wagmg

wagmg

Orosz hazugságok

2022. november 25. - arthurthedent

Amióta az orosz csapatok százezres tömegben felsorakoztak az ukrán határon a világ szeme Oroszországon és az orosz felsővezetésen van. Én is közelről figyelem a híreket, nyilatkozatokat, beszámolókat mint ahogyan a lakosság által készített felvételeket is. Meggyőződésem, hogy az orosz vezetés folyamatosan hazudik. Mindig, mindenben, állandóan hazudnak. Miért gondolom ezt?

Nem, nem az ukrán forrásokra, az ukrán vezetés állításaira támaszkodom. Ha ezt tenném folyamatosan az "ezek ezt mondták, azok meg azt" állapotába leledzenék, soha nem tudnám eldönteni, hogy az oroszok hazudnak vagy az ukránok. Bizonyítékokra, tényekre van szükségem, ha nem akarom, hogy súlyosan félrevezessenek.

Meggyőző számomra az, hogy amit ma az orosz vezetés teljes erővel tagad, azt pár héttel vagy pár hónappal később nyíltan felvállalja. Az év elején az volt a mondás, hogy Oroszország nem tervez támadást indítani Ukrajna ellen. Aztán támadtak. Utána azt mondták, hogy elismerik a szakadár területek függetlenségét, pár hónappal később magukhoz csatolták ezeket a területeket, kiderült, hogy szó sincs függetlenségről. Azt is mondták, hogy nem kívánnak területeket megszállni, kiderült, hogy nem csak megszállni, de végérvényesen elcsatolni is készek ukrán területeket. Azt mondták, hogy nem lőnek civil célpontokra, most azt mondják, hogy addig lövik az energiarendszert, amíg az ukránok meg nem fagynak. Világos, hogy az orosz felsővezetés önmagát hazudtolja meg nap mint nap.

 A másik meggyőző forrás az internetes civil/független csapatok elemzései. A helyi lakosok felvételeit, a háború előtti google street view felvételeket, az oroszok állításait, a műholdfelvételeket gyűjtik, rendszerezik, elemzik. Hatalmas munkát végeznek, sokan vannak.

Annak idején például, amikor az oroszok még azt mondták, hogy nem támadnak civileket, nem lőnek lakóházakra, kórházakra, óvodákra, ezek a civil csapatok egyenként azonosították be a helyi lakosok által készített felvételeket. Több ezer támadás, bombázás, rakétázás lett beozonosítva. Hiszem, ha látom és valóban, látom. Az oroszok hazudtak, lőtték a lakosságot, nincs kétség.

Aztán annak idején, amikor az oroszok kivonultak bucsából hullahegyeket hagyva maguk után az orosz vezetés mindenféle kifogásokat, magyarázatokat adott. A legfőbb kifogás az volt, hogy a holtesteknek az utcán még nyoma sem volt, amikor az orosz csapatok leléptek. Amikor független elemzők műholdfelvételekkel, időbélyegekkel és az árnyékok elemzésével bizonyították, hogy a holtestek bizony napok, hetek óta ott hevertek, az orosz vezetés vállat vont, kitüntette a bucsai mészárosokat és lezárta az ügyet.

Számtalan szemtanú, túlélők beszámolói, sőt, maguk a gyilkosok lehallgatott beszélgetései bizonyítják a rémtetteket, az orosz vezetés pedig egyszerűen azt hazudja, hogy szó sem volt ilyesmiről, nem gyilkoltak meg civileket, az ukránok hazudnak. Lehetetlennek tartom, hogy egy város méretű nagy ukrán összeesküvést meg lehetne szervezni úgy, hogy annak nyoma sem marad. Lehetetlen, hogy mindenki hazudik, minden videófelvétel, minden beszámoló, minden fénykép, minden hangfelvétel hazugság lenne és az orosz, hanyagul odavetett "nem mi vótunk" lenne az igaz. Nevetséges.

Digitális nyomozás: robbanások, holtestek, árnyékok Putyin hazugságai ellen

Aztán ott vannak a fogságba esett orosz katonák vallomásai. Amikor egy bombázó politája mondja el, hogy célpontként lakóházakat, kórházakat, civileket kapott a parancsban, amikor lehalgatott telefonbeszélgetések százai bizonyítják, hogy az orosz sereg parancsra gyilkol civileket, akkor bizony nehéz mindezt az ukrán propagandára fogni. Kiderülne, ekkora titok, összesküvés kiderülne.

Aztán ott van az orosz TV, az orosz propagandagépezet oroszok számára készített töméntelen mennyiségű hazugsága. Beszámolók, felvételek, hazugságok orosz fogyasztásra.

A probléma ezekkel az, hogy oroszországban tilos ellentmondani, tilos kételkedni, tilos cáfolni. Ezért aztán az orosz propagandagépezet ellustult. Amennyire igénytelen, gyenge az orosz hadsereg olyan igénytelen és gyenge az orosz propagandagépezet is. Megdöbbentően igénytelen.

Például itt az egyik jellemző, brutálisan ostoba felvétel, az egyik kedvencem, amikor egy kiégett autót és benne egy szénné égett holtestet mutatnak be az ukrán terroristák rémtetteként. A kocsi kiégett, de körülötte az út sértetlen maradt, a felrobbantott kocsi oldalán golyónyomok vannak, de ami a legütősebb, az áldozat koponyája szét van fűrészelve. Szabályosan, alaposan meg van lékelve a koponya egy fűrésszel. Egy boncoláson túlesett holtestet égettek el egy személyautóban. Döbbenetes, tök nyilvánvaló, hogy csalás, hamisítás, hazugság. Égés ami művelnek... szó szerint.

A bomba, ami koponyalékelést hajt végre és más hazugságok

Aztán ott vannak az esetek, amikor a hadsereg cselekedei hazudtolják meg a propagandát. Vegyük például a Moszkva hadihajó elsüllyesztését! A propaganda azt találta mondani, hogy valami véletlen tűzeset okozta az egészet, talán egy eldobott cigaretta... A nyugati katonai szakértők tiltakoztak, szerintük egy hadihajó arra van kiképezve, hogy lőnek rá, véletlen tűzeset ellen nagyon hatékonyan képes védekezni, kizárt, hogy elsüllyedjen egy ilyen miatt.

