wagmg

wagmg

Használt bugyikat raboltak

2022. szeptember 02. - arthurthedent

Okés, régi. Tudom, csak kiderült, hogy sokan nem tudnak róla, jobb későn mint soha.

Szóval röviden annyi, hogy a hős felszabadító orosz hadsereg amelyik éppen speciális katonai akciót hajt végre ukrajnában, bizony eléggé szeret fosztogatni. Már a támadás elején elég sok videó jelent meg boltok, házak, járókelők kifosztásáról.

A harctéri fosztogatás leggázabb példája a használt női fehérneműk begyűjtése volt. Nyilván hamar kiürültek a boltok, ha új nincs a használt is jó lesz. Az orosz "specialisták" némelyike szétszórta a zsákmányt menekülés közben, innen tudjuk, hogy mit sikerült begyűjteniük. Gondolom ajándékba a szeretett hitvesnek. Csak igényes nőknek...

Használt bugyik...

Az örök sláger persze a mosógép, azt nagyon elkapkodták. A lövészárokba szokás raktározni, amíg fuvar nincs.

Mosógép, az örök sláger

Belorusziából jelentették, hogy a posta forgalma jelentősen megnőtt, a különleges katonai akció váratlan mellékhatásaként. Komoly forgalom zajlott, az orosz katonák küldték haza a cuccost ezerrel.

Hadizsákmány már a belorusz postahivatalban

Namost az emberben felmerül, hogy ha szóltak volna az oroszok, hogy használt mosógép meg használt női bugyi kellene nekik, akkor a derék ukrán menyecskék szerintem kisegítették volna őket. És nem kellett volna ennyit ágyúzni...

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://wagmg.blog.hu/api/trackback/id/tr3117922077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fkv.119 2022.09.04. 12:42:15

@tiltsál ki te gyökér: És abból a 7 millából mennyi volt valóban ukrán? A donyeckiek biztos nem. De hát ezt te felfogni se bírod, csak ukrán, ukrán, ukrán...

tiltsál ki te gyökér 2022.09.04. 13:21:07

@fkv.119: Mennyi volt valóban ukrán? Fogalmam sincs. AZ ukránok állítják saját magukról, hogy 7 millió ukrán harcolt a 2.vh ban. Nem én találtam, ki, ők mondják. Az pedig elképzelhetetlen, hogy hazudjanak, ugye?

"Én igen. Van józan paraszti eszem, nem szopom be a muszkapropagandát."
Az ukránt viszont igen. Egyébként mit mondott erről a muszka propaganda?

"Mintha odatettek volna 60 km hosszú hadoszlopot, aztán szépen visszamentek volna."
Ennyire futotta tőlük."
Azoktól akik utána éppen szarrá lövik a teljes Nato felszerelést?

"Volt ott valami hatalmas csata, ahol megsemmisítő vereséget vesztettek?"
Igen, elég sok javelines-tankkilövős videót láthatsz te is a neten, ha nem csukod be a szemed."
:D:D:D:D:D
65 kilométeres oszlop az némileg nagyobb csatát feltételez, mint pár részeg javelinnel..

"Te hogy hívod azt, hogy felsorakozik egy sereg A pontban, közben B ponton előrenyomulnak?"
Bénázás."
Na, hát ennyit a józan paraszti eszedről. :D:D
Jobb helyeken ezt elterelő hadműveletnek hívják. (Még mielőtt okoskodsz. Nem állítom, hogy az volt, vagy hogy ez volt a terv. Mivel nem tudom se a pontos hadicélt, se a haditervet. De ha te erre a teoretikus kérdésre - A pontban felállok, B pontban támadok- azt bírod kinyögni, hogy bénázás, akkor semmit nem tudsz a történelemből.

tiltsál ki te gyökér 2022.09.04. 13:22:51

@fkv.119:
"És abból a 7 millából mennyi volt valóban ukrán? A donyeckiek biztos nem. De hát ezt te felfogni se bírod, csak ukrán,"
Várj. A donyeckiek akkor nem ukránok? Akkor miért kéne, hogy Ukrajnához tartozzanak?

tiltsál ki te gyökér 2022.09.04. 13:53:07

@h.kovacs:
"a nem kis része azt jelenti, hogy a többsége, nyugodj meg"
Hát marhára nem. Kurttal együtt jártál iskolamellé?

Mondjuk a 40% az nem kis része, de nem is a többsége.

Almandin 2022.09.04. 14:05:08

@tiltsál ki te gyökér: Miért számít ez most? Az a baj, hogy te és a hozzád hasonlóan gondolkodók úgy látják a világot, hogy vannak jó és rossz népek. A te szemléletedben az oroszok a jók és az ukránok a rosszak. Az élet nem fekete-fehér. Az emberi történelem abból áll, hogy a különböző csoportok támadták egymást, a szereposztás változó volt. Az, hogy az ukránok miket tettek a második világháborúban, a múlt része, nem terheli kollektív bűnösség a ma élő ukránokat. Sőt, a mai cselekedeteikért sem (nem minden ukrán azovi náci például).
Az ilyen szemléletre tragikomikus példa pl. Jaroslaw Kazcynski néhány nappal ezelőtti ötlete:
mandiner.hu/cikk/20220901_jaroslaw_kaczynski_koveteles_lengyelorszag_nemetorszag_kulfold_masodik_vilaghaboru_karterites
Kissé elkésett vele. Ráadásul a ma élő németek többsége akkor még nem is élt, nem hibáztatható a náci rémtettekért. Én se úgy nézek egy random németre, mint valami náci háborús bűnösre. Mint ahogy én se érzem személyesen felelősnek magam azokért a bűnökért, amit anno magyarok követtek el mások ellen.

fkv.119 2022.09.04. 14:32:53

@tiltsál ki te gyökér: "Egyébként mit mondott erről a muszka propaganda?"

Honnan tudjam? Te vagy otthon a propaganda beszopásában.

"Azoktól akik utána éppen szarrá lövik a teljes Nato felszerelést?"

Azokat, amik szanaszét lövik a légibázisaikat, fegyverdepóikat? Jól szétlőtték őket... ::DDD Persze ezt a propagandahazugságot is jól beszoptad.

"65 kilométeres oszlop az némileg nagyobb csatát feltételez, mint pár részeg javelinnel.."

Lehet hogy ők nem voltak olyan részegek, mint a muszka tankosok. Akik valószínűleg a benzint is kiitták, mert Kijevig se volt elég a tank. Amit aztán a cigányok is kiloptak alóluk. :DDD

"Jobb helyeken ezt elterelő hadműveletnek hívják."

