wagmg

wagmg

MVM Next Gáz

2024. május 25. - arthurthedent

Már régen elvesztettem a fonalat, hogy hányadik cégnek fizetem én a gázszámlát, de hogy megint kiverte nálam a cég a biztosítékot az nyilván nem meglepő. Hogy a fenébe nem lehet megoldani egy rohadt számlabefizetést úgy, hogy az mondjuk működjön? Úgy, hogy ne kapjon az ember idegrohamot... egyszer kivételesen?

Szóval ja, küldenek egy emilt, nesze, itt a számla, fizesd be. Ezt az emilcímed adtad meg, itt van a gázszámla, lehet befizetni. Jó lenne... csakhogy.

Az emilben megadják a várost, ahol a gázfogyasztás történt, megadják az utcát, csakhogy a házszámot nem. Mert mi a fenéért adnák meg neked a házszámot ugye? Csakhogy nekem két ingatlanom van az adott utcában, az egyiknek egyelőre én fizetem a számláit, a másiknak egy bérlő. Akkor most kapcsiból nem tudom, hogy ezzel a számlával mi legyen, nemdebár?

Jó, melléklet. Tényleg, hátha. De mielőtt megnyitnám rámegyek a linkre... az reményteli... a link...

Jó, rámegyek, lássuk. Hát lépj be, vagy ha nem csináltál még belépést magadnak, akkor csinálj. Mondjuk ja, bementem hozzátok, kivártam a soromat, bemutattam a személyimet, előadtam az ügyemet, eljártam, egy rendbeli fogyasztóváltozás, mi a francért nem lehetett ezt akkor elintézni? Ott voltam. Adhattatatok volna egy jelszót, ha már nyilvántartásba vettetek és ha már nyilatkoztam, hogy elektronikus ügyintézést akarok.

Na mindegy. Emilcímmel azonosítom magam, új jelszó, megadom anyám nevét, születési helyemet, jó. A reakció mellbevágó, közlik, hogy hát én rohadtul nem szerepelek ám semmiféle nyilvánvartásba itten, nekik aztán rohadtul fogalmuk sincs ki vagyok.

Ami azért több mint furcsa, mert ugye pont most küldtek egy emilt erre a címre azzal, hogy szerepelek a nyilvántartásba és kéne számlát fizetnem.

De sebaj, van még remény, mondják, hogy ha két mágikus számot leolvasok a számláról, akkor még van némi halvány reményem.

Kinézem a számokat, megtalálják a számlát, rajta van a nevem, jé, tényleg, hát létezek ám, lehet fizetni.

Bankkártya adatok, átirányítanak a CIB bankhoz, majd ott jól befizethetem a számlát. Csak ne nyomjam meg a stop gondom, meg a reload gombot, meg ne zárjam be az ablakot, mert akkor baj lesz. Jobb, ha levegőt sem veszek, mert itten most mágia következik, dobpergés.

Megcsinálom, csihi-csihi-csihi, öt perc után még mindig üres az ablak, de kapok egy emilt, hogy időtúllépés miatt nem sikerült. Megpróbáltam még egyszer, nem működik. Nem tudok befizetni, merthogy sikertelen számlabefizetés. Merthogy időtúllépés.

Hát a vacak kínai kütyüket mindig ki tudom fizetni, az mindig működik, a magasságos magyar hivatal, na, az csak szopat. Szopatnak értelmezhetetlen emilekkel, hiányzó házszámokkal, hibaüzenetekkel, működésképtelen banki weblapokkal. Hát ez így tényleg gáz.

 

P.S. : Az ingatlanban, amiről szó van le van szerelve a gázkazán, a gáztűzhely, felújítás van mióta megvettem. Pontosan nulla gázt fogyasztottam. Azért az MVM Next zavartalanul számláz, merthogy nagy urak, de persze nem nagyvonalúak. Azt nem lehetne rájuk fogni.

 

P.S. : Ma hétfő van, megpróbáltam megint fizetni, sikerült. Szóval végül sikerült, de persze attól még bosszantó.

A bejegyzés trackback címe:

https://wagmg.blog.hu/api/trackback/id/tr7118413501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2024.05.25. 21:51:33

A kettős hitelesítés vagy ahogy híjják bevezetésekor amikor fizettem a Banggoodnak, rendesen jött push üzenetben a jóváhagyáskérés, konfirmáltam, fizetés letudva.

Oszt egy idő után nem jött a megerősítést kérő push üzenet. Banknak beszólok, hát ők nem tuggyák, milya baj, de beállíthatják a BG-t megbízható boltnak, akkor nem kell megerősítés. Na jó, nem a legelegánsabb megoldás, de legyen.

Asztán nemrég jött a Temu. A banknál meg, mint kuderült, olyan jól sikerült a megbízhatózás, hogy a Temut márnkérés nélkül annak állították be. Meraszt nem hinném, hogy a két boltnak azonis a számlaszáma.

Persze ez a jóváhagyáskérés sem megy simán. Van az aktualisan hasznalt mobil mellett két régebbim is, nem adtam el őket, mert hüje vagyok, ragaszkodom a tárgyakhoz. 10 éves cipőt még őrizgetem, mert évekig jó társam volt, megérdemli a szép nyugdíjas kort, nincs szívem kidobni. (Lehet hangosan röhögni!) Szóval mi sem természetesebb, mint hogy a bank a push üzenetet nem arra a telefonra küldi, amelyről kezdeményeztem a fizetést, hanem random módon a két régebbi egyikére, amelyeket ezért fizetés előtt be kell kapcsolnom. Persze par óra vagy egy nap elteltével az aktuális telefonra is megérkezik a push üzenet.

Bankot kérdezem, nem tuggyák.

arthurthedent 2024.05.25. 22:48:48

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Ja, volt egy olyan érzésem, hogy nem csak mindig velem történnek ezek, de olyan jó hallani, hogy nem vagyok egyedül. :) Misery loves company... milyen igaz. :D

Kovacs Nocraft Jozsefne 2024.05.26. 10:59:06

@arthurthedent:

"Misery loves company..."

Ma már ez a második olyan nagyon találó mondás, amelyet még soha nem hallottam. És még csak de. 11 óra van. :) Mi jön még?

BOAR 2024.05.26. 13:08:48

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Pedig volt már említve a blogger által.

arthurthedent 2024.05.27. 11:34:08

@BOAR: Igen, az egyik kedvenc mondásom. Találónak találom... :D

gigabursch 2024.05.27. 17:40:24

De legalább rezsicsökkentés!

arthurthedent 2024.05.28. 07:59:02

@gigabursch: A rezsicsökivel csak az az egy baj, hogy tíz évvel később még mindig abból akarnak megélni. Most már igazán le lehetne venni a számlákról és el lehetne felejteni. Kutyát sem érdekli már.

arthurthedent 2024.05.30. 05:59:27

Most kaptam egy értesítést a díjnettől, hogy ezentúl nem tudom a díjneten fizetni a számlámat, mert az E.ON-t megvette az MVM Next és ők ilyen csacskaságokkal nem foglalkoznak.

Fasza, miért is ne legyen megint egy szopacs az életemben, úgyis kevés volt, háddenem?
süti beállítások módosítása