wagmg

wagmg

Mi a baj az orosz hadsereggel?

2022. április 25. - arthurthedent

Vicc, de igaz, ráadásul nem is én találtam ki. Azt hittük, hogy az orosz hadsereg a világon a második legerősebb hadsereg, kiderült azonban, hogy csak ukrajnában a második legerősebb. Igaz... vicces, mert igaz.

 

Nem csak én mondom, ők is mondják...

Szóval sok baj van az orosz hadsereggel, rengeteg. A problémák egy része alapvető és súlyos, másik része súlyos, de csak következménye az alapvető problémáknak. Egy biztos, az egész világot megdöbbentette az orosz hadsereg katasztrofális helyzete. Az orosz hadsereg mindig jó volt a titoktartásban, hát most jól eltitkolta, hogy szétrohadt, de alaposan.

A problémák jó részének oka a korrupció. Az orosz hadsereget bizony alaposan szétlopták. Ment a lopás meg a korrupció ezerrel, a legfelső szinttől a legalsó szintig, mégpedig évtizedeken keresztül. Így lehet, hogy a drónok elhárítására készült rádiórendszert valószínűleg kifizették, de soha nem készült el, a tartalék tankokból meg kilopták a színesfémet. Ki mihez fért hozzá ugye...

A hírek szerint a reaktív páncél tasakjaiban "tojástartót" találtak[1], a golyóálló mellényből hiányzott a "golyóálló" rész, a katonák hosszú évekkel ezelőtt lejárt élelmiszercsomagokat kaptak, a teherautókon használhatatlan kínai gumik voltak, kifogyott a benzin, nincs titkosítva a kommunikációs rendszer és így tovább, napestig.

Az amerikai katonák táborokba laknak, ahol halmokba áll a Pepsi a hűtőszekrényben, van internet meg zene, az oroszok meg az út szélén éldegélnek szemétkupacokat építve maguk köré, zabrált sört iszogatva. Nem csoda, hogy az ellátás hiánya előbb fosztogatáshoz, a végére meg mészárláshoz vezetett.

Az orosz katonák rettenetesen alulfizetettek, motiválatlanok. Használt mosógépeket meg használt női fehérneműt zabrálnak, harctéri fosztogatásból próbálják kipótolni a fizetésüket, telefonon hivogatják az asszonyt, hogy beloruszból majd küldenek cuccost, a rabolt hrivnyából meg lassan kijön a lakás végtörlesztése. 

A menetoszlopokból az ukránok repülőgépekről lövöldözték ki a légelhárító rendszereket. Merthogy nem voltak bekapcsolva. Több tíz kilométeres menetoszlopok rohadtak le az ukrán utakon hetekig várva, hogy végre megadja nekik a kegyelemdöfést valaki, mert nem járatták a kocsikat a hadjárat előtt és egyszerűen szétrohadt a gumi. Akkor sem tudtak volna átmenni ukrajnán, ha nem lőnek rájuk, ha vendégségbe jöttek volna.

A kiképzés is gyenge, az orosz harckocsioszlop rossz taktikát használ, könnyedén csapdába ejtik és szépen kilövöldözik a bokrok közül. Elképesztő nézni ahogy szerencsétlenkednek a házak közé szorulva míg megtizedelik őket az ukránok és utána továbbhajtanak. Még a vadászgépek pilótái is olyan kevés kiképzést, kevés gyakorlási lehetőséget kapnak, ami az egyesült államokban például elképzelhetetlen volna.

Az orosz hadsereg működésképtelen, egyszerűen nem képes komoly katonaságként egy ellenséges hadsereg ellen hatékonyan fellépni. Egy dologra képes, addig lőni a civil lakosságot, amíg az ellenség meg nem adja magát. Az, hogy a hadsereg a kórházakat, a menekülő civileket, a védtelen gyerekeket lövi nem tévedés és nem véletlen, ez a katonai stratégiájuk. Ennyi telik tőlük.

 [1] Hatástalan tasakok, amik egyesek szerint reaktív páncélt kellene tartalmazniuk, mások szerint csak üres  homokzsákok: https://www.outono.net/elentir/2022/03/13/the-egg-cartons-of-the-russian-tanks-the-poor-protection-of-many-t-72b3-and-t-80/

A bejegyzés trackback címe:

https://wagmg.blog.hu/api/trackback/id/tr3017815795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tiltsál ki te gyökér 2022.04.29. 18:43:18

@chrisred:
"Az első mondat stimmel Oroszország és Fehéroroszország esetében,"
Mármint, hogy a Fehérorosz természeti kincseket az anyaország elszállítja, és kisajátítja? Vagy a munkaerőt?
Tudtommal energiahordozókat és nyersanyagot importálnak leginkább, és leginkább az orosztól. Lévén, hogy nekik nincs...

a második egyáltalán nem igaz általánosan, ugyan mitől idegenült volna el Anglia, lett volna kulturális vagy faji fölénye az amerikai gyarmatokkal szemben?"
Hmm. Hát lássuk, kik is az amerikai őslakók? Te úgy láttad a történelemkönyvben, hogy jól jártak? El voltak fogadva, egyenrangú félként kezelték őket? Nem voltak irtva tűzzel-vassal? De mondjuk az indiaiakat nem nagyon nézték le Angliában? Ausztrália nem fegyenctelep volt?
Nem kormányzóságokon rendeletekkel irányították ezeket?
Kulturális vagy faji fölény? Bostoni teadélután? Tudod mert adót fizethettek, de képviseletük nem volt a Parlamentben.. Függetlenségi háború?

tiltsál ki te gyökér 2022.04.29. 18:45:49

@Igazamvanvagyigazamvan?:
Erősen hasonlít egy porig bombázott Drezdára három háztömb, amelyiknek az ablakai sem törtek be?

Ok. Gondolj amit akarsz.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.04.29. 18:47:20

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Nem akarod érteni. 400 vagy akár 1000 elfogott vagy megölt kommandósból egy nyomorultat tudtak bekötött szemmel - ami egyben felismerhetetlenné, tehát azonosíthatatlanná is tette - mutatni? S azóta semmi? Se vádemelés, se tárgyalás?

Sorra mutogatják a foglyul ejtett oroszokat. Az elnök merénylőit meg nem? Hiszen világra szóló botrányt lehetett volna csinálni abból, hogy bemutatják azokat, akiket Putyin küldött egy szuverén állam elnökének meggyilkolására.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.04.29. 18:49:15

@tiltsál ki te gyökér: "időpontot tudták. A zsoldosok nevét, a mindent - hiszen egy titkos katonai művelet, vagy bérgyilkosság alapja, hogy mindent tudjon róla az ellenség"

Ezt hol olvastad?
Igen, elő volt készítve. Igen, később kezdték, mint tervezték, ha emlékszel rá, Kína kérte rá Putyint, hogy halassza el az ukrajnai torzsalkodást az Olimpia utánra.
Igen, tudták, mi készül, de nem egy hónappal korábban. Sehol nem volt ilyen kijelentve, hogy az első perctől tudtak volna róla.
Igen, az info orosz oldalról jött, hogy a háborút ellenző orosz volt-e a hírforrás, vagy egy amerikai kém, azt nem tudjuk.
Minden esetre , ha belegondolsz, valahogy túl sok mindent előre tudtak, sôt, meg is szellőztettek az amerikaiak...