Ahogy mondod: jobb helyeken. De ez nem jobb hely. Itt simán csak balfasz muszkák vannak. Leginkább magukat terelték el. Professzionális hadművelet az, ahol a helyi parasztoktól kunyerálnak kaját, hogy éhen ne dögöljenek, ugye? :DDD

"Nem állítom, hogy az volt, vagy hogy ez volt a terv."

Elfogyott a szipu, vagy mi ez a hirtelen kijózanodás?

"Mivel nem tudom se a pontos hadicélt, se a haditervet."

A muszka haverjaid se tudták. Csak mentek előre amíg el nem fogyott a benzin. Aztán kiszálltak a tankból és hazagyalogoltak.

"De ha te erre a teoretikus kérdésre - A pontban felállok, B pontban támadok- azt bírod kinyögni, hogy bénázás, akkor semmit nem tudsz a történelemből."

1. A történelemből te nem tudsz semmit, ezt már bebizonyítottad nekünk.
2. Nem tudom mit akarhattál a teleport hadműveleteddel, de szerintem a muszka gazdáid se, csak nem jutott jobb kifogás az eszükbe pár üveg vodka után.

fkv.119 2022.09.04. 14:33:42

@tiltsál ki te gyökér: Kérdezd meg az ukrajnai orosz Azov Brigád kemény magjától! Lehet hogy ők jobban tudják nálad.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.09.04. 14:35:01

@h.kovacs:

"a nem kis része azt jelenti, hogy a többsége, nyugodj meg."

Én ennek olvastán már nyugodt vagyok: immáron tudom, hogy PCC vagy, ennek okán nem fárasztom magam.

tiltsál ki te gyökér 2022.09.04. 15:11:17

@Almandin:
"ért számít ez most? Az a baj, hogy te és a hozzád hasonlóan gondolkodók úgy látják a világot, hogy vannak jó és rossz népek. "
Hát mondjuk inkább az ukrán-hí vők állítják, hogy az oroszok a gonoszok,és ők a jók.

"A te szemléletedben az oroszok a jók és az ukránok a rosszak."
Ezt idézd légyszíves, hogy hol írtam csak ehhez hasonlót is. Mikor állítottam, hogy az oroszok jók?

"Az emberi történelem abból áll, hogy a különböző csoportok támadták egymást, a szereposztás változó volt. "
Igen? Nos akkor most hirtelen miért csinál mindenki úgy, mintha vége lenne a világnak, miért bassza szét magát Európa, miért támogatja az egyik felet? Nincs itt semmi látnivaló, zajlik a történelem.

"Az, hogy az ukránok miket tettek a második világháborúban, a múlt része, nem terheli kollektív bűnösség a ma élő ukránokat."
Ezt ki és mikor mondta? Figyelj, esetleg próbáld már meg elolvasni értőn, azt, aki nem pont ugyanazt mondja amit te.
Mert nagyjából az zajlik, hogy az ukrán-rajongók mondanak valami kreténséget, aztán akik rávilágítanak, hogy mekkora kreténség azok oroszbarátok.
Itt vagy te. Elolvastál egy teljesen hihetetlen sztorit a lavórbaszaró oroszról, aki utána ellopta a budit. Attól, mert elmondom, hogy ez a történet miért kitalált baromság még nem szeretem az oroszokat, nem állok egyik oldalra sem, csak elmondom, hogy hülye vagy, ha elhiszed.

"Sőt, a mai cselekedeteikért sem (nem minden ukrán azovi náci például)."
Ezt sem mondta senki. Viszont amikor Mariupol védőit hősnek állítják be, akkor azért érdemes megemlíteni, hogy mindegyiken ott a horogkereszt, és egy terrorszervezet tagjai. És attól, mert az amerikai kongresszus 3 szavazat híján nem nyilvánította terrorszervezetnek attól még az.

"Ráadásul a ma élő németek többsége akkor még nem is élt, nem hibáztatható a náci rémtettekért."
Azért nem. De mondjuk akik remekül élnek, mert nagyfater ellopta a zsidók aranyát azért kicsit magukba nézhetnének.
Mondjuk Lumumba foga megvan?

"Én se úgy nézek egy random németre, mint valami náci háborús bűnösre. Mint ahogy én se érzem személyesen felelősnek magam azokért a bűnökért, amit anno magyarok követtek el mások ellen."
De bezzeg most, az oroszok kollektíven bűnösök, ugye? Jogállamok lefoglalják 30 éve ott élő oroszok tulajdonát, megtagadják a beutazást, kitiltják a macskákat, meg átnevezik a hússalátát... Mondd, Csajkovszkijnak vagy a Stolichnaja vodkának mi köze a háborúhoz?

tiltsál ki te gyökér 2022.09.04. 15:19:32

@fkv.119: Kezd elgurulni a gyógyszer, elvtárs?
Az azovi brigád keménymagja milyen picire összehúzta magát amikor az oroszok lefegyverezték őket. Valahogy nem voltak olyan büszke és erős mint amikor Kárpátalján vonulgattak, meg orosz civileket irtottak és terrorizáltak.

Tehát nem tudod, hogy mit mond az orosz propaganda, de én azt tolom. Bravó. Ez logika a javából.
Igen, értem, hogy az ukrán áll nyerésre, csak akkor miért nem Moszkvánál vannak?

Na igen. A cigányok kilopták a tankot, meg nem volt benzin. De te nem szopod be a hazugságokat. Hát tényleg.
Meg az éhező katonák. Az is egészen biztos úgy volt, hiszen megírta az Ukrainska Pravda.

Egyébként te egy kérdést sem bírsz megérteni? Szerinted teleport hadművelet az, hogy A pontnál fenyegetnek, B-nél támadnak? Jujj, de nagyon buta vagy te.

arthurthedent 2022.09.04. 15:46:56

@tiltsál ki te gyökér: "Az azovi brigád keménymagja milyen picire összehúzta magát amikor az oroszok lefegyverezték őket."

Az Azovi brigád nagyobb bátorságról tett szert mint te valaha életedben, ebben egész biztos vagyok. Hónapokon keresztül harcoltak körülvéve, utánpótlás, remény nélkül.

"orosz civileket irtottak és terrorizáltak"
Jó lenne, ha valami bizonyítékot is mutatnál erre. Felhívnám a figyelmedet, hogy a fényképes bizonyítékot Bucsa kapcsán nem fogadtad el, a műholdas felvéveteleket nem fogadtad el, a szemtanúk beszámolóit nem fogadtad el, úgyhogy ezeknél azért komolyabb bizonyítékot kell hoznod, ha nem akarsz segget csinálni a szádból... ó, miket nem beszélek, hát dehogynem akarsz. :D

arthurthedent 2022.09.04. 15:49:24

@tiltsál ki te gyökér: "Na igen. A cigányok kilopták a tankot, meg nem volt benzin. De te nem szopod be a hazugságokat. Hát tényleg.
Meg az éhező katonák1. Az is egészen biztos úgy volt, hiszen megírta az Ukrainska Pravda."