És mi történt utána? Az orosz flotta azonnal nekilátott gyakorlatokat végezni véletlen tűzesetek ellen? Szigorították a fegyelmet, gyakorolták a tűzoltást, ahogyan azt egy ilyen tragédia után várnánk? Betiltották a dohányzást, megkeresték a hanyagokat, a felelősöket?

Dehogy, azonnal lőtávolon kívül parancsolták a flottát, hogy az ukrán gyártású rakéták ne érhessék el. Pontosan azt tették, amit egy sikeres ukrán rakétatámadás után várnánk. Nyilvánvaló, hogy mi történt, az ukránok sikeres és pusztító rakétatámadást hajtottak végre és elpusztították az orosz flotta zászlóshajóját. Világos volt, hogy a véletlen tűzeset csak egy újabb hazugság volt.

Aztán ott vannak a mobillal készült felvételek, amiket maguk az orosz katonák készítenek. Sok a panasz, sok a méltatlankodás, sok a sérelem, de a legszórakoztatóbb, amikor a tisztek beszédeit, az orosz propaganda katonák számára készített változatát örökítik meg az utókor számára. 

Mindenki emlékszik, hogy hogyan kezdődött a háború, Putyin kijelentette, hogy az ukránok bizony nácik, nem lehet mást tenni, harcba kell indulni. Azóta, sok hónappal a háború kirobbantása óta az oroszok bizony rájöttek, hogy az ukránok sátánisták. Bizony, bizony, az orosz szakértők rájöttek, hogy egy negyven milliós ország, a sok-sok ezer szemben álló katona... sátánista. Rájöttek, hogy Oroszország szent háborút vív a sátánisták ellen. Így utólag rájöttek.  Sátánisták, akik azt akarják, hogy az oroszok homoszekszuálisok legyenek. 

Már nem is nácik, egyenesen sátánisták és ez egy szent háború

Namost az nem világos, hogy az orosz vezetés végig tudta, hogy az ukránok sátánisták, vagy csak a háború közben jöttek rá. Mikortól is lett szent a háború? Végülis még jó, hogy kiderült az ukránokról, hogy sátánisták, különben a végén még kiderült volna, hogy ortodox keresztények gyilkolnak ortodox keresztényeket, háddenem?

Amúgy meg hogyan is akarták az ukránok a homoszekszualitást ráerőltetni az oroszokra? Putyin egy beszédében "egyenesen sátánistának" nevezte az egész nyugatot és nemváltó műtétekről beszél. Elmondja, hogy mit kell ezentúl hinni. Hát nem abszurd?

Putyin új ellenséget hirdet, sátánizmus és nemváltó műtétek

Igen, én magam iszonyatosan abszurdnak tartom ezeket a kijelentéseket, de persze nem nekem készültek ezek a beszédek, nem én vagyok a megcélzott hallgatóság, én csak egy újabb orosz hazugságot látok a legordasabb fajtából. Az orosz hallgatóság kibírja röhögés nélkül. Mondjuk lehet, hogy az életük múlik rajta...

Nos, ezek persze csak példák voltak, folytathatnám napestig, rengeteg anyag van. Rengeteg okom van azt gondolni, hogy az orosz felsővezetés folyamatosan, gátlástalanul hazudik. Hazudik gyakorlatilag mindig és hazudik, gyakorlatilag mindenben. Igénytelenül, abszurd módon, nyilvánvalóan. Ami még megdöbbentőbb, hogy sikeresen. Mert akármilyen hihetetlen rengeteg ember hisz nekik. Ami még rosszabb az az, hogy nem csak oroszországban. 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://wagmg.blog.hu/api/trackback/id/tr9017987146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fkv.119 2022.11.29. 14:24:02

@6.Lenin: Tőlünk miért menekültek 56-ban az emberek, nem szerették a hazájukat? Te pedig miért nálunk dekkolsz, nem szereted a muszka hazádat? Menjél haza besorozott golyófogónak!

6.Lenin 2022.11.29. 14:26:30

@fkv.119:

Tőled? Még magadat sem érted, gyökér. Kapjál már a fejedhez.

Már náci is vagy? Zsidozol? Úristen mi jöhet még ki ebből a szarrakásból?

6.Lenin 2022.11.29. 14:30:02

@fkv.119:

Kik elől menekültek? Te tényleg nem érted amit írsz. Akkor tényleg a kis zöld emberke miatt menekülnek? B+, gondolkozz mielőtt leírsz valamit.
Téged mutogatni kéne a cirkuszban.

a nagy hohohorgász 2022.11.29. 15:06:39

@fkv.119: nem bírod a nyomast:)))))) nem baj:)))) visits libsi:)))

fkv.119 2022.11.29. 16:17:53

@a nagy hohohorgász: Melyik nyomást nem bírod, amit apád fasza helyez a végbeledre, vagy amit anyád lomposa a pofádra?

fkv.119 2022.11.29. 16:19:26

@6.Lenin: A kurva anyádból te jöttél ki, ezt már tudjuk, sajnos. És mit mondtam, faszszopó kisköcsög? Neked csak "uram" vagyok! Érted, buzigyerek? Na kezdd újra a köszönéssel, hogy apád bassza szét a fogsorodat fasszal...

fkv.119 2022.11.29. 16:20:40

@6.Lenin: Te érted egyáltalán miről hadoválsz? Már a Google Translate se tudja lefordítani a komcsi szart amit pénzért ide kell fosnod? Takarodj anyádba...

a nagy hohohorgász 2022.11.29. 16:24:39

@fkv.119: megmondtam hogy ne magadból indulj ki:))))) egyre több kommenttel válaszolsz matyesz:))));

6.Lenin 2022.11.29. 16:30:09

@fkv.119:

Kifogyott a gyógyszered? Ne a családi környezeted vedd alapnak mert az nagyon árulkodó tud lenni.