De igazad van, elfogott merénylőnek sosem kötik be a szemét, ez törvény, de az ukránok ezt nem tudják, hisz téged nem kérdeztek meg, ezért fordult elő, hogy mérhetetlen hülyeségükben lebuktatják saját magukat. Mert ugye annyi eszük nincs, mint neked, hogy bekötetlen szemmel vigyék városnézésre az ál csecsent....

tiltsál ki te gyökér 2022.04.29. 18:49:27

@Igazamvanvagyigazamvan?:
" a hírekben már korábban szerepelt a merényletek ténye"
Csak úgy fogalmazásilag - merényletek ténye sosem volt. Nem volt ugyanis merénylet. Tudod, amikor valaki mondjuk lő, csak nem talál. Vagy legalább céloz.
Arról jöttek a hírek, hogy megelőztek merényletet, meg megakadályoztak. Tehát merényletig nem jutott senki.

Aztán ugye, az, hogy volt-e ilyen szándék vagy kísérlet, vagy készülődés azt ki tudja.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.04.29. 18:51:10

@Igazamvanvagyigazamvan?:

"Mondd, ha tagadod a tényeket, skkor az nincs?"

Értelek. Ha az Ukrainszkaja Pravda írja, akkor az TÉNY! Minden más fake news.

Húha, de egyszerű a te világod!

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.04.29. 18:52:37

@tiltsál ki te gyökér: és a város többi része, ahol csak a tűzfalak maradtak az épületekből, vagy az se?
Te gyárihülye, egy másodpercet kiemelsz a videóból?

tiltsál ki te gyökér 2022.04.29. 18:58:40

@Igazamvanvagyigazamvan?:
Az bazmeg, hogy elküldesz 400 embert megölni valakit, akkor azt nem kötöd a sajtó orrára.

" ha emlékszel rá, Kína kérte rá Putyint, hogy halassza el az ukrajnai torzsalkodást az Olimpia utánra."
Hahaha. Igen. Persze. Végül is egy ilyen támadás nem titkos akció, megbeszélték Kínával.

"Igen, az info orosz oldalról jött, hogy a háborút ellenző orosz volt-e a hírforrás, vagy egy amerikai kém, azt nem tudjuk."
Vaaaagy, pont kurvára semmi ilyen nem volt.
Most akkor 400 bérgyilkos ment Ukrajnába, aztán nem történt semmi, vagy deszantosokat dobtak le, hogy aztán azok is úgy eltúnjenek a levegőben..

Az irónia mellett tudsz egy nyomorult indokot mondani arra, hogy az elfogott ellenségnek miért kötik be a szemét? És MONDJUK MIÉRT NEM A KEZEIT KÖTIK ÖSSZE?

chrisred 2022.04.29. 19:04:01

@tiltsál ki te gyökér: Az általad idézett mondatban kiaknázás, kizsákmányolás szerepel, nem tudom, miért magyarázol bele elszállítást. Az orosz kleptokrácia elitje csinálja a cégein keresztül, ezért nem esett jól a fehéroroszországi oligarcháknak az "integráció", amit Putyin a belinkelt cikkben olyan ékesszólóan ecsetelt: „Oroszország és Fehéroroszország integrációjával járó jelentős előnyöket az egyszerű polgárok is érezni fogják. Az oroszok és a fehéroroszok egyenlő jogokat és lehetőségeket kapnak a gazdasági és társadalmi szférában”. Az orosz duplagondolban ez gyakorlatilag annyit jelent,
hogy a fehérorosz gazdaság megnyílt a saját emberei előtt.

A szöveg második részében található baugrásaidra: A 13 amerikai gyarmat őslakóit nem irtották, tulajdonképpen nem is számítottak, mert nem ők voltak a gyarmatlakók, hanem a telepesek. Rájuk róttak ki különadókat, ők öntötték a teát a tengerbe, nem az indiánok. Tehát nem kulturális vagy faji fölény megnyilvánulása volt, mert kulturálisan és fajilag ugyanazok voltak, mint a gyarmatosítók, hanem kzsákmányolás. Az pedig az első mondatban szerepelt.

Indiát és a többi brit gyarmatot nem érdemes ide keverni, mert arról volt szó, hogy egy axióma akkor igaz, ha nincs alóla kivétel. De van, nem is egy, ezért a második mondat csupán a gyarmatok egy fajtájára igaz, nem az összesre. Mondhattam volna példának a Németalföldet is spanyol gyarmatként, a második mondat arra sem illeszthető rá.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.04.29. 19:06:23

@tiltsál ki te gyökér: nesze, idióta:
forbes.hu/uzlet/kina-oroszorszag-ukrajna-haboru-titkosszolgalat/

A faszér' hiszed azt, hogy amiről nem tudsz, az nincs? Mint egy falusi vénasszony.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.04.29. 19:08:25

@tiltsál ki te gyökér: " akkor 400 bérgyilkos ment Ukrajnába, aztán nem történt semmi, vagy deszantosokat dobtak le, hogy aztán azok is úgy eltúnjenek a levegőben"

Tehát szerinted az orosz annyira hülye, hogy meg se próbálja előkészíteni a terepet? Igazad lehet. Hisz a desszantosokat nem ezért képzik ki....

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.04.29. 19:10:39

@tiltsál ki te gyökér: mondok egy indokot, te gyökér:
a szemét azért kötik be, hogy ne lássa a helyszínt ahová viszik. Tudod, nem biztos, hogy megölik , van az úgy, hogy hadifoglyokat cserél a két fél.

tiltsál ki te gyökér 2022.04.29. 19:12:35

@Igazamvanvagyigazamvan?: Igen, bazmeg, kiemelek.
Egyértelmű, hogy a videón a pusztulást fogják bemutatni, de mégsem sikerült tökéletesen.
Mutass Drezdában megmaradt ablakot.

Tessék Budapest:
hirado.hu/wp-content/uploads/sites/7/2018/02/F___R_____539006.jpg
hirado.hu/wp-content/uploads/sites/7/2018/02/F___R_____596002.jpg

Vagy a Sándor Palota, ami szerinted meg sem sérült:
hirado.hu/wp-content/uploads/sites/7/2018/02/DHTIM1945__52665.jpg

Beszélsz baromságokat. A 2. Vh egyik legnyomorúságosabb 4 hónapig tartó ostroma volt, köze nincs ennek Mariupolhoz.
A drezdai pedig maga volt a háborús bűn. Ott aztán tényleg nem volt még talán helyőrség sem.
Tessék:
infovilag.hu/wp-content/uploads/2020/02/dresden-leichenverbrennung-altmarkt-1102x800.jpg
Ilyen, amikor szarrá bombázzák a civileket.