Néha tényleg használhatnád a guglit,, megnézhetnél pár videót. Ma már mindenkinél van mobiltelcsi, az üzletekben vannak kamerák, felveszik ahogy a kedvenc orkjaid csirkét lopnak az ukrán vidéken. Biztos nem azért kergetik a csirkét mert éhesek. :D

tiltsál ki te gyökér 2022.09.04. 16:03:06

@arthurthedent:
"Az Azovi brigád nagyobb bátorságról tett szert mint te valaha életedben, ebben egész biztos vagyok. Hónapokon keresztül harcoltak körülvéve, utánpótlás, remény nélkül."
Mert pontosan tudták, hogy mit műveltek 2014től mostanáig, és hogy mire számíthatnak, ha elkapják őket az oroszok. A németeknél is voltak hasonló hősök, ők is rohadt bátran mentették az irhájukat.

"orosz civileket irtottak és terrorizáltak"
Jó lenne, ha valami bizonyítékot is mutatnál erre".
en.wikipedia.org/wiki/Azov_Regiment
Olvasgass a hőseidről.

"Felhívnám a figyelmedet, hogy a fényképes bizonyítékot Bucsa kapcsán nem fogadtad el, a műholdas felvéveteleket nem fogadtad el, a szemtanúk beszámolóit nem fogadtad el"
Nem én nem fogadtam el, hanem az eset még mindig kivizsgálás alatt van. AZ egy másik dolog, hogy te rögtön mindenről tudod, hogy mi történt. A legapróbb jelekből is, mint egy rakat földön heverő bugyi.

tiltsál ki te gyökér 2022.09.04. 16:08:44

@arthurthedent:
"Néha tényleg használhatnád a guglit,, megnézhetnél pár videót. Ma már mindenkinél van mobiltelcsi, az üzletekben vannak kamerák, felveszik ahogy a kedvenc orkjaid csirkét lopnak az ukrán vidéken."

Egy videóból hogy állapítod meg, hogy aki kergeti a csirkét az orosz vagy ukrán?

Figyelj te barom:
static.filmbuzi.hu/wp-content/uploads//2016/04/urso.jpg
Az oroszoknak vannak géppisztolyos medvéik. Hát ne mondd, hogy nincs, hiszen ott van a videón.

arthurthedent 2022.09.04. 16:15:36

@tiltsál ki te gyökér: "Figyelj te barom:"

Olyan vagy, mint a birka. Ha nem igaz, amiben hiszel, akkor inkább semmi se legyen igaz, az egész világ csak egy illúzió, egy átverés, csak nehogy bazmeg a ruszkik katonák fosztogassanak. Mert abba belerokkannál. :-o

arthurthedent 2022.09.04. 16:29:49

@tiltsál ki te gyökér: "AZ egy másik dolog, hogy te rögtön mindenről tudod, hogy mi történt."

Ja, én linkeltem be egy wikipédia cikket, ahol azt írják, hogy voltak bizonyos vádak... :D

fkv.119 2022.09.04. 16:34:30

@tiltsál ki te gyökér: "Hát mondjuk inkább az ukrán-hí vők állítják, hogy az oroszok a gonoszok,és ők a jók."

A muszkaszopók meg fordítva.

"Mikor állítottam, hogy az oroszok jók?"

Mindenhol, ahol az ukránok szerinted a rosszak.

"miért bassza szét magát Európa"

Miért tenné?

"miért támogatja az egyik felet?"

Talán amiért a muszkák a muszkabarát bábállamokat? Nem csak nekik lehet.
Ja és talán azért is, mert a muszkák egyszer már megszálltak minket, most is akarnak, és mi meg ezt nem akarjuk? Vagy te igen? Hazaáruló-e vagy?

"akik rávilágítanak, hogy mekkora kreténség azok oroszbarátok."

Hát ha mindig ordas nagy kreténséget hozol fel a muszka elvtársaid mentegetésére, akkor ez így is van.

"Attól, mert elmondom, hogy ez a történet miért kitalált baromság még nem szeretem az oroszokat"

De attól hogy folyamatosan fikázod az ukránokat, a muszkapropagandából idemásolod hogy "bassza szét magát Európa", aztán meg higgyük is el, hogy nem 30 ezüstpénzért nyomatod a hittérítést?

"Viszont amikor Mariupol védőit hősnek állítják be, akkor azért érdemes megemlíteni, hogy mindegyiken ott a horogkereszt, és egy terrorszervezet tagjai."

1. Nem, egyik se tagja a KGB-nek, vagy más polóniumos-bérgyilkosos-véletlenbalesetes muszka terrorszervezetnek.
2. Mi a baj a horogkereszttel? A horogkeresztes idők voltak a muszka történelem legszebb napjai, akkor voltak igazán felszabadítva a komcsi elnyomás alól.

"De mondjuk akik remekül élnek, mert nagyfater ellopta a zsidók aranyát azért kicsit magukba nézhetnének."

Ha meg is találják, az már a miénk! Többször fizettük ki az árát mint Lúdas Matyi!

"Mondjuk Lumumba foga megvan?"

Hiányzik neked? Odaraknád Kádár koponyája mellé?

"De bezzeg most, az oroszok kollektíven bűnösök, ugye?"

Ha az ukránok kollektíve lehetnek azok. Meg kollektíve nem tekintve önálló népnek. Akkor a muszkák is.

"Jogállamok lefoglalják 30 éve ott élő oroszok tulajdonát"

Jogtalanállamok meg ellopják nyugati légitársaságok repülőit. 1:1.

"megtagadják a beutazást, kitiltják a macskákat, meg átnevezik a hússalátát..."

Mintha nálunk nem ugyanezt csinálták volna a muszkák... Csak itt a kiutazást tagadták meg tőlünk, olimpiára se mehettünk ha nem akarták, a Hitler és Mussolini terek helyett pedig mindenféle komcsi szaralakokról neveztek el köztereket.

"Mondd, Csajkovszkijnak vagy a Stolichnaja vodkának mi köze a háborúhoz?"

A Széll Kálmán teret miért kellett átnevezni Moszkva térre?

fkv.119 2022.09.04. 16:40:59

@tiltsál ki te gyökér: "Kezd elgurulni a gyógyszer, elvtárs?"

Neked még csak kezd?...

"Az azovi brigád keménymagja milyen picire összehúzta magát amikor az oroszok lefegyverezték őket."

Mint a muszka tankozók ukrán fogságban? Hogy szipogtak a szaros életükért...

