők állítják, hogy az oroszok a gonoszok,és ők a jók."

A muszkaszopók meg fordítva.

"Mikor állítottam, hogy az oroszok jók?"

Mindenhol, ahol az ukránok szerinted a rosszak.

"miért bassza szét magát Európa"

Miért tenné?

"miért támogatja az egyik felet?"

Talán amiért a muszkák a muszkabarát bábállamokat? Nem csak nekik lehet.
Ja és talán azért is, mert a muszkák egyszer már megszálltak minket, most is akarnak, és mi meg ezt nem akarjuk? Vagy te igen? Hazaáruló-e vagy?

"akik rávilágítanak, hogy mekkora kreténség azok oroszbarátok."

Hát ha mindig ordas nagy kreténséget hozol fel a muszka elvtársaid mentegetésére, akkor ez így is van.

"Attól, mert elmondom, hogy ez a történet miért kitalált baromság még nem szeretem az oroszokat"

De attól hogy folyamatosan fikázod az ukránokat, a muszkapropagandából idemásolod hogy "bassza szét magát Európa", aztán meg higgyük is el, hogy nem 30 ezüstpénzért nyomatod a hittérítést?

"Viszont amikor Mariupol védőit hősnek állítják be, akkor azért érdemes megemlíteni, hogy mindegyiken ott a horogkereszt, és egy terrorszervezet tagjai."

1. Nem, egyik se tagja a KGB-nek, vagy más polóniumos-bérgyilkosos-véletlenbalesetes muszka terrorszervezetnek.
2. Mi a baj a horogkereszttel? A horogkeresztes idők voltak a muszka történelem legszebb napjai, akkor voltak igazán felszabadítva a komcsi elnyomás alól.

"De mondjuk akik remekül élnek, mert nagyfater ellopta a zsidók aranyát azért kicsit magukba nézhetnének."

Ha meg is találják, az már a miénk! Többször fizettük ki az árát mint Lúdas Matyi!

"Mondjuk Lumumba foga megvan?"

Hiányzik neked? Odaraknád Kádár koponyája mellé?

"De bezzeg most, az oroszok kollektíven bűnösök, ugye?"

Ha az ukránok kollektíve lehetnek azok. Meg kollektíve nem tekintve önálló népnek. Akkor a muszkák is.

"Jogállamok lefoglalják 30 éve ott élő oroszok tulajdonát"

Jogtalanállamok meg ellopják nyugati légitársaságok repülőit. 1:1.

"megtagadják a beutazást, kitiltják a macskákat, meg átnevezik a hússalátát..."

Mintha nálunk nem ugyanezt csinálták volna a muszkák... Csak itt a kiutazást tagadták meg tőlünk, olimpiára se mehettünk ha nem akarták, a Hitler és Mussolini terek helyett pedig mindenféle komcsi szaralakokról neveztek el köztereket.

"Mondd, Csajkovszkijnak vagy a Stolichnaja vodkának mi köze a háborúhoz?"

A Széll Kálmán teret miért kellett átnevezni Moszkva térre?

fkv.119 2022.09.04. 16:40:59

@tiltsál ki te gyökér: "Kezd elgurulni a gyógyszer, elvtárs?"

Neked még csak kezd?...

"Az azovi brigád keménymagja milyen picire összehúzta magát amikor az oroszok lefegyverezték őket."

Mint a muszka tankozók ukrán fogságban? Hogy szipogtak a szaros életükért...

"Valahogy nem voltak olyan büszke és erős mint amikor Kárpátalján vonulgattak"

Igen, ők se haverjaink, de jelen pillanatban a közös és nagyobb ellenségünk ellen harcolnak, védenek minket a muszka újramegszállástól, így még mindig inkább ők a jobbak.

"meg orosz civileket irtottak és terrorizáltak."

Az a része speciel semennyire nem izgat. Az összes muszkát beledobálhatják a kemencébe, legalább azok se fognak már többet invázióval fenyegetőzni.

"Tehát nem tudod, hogy mit mond az orosz propaganda, de én azt tolom. Bravó. Ez logika a javából."

Te lenni hülye?

"értem, hogy az ukrán áll nyerésre"

Ez a te állításod.

"Na igen. A cigányok kilopták a tankot, meg nem volt benzin. De te nem szopod be a hazugságokat."

Így van, veled ellentétben én nem. De persze te elhiszed hogy a cigányoknak a muszkák önként adták oda a tankot hogy youtube videókat csinálhassanak vele, ugye? Mert azok ilyen jófejek... Ha én is szépen kérek, nekem is adnak egyet? T-14-est szeretnék, bőrkápittal, és ezüstmetál festéssel...