És nem bazmeg, ezzel nem relativizálok semmit, nem gondolom, hogy az ukrán gyereknek jobb, mert kevéssé hal meg egy repesztől mint egy drezdai, vagy egy budapesti. De ne beszéljél már baromságot, hogy Mariupolt összehasonlítod a VH-val.

tiltsál ki te gyökér 2022.04.29. 19:18:23

@Igazamvanvagyigazamvan?:
"a szemét azért kötik be, hogy ne lássa a helyszínt ahová viszik. Tudod, nem biztos, hogy megölik , van az úgy, hogy hadifoglyokat cserél a két fél."
Civil ruhás nem hadifogoly. Hadifogságba a katonák esnek. A kémekre nem vonatkozik semmilyen konvenció, háborúban általában lelövik őket.
De a kezét legalább szabadon kell hagyni, azzal sok gondot nem okoz, ugye? De nehogy meglássa, hogy melyik kijevi alagsorba viszik kihallgatásra, mert majd öt év múlva, amikor esetleg elcserélik valakiért, akkor ez az infó rohadt releváns lesz.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.04.29. 19:19:48

@Kovacs Nocraft Jozsefne: a te világod meg egyszerűen nincs. Kizárod a valóság azon részét, ami nem illeszkedik az elképzeléseidbe. Skizofrén vagy?
Sikerült eljutnod onnan, hogy miért most nyilatkozott Zelenszkij, addig, hogy semmit nem hiszel el, ami nem illik bele a prekoncepciódba. Háború sincs, hisz arról képeket nem látunk, csak ukrán oldalról, tehát hazudják. Az oroszok nem mutatták be a Moszkva elvesztését, tehát még mindig ott hajózik a tengeren, hisz a felvételek hamisak.
Te se vagy normális.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.04.29. 19:21:21

@tiltsál ki te gyökér: ezt te nyilván jobban tudod. Már volt fogolycsere, de nyilván azt is hazudták az ukránok, hogy majd egy héttel később, ha szóba hozod, cáfolhassalak.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.04.29. 19:22:48

@Igazamvanvagyigazamvan?:

"nem biztos, hogy megölik , van az úgy, hogy hadifoglyokat cserél a két fél."

A hadifoglyokat meg egy olyan titkos helyen cserélik ki, amit véletlenül sem tudhat meg az ellenség. Világos!

tiltsál ki te gyökér 2022.04.29. 19:23:30

@Igazamvanvagyigazamvan?:
"Tehát szerinted az orosz annyira hülye, hogy meg se próbálja előkészíteni a terepet? Igazad lehet. Hisz a desszantosokat nem ezért képzik ki...."
:D:D
400 ember kell ahhoz, hogy előkészítse a desszantnak a terepet? Hogy? Mit? Tegyenek ki párnát, hogy puhára essenek?

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.04.29. 19:24:03

@tiltsál ki te gyökér: "Moszkvában szombaton reggel 35 eddig Oroszországban fogva tartott ukrán foglyot engedtek szabadon. A szabadultak névsorát nem hozták nyilvánosságra

Korábbi hírek szerint köztük van a kercsi incidens után Oroszországban őrizetbe vett 24 ukrán tengerész, Kirill Visinszkij, a RIA Novosztyi Ukraina hírportál Ukrajnában augusztus végén feltételesen szabadlábra helyezett, orosz-ukrán kettős állampolgárságú főszerkesztője, valamint feltehetőleg Oleh Szencov, az Oroszországban 20 évi szabadságvesztésre ítélt, ukrán filmrendező is"

De nyilván ez is hazugság, hisz az ukránok közölték...

tiltsál ki te gyökér 2022.04.29. 19:25:58

@Igazamvanvagyigazamvan?: Az oroszok elismerték, hogy a Moszkva elsüllyedt. Persze azt is mondták, hogy felrobbant a lőszere, azért. Na persze.
Csak hogy lásd, nem csak az ukránok kamuznak.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.04.29. 19:26:03

@Kovacs Nocraft Jozsefne: hát, te is épülsz le agyilag. Nem, tudod ez úgy van a vsló életben, hogy elfogják, kihallgatják, fogva tartják, majd kihallgatják ismét, és amennyiben van értelme, kicserélik.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.04.29. 19:27:16

@tiltsál ki te gyökér: nem, ezt a mocsok nyugati média mondta, a RIA novosztyi nem írta meg, tehát a Moszkva nem süllyedt el.

tiltsál ki te gyökér 2022.04.29. 19:30:25

@Igazamvanvagyigazamvan?: Ez most mire érv, vagy példa?
Szabadlábra helyeztek foglyokat. És?

"a RIA Novosztyi Ukraina hírportál Ukrajnában augusztus végén feltételesen szabadlábra helyezett, orosz-ukrán kettős állampolgárságú főszerkesztője,"
Mondjuk ha meghalok akkor sem értem ezt a mondatot, hogy az augusztus végén szabadlábra helyezett faszit miért most engedi el a másik ország... Vagy ekkora pályafutása van, hogy ukrán böri, szabadláb, orosz fogság szabadláb? :D:D::D

tiltsál ki te gyökér 2022.04.29. 19:34:17

@Igazamvanvagyigazamvan?: Hagyd már a szegény Moszkvát. Még azt is bemondták, hogy 1 halott, 27 eltűnt van.
Amit kamuztak, az a süllyedés oka.

tass.com/defense/1441959

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.04.29. 19:40:08

@tiltsál ki te gyökér: ez arra volt példa, hogy már volt fogolycsere, és egy desszantos ( nem kém, mint te kevered) jó kártya a pakliban.
Mint látjuk, a fogolycserében olyanom is szerepeltek, akik civilek, sőt, akit elítéltek Oroszországban. Nem, nem autólopásért.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.04.29. 19:46:17

@tiltsál ki te gyökér: "Moszkvába szállították Oleh Szencov elítélt ukrán filmrendezőt
29 Aug 2019 — Moszkvai börtönbe szállították át Oleh Szencov terrorizmus címén 20 évre elítélt krími ukrán filmrendezőt "

Érdekes, azt nem kérdezted meg, hogy egy 20 évre ítélt terroristát miért engedtek el az oroszok, és kit kaptak cserébe?