Kedves Gyökér Uram!
Kezdem rohadtul unni a süketeléseit.
A gyógyszereidre meg figyelj, nem szabad kihagyni, mert visszaesel.
Amint látni előjött belőled a bunkó. Kár volt takargatni, simán előhoztam belőled az igazi éned. Nem is kellett sokat erölködnöm.
Innentől kezdve Uram Ön egy érdektelen, jelentéktelen pöcs számomra.
Pá Drágám.

fkv.119 2022.11.29. 16:40:58

@a nagy hohohorgász: Szóval te vagy Matyika. És hogy tudtál leírni egy mondatot nácizás nélkül? Anyád még mindig sarki kurva? Apád a Népligetben strihel? Semmi változás?

fkv.119 2022.11.29. 16:44:06

@6.Lenin: Ja, megmondtuk már párszor hogy ne a családi homoszexuális szektádból indulj ki, az ajtótokon kilépve nincs buzulás, ahogy Torrente is megmondta!

"Kedves Gyökér Uram!"

Kedves Kurva Anyád!

"Kezdem rohadtul unni a süketeléseit."

Ne aggódj mi is így vagyunk a faszságaiddal. De ha te is tudod hogy senkit nem érdekel, minek erőlködsz? Aranyeret fogsz kapni. Pláne ha faterod hátulról beakaszt közben.

"Pá Drágám."

Nem, nem szophatsz le! Várd meg apádat míg hazaér és megbasz, majd utána szopsz eleget.

a nagy hohohorgász 2022.11.29. 17:08:57

@fkv.119: egyre többet arulsz el magadról:))))

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.11.29. 17:37:31

@a nagy hohohorgász:

Persze, hiszen a saját családjából indul ki.

Azt azért tudhatná, hogy nem strihel, hanem strichel, a német "auf den Strich gehen" kifejezésből, amikor a járdán vonallal választották el egymástól a prostik működési területét.
Amint az közismert. :D

fkv.119 2022.11.29. 17:43:52

@a nagy hohohorgász: Annál már csak rólad árulok el többet. És a családi üzekedéseidről.

fkv.119 2022.11.29. 17:44:46

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Látom te is érintett vagy a strihelésben, csak nem együtt nyomjátok a sarkon, és ott szívjátok magatokba a... muszkapropagandát (is)?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.11.29. 17:49:37

Ma olvastsm, hogy Zekendzkij felesége felszólal a brit parlamentben. Ettől kíváncsi lettem, vajh' milyen minőségben teszi ezt, mert tudtommal nincs sem választott, sem kinevezett funkcióban.

Miniszterelnökök, államfők feleségei max. karitatív vagy kulturális téren szoktak fellépni, nem politikai téren.

Ez még a diktatúrákra is érvényes - legalábbis általában. Kivétel a minap Kim Dzsongun lánya volt, most meg Zelenszkij felesége. Díszes társaság. :D

Vajon Zelenszkij fiát, unokáját, nagymamáját milyen funkcióban láthatjuk legközelebb?

a nagy hohohorgász 2022.11.29. 18:17:53

@fkv.119: sokat kell még tanulnod:)))) a cia nem tanitott meg arra hogy ne áruld el hogy idióta vagy? Ja, hogy csak pénzt adtak? Hahaha

fkv.119 2022.11.29. 18:23:57

@a nagy hohohorgász: Nálatok a KGB-ben direkt arra nevelnek hogy mutasd ki mennyire szefós hülye vagy? Büszke vagy másságodra? És még pénzt se kapsz érte, csak egy muszka faszt a seggedbe, bravó...

fkv.119 2022.11.29. 18:25:11

@a nagy hohohorgász: Nem hiába nagy hohohomár a neved, a moszkvai Kék Osztrigában kaptad.

a nagy hohohorgász 2022.11.29. 18:33:51

@fkv.119: úgy látszik neked komoly problémád van magaddal! Döntsd már el hogy szerinted jó dolog ha seggbebaszott téged az ( love is one) vagy nem? Hahaha

fkv.119 2022.11.29. 19:02:06

@a nagy hohohorgász: Nekem mitől lenne jó az hogy téged seggbe basz-e a buzi apád, vagy se? Az neked jó. Fedezi a muszka hazaárulásod bérét.

a nagy hohohorgász 2022.11.29. 19:21:25

@fkv.119: elég frusztrált vagy baszás ügyben:))))

a nagy hohohorgász 2022.11.29. 19:34:07

@fkv.119: hát persze, de ha neked így jó, akkor legyen:))))))))))))+)))))))))))))))+))))))))) bemasztam az agyadba, vesztettél:))))))+)))))))))

arthurthedent 2022.11.29. 19:41:39

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Miniszterelnökök, államfők feleségei max. karitatív vagy kulturális téren szoktak fellépni, nem politikai téren."

A kis kedvenceid rakétával lövik a gyerekeket, erőszakolják a nőket, tarkón lövik a férfiakat, te meg azon hőbörögsz, hogy miért hallgatta meg ukrajna first lady-jét a britt parlament? Milyen érzés a rossz oldalon állni? :D

arthurthedent 2022.11.29. 19:43:31

@arthurthedent: Szerintem ezt is be kellene írni a listába...

Mer' nácikok vannak, mer' kábítószeresek vannak, mer' nekünk megígérték, hogy nem lesz NATO bővítés, mer' sátánistákok, mer' a britt parlamentbe bement a csaj beszélni. :D

fkv.119 2022.11.29. 19:44:20

@a nagy hohohorgász: Igen, vesztettél. Lúzer vagy, kár volt belepofáznod a nagyok dolgába, akkor nem lenne most így elkenve a szád. Menjél inkább haza szopni, az való neked!

fkv.119 2022.11.29. 19:45:26

@arthurthedent: És főleg hogy a muszkák mindent betartanak amit ígérnek, sose hazudnak, ezért pont van alapjuk bárkin is bármit számon kérni. :))

fkv.119 2022.11.29. 19:57:11

@a nagy hohohorgász: Csokit szeretnél a szádba? Apádnál próbálkozz, mondtam már!

a nagy hohohorgász 2022.11.29. 19:59:41

@fkv.119: szakadj már le a szopasrol szivárványos:))))

fkv.119 2022.11.29. 20:26:35

@a nagy hohohorgász: Nem nekem kell, nem tőlem nem férsz oda afád faszához, te cigány buzikurva!

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.11.29. 20:31:44

@arthurthedent:

"te meg azon hőbörögsz, hogy miért hallgatta meg ukrajna first lady-jét a britt parlament?"