"Meg az éhező katonák. Az is egészen biztos úgy volt, hiszen megírta az Ukrainska Pravda."

Hát nem is a Russia Today meg a VK hazudta be...

"Egyébként te egy kérdést sem bírsz megérteni?"

Akkor ezt a kérdést se érted?

"Jujj, de nagyon buta vagy te."

Összekeversz anyáddal, kisköcsög.

fkv.119 2022.09.04. 16:44:35

@tiltsál ki te gyökér: "Mert pontosan tudták, hogy mit műveltek 2014től mostanáig, és hogy mire számíthatnak, ha elkapják őket az oroszok."

Pontosan arra, amire az ukrán fogságba kerülő muszkák. Ha elkezdik az azovosok kivégzését, mennek utána a muszka foglyok is.

"A németeknél is voltak hasonló hősök, ők is rohadt bátran mentették az irhájukat."

A muszka "hősök" milyen gyorsan is mentették az irhájukat a németek elől? Meg se álltak Moszkváig...

"AZ egy másik dolog, hogy te rögtön mindenről tudod, hogy mi történt."

Te meg az a fajta vagy, aki akkor se ismeri be, amikor már mindenki rajtad röhög.

tiltsál ki te gyökér 2022.09.04. 16:49:41

@arthurthedent:
Lemegyek az utcára, szétszórok három gatyát, aztán közlöm, hogy az oroszok kiraboltak, te azt is elhiszed.
Veszek a piacon egy kínai sisakot, széttöröm és közlöm, hogy ez egy orosz sisak volt, te ezt is elhiszed.
Rohangálok a kertben a csirkék után, aztán kiírom, hogy éhező orosz a baromfiudvarban és te ezt is elhiszed.

De mondd már el, hogy miért szökkent szarba a Kremlig tartó ellentámadás a pléhsisakos éhezők ellen?
Hogy lehet, hogy az egyik videón az orosz lő az atomerőműből, a másikban meg azon siránkoznak, hogy mindjárt szétlövi az orosz az erőművet, ahol az orosz van már 5 hónapja?

arthurthedent 2022.09.04. 16:55:51

@fkv.119: "Ha az ukránok kollektíve lehetnek azok. Meg kollektíve nem tekintve önálló népnek. Akkor a muszkák is."

Az oroszok 80%-a támogatja Putyint és támogatja Ukrajna megszállását. Sőt, egy esetleges Lengyelország elleni támadást is támogatna.

Ebből szerintem következik az, hogy az oroszok 80% bűnös.

arthurthedent 2022.09.04. 16:58:03

@tiltsál ki te gyökér: "Rohangálok a kertben a csirkék után, aztán kiírom, hogy éhező orosz a baromfiudvarban és te ezt is elhiszed."

Ja, ja. Sok száz felvétel van, sok ezer szemtanú beszámolója, de ez mind megrendezett, egyik sem igaz. Sok ezer ukrán van benne, összeesküdtek, kamu az egész.

Hja, hát lehet, hogy nincs is háború... :D

fkv.119 2022.09.04. 17:00:17

@tiltsál ki te gyökér: Miért bújkálnak a "bátor" muszkák atomerőművekben? Fosnak kimenni az utcára, ennyire "bátrak"? Még jó hogy annyira nyerésben vannak, hogy bújkálniuk kell, nem?

fkv.119 2022.09.04. 17:01:05

@arthurthedent: Szerintem is. A muszkák nagyobb ellenségeink, mint a kárpátaljai magyarokat vegzáló ukránok. A muszkák az anyaországi magyarokat is vegzálni akarják.

fkv.119 2022.09.04. 17:01:42

@arthurthedent: Nincs hát, megmondta az Igazmondó, hogy csak különleges háború van. :)

arthurthedent 2022.09.04. 17:03:11

@fkv.119: "A muszka "hősök" milyen gyorsan is mentették az irhájukat a németek elől? Meg se álltak Moszkváig..."

Mondjuk azovstal védői nem mentették az irhájukat. Tudták, hogy az oroszok meggyilkolják őket. Napokig, hetekig kérték, hogy egy harmadik országnak adhassák meg magukat, mert különben a biztos halál vár rájuk.

A világ nem mentette meg őket, végülis az oroszok elfogták a maradékukat és aztán le is gyilkolták őket.

Lehet rájuk mondani, hogy nácik, nem kell szeretni őket, de azt, hogy gyávák voltak épeszű ember nem mondhatja.

tiltsál ki te gyökér 2022.09.04. 17:15:11

@fkv.119:
"Mikor állítottam, hogy az oroszok jók?"
Mindenhol, ahol az ukránok szerinted a rosszak."
Mikor állítottam, hogy az ukránok rosszak? Egyébként mi az összefüggés, hogy az egyik jó, akkor a másik rossz? Egyáltalán mi az, hogy jó?