"Valahogy nem voltak olyan büszke és erős mint amikor Kárpátalján vonulgattak"

Igen, ők se haverjaink, de jelen pillanatban a közös és nagyobb ellenségünk ellen harcolnak, védenek minket a muszka újramegszállástól, így még mindig inkább ők a jobbak.

"meg orosz civileket irtottak és terrorizáltak."

Az a része speciel semennyire nem izgat. Az összes muszkát beledobálhatják a kemencébe, legalább azok se fognak már többet invázióval fenyegetőzni.

"Tehát nem tudod, hogy mit mond az orosz propaganda, de én azt tolom. Bravó. Ez logika a javából."

Te lenni hülye?

"értem, hogy az ukrán áll nyerésre"

Ez a te állításod.

"Na igen. A cigányok kilopták a tankot, meg nem volt benzin. De te nem szopod be a hazugságokat."

Így van, veled ellentétben én nem. De persze te elhiszed hogy a cigányoknak a muszkák önként adták oda a tankot hogy youtube videókat csinálhassanak vele, ugye? Mert azok ilyen jófejek... Ha én is szépen kérek, nekem is adnak egyet? T-14-est szeretnék, bőrkápittal, és ezüstmetál festéssel...

"Meg az éhező katonák. Az is egészen biztos úgy volt, hiszen megírta az Ukrainska Pravda."

Hát nem is a Russia Today meg a VK hazudta be...

"Egyébként te egy kérdést sem bírsz megérteni?"

Akkor ezt a kérdést se érted?

"Jujj, de nagyon buta vagy te."

Összekeversz anyáddal, kisköcsög.

fkv.119 2022.09.04. 16:44:35

@tiltsál ki te gyökér: "Mert pontosan tudták, hogy mit műveltek 2014től mostanáig, és hogy mire számíthatnak, ha elkapják őket az oroszok."

Pontosan arra, amire az ukrán fogságba kerülő muszkák. Ha elkezdik az azovosok kivégzését, mennek utána a muszka foglyok is.

"A németeknél is voltak hasonló hősök, ők is rohadt bátran mentették az irhájukat."

A muszka "hősök" milyen gyorsan is mentették az irhájukat a németek elől? Meg se álltak Moszkváig...

"AZ egy másik dolog, hogy te rögtön mindenről tudod, hogy mi történt."

Te meg az a fajta vagy, aki akkor se ismeri be, amikor már mindenki rajtad röhög.

tiltsál ki te gyökér 2022.09.04. 16:49:41

@arthurthedent:
Lemegyek az utcára, szétszórok három gatyát, aztán közlöm, hogy az oroszok kiraboltak, te azt is elhiszed.
Veszek a piacon egy kínai sisakot, széttöröm és közlöm, hogy ez egy orosz sisak volt, te ezt is elhiszed.
Rohangálok a kertben a csirkék után, aztán kiírom, hogy éhező orosz a baromfiudvarban és te ezt is elhiszed.

De mondd már el, hogy miért szökkent szarba a Kremlig tartó ellentámadás a pléhsisakos éhezők ellen?
Hogy lehet, hogy az egyik videón az orosz lő az atomerőműből, a másikban meg azon siránkoznak, hogy mindjárt szétlövi az orosz az erőművet, ahol az orosz van már 5 hónapja?

arthurthedent 2022.09.04. 16:55:51

@fkv.119: "Ha az ukránok kollektíve lehetnek azok. Meg kollektíve nem tekintve önálló népnek. Akkor a muszkák is."

Az oroszok 80%-a támogatja Putyint és támogatja Ukrajna megszállását. Sőt, egy esetleges Lengyelország elleni támadást is támogatna.

Ebből szerintem következik az, hogy az oroszok 80% bűnös.

arthurthedent 2022.09.04. 16:58:03

@tiltsál ki te gyökér: "Rohangálok a kertben a csirkék után, aztán kiírom, hogy éhező orosz a baromfiudvarban és te ezt is elhiszed."

Ja, ja. Sok száz felvétel van, sok ezer szemtanú beszámolója, de ez mind megrendezett, egyik sem igaz. Sok ezer ukrán van benne, összeesküdtek, kamu az egész.

Hja, hát lehet, hogy nincs is háború... :D

fkv.119 2022.09.04. 17:00:17

@tiltsál ki te gyökér: Miért bújkálnak a "bátor" muszkák atomerőművekben? Fosnak kimenni az utcára, ennyire "bátrak"? Még jó hogy annyira nyerésben vannak, hogy bújkálniuk kell, nem?

fkv.119 2022.09.04. 17:01:05

@arthurthedent: Szerintem is. A muszkák nagyobb ellenségeink, mint a kárpátaljai magyarokat vegzáló ukránok. A muszkák az anyaországi magyarokat is vegzálni akarják.

fkv.119 2022.09.04. 17:01:42

@arthurthedent: Nincs hát, megmondta az Igazmondó, hogy csak különleges háború van. :)

arthurthedent 2022.09.04. 17:03:11

@fkv.119: "A muszka "hősök" milyen gyorsan is mentették az irhájukat a németek elől? Meg se álltak Moszkváig..."

Mondjuk azovstal védői nem mentették az irhájukat. Tudták, hogy az oroszok meggyilkolják őket. Napokig, hetekig kérték, hogy egy harmadik országnak adhassák meg magukat, mert különben a biztos halál vár rájuk.

A világ nem mentette meg őket, végülis az oroszok elfogták a maradékukat és aztán le is gyilkolták őket.

Lehet rájuk mondani, hogy nácik, nem kell szeretni őket, de azt, hogy gyávák voltak épeszű ember nem mondhatja.

tiltsál ki te gyökér 2022.09.04. 17:15:11

@fkv.119:
"Mikor állítottam, hogy az oroszok jók?"
Mindenhol, ahol az ukránok szerinted a rosszak."
Mikor állítottam, hogy az ukránok rosszak? Egyébként mi az összefüggés, hogy az egyik jó, akkor a másik rossz? Egyáltalán mi az, hogy jó?

"miért bassza szét magát Európa"
Miért tenné?
Ezt kérdezem én is. Miért is szopik Európa két szláv hülye balhéja miatt?

"miért támogatja az egyik felet?"
Talán amiért a muszkák a muszkabarát bábállamokat? Nem csak nekik lehet."
Tehát akkor ukrán bábállamot akar Európa. Ebben mondjuk lehet valami.

"Ja és talán azért is, mert a muszkák egyszer már megszálltak minket, most is akarnak, és mi meg ezt nem akarjuk? Vagy te igen? Hazaáruló-e vagy?"
Mert egyébként mi utal arra, hogy a muszkák megszállnának bárkit is? Mondjuk olyat aki Nato tag?