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.04.29. 19:47:55

@tiltsál ki te gyökér: "RIA Novosztyi Ukraina hírportál Ukrajnában augusztus végén feltételesen szabadlábra helyezett, orosz-ukrán kettős állampolgárságú főszerkesztője"

Kettős ügynök?

tiltsál ki te gyökér 2022.04.29. 20:21:25

@Igazamvanvagyigazamvan?:
"ez arra volt példa, hogy már volt fogolycsere, és egy desszantos ( nem kém, mint te kevered) jó kártya a pakliban."
Hadifogoly- katona, aki fogságba esik. Vannak jogai, kötelezettségei. Érvényesek rá a genfi konvenciók. Nem lehet kínozni, vallatni.
Kém- nem katona, nincs se fogság, se joga, semmi nem érvényes rá. Kiverik belőle amit lehet, aztán lelövik. Csere értéke nem sok van, mert annál szarabb kém nincs, mint akinek a fényképe meg minden adata megvan az ellenségnél.
A legalapvetőbb különbség a kettő között, hogy a katona az egyenruhájában van.
A bekötött szemű faszi bőrkabátban van. Agentnek van írva, nem soldiernek. Szóval, az ilyen kém. És ne találd ki, hogy ráadtak egy kabátot...

Csak tényleg halkan kérdezem, hogy számodra melyik a hihetőbb-
a, 400 bérgyilkos zsoldos (az már gyakorlatilag egy ezred) akik nem csinálnak semmit hónapokig, aztán deszantalakulat a fővárosba, akik háromgyerekes családot ölnek, de ezen kívül semmi nyomuk sehol - mindezt azért, hogy ha sikerrel járnak ne legyen kivel tárgyalni. Aztán egy darab fogoly, akinek a szeme be van kötve, de a kezei szabadok
b, kitalálták, hogy mekkora támadás érte a hős elnököt, de hálisten túlélte..

Mert szerintem ha egy fél év múlva meséli el a történetet, akkor az lesz, hogy a kedvenc kutyája észrevette a támadókat, és az mentette meg az életét.
Olyan már volt, hogy (saját elmesélése) indult volna biztonságos országba emigráns kormányként, de meglátott egy ukrán zászlós kisfiút, és inkább maradt...

tiltsál ki te gyökér 2022.04.29. 20:21:58

@Igazamvanvagyigazamvan?: jó kis kettős ügynök, aki mindkét helyen lebukik, aztán lesittelik :D:D:

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.04.29. 20:31:01

Olvasom:

"A hónap elején az ukrán védelmi minisztérium azonosította az orosz csapat tagjait, akik Bucsában tevékenykedtek, és közzétette az összes katona nevét, rangját és útlevéladatait."

Plusz a fényképüket is.

Aha. Mindent tudnak azokról, akiket soha nem láttak, mert a halott civilek már nem tudnak mesélni, na meg az orosz katonák sem mutatkoztak be a civileknek, mielőtt lelőtték őket.

De a foglyul ejtett vagy megölt merénylőkről semmi infó.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.04.29. 20:34:42

@tiltsál ki te gyökér:

Egy év múlva meg már az lesz, hogy fél kézzel küzdött meg a merénylőkkel, ahogy Neo hárította el Smith ügynök lövedékeit.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2022.04.29. 20:47:26

Öröm nézni ahogy fideszkomcsik egymás f. szát sz.pkodják!:))

tiltsál ki te gyökér 2022.04.29. 21:00:45

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:
Tudod, te vagy a legalja. Még annak a szánalomhalmaz Brendelnek is van néha némi gondolata.
Neked semmi.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2022.04.29. 21:20:49

@tiltsál ki te gyökér: a hozzád hasonló propagandistáknak ez jár. Az utóbbi években szétkúrtátok a blogszférát.
Azt érdemelnétek, ahogy évekkel ezelőtt beszéltünk veletek.
De hogy jól érzed magad :brüsszel soros gyurcsány zelenszkij...!
A másik oldal komcsijai valahogy értelmesebbek voltak, mikor velük veszekedtünk.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.04.29. 21:21:52

@tiltsál ki te gyökér: Hadifogoly- katona, aki fogságba esik. Vannak jogai, kötelezettségei. Érvényesek rá a genfi konvenciók. Nem lehet kínozni, vallatni"

Aha, lakóházat, kórházat sem lehet lőni. Nem lehrt vegyifegyvert használni. Nem lehet nőket megerőszakolni.
Na, befejeztem, te olyan sötét vagy, mint a föld. Ja, ez érthető is. Egy gyökér ugye...

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2022.04.29. 21:22:02

@Igazamvanvagyigazamvan?: akartam írni neki, hogy nem orbánról vagy putyinról van szó. :))

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.04.29. 21:54:27

@Igazamvanvagyigazamvan?:

"Aha, lakóházat, kórházat sem lehet lőni. Nem lehrt vegyifegyvert használni. "

Egy jogsértés nem adhat felmentést egy másik jogsértés alól. A háborús bűnt elkövetett hadifoglyot is védi a genfi konvenció, már csak azért is, mert bűnösségét csak bíróság mondhatja ki, addig megilleti az ártatlanság vélelme.

Megértem, hogy főleg nyilvánvalóan bűnös személyek esetében ez irritáló lehet, de mindezt megköveteli a jogbiztonság.

tiltsál ki te gyökér 2022.04.29. 22:42:33

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Mondjál már egy példát, hogy én propagandát nyomtam. Idézd ide.
Ne azt, hogy ha Putyin vagy Orbán azt mondta, hogy kék az ég, és szerintem is kék az ég, hanem valami igazit.
Tudod mi a propaganda? Ész nélkül átvenni és tolni, hogy mondjuk az orosz a játszótereket lövi. AZ propaganda. Elgondolkodni, hogy ugyan miért csinál ilyet, ha csinál, és esetleg kifejteni az érem másik oldalát -na az nem propaganda.

"De hogy jól érzed magad :brüsszel soros gyurcsány zelenszkij...!"
Ettől miért érezném jól magam?

tiltsál ki te gyökér 2022.04.29. 22:48:26

@Igazamvanvagyigazamvan?:
"Aha, lakóházat, kórházat sem lehet lőni. Nem lehrt vegyifegyvert használni. Nem lehet nőket megerőszakolni."
Igen, ezeket sem szabad. Egyezmények tiltják megvan a büntetési tétel. Mi a kérdésed okoska?