"miért bassza szét magát Európa"
Miért tenné?
Ezt kérdezem én is. Miért is szopik Európa két szláv hülye balhéja miatt?

"miért támogatja az egyik felet?"
Talán amiért a muszkák a muszkabarát bábállamokat? Nem csak nekik lehet."
Tehát akkor ukrán bábállamot akar Európa. Ebben mondjuk lehet valami.

"Ja és talán azért is, mert a muszkák egyszer már megszálltak minket, most is akarnak, és mi meg ezt nem akarjuk? Vagy te igen? Hazaáruló-e vagy?"
Mert egyébként mi utal arra, hogy a muszkák megszállnának bárkit is? Mondjuk olyat aki Nato tag?

"akik rávilágítanak, hogy mekkora kreténség azok oroszbarátok."
Hát ha mindig ordas nagy kreténséget hozol fel a muszka elvtársaid mentegetésére, akkor ez így is van.
Jól van Derrick. Tehát szó nélkül el kell hinni a budirabló oroszokat.

"Attól, mert elmondom, hogy ez a történet miért kitalált baromság még nem szeretem az oroszokat"
De attól hogy folyamatosan fikázod az ukránokat, a muszkapropagandából idemásolod hogy "bassza szét magát Európa", aztán meg higgyük is el, hogy nem 30 ezüstpénzért nyomatod a hittérítést?"
Fikáztam az ukránokat? Mikor? Attól, hogy nem állítom be őket szenteknek? Meg azzal, hogy azt mondom, hogy a VH-ben Magyarországon jó sok ukrán volt?

"Viszont amikor Mariupol védőit hősnek állítják be, akkor azért érdemes megemlíteni, hogy mindegyiken ott a horogkereszt, és egy terrorszervezet tagjai."
1. Nem, egyik se tagja a KGB-nek, vagy más polóniumos-bérgyilkosos-véletlenbalesetes muszka terrorszervezetnek."
Nem azoknak tényleg nem. Ők civileket terrorizáltak, és bevallottan neonácik.

2. Mi a baj a horogkereszttel? A horogkeresztes idők voltak a muszka történelem legszebb napjai, akkor voltak igazán felszabadítva a komcsi elnyomás alól.
Ezt kérdezd izraelben.

"De mondjuk akik remekül élnek, mert nagyfater ellopta a zsidók aranyát azért kicsit magukba nézhetnének."
Ha meg is találják, az már a miénk! Többször fizettük ki az árát mint Lúdas Matyi!"
Itt most nagyon nem értem, hogy kivel állsz egy platformra. Náci vagy? Német?

"Mondjuk Lumumba foga megvan?"
Hiányzik neked? Odaraknád Kádár koponyája mellé?"
Nekem nem hiányzik, Lumumba családja meg megkapta. EZ így erkölcsileg teljesen jó, a belgák jó emberek. Nem is irtották iparilag a négereket.

"De bezzeg most, az oroszok kollektíven bűnösök, ugye?"
Ha az ukránok kollektíve lehetnek azok. "
Ki és mikor és milyen kontextusban állította bűnösnek az ukránokat úgy kollektíven.

"Meg kollektíve nem tekintve önálló népnek. "
Hát, nem is az.

"Jogállamok lefoglalják 30 éve ott élő oroszok tulajdonát"
Jogtalanállamok meg ellopják nyugati légitársaságok repülőit. 1:1.
???

"megtagadják a beutazást, kitiltják a macskákat, meg átnevezik a hússalátát..."
Mintha nálunk nem ugyanezt csinálták volna a muszkák... Csak itt a kiutazást tagadták meg tőlünk, olimpiára se mehettünk ha nem akarták, a Hitler és Mussolini terek helyett pedig mindenféle komcsi szaralakokról neveztek el köztereket."
Oké, akkor náci vagy, értem. Egyébként Európa nem arról papol, hogy mennyivel jobb mint a CCCP? Meg jogállam meg demokrácia? Nem kéne ezt mutatni is?

"Mondd, Csajkovszkijnak vagy a Stolichnaja vodkának mi köze a háborúhoz?"
A Széll Kálmán teret miért kellett átnevezni Moszkva térre?"
Egy tér átnevezése nem pont ugyanaz, mint jelen politika miatt betiltani egy száz éve elhunyt zeneszerző műveit.

tiltsál ki te gyökér 2022.09.04. 17:20:20

@arthurthedent: Gyáva szarok voltak. :D

"Mondjuk azovstal védői nem mentették az irhájukat. "
Körbe voltak véve.
"Tudták, hogy az oroszok meggyilkolják őket. Napokig, hetekig kérték, hogy egy harmadik országnak adhassák meg magukat, mert különben a biztos halál vár rájuk."
Hát, és ennek semmi előzménye nem volt ugye? Téged tényleg nem érdekelnek a tények, előzmények, semmi?