"akik rávilágítanak, hogy mekkora kreténség azok oroszbarátok."
Hát ha mindig ordas nagy kreténséget hozol fel a muszka elvtársaid mentegetésére, akkor ez így is van.
Jól van Derrick. Tehát szó nélkül el kell hinni a budirabló oroszokat.

"Attól, mert elmondom, hogy ez a történet miért kitalált baromság még nem szeretem az oroszokat"
De attól hogy folyamatosan fikázod az ukránokat, a muszkapropagandából idemásolod hogy "bassza szét magát Európa", aztán meg higgyük is el, hogy nem 30 ezüstpénzért nyomatod a hittérítést?"
Fikáztam az ukránokat? Mikor? Attól, hogy nem állítom be őket szenteknek? Meg azzal, hogy azt mondom, hogy a VH-ben Magyarországon jó sok ukrán volt?

"Viszont amikor Mariupol védőit hősnek állítják be, akkor azért érdemes megemlíteni, hogy mindegyiken ott a horogkereszt, és egy terrorszervezet tagjai."
1. Nem, egyik se tagja a KGB-nek, vagy más polóniumos-bérgyilkosos-véletlenbalesetes muszka terrorszervezetnek."
Nem azoknak tényleg nem. Ők civileket terrorizáltak, és bevallottan neonácik.

2. Mi a baj a horogkereszttel? A horogkeresztes idők voltak a muszka történelem legszebb napjai, akkor voltak igazán felszabadítva a komcsi elnyomás alól.
Ezt kérdezd izraelben.

"De mondjuk akik remekül élnek, mert nagyfater ellopta a zsidók aranyát azért kicsit magukba nézhetnének."
Ha meg is találják, az már a miénk! Többször fizettük ki az árát mint Lúdas Matyi!"
Itt most nagyon nem értem, hogy kivel állsz egy platformra. Náci vagy? Német?

"Mondjuk Lumumba foga megvan?"
Hiányzik neked? Odaraknád Kádár koponyája mellé?"
Nekem nem hiányzik, Lumumba családja meg megkapta. EZ így erkölcsileg teljesen jó, a belgák jó emberek. Nem is irtották iparilag a négereket.

"De bezzeg most, az oroszok kollektíven bűnösök, ugye?"
Ha az ukránok kollektíve lehetnek azok. "
Ki és mikor és milyen kontextusban állította bűnösnek az ukránokat úgy kollektíven.

"Meg kollektíve nem tekintve önálló népnek. "
Hát, nem is az.

"Jogállamok lefoglalják 30 éve ott élő oroszok tulajdonát"
Jogtalanállamok meg ellopják nyugati légitársaságok repülőit. 1:1.
???

"megtagadják a beutazást, kitiltják a macskákat, meg átnevezik a hússalátát..."
Mintha nálunk nem ugyanezt csinálták volna a muszkák... Csak itt a kiutazást tagadták meg tőlünk, olimpiára se mehettünk ha nem akarták, a Hitler és Mussolini terek helyett pedig mindenféle komcsi szaralakokról neveztek el köztereket."
Oké, akkor náci vagy, értem. Egyébként Európa nem arról papol, hogy mennyivel jobb mint a CCCP? Meg jogállam meg demokrácia? Nem kéne ezt mutatni is?

"Mondd, Csajkovszkijnak vagy a Stolichnaja vodkának mi köze a háborúhoz?"
A Széll Kálmán teret miért kellett átnevezni Moszkva térre?"
Egy tér átnevezése nem pont ugyanaz, mint jelen politika miatt betiltani egy száz éve elhunyt zeneszerző műveit.

tiltsál ki te gyökér 2022.09.04. 17:20:20

@arthurthedent: Gyáva szarok voltak. :D

"Mondjuk azovstal védői nem mentették az irhájukat. "
Körbe voltak véve.
"Tudták, hogy az oroszok meggyilkolják őket. Napokig, hetekig kérték, hogy egy harmadik országnak adhassák meg magukat, mert különben a biztos halál vár rájuk."
Hát, és ennek semmi előzménye nem volt ugye? Téged tényleg nem érdekelnek a tények, előzmények, semmi?

"A világ nem mentette meg őket, végülis az oroszok elfogták a maradékukat és aztán le is gyilkolták őket."
Hát tudtommal ez sem igaz. Elfogták őket, és szépen várnak a tárgyalásra.

"Lehet rájuk mondani, hogy nácik, "
Ők mondták magukról
"nem kell szeretni őket, de azt, hogy gyávák voltak épeszű ember nem mondhatja."
Ó dehogynem. Addig voltak kőkemények, amíg civileket kellett basztatni. Még a gyár alatti pincébe is levittek magukkal néhány százat, hogy azért legyen valami mögé bújni.

tiltsál ki te gyökér 2022.09.04. 17:20:57

@fkv.119: " A muszkák az anyaországi magyarokat is vegzálni akarják."
Erre esetleg valami forrás?

arthurthedent 2022.09.04. 17:22:22

@tiltsál ki te gyökér: "Mert egyébként mi utal arra, hogy a muszkák megszállnának bárkit is? Mondjuk olyat aki Nato tag?"

1) Az, hogy sorra támadják meg az országokat.
2) Az, hogy a frontkatonák vezetői ezzel fenyegetőznek.
3) Az, hogy az orosz tv ezzel fenyegetőzik.
4) Az, hogy Putyin ezzel fenyegetőzik.

arthurthedent 2022.09.04. 17:23:40

@tiltsál ki te gyökér: "Erre esetleg valami forrás?"

Putyin követelése az volt, hogy Magyarországot tegyék ki a NATO-ból. Ha nem akarna bevonulni, akkor miért érdekelné, hogy Magyarország NATO tag -e? A NATO tagság csak akkor számít, ha valamelyik NATO tagot megtámadják.

arthurthedent 2022.09.04. 17:25:29

@tiltsál ki te gyökér: "Hát tudtommal ez sem igaz. Elfogták őket, és szépen várnak a tárgyalásra."

Több százan meghaltak közülük egy fogolytáborban, a többiek eltűntek. Az orosz felsővezetés pedig azt mondta, hogy fel kell akasztani őket.

tiltsál ki te gyökér 2022.09.04. 17:27:31

@arthurthedent:
) Az, hogy sorra támadják meg az országokat. - sorra?
2) Az, hogy a frontkatonák vezetői ezzel fenyegetőznek. - idézet?
3) Az, hogy az orosz tv ezzel fenyegetőzik. - idézet?
4) Az, hogy Putyin ezzel fenyegetőzik. - idézet?

arthurthedent 2022.09.04. 17:29:05

@tiltsál ki te gyökér: "Ó dehogynem. Addig voltak kőkemények, amíg civileket kellett basztatni. "

Az oroszok ellen is elég kemények voltak. Hónapokon keresztül. Bekerítve. Utánpótlás nélkül, túlerő ellenében.