Szóval tudod az van, hogy ott van mondjuk százezer katona összesen. Ha hiszed, ha nem, Putyin nem azért küldi oda őket, hogy lőjék már szét az óvodákat.
Meg nem azért, hogy nőket erőszakoljanak. Ha megteszi egy, kettő, ezer, akkor azok egyenként számítanak bűncselekménynek, és ki szokták őket vizsgálni.

tiltsál ki te gyökér 2022.04.29. 22:50:30

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
"Megértem, hogy főleg nyilvánvalóan bűnös személyek esetében ez irritáló lehet, de mindezt megköveteli a jogbiztonság."
Kalinyi mészárlás megvan? Tudod kik követték el, mi a hivatalos álláspont? És hogy ezt meddig tartott kideríteni?

tiltsál ki te gyökér 2022.04.29. 23:04:40

@Igazamvanvagyigazamvan?:
Azért egyébként annyira meglepő, hogy a szólásszabadság és a jogállamiság harcosai ugatják leghangosabban azt, aki mást gondol, és ítélnek el tárgyalás meg vizsgálat nélkül mindent és mindenkit, amit csak akarnak... Nem kéne ezen elgondolkodnod? Nyilván nem fogsz, csak úgy kérdezem.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.04.29. 23:14:00

@Kovacs Nocraft Jozsefne: pontosan. És pont ezt a jogot szarják le a nemnáci, orosz katonák. A parancsnokaikkal együtt.
Neked elmesélem, hogy van ez. A katona oda lô, amit célpontnak kijelölnek neki. Bebaszna, ha a parancsnoka azt mondaná, cél a vasúti csomópont, ő meg össze-vissza lövöldözne.
A parancsnok azt a feladatot fogja végrehajtani, amit neki megadtak a felettesei. Bebaszna, ha kijelölnék neki Mariupol mellett az acélgyár ágyúzását, ő meg a városközpontot támadná.
A támadás csapásirányát a legfelsôbb vezetés dönti el. Bebaszna, ha máshogy döntenének, mint ahogy Putyin akarja.

Tehát, ha Putyin nem tudott arról, hogy Mariupolt addig lövik, bombázzák, míg romhalmaz nem lesz, ha ô ezt nem így alarta, akkor az a parancsnok már börtönben ülne!

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.04.29. 23:17:57

@tiltsál ki te gyökér: íme, az orosz nemnáci alakulatok. Az utolsó pár perc érdekes csak.
youtu.be/rjhfQrtuJ-A

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.04.29. 23:20:28

@tiltsál ki te gyökér: " és a jogállamiság harcosai ugatják leghangosabban azt, aki mást gondol, és ítélnek el tárgyalás meg vizsgálat nélkül mindent és mindenkit, amit csak akarnak"

Hibás érvelés. Az orosz propagandától semmiben nem térsz el, semmit el nem fogadsz, ami más, de elítélsz minenkit, aki mást gondol mint te. Igaz, szerinted neked szabad, mert te nem hiszel a jogállamiságban...

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.04.29. 23:22:54

@Igazamvanvagyigazamvan?: a legutolsó fotón Putyin lovának zablája tetszik?

tiltsál ki te gyökér 2022.04.30. 00:02:35

@Igazamvanvagyigazamvan?:
"Az orosz propagandától semmiben nem térsz el,"
Idézz már valamit, amit az orosz propagandából mondtam. Egyáltalán honnan tudod az orosz propagandát, nem le van itt tiltva Európában?
Egy szem adatot nem idéztem tőlük, egyszer sem.

"semmit el nem fogadsz, ami más,"
Ez nem igaz. AZ orosz azt állította (index.hu) hogy a Moszkva magától robbant fel. Ez röhejes.
Az a helyzet, hogy egyik oldalról ömlik a marhaság, és ha azt marhaságnak nevezem, akkor én vagyok a propagandista. Pedig aztán tényleg megfagytak az oroszok, elfogyott a benzinjük, a rakétájuk, a mindenük.

" de elítélsz minenkit, aki mást gondol mint te. "
Csak az agy nélkül létezőket.

tiltsál ki te gyökér 2022.04.30. 00:14:15

@Igazamvanvagyigazamvan?:
"Neked elmesélem, hogy van ez"
Na, ez jó lesz, eddig is nagyon szakértő voltál :)

" A katona oda lô, amit célpontnak kijelölnek neki."
Hát, meg oda, ahonnan lőnek rá. Szóval ha a katona jobbra látja, hogy lő rá az ellenség, akkor nem fog balra lőni.

"Bebaszna, ha a parancsnoka azt mondaná, cél a vasúti csomópont, ő meg össze-vissza lövöldözne."
Kivéve, ha látná, hogy jobbról éppen ráemelik a fegyvert.

"A parancsnok azt a feladatot fogja végrehajtani, amit neki megadtak a felettesei. Bebaszna, ha kijelölnék neki Mariupol mellett az acélgyár ágyúzását, ő meg a városközpontot támadná."
Hát ez már azért kezd elmenni a hülyeség fele. Ha azt jelentik neki, hogy öt ukrán tank van a városközpontban, akkor oda fog lőni. Vagy ha géppuskafészek van a harmadikon.
Tessék orosz propaganda: Odament a Wali nevű csodamesterlövész Kanadából. Az orosz hírszerzés követte, mert szelfizett összevissza, aztán amikor be tudták mérni, hogy hol van, akkor odabasztak öt cirkálórakétát.
Azóta állítólag jelentkezett, szóval nem feltétlen igaz, bár azóta megint nem jelentkezett, szóval hazudik itt mindenki. Teljesen lényegtelen, hogy igaz-e, a történet mutatja, hogy hogyan megy egy háború. Nem WoW, hogy a főparancsnok minden egyes lépést lát. Katonák vannak, egységek vannak, akik cselekszenek.
Többek között ezért volt orbitális baromság kiosztani sokezer fegyvert a civileknek. De ezt már elmondtam két hónapja is. Akkor is én voltam a szemét propagandista.
És bármilyen nehéz neked felfogni, de hatalmas különbség van háborús bűncselekmény meg civil áldozat között.

"A támadás csapásirányát a legfelsôbb vezetés dönti el. Bebaszna, ha máshogy döntenének, mint ahogy Putyin akarja."
Na, meg is érkeztünk oda, hogy Putyinnak nem tetszett a mariupoli színház és ezért szétlövette. Meg az óvoda játszóterével is baja volt.

Sir Gombóc 2022.04.30. 00:21:47

@tiltsál ki te gyökér: egy cinikus gyökér vagy, nem más. Hogy nem sül le bőr a képedről.

tiltsál ki te gyökér 2022.04.30. 00:25:35

@Igazamvanvagyigazamvan?: Tehát Putyin 2007ben ült egy lovon, amin egy indiai zabla volt.
Javíts ki, ha jól emlékszem a náci horogkereszten nem volt elefántfej... Ganésa talán?

De tessék, itt vannak az ukrán nemnácik:
images.squarespace-cdn.com/content/v1/5c749248797f745a60b6fa20/1646400981115-S1QCB9R8FR7LB6VAFYSE/Azov_Battalion_Nazis.jpeg?format=750w

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.04.30. 00:34:54

@tiltsál ki te gyökér: tehát mindkét oldalon vannak nacionalisták.

tiltsál ki te gyökér 2022.04.30. 00:36:16

@Igazamvanvagyigazamvan?:
Azt meg végképp nem értem, hogy a kép aláírása, hogy orosz parancsnok kitüntet valakit, és az orosz parancsnokon nem orosz zászló van...