Már eleve a first lady elnevezés is vicces. Az európai politikai életben nem illik, nem szokás előtérbe tolni a házastársakat. Ez utoljára Ceausescu Romániájában dívott. Ott Elena, Ukrajnában Olena.

Mondd, Olenácska milyen választáson nyert tisztséget? Vagy tán az Inedible Hulk nevezte ki becses nejét?

Nem inkább egy magas rangú politikust, mondjuk a külügyminisztert kellett/illett volna a brit parlamentbe küldeni? Miféle meghatalmazással mehetett oda egy senki által meg nem választott, ki nem nevezett személy?

(Ha esetleg kinevezték, annál nagyobb baj a családon belüli tisztségosztogatás.)

És ezt az ízléstelenséget nem menti a háború.

Csak Európa első vagy második legkorruptabb, egyik legcsóróbb országa majmolja ennyire az USA-t. Nevetséges, röhejes.

fkv.119 2022.11.29. 20:58:48

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

1. Nálunk is van Förszt Cigányné.
2. Közöd? Tied az angol parlament, vagy mit hőbörögsz? Azt hívnak meg magukhoz akit akarnak.

arthurthedent 2022.11.29. 20:59:27

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Az európai politikai életben nem illik, nem szokás előtérbe tolni a házastársakat."

Ez csak egy elnevezés.

"Nem inkább egy magas rangú politikust, mondjuk a külügyminisztert kellett/illett volna a brit parlamentbe küldeni?"

Nyilván mint magánember ment, nyilván azért, mert remélte, hogy rá odafigyelnek. És tényleg, odafigyeltek rá. A parlament meg azt hallgat meg, akit akar.

a nagy hohohorgász 2022.11.29. 21:00:09

@fkv.119: töröld már le a farhatzsirt a szadrol panelproli:))))

a nagy hohohorgász 2022.11.29. 21:01:35

@fkv.119: ha én buzi vagyok akkor mi van a one love-val???? Hahaha

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.11.29. 21:07:15

@arthurthedent:

"Nyilván mint magánember ment"

Ezt bizonyítani is tudod? Mondjuk azzal, hogy saját zsebből fizette az utazás, szállás, ellátás költségeit?

fkv.119 2022.11.29. 21:10:34

@a nagy hohohorgász: Miért, te még megennéd? A seggemről nem kell egy kis betyárkörte? Csomagolok hozzá... Majd együtt elmajszoljátok Leninnel...

fkv.119 2022.11.29. 21:11:07

@a nagy hohohorgász: Érdekel is mi van veled meg apáddal...

fkv.119 2022.11.29. 21:11:53

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Hát persze, ahogy Viktor is saját zsebéből fizeti a katonai magángéppel furikázását. Meg a családjáét...

fkv.119 2022.11.29. 21:24:45

@a nagy hohohorgász: Az jó hely? Mesélj milyen volt, amikor a 2 buzeráns apád kirakott téged oda... Bizonyára valami LMBTQP tábor lehetett arrafelé, és azok neveltek fel téged buzinak.

arthurthedent 2022.11.29. 23:35:51

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Ezt bizonyítani is tudod? Mondjuk azzal, hogy saját zsebből fizette az utazás, szállás, ellátás költségeit?"

Ne égesd már magad!

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.11.29. 23:48:01

@arthurthedent:

Állítottál valamit, akkor bizonyítsd. Te égeted magad, ha nem tudod.

fkv.119 2022.11.30. 02:19:21

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Én tudom bizonyítani. Nekem megsúgta hogy kisdobosbecsszó, és akkor az úgy van. Ha nem hiszed, cáfold meg!

arthurthedent 2022.11.30. 07:31:28

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Állítottál valamit, akkor bizonyítsd."

Nem állítottam, hogy saját maga fizette az utat.

Amúgy jól látszik, hogy a háborús bűnöket az egyik féltől elfogadod, a másik oldalon meg azon rugózol, hogy ki fizette a jegyet. Végletesen elfogult vagy.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.11.30. 07:52:19

@arthurthedent:

Azt állítottad, hogy magánemberként utazott. Ez egyben azt is jelenti, hogy maga fizette a költségeket.

Ha netán mégsem, az kva nagy gáz.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.11.30. 08:11:25

@arthurthedent:

"jól látszik, hogy a háborús bűnöket az egyik féltől elfogadod,"

Tévedsz, az ukránoktól sem fogadom el a háborús bűnöket: hadifoglyok agyonlövése, megnyomorítása (térdlövés), civilek élő pajzsként használata, lakóházak, iskolák ágyúzása az oroszok megszállta területeken.

arthurthedent 2022.11.30. 08:15:01

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Azt állítottad, hogy magánemberként utazott. Ez egyben azt is jelenti, hogy maga fizette a költségeket."

Lószart jelenti azt. Az ukrán állam, mint minden más állam meg szokott bízni magánembereket dolgokkal.

"Tévedsz, az ukránoktól sem fogadom el a háborús bűnöket: hadifoglyok agyonlövése, megnyomorítása (térdlövés), civilek élő pajzsként használata, lakóházak, iskolák ágyúzása az oroszok megszállta területeken."

Állj le az ezerszer megcáfolt orosz propaganda terjesztésével! Törvénybe ütközik, amit csinálsz!

arthurthedent 2022.11.30. 08:19:48

@fkv.119: "Hát persze, ahogy Viktor is saját zsebéből fizeti a katonai magángéppel furikázását. Meg a családjáét..."

Igen, mondjuk. Annyi korrektség azért lehetne benne, hogy ha az egyik oldalon védett valamit, akkor a másik oldalon, háborús helyzetbe ne kezdjen el ezen taknyolni. Én a magam részéről lesz.rom, ha egy kormány néha fizet egy-egy repjegyet valakinek, mert elhanyagolható az összeg.

Én is fizettem már ismerős repjegyét, haverságból, akkor egy kormány miért ne fizethetné az útját valakinek, aki az ország érdekében cselekszik? Milyen görénység már azon rugózni, hogy egy ukrán állampolgár az angol parlamentbe könyörög a hazájáért?

Mennyire kell sz.r embernek lenni ezen hőbörögni? Nincs alja a mocsoknak?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.11.30. 08:53:55

@arthurthedent:

"Az ukrán állam, mint minden más állam meg szokott bízni magánembereket dolgokkal."