"A világ nem mentette meg őket, végülis az oroszok elfogták a maradékukat és aztán le is gyilkolták őket."
Hát tudtommal ez sem igaz. Elfogták őket, és szépen várnak a tárgyalásra.

"Lehet rájuk mondani, hogy nácik, "
Ők mondták magukról
"nem kell szeretni őket, de azt, hogy gyávák voltak épeszű ember nem mondhatja."
Ó dehogynem. Addig voltak kőkemények, amíg civileket kellett basztatni. Még a gyár alatti pincébe is levittek magukkal néhány százat, hogy azért legyen valami mögé bújni.

tiltsál ki te gyökér 2022.09.04. 17:20:57

@fkv.119: " A muszkák az anyaországi magyarokat is vegzálni akarják."
Erre esetleg valami forrás?

arthurthedent 2022.09.04. 17:22:22

@tiltsál ki te gyökér: "Mert egyébként mi utal arra, hogy a muszkák megszállnának bárkit is? Mondjuk olyat aki Nato tag?"

1) Az, hogy sorra támadják meg az országokat.
2) Az, hogy a frontkatonák vezetői ezzel fenyegetőznek.
3) Az, hogy az orosz tv ezzel fenyegetőzik.
4) Az, hogy Putyin ezzel fenyegetőzik.

arthurthedent 2022.09.04. 17:23:40

@tiltsál ki te gyökér: "Erre esetleg valami forrás?"

Putyin követelése az volt, hogy Magyarországot tegyék ki a NATO-ból. Ha nem akarna bevonulni, akkor miért érdekelné, hogy Magyarország NATO tag -e? A NATO tagság csak akkor számít, ha valamelyik NATO tagot megtámadják.

arthurthedent 2022.09.04. 17:25:29

@tiltsál ki te gyökér: "Hát tudtommal ez sem igaz. Elfogták őket, és szépen várnak a tárgyalásra."

Több százan meghaltak közülük egy fogolytáborban, a többiek eltűntek. Az orosz felsővezetés pedig azt mondta, hogy fel kell akasztani őket.

tiltsál ki te gyökér 2022.09.04. 17:27:31

@arthurthedent:
) Az, hogy sorra támadják meg az országokat. - sorra?
2) Az, hogy a frontkatonák vezetői ezzel fenyegetőznek. - idézet?
3) Az, hogy az orosz tv ezzel fenyegetőzik. - idézet?
4) Az, hogy Putyin ezzel fenyegetőzik. - idézet?

arthurthedent 2022.09.04. 17:29:05

@tiltsál ki te gyökér: "Ó dehogynem. Addig voltak kőkemények, amíg civileket kellett basztatni. "

Az oroszok ellen is elég kemények voltak. Hónapokon keresztül. Bekerítve. Utánpótlás nélkül, túlerő ellenében.

"Még a gyár alatti pincébe is levittek magukkal néhány százat, hogy azért legyen valami mögé bújni."

Ja, amit az oroszok mondanak azt szentírásnak veszed akkor is, ha képtelenség, amit én mondok az meg akkor sem igaz, ha videó van róla.

Mégis hogyan lehetett volna elbújni a civilek mögé, ha egyszer ágyúval meg rakétával lőnek rád?

tiltsál ki te gyökér 2022.09.04. 17:29:19

@arthurthedent:
Több százan meghaltak közülük egy fogolytáborban, a többiek eltűntek.
Eltűntek? Inkább fogságban vannak. A több száz halottról hol olvastál egyébként?

"Az orosz felsővezetés pedig azt mondta, hogy fel kell akasztani őket."
Ha bűnösök. Tárgyalás és kivizsgálás után.

fkv.119 2022.09.04. 17:30:18

@tiltsál ki te gyökér: "Mikor állítottam, hogy az ukránok rosszak?"

Mikor nem?

"Egyáltalán mi az, hogy jó?"

Amire én azt mondom.

"Miért is szopik Európa két szláv hülye balhéja miatt?"

Mert lusta volt kiépíteni ennyi idő alatt az alternatív gázvezetéket Líbiából, Arábiából, Iránból. És legfőképp lejönni a gázról. Ezt már korábban is meg kellett volna tenni, évtizedek óta látható hogy a muszkák minden télen elzárják a gázcsapot, és ez nekünk nem jó.

"Tehát akkor ukrán bábállamot akar Európa. Ebben mondjuk lehet valami."