"Még a gyár alatti pincébe is levittek magukkal néhány százat, hogy azért legyen valami mögé bújni."

Ja, amit az oroszok mondanak azt szentírásnak veszed akkor is, ha képtelenség, amit én mondok az meg akkor sem igaz, ha videó van róla.

Mégis hogyan lehetett volna elbújni a civilek mögé, ha egyszer ágyúval meg rakétával lőnek rád?

tiltsál ki te gyökér 2022.09.04. 17:29:19

@arthurthedent:
Több százan meghaltak közülük egy fogolytáborban, a többiek eltűntek.
Eltűntek? Inkább fogságban vannak. A több száz halottról hol olvastál egyébként?

"Az orosz felsővezetés pedig azt mondta, hogy fel kell akasztani őket."
Ha bűnösök. Tárgyalás és kivizsgálás után.

fkv.119 2022.09.04. 17:30:18

@tiltsál ki te gyökér: "Mikor állítottam, hogy az ukránok rosszak?"

Mikor nem?

"Egyáltalán mi az, hogy jó?"

Amire én azt mondom.

"Miért is szopik Európa két szláv hülye balhéja miatt?"

Mert lusta volt kiépíteni ennyi idő alatt az alternatív gázvezetéket Líbiából, Arábiából, Iránból. És legfőképp lejönni a gázról. Ezt már korábban is meg kellett volna tenni, évtizedek óta látható hogy a muszkák minden télen elzárják a gázcsapot, és ez nekünk nem jó.

"Tehát akkor ukrán bábállamot akar Európa. Ebben mondjuk lehet valami."

Inkább mint muszka ellenséget. Mi Európa vagyunk, a mi érdekünk a magyar érdek. Akinek meg nem az a fontos, az hazaáruló.

"Mert egyébként mi utal arra, hogy a muszkák megszállnának bárkit is? Mondjuk olyat aki Nato tag?"

Putyin és pincsijei fenyegetőzésén kívül?

"Tehát szó nélkül el kell hinni a budirabló oroszokat."

Simán. Beleillik a magukról kialakított képbe. Hát még ha bizonyítékok is vannak rá.

"a VH-ben Magyarországon jó sok ukrán volt"

És mégtöbb muszka.

"Nem azoknak tényleg nem. Ők civileket terrorizáltak, és bevallottan neonácik."

A KGB-sek? Már ott is nácik vannak?

"Ezt kérdezd izraelben."

Az Oroszország egyik megyéje? Vagy hogy jön ez ide?

"Itt most nagyon nem értem, hogy kivel állsz egy platformra. Náci vagy? Német?"

Magyar és európai. Mi nem világos ebben?

"Nem is irtották iparilag a négereket."

Vannak nekik is hiányosságaik. Most meg itt másznak kerítést.

"Hát, nem is az."

Az oláhok szerint meg az erdélyi magyarok nem azok.

"???"

Mi ??? ? eltakarták a szemedet a KGB-s tartótisztjeid, amikor kijött a hír a neten?

"Oké, akkor náci vagy, értem."

Deine papiere jude! Együtt retteghetsz Brendel Matyika haveroddal!

"Egyébként Európa nem arról papol, hogy mennyivel jobb mint a CCCP? Meg jogállam meg demokrácia? Nem kéne ezt mutatni is?"

Mutatja is. Szállít fegyvereket a szabadságáért küzdő Ukrajnának, hogy ellenállhasson a muszka agresszornak. És méginkább, hogy hozzánk már ne tudjanak továbbterjeszkedni.

"Egy tér átnevezése nem pont ugyanaz, mint jelen politika miatt betiltani egy száz éve elhunyt zeneszerző műveit."

A muszkák meg az egész egyházat tiltották be, pedig az nem pár 100, hanem pár 1000 éves.

fkv.119 2022.09.04. 17:32:24

@arthurthedent: Aztán meg csoálkoznak, ha a muszka hadifoglyok is térdlövésben véreznek el. Visszakapják ők ezt.

fkv.119 2022.09.04. 17:33:34

@tiltsál ki te gyökér: Ja, Petőfi is muszka fogságban van azóta is, nem? Hiszen nem adtak fel hirdetést a halálozási rovatban...

arthurthedent 2022.09.04. 17:34:47

@tiltsál ki te gyökér: "Egy tér átnevezése nem pont ugyanaz, mint jelen politika miatt betiltani egy száz éve elhunyt zeneszerző műveit."

Senki sem tiltotta be Csajkovkijt. Bizonyos helyeken úgy döntöttek, hogy most nem mutatják be. Rossz érzést kelt az emberekben, nem időszerű. Meg aztán az orosz közvélemény bátorításnak venné, amúgy is azt hiszik, hogy ők valamiféle felsőbbrendű faj.

A Stalicsnaja vodkának meg az a köze a háborúhoz, hogy egy (valójában kettő) orosz gyár gyártja, akik az orosz államnak fizetnek adót amit aztán oroszország részben a háború finanszírozására fordít.

tiltsál ki te gyökér 2022.09.04. 17:34:59

@fkv.119:
Mikor állítottam, hogy az ukránok rosszak?"
Mikor nem?"

Oké, tehát mikor?

"Egyáltalán mi az, hogy jó?"
Amire én azt mondom.

Na, akkor én itt most leszarom a veled való kommunikációt. Az a jó amire te azt mondod, akkor semmi másnak nincs értelme.

arthurthedent 2022.09.04. 17:39:54

@fkv.119: "Mert lusta volt kiépíteni ennyi idő alatt az alternatív gázvezetéket Líbiából, Arábiából, Iránból. És legfőképp lejönni a gázról. Ezt már korábban is meg kellett volna tenni, évtizedek óta látható hogy a muszkák minden télen elzárják a gázcsapot, és ez nekünk nem jó."

Pontosan! Erre azért még meg kellene keresni a felelősöket, mert ez vétkes hanyagság volt. Súlyos, stratégiai tévedés, erkölcstelenül lepaktáltak egy diktátorral, a rövidtávú anyagi haszon érdekében.

Ugyanezt tették Kínával is. Arra még nem csesztünk rá, de könnyen lehet, hogy hamarosan annak is megisszuk a levét.

Tudták, hogy Putyin bűnöző, tudták, hogy az orosz elit bűnözőkből áll, de üzleteltek velük. A maffiával. A nevünkben! Ezért szerintem embereket kellene lecsukni.

fkv.119 2022.09.04. 17:42:59

@tiltsál ki te gyökér: "Oké, tehát mikor?"

Nagyjából minden hsz-edben.