Akkor már nem magánemberként, hanem az állam megbízottjaként, meghatalmazottjaként utaznak.

Akkor pedig áll a kérdésem: mi teszi Olenkát alkalmasabbá az ukrán állam képviseletére egy képzett, kivstásos diplomatánál? Talán csak az, hogy a Hiteltelen Hulk dugja?

És állnak az aggályaim a családtagok bevonásával kapcsolatban is. Legközelebb a nagymamája fogja képviselni egy ország parlamentjében az ukrán államot?

Hogy kontextusban lásd: Szerinted hogyan reagálna a magyarországi ellenzék, ha Orbán maga, a külügyminisztere, helyettese stb. helyett a feleségét küldené a magyar állam képviseletében külföldre tárgyalni, parlamentben felszólalni?

arthurthedent 2022.11.30. 09:42:21

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Hogy kontextusban lásd: Szerinted hogyan reagálna a magyarországi ellenzék, ha Orbán maga, a külügyminisztere, helyettese stb. helyett a feleségét küldené a magyar állam képviseletében külföldre tárgyalni, parlamentben felszólalni?"

Humanitárius kérdésekben elég elterjedt magánembereket meghallgatni. Nem politikai ügyben tárgyalni, éhezés, szenvedés, gyilkolás, bombázás ellen felszólalni.

Csak Putyin szokta eldugni a szeretőit atombunkerekbe, tudod? Mások nem.

Azt javaslom akadj le a témáról, mielőtt agyvérzést kapsz az erőlködéstől.

6.Lenin 2022.11.30. 10:08:10

Egy részlet a Paleverben lezajlott párbeszédből.... riporter és egy sms-t küldő közt

-Krisztián, ha Orbán azt mondaná, hogy a tej fekete, mit mondana rá?
-Azt, hogy fekete.
-Jól megfizetik, hogy ezt mondja?
-Nem, többet szeretnék kapni.

Tisztelt uram, ha bármi mást válaszolnék, elfogadná?
Nem jött rá sms.

Kb ennyi értelme van az itt zajló "párbeszédeknek" is. Semmi. Ami az inkább érdekes, hogy azzal vádolják egyesek a másikat, amit ők is simán megtesznek. Sőt.

A nagyon demokratikus, haladó simán cigányozik, zsidózik
a buzikat pátyolgató, simán lebuzizza a másik oldalon lévő heterót.

Valszeg 1x a két tábor közt a leszámolás elkerülhetetlen lesz. Idő kérdése csupán. Vajon hányszor zajlott már le ez az emberiség történetében?

atomic power 1986DucaDuca 2022.11.30. 10:25:49

@arthurthedent:

"Állj le az ezerszer megcáfolt orosz propaganda terjesztésével! Törvénybe ütközik, amit csinálsz!"

Te újabban már Alkotmányt is írsz? Te kevered a propagandát a véleményszabadsággal. a tényközlést a szólásszabadsággal! Melyik törvény tiltja Magyarországon a véleményszabadságot?

Alaptörvány IX. cikk

(1) Mindenkinek joga van a véleménynyilvánítás szabadságához.
A véleménynyilvánítás szabadságának a gyakorlása egyedül mások emberi méltóságának a megsértésére korlátozódik csak. Ebben az esetben viszont elmaradt részedről a tiltakozás, pedig a blogodon gyakran vannak ilyen hozzászólások! A véleménynyilvánítás szabadsága azt a morális jogot jelenti, hogy mindenki azt mondjon, amit akar, kivéve az emberi méltóság megsértését. A véleményszabadságba több szabadságjog is beletartozik: szólásszabadság,, az informáltsághoz való jog, az információk megszerzésének szabadsága, stb. A véleménynyilvánítás szabadsága azért fontos, mert ez teszi lehetövé a szabad kommunikációt másokkal.
A véleménynyilvánítás szabadsága minden közlés szabadságát magában foglalja, mégpedig függetlenül annak módjától, értékétől, erkölcsi minőségétől és valóságtartalmától, még akkor is, ha azok egyeseket megbotránkoztatnak vagy az egyén elképzelésein alapulnak. A véleménynyilvánítás alapjog!
Ha nem vagy kíváncsi mások véleményére, vagy propagandának minősíted, akkor ne készítsél blogot vagy szüntesd meg a kommentelés lehetőségét és élj a magad formálta buborékban!

arthurthedent 2022.11.30. 10:51:05

@atomic power 1986DucaDuca:

"A véleménynyilvánítás szabadságának a gyakorlása egyedül mások emberi méltóságának a megsértésére korlátozódik csak."

Próbáld meg értelmezni ezt. Azt jelenti, hogy csak mások méltóságát lehet megsérteni, más véleményt nem lehet mondani. :D

"Btk. 332. § Közösség elleni uszítás
332. § Aki nagy nyilvánosság előtt

a) a magyar nemzet ellen,

b) valamely nemzeti, etnikai, faji, vallási csoport ellen, vagy

c) a lakosság egyes csoportjai ellen – különösen fogyatékosságra, nemi identitásra, szexuális irányultságra tekintettel –

gyűlöletre uszít, bűntett miatt három évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő."

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.11.30. 10:56:12

@arthurthedent:

"Nem politikai ügyben tárgyalni, éhezés, szenvedés, gyilkolás, bombázás ellen felszólalni."

Ez a jelen helyzetben vastagon politika is. Arról nem beszékve, hogy elég ízléstelen dolog a saját házastársat szerepeltetni. Nincs erre slkalmas humanitárius szervezet Ukrajnában?

"Csak Putyin szokta eldugni a szeretőit atombunkerekbe, tudod? Mások nem."

Ezek szerint a Hiteltelen Hulk is dugdossa őket - a szó mindkét értelmében. :D

arthurthedent 2022.11.30. 11:12:40

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "elég ízléstelen dolog a saját házastársat szerepeltetni"

Hirtelen nagyon kifinomult lett az ízlésed. Mennyire kell ízléstelennek lenned, hogy a gyilkosok ellen való szót emelést azzal kifogásolod, hogy "hol a repülőjegyről a számla", meg "miért nem valaki más ment oda, miért a felesége".