Inkább mint muszka ellenséget. Mi Európa vagyunk, a mi érdekünk a magyar érdek. Akinek meg nem az a fontos, az hazaáruló.

"Mert egyébként mi utal arra, hogy a muszkák megszállnának bárkit is? Mondjuk olyat aki Nato tag?"

Putyin és pincsijei fenyegetőzésén kívül?

"Tehát szó nélkül el kell hinni a budirabló oroszokat."

Simán. Beleillik a magukról kialakított képbe. Hát még ha bizonyítékok is vannak rá.

"a VH-ben Magyarországon jó sok ukrán volt"

És mégtöbb muszka.

"Nem azoknak tényleg nem. Ők civileket terrorizáltak, és bevallottan neonácik."

A KGB-sek? Már ott is nácik vannak?

"Ezt kérdezd izraelben."

Az Oroszország egyik megyéje? Vagy hogy jön ez ide?

"Itt most nagyon nem értem, hogy kivel állsz egy platformra. Náci vagy? Német?"

Magyar és európai. Mi nem világos ebben?

"Nem is irtották iparilag a négereket."

Vannak nekik is hiányosságaik. Most meg itt másznak kerítést.

"Hát, nem is az."

Az oláhok szerint meg az erdélyi magyarok nem azok.

"???"

Mi ??? ? eltakarták a szemedet a KGB-s tartótisztjeid, amikor kijött a hír a neten?

"Oké, akkor náci vagy, értem."

Deine papiere jude! Együtt retteghetsz Brendel Matyika haveroddal!

"Egyébként Európa nem arról papol, hogy mennyivel jobb mint a CCCP? Meg jogállam meg demokrácia? Nem kéne ezt mutatni is?"

Mutatja is. Szállít fegyvereket a szabadságáért küzdő Ukrajnának, hogy ellenállhasson a muszka agresszornak. És méginkább, hogy hozzánk már ne tudjanak továbbterjeszkedni.

"Egy tér átnevezése nem pont ugyanaz, mint jelen politika miatt betiltani egy száz éve elhunyt zeneszerző műveit."

A muszkák meg az egész egyházat tiltották be, pedig az nem pár 100, hanem pár 1000 éves.

fkv.119 2022.09.04. 17:32:24

@arthurthedent: Aztán meg csoálkoznak, ha a muszka hadifoglyok is térdlövésben véreznek el. Visszakapják ők ezt.

fkv.119 2022.09.04. 17:33:34

@tiltsál ki te gyökér: Ja, Petőfi is muszka fogságban van azóta is, nem? Hiszen nem adtak fel hirdetést a halálozási rovatban...

arthurthedent 2022.09.04. 17:34:47

@tiltsál ki te gyökér: "Egy tér átnevezése nem pont ugyanaz, mint jelen politika miatt betiltani egy száz éve elhunyt zeneszerző műveit."

Senki sem tiltotta be Csajkovkijt. Bizonyos helyeken úgy döntöttek, hogy most nem mutatják be. Rossz érzést kelt az emberekben, nem időszerű. Meg aztán az orosz közvélemény bátorításnak venné, amúgy is azt hiszik, hogy ők valamiféle felsőbbrendű faj.

A Stalicsnaja vodkának meg az a köze a háborúhoz, hogy egy (valójában kettő) orosz gyár gyártja, akik az orosz államnak fizetnek adót amit aztán oroszország részben a háború finanszírozására fordít.

tiltsál ki te gyökér 2022.09.04. 17:34:59

@fkv.119:
Mikor állítottam, hogy az ukránok rosszak?"
Mikor nem?"

Oké, tehát mikor?

"Egyáltalán mi az, hogy jó?"
Amire én azt mondom.

Na, akkor én itt most leszarom a veled való kommunikációt. Az a jó amire te azt mondod, akkor semmi másnak nincs értelme.

arthurthedent 2022.09.04. 17:39:54

@fkv.119: "Mert lusta volt kiépíteni ennyi idő alatt az alternatív gázvezetéket Líbiából, Arábiából, Iránból. És legfőképp lejönni a gázról. Ezt már korábban is meg kellett volna tenni, évtizedek óta látható hogy a muszkák minden télen elzárják a gázcsapot, és ez nekünk nem jó."

Pontosan! Erre azért még meg kellene keresni a felelősöket, mert ez vétkes hanyagság volt. Súlyos, stratégiai tévedés, erkölcstelenül lepaktáltak egy diktátorral, a rövidtávú anyagi haszon érdekében.

Ugyanezt tették Kínával is. Arra még nem csesztünk rá, de könnyen lehet, hogy hamarosan annak is megisszuk a levét.