"Na, akkor én itt most leszarom a veled való kommunikációt"

Én meg téged.

fkv.119 2022.09.04. 17:45:16

@arthurthedent: Kínát is ki kell dobni innen, semmi hasznunk belőlük. Az 1400 év alatt se megtérülő vasútjuk, meg a propaganda egyetemük a fővárosunk közepén, amit szintén mi fizetünk nekik vissza kamatos kamattal (nagyobb zsidók ezek mint az izraeliek). Ezeket szépen kenjék a hajukra, és húzanak innen! Nem leszünk Srí Lanka 2.0!

arthurthedent 2022.09.04. 17:47:53

@fkv.119: Az a baj, hogy magyarországról nincs értelme kidobni őket, csak mi szívjuk meg. európából meg amerikából kellene kidobni őket. azt mondani, hogy amíg nincsenek szabad álasztások, amíg koncentrációs táborok vannak, amíg elnyomás van, addig nem kereskedünk velük.

tiltsál ki te gyökér 2022.09.04. 17:47:59

@arthurthedent:
mandiner.hu/cikk/20220524_ukrajna_konyvtar_megsemmisites_kulfold
hvg.hu/elet/20220619_Az_ukran_parlament_betiltotta_az_orosz_zenet_es_az_orosz_nyelvu_konyvek_importjat
reason.com/2022/03/09/cardiff-philharmonic-orchestra-tchaikovsky-is-canceled/

Senki sem tiltotta be Csajkovkijt.- Hát de
" Bizonyos helyeken úgy döntöttek, hogy most nem mutatják be. Rossz érzést kelt az emberekben, nem időszerű. "
Az emberek döntöttek úgy? Nem. Eldöntötték, hogy az rossz érzést kelt az emberekben. Ha az emberekben rossz érzést kelt, akkor nem mennek el rá.

"Meg aztán az orosz közvélemény bátorításnak venné, amúgy is azt hiszik, hogy ők valamiféle felsőbbrendű faj."
Hát egyértelmű, hogy az orosz közvélemény azt nézi, hogy Csehországban vagy Cardiff milyen zenét játszanak.

egy (valójában kettő) orosz gyár gyártja, akik az orosz államnak fizetnek adót amit aztán oroszország részben a háború finanszírozására fordít."
Lettországban gyártják.

tiltsál ki te gyökér 2022.09.04. 17:51:27

@arthurthedent:
"amíg nincsenek szabad álasztások, amíg koncentrációs táborok vannak, amíg elnyomás van, addig nem kereskedünk velük."
:D::D::D:DD:D:
Kínával, te barom? :D::DD:
Az fasza lesz. Végül is a fogpiszkálót is ott gyártják, rohadtul kibaszik vele a világ, ha nem kereskedik velük.

Az egyébként megvan, hogy nagyjából akkor lesz vége a világnak amikor szabad választások lesznek Kínában?

arthurthedent 2022.09.04. 17:52:32

@tiltsál ki te gyökér: "Ha az emberekben rossz érzést kelt, akkor nem mennek el rá."

Tehát követeled, hogy rendezzenek Csajkovszkij hangversenyt magánvagyonból, hogy az emberek ne menjenek el rá? :D Te, figyu. Mindenki olyan hangversenyt rendez, amilyet akar. Most nincs igény ruszki zenészekre.

Ukrajna meg más. Ukrajnában az oroszok lövik a lakosságot fél éve, nyilván nem kérheted számon tőlük, hogy miért nem engedik, hogy orosz koncerteket tartsanak. :D

arthurthedent 2022.09.04. 17:53:42

@tiltsál ki te gyökér: "Kínával, te barom? :D::DD:
Az fasza lesz. Végül is a fogpiszkálót is ott gyártják, rohadtul kibaszik vele a világ, ha nem kereskedik velük."

Látod, hogy már most ki van baszva velünk? Látod, hogy nem lett volna szabad idáig eljutni?

arthurthedent 2022.09.04. 17:55:32

@tiltsál ki te gyökér: "Hát egyértelmű, hogy az orosz közvélemény azt nézi, hogy Csehországban vagy Cardiff milyen zenét játszanak."

Most néztem egy hírt az orosz tévéről, ahol arról számoltak be, hogy németországban bolhásak és tetvesek lettek az emberek, mert nem tudnak fürdeni a szankciók meg a gázhiány miatt. Nxilván nem igaz, de hidd el, foglalkoznak vele.

arthurthedent 2022.09.04. 17:57:15

@tiltsál ki te gyökér: "Az egyébként megvan, hogy nagyjából akkor lesz vége a világnak amikor szabad választások lesznek Kínában?"

Oroszországban Putyin egy személyben indított háborút és sodorta az atomháború közelébe a világot. Szerintem százezrek haltak meg már miatta. Ha demokrácia lett volna hatalomra sem kerül.

arthurthedent 2022.09.04. 18:05:05

@tiltsál ki te gyökér: "Lettországban gyártják."

Oh, ezt nem tudtam. Mindegy, már átnevezték Stoli vodkának. :) A cég évtizedeken keresztül abból élt, hogy mindenki orosz vodkának gondolta, aztán most rácsesztek. :D

Amúgy igen, eredetileg oroszországban gyártották:
"Stolichnaya is Russian by name, but it’s not totally Russian. It’s produced both in and outside of Russia. The wheat used to make the spirit is grown in Russia at a place called Tambov, and partially distilled at a facility called Talvis. However, the major work is done at a distillery called Latvijas Balzams in Riga, Latvia."

fkv.119 2022.09.04. 18:19:57

@arthurthedent: Azért annyi értelme lenne, hogy ne az adósságukat sózzák a nyakunkba. Van elég fizetnivalónk, nem kell még 1400 év adósrabszolgaság.

fkv.119 2022.09.04. 18:21:22

@tiltsál ki te gyökér: Nem sokáig, mert ha elviszik az amcsik a gyáraikat, másolhatják az Abibas mg Niko cipőket egymásról és ennyi. Márpedig Trump elkezdte, és előbb-utóbb be is fejezik a kivonulást, mivel végre rájöttek hogy stratégiai hiba Kínát pénzelni.

arthurthedent 2022.09.04. 18:21:48

@fkv.119: Ja, persze, de kínát azért nem állítjuk meg. :D

fkv.119 2022.09.04. 18:23:50

@arthurthedent: Hát ha nincs kit adósságba verniük, akkor nem is fognak idejönni.

fkv.119 2022.09.04. 18:24:24

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Az semmitől, de én rólad beszéltem, meg a gazdáidról.

arthurthedent 2022.09.04. 18:29:59

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Aki mindenható és maximálisan jó, az mitől rettegjen?"

A teremtőjétől! Vagy a keresztény istennek nincs teremtője?

Csak nem azt akarod mondani, hogy a keresztény isten ATEISTA?! :D

arthurthedent 2022.09.04. 18:33:59

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Nincs keresztény isten. Isten van."