Pont ugyanolyan, mint amikor Putyin a diktátor szokott kifogást emelni a nyugati gyógyszergyárak ellen... miközben valószínűleg nyugati gyógyszereket zabál.

6.Lenin 2022.11.30. 11:20:09

@arthurthedent:

De a te gyilkosaid azok a jó gyilkosok. Ők mindig a "jó" ügyért gyilkolnak, mint a gazdáik.

atomic power 1986DucaDuca 2022.11.30. 11:34:27

@arthurthedent:

------------"A véleménynyilvánítás szabadságának a gyakorlása egyedül mások emberi méltóságának a megsértésére korlátozódik csak."

Próbáld meg értelmezni ezt. Azt jelenti, hogy csak mások méltóságát lehet megsérteni, más véleményt nem lehet mondani. :D..................

Igazad van, nem sikerült jól megfogalmazni, de azért érted, miről van szó!

Helyesen: A véleménynyilvánítás szabadságának a korátozása egyedül mások emberi méltóságának a megsértésére vonatkozik csak."

Nem olvastam el minden kommentet, de te nyilván tudsz a kommentelők között olyan valakit, aki elkövette a fenti bűncselekményt. Biztos tudsz példát hozni arra, amikor valaki a kommentelők közül úgy nyilvánult meg, hogy az alkalmas arra, hogy a felkeltett gyűlölet megzavarja a köznyugalmat, és az adott csoport ellen felszított indulat fenyegeti a csoporthoz tartozók becsületét, méltóságát, szélsőséges esetben életét is, avagy megfélemlítéssel korlátozza őket más jogaik gyakorlásában.
Az értelmező szótár szerint aki uszít, az valamely személy, csoport,szervezet, intézkedés ellen ellenséges magatartásra, ellenséges, kárt okozó tevékenységre biztat, ingerel, lázít.

arthurthedent 2022.11.30. 11:50:00

@6.Lenin: "De a te gyilkosaid azok a jó gyilkosok. Ők mindig a "jó" ügyért gyilkolnak, mint a gazdáik."

Nincsenek "én gyilkosaim". Az önvédelmet vagy a mások megvédését viszont elfogadható mentségnek gondolom. Pont úgy, mint a törvény és pont úgy mint általában a közvélemény.

6.Lenin 2022.11.30. 11:56:03

@arthurthedent:

Az nem önvédelem, ha a másik visszaüt. Neked tök mind1, hogy mit mond a másik. Neked írtam a paláveres párbeszédet.

Akkor az afgánok, szírek, vietnámiak, irániak, és sokan mások önvédekeztek, jogosan?
A NATO nyomulása elleni védekezés nem önvédelem?
Szerinted?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.11.30. 12:38:51

@arthurthedent:

"Az önvédelmet vagy a mások megvédését viszont elfogadható mentségnek gondolom."

Az önvédelem sem jogisít fel emberiség elleni vagy haborús bűncselekményekre. Az orosz hadifoglyot megnyomorító vagy meggyilkoló ukrán épo annyira bűnös és büntetendő, mint az ilyen bűnt elkövető orosz.

Az orosz agresszió, az orosz agresszorok bűne nem teszi megbocsájthatóvá az ukránok hasonló tetteit.

arthurthedent 2022.11.30. 12:39:09

@6.Lenin: "Az nem önvédelem, ha a másik visszaüt. "

Miért is nem?

"A NATO nyomulása elleni védekezés nem önvédelem?"

Milyen "NATO nyomulás"? Megtámadott valakit a NATO vagy mi a bajod? Vagy még mindig ezzel a "nekünk megígérték, hogy a NATO nem terjeszkedik" fassággal vagy elfoglalva? El lett már magyarázva neked is, hogy ilyen nincs.

Oroszország is tudja ezt, sőt, oroszország egyenesen Beloruszia területéről lövi ukrajnát.

A "jogos védelem" arányos, az, hogy hallasz egy hírt a tévében és erre megindítasz sok ezer tankot meg több százezer katonát, az nem arányos. Ezt még egy gyerek is megérti, erőltesd meg magad.

arthurthedent 2022.11.30. 12:40:35

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Az orosz agresszió, az orosz agresszorok bűne nem teszi megbocsájthatóvá az ukránok hasonló tetteit."

Nincsenek ilyen tettek. Nézz utána!

arthurthedent 2022.11.30. 12:42:42

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "emberiség elleni"

Nincs olyan, hogy emberiség elleni, legfeljebb sci-fiben. Emberiesség elleni...

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.11.30. 12:44:32

@arthurthedent:

"Mennyire kell ízléstelennek lenned, hogy a gyilkosok ellen való szót emelést azzal kifogásolod, hogy "miért nem valaki más ment oda, miért a felesége".

Terelsz. Nem a gyilkosok elleno felszólalással van bajom, hanem azzal, higy a rokona tette ezt. Komolyan nincs Ukrajnában pl. olyan a gyermekét, férjét, apját elveszített, lebombázott, fűtés és áram nélkül élő nő, aki a luxusban és biztonságban élő Olenkánál hitelesebben tudna felszólalni a gyilkolás ellen?

arthurthedent 2022.11.30. 12:49:09

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Nem a gyilkosok elleno felszólalással van bajom"

Azzal van bajod, hogy nem csak az oroszok nyithatják ki a szájukat. Az a bajod, hogy mahadnak követeled a szólásszabadságot, de másoktól megvonnád. Az a bajod, hogy az elfogultság meg a gyűlölködés elvette az eszedet. Az a bajod, hogy belebuzultál fiatal korodba az oroszokba és most nem vagy képes elfogadni, hogy egész életedben tévedésbe voltál.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.11.30. 12:56:11

@arthurthedent:

"Nincs olyan, hogy emberiség elleni, legfeljebb sci-fiben. Emberiesség elleni..."

Tévedsz. Olvass, tanulj, mielőtt egy helyes kifejezést rosszra "javítasz".

Olvass utána, mi a különbség az emberiség és az emberiesség elleni bűncselekmények között.

Az emberiség elleni bűncselekmények fogalma az állításoddal szemben olyannyira létezik, hogy az emberiesség elleni bűnök az emberiség elleni bűnök halmazának egy részhalmazát alkotják.

