wagmg

wagmg

Megszavazták a KATA módosítást!

2020. július 08. - arthurthedent

A rohadt életbe, nem találok szavakat. Ki vagyok akadva mint állat. Gondolom nem vagyok egyedül... azaz... tudom, hogy nem vagyok egyedül.

Okés, nem találok szavakat, szóval ez inkább amolyan kommentelős bejegyzés, ahova beírhatja mindenki a sirámait. Vagy örömködhet, ki tudja.

Én mindenesetre meg vagyok lőve, nem tudom mi lesz, úgyhogy ötleteket várok.

A bejegyzés trackback címe:

https://wagmg.blog.hu/api/trackback/id/tr9815988606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

arthurthedent 2020.07.08. 16:22:06

Nincsenek ötletek. Vagyis vannak, de egyik sem ér semmit. Átminősíthetem magam cégtulajdonossá és csinálhatok egy céget, aminek egy tulajdonosa, egy főnöke, egy alkalmazottja van, aztán eldönthetem, hogy az egyik lábamba verek szöget előbb, vagy a másikba.

Asszem inkább nyugdíjba megyek. :(

arthurthedent 2020.07.08. 16:22:54

Na, ez a blogmotor is ér annyit, mint zsebbe a sz.r!
süti beállítások módosítása