Tudták, hogy Putyin bűnöző, tudták, hogy az orosz elit bűnözőkből áll, de üzleteltek velük. A maffiával. A nevünkben! Ezért szerintem embereket kellene lecsukni.

fkv.119 2022.09.04. 17:42:59

@tiltsál ki te gyökér: "Oké, tehát mikor?"

Nagyjából minden hsz-edben.

"Na, akkor én itt most leszarom a veled való kommunikációt"

Én meg téged.

fkv.119 2022.09.04. 17:45:16

@arthurthedent: Kínát is ki kell dobni innen, semmi hasznunk belőlük. Az 1400 év alatt se megtérülő vasútjuk, meg a propaganda egyetemük a fővárosunk közepén, amit szintén mi fizetünk nekik vissza kamatos kamattal (nagyobb zsidók ezek mint az izraeliek). Ezeket szépen kenjék a hajukra, és húzanak innen! Nem leszünk Srí Lanka 2.0!

arthurthedent 2022.09.04. 17:47:53

@fkv.119: Az a baj, hogy magyarországról nincs értelme kidobni őket, csak mi szívjuk meg. európából meg amerikából kellene kidobni őket. azt mondani, hogy amíg nincsenek szabad álasztások, amíg koncentrációs táborok vannak, amíg elnyomás van, addig nem kereskedünk velük.

tiltsál ki te gyökér 2022.09.04. 17:47:59

@arthurthedent:
mandiner.hu/cikk/20220524_ukrajna_konyvtar_megsemmisites_kulfold
hvg.hu/elet/20220619_Az_ukran_parlament_betiltotta_az_orosz_zenet_es_az_orosz_nyelvu_konyvek_importjat
reason.com/2022/03/09/cardiff-philharmonic-orchestra-tchaikovsky-is-canceled/

Senki sem tiltotta be Csajkovkijt.- Hát de
" Bizonyos helyeken úgy döntöttek, hogy most nem mutatják be. Rossz érzést kelt az emberekben, nem időszerű. "
Az emberek döntöttek úgy? Nem. Eldöntötték, hogy az rossz érzést kelt az emberekben. Ha az emberekben rossz érzést kelt, akkor nem mennek el rá.

"Meg aztán az orosz közvélemény bátorításnak venné, amúgy is azt hiszik, hogy ők valamiféle felsőbbrendű faj."
Hát egyértelmű, hogy az orosz közvélemény azt nézi, hogy Csehországban vagy Cardiff milyen zenét játszanak.

egy (valójában kettő) orosz gyár gyártja, akik az orosz államnak fizetnek adót amit aztán oroszország részben a háború finanszírozására fordít."
Lettországban gyártják.

tiltsál ki te gyökér 2022.09.04. 17:51:27

@arthurthedent:
"amíg nincsenek szabad álasztások, amíg koncentrációs táborok vannak, amíg elnyomás van, addig nem kereskedünk velük."
:D::D::D:DD:D:
Kínával, te barom? :D::DD:
Az fasza lesz. Végül is a fogpiszkálót is ott gyártják, rohadtul kibaszik vele a világ, ha nem kereskedik velük.

Az egyébként megvan, hogy nagyjából akkor lesz vége a világnak amikor szabad választások lesznek Kínában?

arthurthedent 2022.09.04. 17:52:32

@tiltsál ki te gyökér: "Ha az emberekben rossz érzést kelt, akkor nem mennek el rá."

Tehát követeled, hogy rendezzenek Csajkovszkij hangversenyt magánvagyonból, hogy az emberek ne menjenek el rá? :D Te, figyu. Mindenki olyan hangversenyt rendez, amilyet akar. Most nincs igény ruszki zenészekre.

Ukrajna meg más. Ukrajnában az oroszok lövik a lakosságot fél éve, nyilván nem kérheted számon tőlük, hogy miért nem engedik, hogy orosz koncerteket tartsanak. :D

arthurthedent 2022.09.04. 17:53:42

@tiltsál ki te gyökér: "Kínával, te barom? :D::DD:
Az fasza lesz. Végül is a fogpiszkálót is ott gyártják, rohadtul kibaszik vele a világ, ha nem kereskedik velük."

Látod, hogy már most ki van baszva velünk? Látod, hogy nem lett volna szabad idáig eljutni?

arthurthedent 2022.09.04. 17:55:32

@tiltsál ki te gyökér: "Hát egyértelmű, hogy az orosz közvélemény azt nézi, hogy Csehországban vagy Cardiff milyen zenét játszanak."