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.04.30. 00:37:13

@tiltsál ki te gyökér: nem, ritka az, hogy ágyúval, rakétával nem a kijelölt célpontra lőnének. Az sem gyakori, hogy bombázó véletlen lakott területet bombázna a mai viszonyok között.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.04.30. 00:38:30

@tiltsál ki te gyökér: "nem fogadsz, ami más,"
Ez nem igaz. AZ orosz azt állította (index.hu) hogy a Moszkva magától robbant fel. Ez röhejes"

Mondod most, miután beismerte az orosz.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.04.30. 00:43:28

@tiltsál ki te gyökér: "A parancsnok azt a feladatot fogja végrehajtani, amit neki megadtak a felettesei. Bebaszna, ha kijelölnék neki Mariupol mellett az acélgyár ágyúzását, ő meg a városközpontot támadná."
Hát ez már azért kezd elmenni a hülyeség fele. Ha azt jelentik neki, hogy öt ukrán tank van a városközpontban, akkor oda fog lőni. Vagy ha géppuskafészek van a harmadikon"

Lófaszt. Ott a videó, ahol a templom mellett , egy lakóépület mellett elbújva lőnek ki egy orosz tankot.
Szóval, hiába izzadsz, az, hogy nem terror volt a mariupoli bombázás, hazugság.
Orosz propaganda. Azaz, orosz propagandista vagy, hidz az ukrán, nyugati híradásokat megkérdőjelezed, az oroszt nem. Igen, a Moszkva elsüllyedését se., hisz azt is az orosz közölte.
Gyökér vagy.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.04.30. 00:44:23

@tiltsál ki te gyökér: "Tessék orosz propaganda: Odament a Wali nevű csodamesterlövész Kanadából. Az orosz hírszerzés követte, mert szelfizett összevissza, aztán amikor be tudták mérni, hogy hol van, akkor odabasztak öt cirkálórakétát"

Aha...orosz propaganda. 300 km-re volt ...

tiltsál ki te gyökér 2022.04.30. 00:47:22

@Igazamvanvagyigazamvan?:
:D:D:D:D:D:
Mondom most, miután beismerte az orosz. Hát, kb. együtt láttam a két cikket az indexen, szerintem fél óra különbséggel tették fel.
De keresgélj nyugodtan, hogy mikor mondtam olyat, hogy nem süllyedt el a Moszkva.

Vagy várj, most hogy az orosz azt nyilatkozta, hogy magától felrobbant, akkor már jogosan mondom, hogy röhejes, amit mondott? Vagy most hogyan van?

"ritka az, hogy ágyúval, rakétával nem a kijelölt célpontra lőnének. Az sem gyakori, hogy bombázó véletlen lakott területet bombázna a mai viszonyok között."
Ja. És szerinted az ukrán hadsereg áll valami mező közepén? Szerinted mégis hogy megy ez. A kis pajtásodnak feltettem már a kérdést, hogy ha az iskolaudvarra telepítenek egy légvédelmi ágyút, akkor tényleg azt gondolod, hogy nem fogják szarrá lőni? Vagy mesterlövész felmegy a lakóház hatodik emeletére, akkor oda nem fognak lőni, mert ő onnan lövöldözzön nyugodtan?
Ott a videón, hogy a szétlőtt ház mellett áll másik három, aminek az ablaka sem tört be.
Ez nem propaganda, hanem józan ész, baszod. A világ bármelyik katonája oda lő, ahol ott az ellenség.
Drezda ezért volt háborús bűn, mert közelben nem volt ellenség. Budapest szarrá lövése azért nem volt az, mert itt volt ellenség. A civilnek meg kb. egy lehetősége van, hogy elbújik, aztán megvárja, hogy elmenjen a front.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.04.30. 00:48:06

@tiltsál ki te gyökér: " a propagandista. Pedig aztán tényleg megfagytak az oroszok, elfogyott a benzinjük, a rakétájuk, a mindenük"

Pontosan.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.04.30. 00:49:30

@tiltsál ki te gyökér:
Mondom most, miután beismerte az orosz. Hát, kb. együtt láttam a két cikket az indexen, szerintem fél óra különbséggel tették fel"
Az Indexre lehet.
Bár szerintem simán kamuzol.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.04.30. 00:50:55

@tiltsál ki te gyökér: " a videón, hogy a szétlőtt ház mellett áll másik három, aminek az ablaka sem tört be"

Ez mit bizonyít???

tiltsál ki te gyökér 2022.04.30. 00:51:04

@Igazamvanvagyigazamvan?:
"Azaz, orosz propagandista vagy, hidz az ukrán, nyugati híradásokat megkérdőjelezed, az oroszt nem."
Mivel nem nagyon látni errefele orosz propagandát, nem nagyon lehet megkérdőjelezni. De tessék, idézz, aztán megmondom, hogy mit gondolok róla.

" Igen, a Moszkva elsüllyedését se., hisz azt is az orosz közölte."
Akkor most nem süllyedt el? Kicsit fáradtnak tűnsz...
Az ukrán közölte, hogy kilőtte. Az orosz, hogy magától robbant fel. Én azt mondtam eddig is, hogy ez hülyeség, kamu. Te meg beteg vagy.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.04.30. 00:52:29

@tiltsál ki te gyökér: igen, ez gyakori, hogy egy mesterlövész miatt ágyúval lônek egy házra. Vagy bombát dobnak rá. Te teljesen hülye vagy?

tiltsál ki te gyökér 2022.04.30. 00:52:53

@Igazamvanvagyigazamvan?: Azt bazmeg, hogy valami oknál fogva nem 5 házat pusztítottak porig - mint ahogy te állítod, mint ahogy Drezdában történt, hanem egyet lőttek ki. És ha már előbb megállapítottad, hogy csak célzottan lőhették, akkor nyilván okuk volt rá. És biztos nem a színe.

tiltsál ki te gyökér 2022.04.30. 00:57:42

@Igazamvanvagyigazamvan?:
"igen, ez gyakori, hogy egy mesterlövész miatt ágyúval lônek egy házra. Vagy bombát dobnak rá. Te teljesen hülye vagy?"
Na, ezt még megvárom. Tehát, ott van egy mesterlövész, elrejtőzve, beásva, egy épületben. Állítólag a világ legjobbja, tele az internet azzal, hogy 3 kilométerről öl.
Te hogyan iktatnád ki? Áruld már el, légyszi. Mint a teljesen reális "ellenség a kapuknál" c. filmben? Az soha nem történt meg, csak szólok.
Ja, ennek a csávónak igen komoly prppagandaértéke van, nem Iván a sorkatona.

ez a nevem senki 2022.04.30. 00:58:00

A hírt a londoni Times közölte, megemlítve, hogy Tarabalka őrnagy az ukrán hadvezetés szerint nem kevesebb mint 40 ellenséges gépet semmisített meg, és végül a nyomasztó túlerővel vívott légi harcban lelte halálát. Az őrnagy posztumusz megkapta a legmagasabb ukrán katonai kitüntetést, az Aranycsillag Rendet, továbbá az Ukrajna Hőse elismerést.