Vagyis a keresztények azt hiszik, hogy csak keresztény isten van.

"S nem teremtette senki."

Ezt gondolja a keresztény isten magáról. Tehát a ateista. ;)

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.09.04. 18:35:55

@arthurthedent:

Mi van, ha az északi sarkról elindulunk északi irányban? Tehát az észak délen van.

arthurthedent 2022.09.04. 18:41:41

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Mi van, ha az északi sarkról elindulunk északi irányban?"

Az északi sarkról nem lehet északra menni. Klasszikus szingularitás példa, matematikusok és fizikusok ezzel a példával szokták kezdeni, amikor elmagyarázzák mit jelent az a szó, hogy szingularitás.

"Tehát az észak délen van."
Tehát buutaságokat beszélsz. Senki sem mondja azt, hogy az északi sark délen van. :D

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.09.04. 18:52:31

@arthurthedent:

"Az északi sarkról nem lehet északra menni. "

Ahogy Istennek se lehet teremtője.

Jó, hogy már érted.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.09.04. 18:54:41

@arthurthedent:

"a keresztények azt hiszik, hogy csak keresztény isten van"

A keresztények nem hisznek keresztény istenben.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.09.04. 18:55:19

@arthurthedent:

"Senki sem mondja azt, hogy az északi sark délen van."

Ahogy azt se, hogy Isten ateista.

fkv.119 2022.09.04. 18:57:13

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Erről a görögöknek, indiaiaknak, kínaiaknak, aztékoknak, mongoloknak, de még az ősmagyaroknak is más a véleménye!

arthurthedent 2022.09.04. 18:57:28

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Ahogy Istennek se lehet teremtője."

Aki azt gondolja, hogy nincs istene, az ateista. Akkor isten ateista. Azt gondolja, hogy nincs isten, aki őt teremtette volna, ahogy minden ateista is ezt gondolja.

Az, hogy te úgy gondolod, hogy istennek igaza van nem változtat azona tényen, hogy ateista. :)

Amúgy meg miért ne lehetne istennek teremtője? Ha az egész világegyetemnek lehet, akkor miért pont istennek ne lehetne?

fkv.119 2022.09.04. 18:57:54

@arthurthedent: Ő laposföld hívő, és leesik a szélén.

fkv.119 2022.09.04. 18:58:54

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Dehogynem, minden istennek van teremtője, olvasd csak el a meséiket!

arthurthedent 2022.09.04. 18:59:17

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Ahogy azt se, hogy Isten ateista."

Ó, azt hiszed, hogy én találtam ki. :D Aranyos. Nem én találtam ki, közismert vicces érv bizonyos körökben.

fkv.119 2022.09.04. 19:00:06

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Ti melegváltásban vagytok ezzel a másik hülyével, aki addig volt, amíg téged ide nem evett a fene? Ő a délelőttös, te meg a délutános KGB troll? Csak addig nem tud aludni, amíg te foglalod az ágyat...

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.09.04. 19:01:22

@arthurthedent:

"Aki azt gondolja, hogy nincs istene, az ateista."

De ez csak a te magéndefiníciód. Ez olyan Iván Gábor típusú halandzsázás: szavak kitalálása, s létező szavaknak új jelentés adása.

Szóval az "ateista" nem ezt jelenti.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.09.04. 19:02:30

@arthurthedent:

"Amúgy meg miért ne lehetne istennek teremtője? Ha az egész világegyetemnek lehet, akkor miért pont istennek ne lehetne?"

Ha mindenhonnan lehet északra menni, miért pont az északi sarkról ne lehetne?

arthurthedent 2022.09.04. 19:06:07

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Szóval az "ateista" nem ezt jelenti."

El kell keserítselek, nem te mondod meg, hogy mit jelentenek a szavak. Az északi sarkot sem, a déli irányt sem, meg az ateista szó irányát sem bízzuk rád. Te minden érvedet arra építed, hogy lecseréled a szavak jelentését. Így ez elégtelen, így nem fogod megérteni a világot. Ja, nem is akarod... okés.

Akkor mi a tököm vagyok, ha nem hiszek istenbe? Isten létezésébe? Ha nem hiszem, hogy engem, isten teremtett? Na, a te is istened is ez.

arthurthedent 2022.09.04. 19:10:21

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Ha mindenhonnan lehet északra menni, miért pont az északi sarkról ne lehetne?"

Szingularitás. Ha minden számnak van reciproka, miért éppen a 0-nak ne lenne?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.09.04. 19:11:59

@arthurthedent:

"Akkor mi a tököm vagyok, ha nem hiszek istenbe?"

Lehet sokféle verzió:
- agnosztikus vagy, azaz azt mondod, a kérdés eldönthetetlen,
- ateista vagy, hiszed, hogy Isten nincs.

arthurthedent 2022.09.04. 19:19:05

Szóval, ha az ember olyan intelligens és bonyolult, hogy nem létezhet teremtő nélkül "csak úgy", akkor hogy lehet, hogy isten, aki még intelligensebb és még bonyolultabb létezhet?

arthurthedent 2022.09.04. 19:22:41

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Lehet sokféle verzió:
- agnosztikus vagy, azaz azt mondod, a kérdés eldönthetetlen,
- ateista vagy, hiszed, hogy Isten nincs."

Összekevered a tudást és a hitet. Mi van akkor, ha nem mondom, hogy eldönthetetlen és nem hiszem, hogy isten létezik és azt sem, hogy nem létezik? Egyszerűen azt mondom mondjuk, hogy nem érdekel, hagyj békén? Akkor kihullottam a definícióidból és sem nem ateista nem vagyok sem nem vagyok agnosztikus, sem nem vagyok vallásos.

Ezt amúgy már megbeszéltük, csak nem tanulsz.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.09.04. 20:35:48

@arthurthedent:

Nem érdekel, aza zagnosztikus vagy. Ezt amúgy már megbeszéltük, csak nem tanulsz.

arthurthedent 2022.09.04. 21:15:45

@arthurthedent:
"- agnosztikus vagy, azaz azt mondod, a kérdés eldönthetetlen,"
"Nem érdekel, aza zagnosztikus vagy."

Magadnak mondasz ellent.

tiltsál ki te gyökér 2022.09.04. 22:11:48

@arthurthedent:
" "Az egyébként megvan, hogy nagyjából akkor lesz vége a világnak amikor szabad választások lesznek Kínában?"

Oroszországban Putyin egy személyben indított háborút és sodorta az atomháború közelébe a világot.
Persze, egy személyben... hogyne. Senki nem támogatja.

"Szerintem százezrek haltak meg már miatta. Ha demokrácia lett volna hatalomra sem kerül."
És ezt honnan is tudod?
süti beállítások módosítása