Most néztem egy hírt az orosz tévéről, ahol arról számoltak be, hogy németországban bolhásak és tetvesek lettek az emberek, mert nem tudnak fürdeni a szankciók meg a gázhiány miatt. Nxilván nem igaz, de hidd el, foglalkoznak vele.

arthurthedent 2022.09.04. 17:57:15

@tiltsál ki te gyökér: "Az egyébként megvan, hogy nagyjából akkor lesz vége a világnak amikor szabad választások lesznek Kínában?"

Oroszországban Putyin egy személyben indított háborút és sodorta az atomháború közelébe a világot. Szerintem százezrek haltak meg már miatta. Ha demokrácia lett volna hatalomra sem kerül.

arthurthedent 2022.09.04. 18:05:05

@tiltsál ki te gyökér: "Lettországban gyártják."

Oh, ezt nem tudtam. Mindegy, már átnevezték Stoli vodkának. :) A cég évtizedeken keresztül abból élt, hogy mindenki orosz vodkának gondolta, aztán most rácsesztek. :D

Amúgy igen, eredetileg oroszországban gyártották:
"Stolichnaya is Russian by name, but it’s not totally Russian. It’s produced both in and outside of Russia. The wheat used to make the spirit is grown in Russia at a place called Tambov, and partially distilled at a facility called Talvis. However, the major work is done at a distillery called Latvijas Balzams in Riga, Latvia."

fkv.119 2022.09.04. 18:19:57

@arthurthedent: Azért annyi értelme lenne, hogy ne az adósságukat sózzák a nyakunkba. Van elég fizetnivalónk, nem kell még 1400 év adósrabszolgaság.

fkv.119 2022.09.04. 18:21:22

@tiltsál ki te gyökér: Nem sokáig, mert ha elviszik az amcsik a gyáraikat, másolhatják az Abibas mg Niko cipőket egymásról és ennyi. Márpedig Trump elkezdte, és előbb-utóbb be is fejezik a kivonulást, mivel végre rájöttek hogy stratégiai hiba Kínát pénzelni.

arthurthedent 2022.09.04. 18:21:48

@fkv.119: Ja, persze, de kínát azért nem állítjuk meg. :D

fkv.119 2022.09.04. 18:23:50

@arthurthedent: Hát ha nincs kit adósságba verniük, akkor nem is fognak idejönni.

fkv.119 2022.09.04. 18:24:24

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Az semmitől, de én rólad beszéltem, meg a gazdáidról.

arthurthedent 2022.09.04. 18:29:59

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Aki mindenható és maximálisan jó, az mitől rettegjen?"

A teremtőjétől! Vagy a keresztény istennek nincs teremtője?

Csak nem azt akarod mondani, hogy a keresztény isten ATEISTA?! :D

arthurthedent 2022.09.04. 18:33:59

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Nincs keresztény isten. Isten van."

Vagyis a keresztények azt hiszik, hogy csak keresztény isten van.

"S nem teremtette senki."

Ezt gondolja a keresztény isten magáról. Tehát a ateista. ;)

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.09.04. 18:35:55

@arthurthedent:

Mi van, ha az északi sarkról elindulunk északi irányban? Tehát az észak délen van.

arthurthedent 2022.09.04. 18:41:41

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Mi van, ha az északi sarkról elindulunk északi irányban?"

Az északi sarkról nem lehet északra menni. Klasszikus szingularitás példa, matematikusok és fizikusok ezzel a példával szokták kezdeni, amikor elmagyarázzák mit jelent az a szó, hogy szingularitás.

"Tehát az észak délen van."
Tehát buutaságokat beszélsz. Senki sem mondja azt, hogy az északi sark délen van. :D

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.09.04. 18:52:31

@arthurthedent:

"Az északi sarkról nem lehet északra menni. "

Ahogy Istennek se lehet teremtője.

Jó, hogy már érted.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.09.04. 18:54:41

@arthurthedent:

"a keresztények azt hiszik, hogy csak keresztény isten van"

A keresztények nem hisznek keresztény istenben.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.09.04. 18:55:19

@arthurthedent:

"Senki sem mondja azt, hogy az északi sark délen van."

Ahogy azt se, hogy Isten ateista.

fkv.119 2022.09.04. 18:57:13

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Erről a görögöknek, indiaiaknak, kínaiaknak, aztékoknak, mongoloknak, de még az ősmagyaroknak is más a véleménye!

arthurthedent 2022.09.04. 18:57:28

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Ahogy Istennek se lehet teremtője."

Aki azt gondolja, hogy nincs istene, az ateista. Akkor isten ateista. Azt gondolja, hogy nincs isten, aki őt teremtette volna, ahogy minden ateista is ezt gondolja.