Tudod, mint a rovarok és a bogarak. :)

Most komolyan, nem zavar téged, hogy az okoskodásoddal rendszeresen égeted magad, a műveltséged hiányosságait tárod a világ elé?

6.Lenin 2022.11.30. 13:33:39

@arthurthedent:

Már írtam, hogy neked felesleges bármit is írni. Tök sötét és elfogult vagy.
Persze, hogy a NATO ilyesmit nem csinál, csak elsőként pénzzel provokátorokat, hogy döntség meg azt a rendeszert amelyik nekik nem tetszik aztán küldi a fegyvereket pénzt. Annyira nem hülyék, hogy ők haljanak meg egy szar ügyért.
Miért nem lehetett volna Ukrajna egy független , fegyvermentes ország? Mert akkor nem lenne aki provokálhatná a ruszkikat.

A nyugat leszarja az ukrán népet, nekik az oroszok pusztulása kell.

Ha a visszaütés is jogos önvédelem, akkor az oroszok jogosan támadták meg Ukrajnát, szerinted is.
Kár , hogy nem erősséged a gondolkodás.

Vagy a jogosság csak annyit jelentene, hogy az első ukrán kocsmában megvernek néhány részeg nácit? Az arőányos lett volna? Mihez képest?

6.Lenin 2022.11.30. 13:37:43

Kommentár nélkül...
"Eltűnt egy ukrán áldozatokat számba vevő videó Ursula von der Leyen Twitter-oldaláról" -index.hu

fkv.119 2022.11.30. 15:10:12

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Hát igen, kurva angy gáz, főleg ha még az Adrián luxushajókázik is utána a legnagyobb magyar állampolgárságú nemzetidegen oligarcha jachtján, ugye?

fkv.119 2022.11.30. 15:11:19

@Kovacs Nocraft Jozsefne: De a muszkáktól már elfogadod, az nem probléma (neked). Náci zsidók és hasonló baromságokra hivatkozva mindenre felmentést lehet kapni nálad.

fkv.119 2022.11.30. 15:14:13

@arthurthedent: Látod hogy nincs. Pontosabban ezek a magukat magyarnak feltűntető külföldi muszkapropagandisták azok nagyon az alja. Most mondanám hogy magyarként a saját hazájuk ellen drukkolni hazaárulás, de hát ezek jól láthatóan nem is magyarok, csak ideküldték őket Moszkvából szart kavarni.

fkv.119 2022.11.30. 15:15:30

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Akkor már nem magánemberként, hanem az állam megbízottjaként, meghatalmazottjaként utaznak."

Hát persze, sőt egyből mindenkinek osztogatják a diplomataútlevelet is... Gréta Tunberg kapott diplomatarenszámot?

fkv.119 2022.11.30. 15:16:41

@6.Lenin: Ez a párbeszéd a KGB-s tartótiszted és közted zajlott le!

fkv.119 2022.11.30. 15:18:56

@6.Lenin: Így szoktátok mentegetni a muszka tömeggyilkosaitokat. Bucsában is nyilván magukat lőtték hátba a civilek, mint a lengyelek Katynban...

6.Lenin 2022.11.30. 15:19:53

@fkv.119:

Te direkt csinálsz hülyét magadból? Elárulnád a miértjét?

fkv.119 2022.11.30. 15:20:16

@6.Lenin: "Az nem önvédelem, ha a másik visszaüt."

Dehogynem. Ha a megtámadott visszavág, azt pont önvédelemnek hívják. Neked akkor most a magyar nyelvvel, vagy fogalmak értelmezésével vannak problémáid?

fkv.119 2022.11.30. 15:20:59

@6.Lenin: Belőled nem kell csinálni, te alapból hülye vagy. Itt csak kiröhögteted magad.

fkv.119 2022.11.30. 15:22:20

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Minden ilyesmi az agresszor felelőssége. A cigány is ha betör a házamba, vállalja hogy hasba lövöm.

fkv.119 2022.11.30. 15:24:40

@Kovacs Nocraft Jozsefne: És Oroszországban sincs olyan Putyinnál hitelesebb ember, aki az oroszok érdekében fel tudna szólalni? Ja de, csak azok épp sitten vannak...

arthurthedent 2022.11.30. 15:29:36

@6.Lenin: "Miért nem lehetett volna Ukrajna egy független , fegyvermentes ország? Mert akkor nem lenne aki provokálhatná a ruszkikat."

Hát ezt Putyintól kérdezd meg, ő volt az, aki képtelen volt elviselni, hogy Ukrajna létezik. El is mondta, hogy szerinte nincs is Ukrajna, az oroszország része. Akkor miért nem létezhet Ukrajna? Miért nem bírja elviselni?

"A nyugat leszarja az ukrán népet, nekik az oroszok pusztulása kell."

Nyugat? A nyugat évtizedeken keresztül háborítatlanul üzletelgetett Putyinnal. Putyin támadott, nem a nyugat.

"Ha a visszaütés is jogos önvédelem, akkor az oroszok jogosan támadták meg Ukrajnát, szerinted is.
Kár , hogy nem erősséged a gondolkodás."

Senki sem támadta meg oroszországot. Sem Ukrajna, sem "a nyugat", sem Csecsnia, sem Moldova, senki.

"Vagy a jogosság csak annyit jelentene, hogy az első ukrán kocsmában megvernek néhány részeg nácit? Az arőányos lett volna? Mihez képest?"

Mármint az elfoglalt orosz területeken lévő nácikról beszélsz? Vagy a moszkvai nácikról?

fkv.119 2022.11.30. 15:29:37

@6.Lenin: "neked felesleges bármit is írni. Tök sötét és elfogult vagy"

Tükörbe néztél?

"Persze, hogy a NATO ilyesmit nem csinál, csak elsőként pénzzel provokátorokat, hogy döntség meg azt a rendeszert amelyik nekik nem tetszik"

Jé, hát pont a gazdáidról beszélsz! Azok küldenek hivatásos provokátorokat a Krímbe, Donbaszba, mert a helyiek nem akarnak muszka gyarmat lenni, és akkor ezek a hivatásos muszkák álruhában meg elvégzik a piszkos melót.

"Miért nem lehetett volna Ukrajna egy független , fegyvermentes ország?"