A hős sisakját és pilótaszemüvegét a Times szerint Londonban árverésre bocsátják.

ez már több mint kabaré
ez má
sastaps

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.04.30. 00:58:25

@tiltsál ki te gyökér: " Igen, a Moszkva elsüllyedését se., hisz azt is az orosz közölte."
Akkor most nem süllyedt el? Kicsit fáradtnak tűnsz"

Figyelj, gyökér, lassan mondom , hogy még te is megèrtsd:
A Moszkva elsüllyedése azért nem kérdőjeleződik meg általad, mert az orosz propaganda médiákban is megjelent a hír.
Ha a RIA azt írja, hogy a Moszkva a tengeren csapatirányítási feladatokat lát el a Krím túlsó feléről, akkor azt mondanád, az ukrán hazudik , a videó, ahol látszik, ahogy elsüllyed, hamisítvány, látszik a fürdőkád széle, a hajó alján pedig jól olvasható, Plastic Made in China

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.04.30. 01:00:32

@tiltsál ki te gyökér: nyilván szarrá bombázok egy egész várost. Mondjuk Budapesten utcai harcok voltak. Mariupolban a fél városból nem maradt más, csak néhány tűzfal.

tiltsál ki te gyökér 2022.04.30. 01:14:55

@Igazamvanvagyigazamvan?:
"A Moszkva elsüllyedése azért nem kérdőjeleződik meg általad, mert az orosz propaganda médiákban is megjelent a hír."
Hát, úgy általában az a biztos, amit mind a két fél állít, nem gondolod?
Ha elhinném az orosz hazugságot, akkor itt magyaráznám, hogy nincs bizonyíték arra, hogy ukrán lövés találta el, tehát fel is robbanhatott magától.

tiltsál ki te gyökér 2022.04.30. 01:19:20

@Igazamvanvagyigazamvan?:
"nyilván szarrá bombázok egy egész várost. "
Ne tereljél, te szerencsétlen. A Walli bőven egy hónapos történet, semmi Mariupol nem volt a környéken.
A kérdésre válaszolj.
Ott egy elbújt, beásott mesterlövész, aki 3 kilométerről tud ölni. Ott egy házban. Legyen egy hat emeletes panel. Hogy hatástalanítod?
Nagyon egyszerű a kérdés, válaszolj.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.04.30. 01:20:43

@tiltsál ki te gyökér: a videó magáért beszél. Ott bizony találat volt, kettő, majd robbanás, amikor már a hajó félig elsüllyedt.

Más: egy független forrás, India Today.
Március vége. Azt mondja, az épületek 90 %-a megsemmisült. Mintegy 150 ezer áldozat, a félmillió lakosból.
Mesterlövész, mi?
youtu.be/RZ7WGvGCXSY

tiltsál ki te gyökér 2022.04.30. 01:21:22

@Igazamvanvagyigazamvan?: Ja. Szarul néz ki Mariupol.
De nem drezda.
Mellesleg még a videóban is azt írják, hogy suspected war crime.
Te már ítéletet is hoztál...

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.04.30. 01:22:47

@tiltsál ki te gyökér: lebombázom Mariupol 90%-át, nagy esélye van, hogy pont eltalálom azt a házat is.

Gyökér, egy mesterlövész miatt nem ölnek meg 150 ezer embert!

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.04.30. 01:24:34

@tiltsál ki te gyökér: de nem is Budapest. Igen, az ítéletem az, hogy te egy moszkovita ügynök vagy, aki semmit nem fogad el, amit nem a gazdái mondanak.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.04.30. 01:42:30

@tiltsál ki te gyökér: youtu.be/gOmYi96cU1M

Itt egy szép felvétel, hogyan szenvednek az oroszok.
Látványos, ahogy egy orosz harckocsi hősiesen szétlő egy civil autót.

tiltsál ki te gyökér 2022.04.30. 09:27:27

@Igazamvanvagyigazamvan?: "Gyökér, egy mesterlövész miatt nem ölnek meg 150 ezer embert!"
Baszki, az a csávó nem Mariupolban volt, fogd már fel.
A kurva életbe, egy rohadt egyszerű kérdést tettem fel, hogy mit csinálsz, ha ott egy házban egy mesterlövész. Erre közölted, hogy
" ez gyakori, hogy egy mesterlövész miatt ágyúval lônek egy házra. Vagy bombát dobnak rá. Te teljesen hülye vagy?"
Ismét megkérdeztem, hogy szerinted, mivel lőnek egy házra, ha tudják, hogy ott van egy mesterlövész, ha nem ágyúval, vagy aknával akkor mivel?
Most kérdezem negyedszer.

tiltsál ki te gyökér 2022.04.30. 09:50:49

@Igazamvanvagyigazamvan?:
"egy mesterlövész miatt nem ölnek meg 150 ezer embert!"
Az igen. Már 150 ezernél tartunk, és 2500 katonai áldozatnál? ::D:D:D

Az rólad árul el sok mindent, hogy gondolkodás nélkül nyeled azt amit eléd tesznek. Kijev fantomja 40 légigyőzelmet aratott, mi?

Ja, látványos az autó szétlövése. Csak két kérdés maradt, hogy ki lőtt, mert én nem nagyon látom, hogy a beforduló járműnek lenne csöve, vagy tprkolattüze sőt a Z betű sem látszik. A másik pedig, hogy ki ült a kocsiban. Na, pont ezért szoktak független szervezetek vizsgálatokat tartani.
Persze neked nem kell, te ránézésre megmondod, hogy melyik az orosz harckocsi és melyik az ukrán, melyik civil oroszpárti és melyik ukrán.
És ja, igen, vannak tévedések, és vannak szándékos cselekmények, amelyek háborús bűnnek számítanak. Megint mondom, ezeket szokták kivizsgálni.

ez a nevem senki 2022.04.30. 09:55:51

„Hátulról lövik fejbe őket" – majdnem sírt a Pentagon-szóvivője az oroszok kegyetlenségeiről beszélve

1 zselénskij uszkárjára pályázik
2 buzi
3 köze?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.04.30. 10:03:47

@Igazamvanvagyigazamvan?:

"egy mesterlövész miatt nem ölnek meg 150 ezer embert!"