Az, hogy te úgy gondolod, hogy istennek igaza van nem változtat azona tényen, hogy ateista. :)

Amúgy meg miért ne lehetne istennek teremtője? Ha az egész világegyetemnek lehet, akkor miért pont istennek ne lehetne?

fkv.119 2022.09.04. 18:57:54

@arthurthedent: Ő laposföld hívő, és leesik a szélén.

fkv.119 2022.09.04. 18:58:54

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Dehogynem, minden istennek van teremtője, olvasd csak el a meséiket!

arthurthedent 2022.09.04. 18:59:17

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Ahogy azt se, hogy Isten ateista."

Ó, azt hiszed, hogy én találtam ki. :D Aranyos. Nem én találtam ki, közismert vicces érv bizonyos körökben.

fkv.119 2022.09.04. 19:00:06

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Ti melegváltásban vagytok ezzel a másik hülyével, aki addig volt, amíg téged ide nem evett a fene? Ő a délelőttös, te meg a délutános KGB troll? Csak addig nem tud aludni, amíg te foglalod az ágyat...

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.09.04. 19:01:22

@arthurthedent:

"Aki azt gondolja, hogy nincs istene, az ateista."

De ez csak a te magéndefiníciód. Ez olyan Iván Gábor típusú halandzsázás: szavak kitalálása, s létező szavaknak új jelentés adása.

Szóval az "ateista" nem ezt jelenti.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.09.04. 19:02:30

@arthurthedent:

"Amúgy meg miért ne lehetne istennek teremtője? Ha az egész világegyetemnek lehet, akkor miért pont istennek ne lehetne?"

Ha mindenhonnan lehet északra menni, miért pont az északi sarkról ne lehetne?

arthurthedent 2022.09.04. 19:06:07

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Szóval az "ateista" nem ezt jelenti."

El kell keserítselek, nem te mondod meg, hogy mit jelentenek a szavak. Az északi sarkot sem, a déli irányt sem, meg az ateista szó irányát sem bízzuk rád. Te minden érvedet arra építed, hogy lecseréled a szavak jelentését. Így ez elégtelen, így nem fogod megérteni a világot. Ja, nem is akarod... okés.

Akkor mi a tököm vagyok, ha nem hiszek istenbe? Isten létezésébe? Ha nem hiszem, hogy engem, isten teremtett? Na, a te is istened is ez.

arthurthedent 2022.09.04. 19:10:21

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Ha mindenhonnan lehet északra menni, miért pont az északi sarkról ne lehetne?"

Szingularitás. Ha minden számnak van reciproka, miért éppen a 0-nak ne lenne?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.09.04. 19:11:59

@arthurthedent:

"Akkor mi a tököm vagyok, ha nem hiszek istenbe?"

Lehet sokféle verzió:
- agnosztikus vagy, azaz azt mondod, a kérdés eldönthetetlen,
- ateista vagy, hiszed, hogy Isten nincs.

arthurthedent 2022.09.04. 19:19:05

Szóval, ha az ember olyan intelligens és bonyolult, hogy nem létezhet teremtő nélkül "csak úgy", akkor hogy lehet, hogy isten, aki még intelligensebb és még bonyolultabb létezhet?

arthurthedent 2022.09.04. 19:22:41

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Lehet sokféle verzió:
- agnosztikus vagy, azaz azt mondod, a kérdés eldönthetetlen,
- ateista vagy, hiszed, hogy Isten nincs."

Összekevered a tudást és a hitet. Mi van akkor, ha nem mondom, hogy eldönthetetlen és nem hiszem, hogy isten létezik és azt sem, hogy nem létezik? Egyszerűen azt mondom mondjuk, hogy nem érdekel, hagyj békén? Akkor kihullottam a definícióidból és sem nem ateista nem vagyok sem nem vagyok agnosztikus, sem nem vagyok vallásos.

Ezt amúgy már megbeszéltük, csak nem tanulsz.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.09.04. 20:35:48

@arthurthedent:

Nem érdekel, aza zagnosztikus vagy. Ezt amúgy már megbeszéltük, csak nem tanulsz.

arthurthedent 2022.09.04. 21:15:45

@arthurthedent:
"- agnosztikus vagy, azaz azt mondod, a kérdés eldönthetetlen,"
"Nem érdekel, aza zagnosztikus vagy."

Magadnak mondasz ellent.

tiltsál ki te gyökér 2022.09.04. 22:11:48

@arthurthedent:
" "Az egyébként megvan, hogy nagyjából akkor lesz vége a világnak amikor szabad választások lesznek Kínában?"

Oroszországban Putyin egy személyben indított háborút és sodorta az atomháború közelébe a világot.
Persze, egy személyben... hogyne. Senki nem támogatja.

"Szerintem százezrek haltak meg már miatta. Ha demokrácia lett volna hatalomra sem kerül."
És ezt honnan is tudod?
süti beállítások módosítása