Kérdezd meg Putyin gazdádat, miért kellett megszállni, mikor ők betartották a Budapesti Memorandumban vállalt atomot Krímért alkut!

"A nyugat leszarja az ukrán népet, nekik az oroszok pusztulása kell."

Az oroszoknak kell a saját pusztulásuk, ők nem bírnak leállni a hódítással, amíg valaki jól pofán nem bassza őket. Nekik a pofon kell! Sírva vigad a magy... nem, az orosz!

"Ha a visszaütés is jogos önvédelem, akkor az oroszok jogosan támadták meg Ukrajnát"

Tényleg? Melyik orosz megyét foglalták el az ukráűnok, és csatolták egy kamunépszavazással Ukrajnához?

arthurthedent 2022.11.30. 15:35:44

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Az emberiség elleni bűncselekmények fogalma az állításoddal szemben olyannyira létezik"

Ki az, aki az egész emberiség ellen képes bűnöket elkövetni? :D Az "emberiség elleni bűncselekmények" a második világháború után kitalált "crimes against humanity" hibás fordítása. A helyes fordítás "emberiesség elleni", de valahogy évtizedek alatt sem bírt kikopni a hibás fordítás. Sok ostoba ember van. Főleg a jogászok... :D

"Mikor helyes az emberiesség ellenes bűncselekmény, és mikor az emberiség ellenes bűncselekmény fordulatok használata? A kérdés vitatott. A jogászok között vita van abban, hogy az angol crimes against humanity-t miként fordítsák. A szigorú fordítási és jogi érvek szerint az emberiességet tartják jobbnak, mert ezek a kiemelt bűncselekmények nem az egész emberiséget, hanem az emberi méltóságot fenyegetik. A nyelvészek viszont azt mondják, hogy az emberiesség a magyarban azt jelenti: emberhez méltó, tisztességes magatartás, tehát jóval kisebb súlyú, s büntetőjogilag nem is értelmezhető viselkedési formákra utal a szó. Az emberiség elleni bűntett megnevezés jobb lenne, mert ez utal a legsúlyosabb bűncselekményre (pl. népirtás).
Ha a jogászok nem fogadják el a nyelvészek érvelését, akkor megoldás lehet az emberi méltóság elleni bűncselekmény megfogalmazás.
Tisztán jogi szempontból jelenleg az emberiség elleni bűncselekményt kellene használni, mert a Btk. 1978. évi IV. törvény is így használja."

6.Lenin 2022.11.30. 15:51:09

@arthurthedent:

Azt nem volt képes elviselni, hogy az ukránok gyilkolászták az oroszajku lakosságot. olvasd vissza, igen szelektíven látsz ki a sötét fejedből.
Te tényleg el tudod képzelni, hogy ha az orosz nem támadja meg Ukrajnát , akkor békésen élnének évszázadokig egymás mellett? Tényleg, USA meg csak mosolyogna ki a fejéből?

fkv.119 2022.11.30. 16:12:56

@6.Lenin: Nem gyilkolásztak senkit. A muszka hivatásos provokátorok gyilkolták az ukránokat, amire azok teljesen jogosan válaszoltak, védekeztek.

"Te tényleg el tudod képzelni, hogy ha az orosz nem támadja meg Ukrajnát , akkor békésen élnének évszázadokig egymás mellett?"

Ezt csak te nem tudod elképzelni, illetve téged nem is kérdeztek meg róla, a muszka gazdáid nem tudják elképzelni, te csak a szócsövük vagy, gondolkodás nélkül. Egy igazi birka. Fizetett birka.

"Tényleg, USA meg csak mosolyogna ki a fejéből?"

Usázás nélkül 1 mondatot nem bírsz leírni? És a szíriuszi gyíkemberek, meg a háttérhatalom hol maradnak, azok már smafu?

fkv.119 2022.11.30. 16:13:59

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Ez lenne nálad a beismerés, hogy megint nem volt igazad? Biztos tájnyelven van...

6.Lenin 2022.11.30. 16:20:34

@fkv.119:

Mit cáfoltál te gyökér? Semmit. Azt meg, hogy neked mi van a zavaros fejedben ki nem szarja le?
Nagyon szelektíven válogatsz a hírek közt. Te is utána nézhetsz mindennek, amit írtam. A helyedben nem fogom megtenni, annyit te nem érsz.

fkv.119 2022.11.30. 16:26:31

@6.Lenin:

"Mit cáfoltál te gyökér?"

Anyádat, te cigány.

"Te is utána nézhetsz mindennek, amit írtam."

Majd te utánanézel annak amit én írtam, nem én fogok helyetted rohangálni...

6.Lenin 2022.11.30. 16:34:59

@fkv.119:

Mit is írtál aminek utána lehetne nézni? a családodról? Ők engem nem érdeletek, nem is fognak , az a te nyomorod.

Már megint játszod a rasszistát? Cigányozol? Zsidózni is fox? Kis nyomorult náci vagy.

fkv.119 2022.11.30. 17:16:23

@6.Lenin: A muszka buzipropaganda a te családod, homokos!

"Zsidózni is fox? Kis nyomorult náci vagy."

Ha nácizol, akkor szóba fog kerülni a fajod, te mocskos zsidó! Szóval ha jót akarsz magadnak, inkább el se kezdd. Kurva anyád!

a nagy hohohorgász 2022.11.30. 19:01:45

@fkv.119: érdekes amikor zelenszkij nacizik akkor nem zsidozol, te pondro... hahaha

fkv.119 2022.11.30. 20:27:14

@a nagy hohohorgász: Putyin gazdád szokott nácizni, te zsidógeci... hahaha

a nagy hohohorgász 2022.11.30. 20:39:33

@fkv.119: az előző kommentedben is Putyin zsidozott? Na takarodj a kurva anyádba te Putyin berenc:) nem azért tartakak hitvanynak mert libsi vagy hanem azért mert hazudsz:))) na huzzal bőrt a fogadra és takarodj te nincstelen szaralak!

fkv.119 2022.11.30. 22:34:45

@a nagy hohohorgász: Húzd vissza a fitymád a pofádra, te fasz, és kussoljál! Ja, neked nincs olyanod, levágta a rabbid... Hát ez baj. Neked. Akkor baszasd meg magad a buzeráns apáddal, cigánypurdé!
süti beállítások módosítása