Legitim célpont minden olyan objektum, ahol fegyveresek tartózkodnak, akár egyenruhában, akár civilben. Nem kell a civil lakosságot élő pajzsként használni. Mellesleg ez nem háborús bűn? (Tényleg nem tudom, az-e, de szerintem annak kellene lennie.)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.04.30. 10:09:28

@tiltsál ki te gyökér:

"Kijev fantomja 40 légigyőzelmet aratott, mi?"

Lehet, hogy valóban fantom, nekem legalábbis a róla közölt arckép kimondottan fantomképnek tűnik. Túl szabályos.

Ha valóban létező személy volt, és tényleg légi harcban halt meg, akkor minden tiszteletem az övé, mert a hazájáért adta az életét.

tiltsál ki te gyökér 2022.04.30. 10:14:56

@Igazamvanvagyigazamvan?:
Komment a video készítőtől nincs kedvem pötyögni, google translator:
"Hogy bővebb kontextust adjak a Buran-30-ról, az ő egysége volt az egyik legaktívabb személyzet a rádiófrekvenciánkon. Jeleztük, hogy az egységet vezető orosz parancsnokot Jurijnak hívják, legalábbis így gondoltuk a rádióktól kapott információk alapján. A Buran-30 túl sok információt adott a történtekről, és ez rendkívül sokat segített az ukránoknak, hogy lássák, hol vannak és a következő támadásukat.

Ennek a videónak az egyik felvételén, ahol a Buran-30 sírt, azért sírt, mert tűzharcba keveredett, és megijedt a saját életéért – sok orosz katonát látott meghalni ebben a tűzharcban, és rengeteget elveszített. tankok. A vele beszélő azonosítatlan egységről később kiderült, hogy Butan-15, a Butan-15 azt mondta a Buran-30-nak, hogy fogjon be, és haladjon tovább.

A következő napokban Buran-30 hangja kissé reszelős volt. Később kiderült nekünk, hogy a hangja rettenetesen reszelős lett a sok ordibálástól és füsttől. És ha jól emlékszem, és ha igaz, akkor az utolsó aktív rádiófrekvencián az orosz légierőnél volt, hogy elérje Harkovot. Ezt nem én erősítem meg, de mi csak az ismerős hang miatt hisszük, hogy ő volt az. És sajnálatos módon néhány hete hallottuk utoljára a Buran-30 orosz parancsnokát, amikor arról számoltak be, hogy visszaszökött Oroszországba, és ott segít a sebesült katonákon.

Most már nem védtelen rádiófrekvenciákat használnak, hanem titkosítottakat, és Ukrajnából ellopott mobiltelefonokat használnak a kommunikációhoz. Szerencsére még mindig sokan hozzáférhetnek titkosított rádiókhoz és ellopott mobiltelefonokhoz. Azonban sokkal nehezebb hozzáférni, mivel az általuk használt eszközök biztonságosak vagy nagyon elavultak.

Tehát:
1. Ez a csávó annyit forgalmazott, mint még soha senki, amióta feltalálták a háromszögelést. . és senki nem szólt rá, hogy kuss, rádiócsend.
2. Gyakorlatilag célpontot csinált mindenkiből, információkat mondott nyílt frekvencián.- és ez senkinek nem tűnt fel.
3. Visszamenekült Oroszországba, és sebesülteken segít - nyilván ezt csinálják a dezertőrök.
4. Aztán rájöttek, hogy esetleg titkosított frekvenciát kellene használni...
5. Bár az orosz katona az anyjával csetelgetett (hadügyminiszter olvasta fel a szomorú történetet), lopott ukrán telefonokat használnak- egy tankban nyilván jó a térerő, és teljesen életszerű, hogy az átjátszótornyok épen maradnak, van töltő, stb..

tiltsál ki te gyökér 2022.04.30. 10:18:47

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Biztos, hogy létező személy volt, biztos a hazájáért adta az életét. Igen, tisztelet neki.

De az is biztos, hogy nem lőtt le 40 ellenséget.

tiltsál ki te gyökér 2022.04.30. 10:26:10

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Igen, a civilek azért tudnak furcsa dolgokat csinálni.
Szerbia bombázásakor az utolsó hídra kiterelték a civil lakosságot. Az amcsi repülő nem is bombázta le a hidat. (Nem tudom, hogy saját döntés volt, vagy a parancsnokok nem engedték. )
Akkor azt mondták, hogy a mocsok szerbek kiterelték a népet, élő pajzsként. Azóta olvastam olyat, hogy a polgármester vitte ki a lakosságot - önként, hogy megvédjék a megmaradt hídjukat. Na, szóval a franc tudja, hogy melyik az igaz.
És így szép a történet, hogy megmaradt a híd, elérték a civilek amit akartak. Viszont ez egy dolgot mutat csak, hogy az amcsiknak nem volt annyira rettenetesen fontos szétlőni. Ha ott komoly amerikai érdekek lettek volna akkor lebombázzák a faszba.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2022.04.30. 10:31:08

Faszom, ti még most is dolgoztok?
Tudja még valaki, miről megy a vita?

apro_marosan_petergabor 2022.04.30. 16:43:42

@11110000: öcsi, legalább olvasni, szöveget értelmezni tanulj meg. Jelentsd, ha valahol leírtam azt, hogy nincsen Uu hadsereg! Kicsit utána nézel írasaimban olyat találhatsz, hogy flotta, légierő nincsen,, mert azt elég hamar lenullázták...

tiltsál ki te gyökér 2022.04.30. 16:51:01

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:
Mégis ki baszna le és miért?

Lehet, hogy neked tényleg ilyen nehéz felfogni, hogy vannak, akik gondolkodnak? Csak úgy maguktól?

CSOKKI MÁLNA 2022.05.01. 10:35:47

@Igazamvanvagyigazamvan?: Ha valóban az ukránok lőtték ki rakétával a partról, akkor miért nem rögzítették az akciót? Erre még mindig nem tudsz felelni..:)

Sir Gombóc 2022.05.01. 12:03:24

@CSOKKI MÁLNA: esetleg látótávolságon kívül volt?
De igaz, miért nem kúldtek oda egy csónakot kamerával.
Hülye..

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.05.02. 12:26:58

@CSOKKI MÁLNA: nem, mindenki tudja, hogy viharban süllyedt el.
Mondjuk ennyire átlátszó hazugságot csak az oroszok képesek benyögni.
Ez kizárható, mint az is, hogy a lőszer csak úgy, önmagától berobbant...
Döntenünk kell: az orosz haditengerészet impotens banda, a hadihajòkat elsüllyeszti a vihar, a lövedékeik felrobbannak? Az nagyon gáz!
Avagy az ukránok eltalálták?
Tehát, mi marad?
Én kizárom, hogy az orosz haditengerészet egy kalap szar.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.05.02. 12:28:03

@CSOKKI MÁLNA: mert a rakéta nem drón. Egyébként rögzítették, te Istenbarma.
süti beállítások módosítása