wagmg

wagmg

Ég a Krími híd!

2022. október 08. - arthurthedent

Most jött a hír, reggel hatkor hatalmas robbanás rázta meg a Krími hidat, nagy lánggal égett, leomlott. A mellette található vasúti híd is használhatatlanná vált, bár úgy tűnik, hogy a közúti híd egyik fele még járható. Ez amolyan dupla híd volt.

A Krími híd, más néven Kercsi-szorosi híd igen fontos, katonai, politikai, szimbolikus jelentősége is hatalmas. A világ hosszú hónapokon keresztül találgatta miért nem támadja Ukrajna. Sokan úgy gondolták, hogy a híd tabu az ukránok számára, mert attól félnek ha megtámadják Oroszország azonnal atomcsapással válaszolnak. Hát most megtámadták. Hogy egy klasszikus idézzek "nem kicsit, nagyon".

És a híd, omlik...

A hidat Putyin személyesen adta át 2018-ban, a Krím és Oroszország összetartozásának fontos szimbóluma és persze megvalósítója. Nagy ünneplés volt, Putyin egy teherautót vezetett át a hídon, nagyon macsó volt. Lehetett érezni, hogy körülünk való vezető, értünk fáradozik, meg minden...

A támadó orosz seregek egyik fő utánpótlási útvonalát is jelenti ez a híd, katonai jelentősége egyszerűen óriási. Ha-tal-mas! Az ukrajnai háború legjelentősebb akciója történt ma.

 

P.S.: Vannak hírek, hogy állítólag baleset volt, kigyulladt egy vasúti kocsi. Aztán jött egy felvétel, hogy egy teherautóbomba volt. Most azt mondják nyugati szakértők, hogy ha teherautó bomba lett volna, akkor felfelé robban, lentről nem jön füst, szóval vagy kommandósok voltak alulról vagy pedig rakéta, ami egyből átszakította a hidat.

Mindenesetre itt egy tisztább felvétel a robbanásról.

A bejegyzés trackback címe:

https://wagmg.blog.hu/api/trackback/id/tr1117949614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gigabursch 2022.10.08. 17:35:04

Pont azok támadják, akik az Északi Áramlatokat és a Zsaporizsjei atomerőművet.

Egyeseknek az a célja, hogy teljes lakosságcsere legyen itt.
Meg ennek tükrében tényleg kitörjön az atomháború...
Sajnos...

arthurthedent 2022.10.08. 18:08:03

@gigabursch: "Pont azok támadják"

Pont fogalmad sincs kik támadnak mit, de azért úgy tennél, mintha valamiféle látnoki képességgel rendelkeznél. Nem vagy látnok, nem vagy próféta és ha valamit állítasz illik érveket is felsorakoztatni. Merthogy ez nem a templom.

gigabursch 2022.10.08. 20:03:45

@arthurthedent:
Nem kell ahhoz látnoknak lenni, hogy összefüggéseket belásson az ember.

arthurthedent 2022.10.09. 07:17:26

@gigabursch: Ahhoz kell látnoknak lenni, hogy olyan dolgokat tudjál, amiket nem lehet tudni. :)

geczimaci 2022.10.09. 15:46:13

Már ki is javították. Az ukik találtak egy öngyilkos merénylőt? Nagyon befanatizálta őket a CIA..:)

Etniez 2022.10.09. 15:52:19

@arthurthedent: tusé.

Nem tudom, de jó hogy felrobbant, de kéne még egy adag, mert ez csak félmunka jelenleg.

Etniez 2022.10.09. 15:55:45

@geczimaci: Jaja, oroszhirek szerint.

Valóságban a híd egyik felére épült egy hajófeljáró, annak annyi. A másik oldal sértetlen, de nem engedne rá teherautót, gondolom statikusan nem 100%.
A vasúti sín a kérdés igazából, azt lehet hogy kijavították, de lehet hogy nem, az oroszok mindig hazudnak.
Vonatot áthaladni nem láttam még, autós videót igen.

nemecsekerno_007 2022.10.09. 16:03:46

Hogy örömködtök itt a növekvő hullahegyeknek.

Etniez 2022.10.09. 16:06:17

@nemecsekerno_007: Nem a hulláknak örülünk.
Annak örülünk, hogy az orosz szopnak.

Az azért jó, mert annál előbb lesznek kitakarítva Ukrajnából, annál előbb lesz béke.

Gyere, örülj velünk te is.

nemecsekerno_007 2022.10.09. 16:06:30

Olyan ez mint a régi szocialista viccben, amikor Szergej lopja haza az alkatrészt a traktorgyárból.

Akárhogy rakom össze, csak tank jön ki belőle.

Egyébként minek nevezik azt aki az USA energiaellátásának biztonságát veszélyezteti?

nemecsekerno_007 2022.10.09. 16:08:51

@Etniez: Ja, a hullák csak az olcsó örömötök járulékos vesztesége.

Milyen szimpatikus képmutatás.

geczimaci 2022.10.09. 16:10:45

@Etniez: Ki ülhetett a volán mögött?

Etniez 2022.10.09. 16:39:01

@nemecsekerno_007: hát... csak az ukránok hullák számítanak, ők ugyanis védik a hazájukat.
Az agresszor szarháziakért nem kár.

Oroszok most vezénylik oda az embereket, aki eddig volt ott, a mind önként ment oda.

És ahogy ti szoktátok mondani: "minek ment oda".

@geczimaci: nagyon le vagy maradva, a robbanás alulról jött, nem a teherautó robbant.
Ezért van olyan konteo is,hogy nem is ukránok voltak, hanem oroszok, akik az eszkalációban érdekeltek.

Magam részéről nem hiszem, hogy ukránok voltak, nem tudtak volna odajutni a hídhoz, az nagyon védett terület.

Etniez 2022.10.09. 16:41:27

@Etniez: a hídra pedig csak ellenőrzött teherautók mehettek fel, ráadásul az orosz oldalról.....

Nem hiszem, hogy Ukrajna képes lett volna erre. Biztos akarták, de ilyen katonai képességeik nincsenek.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.10.09. 16:44:51

A Nyugat már "megállapította", hogy sz Északi Áramlatokat az oroszok robbantották fel. Így aztán mivel az ítélet már megvan, semmi kétség nem lehet afelől, mit állapítanak meg a hivatalos vizsgálatok.

A kercsi híddal kapcsolatban a kezdeti sejtelmes ukrán célozgatások után Zelenszkij (vagy valaki a belső köréből) már szintén az oroszokat nevezte meg tettesként.

A fene azokba a mazochista oroszokba, már várom, mikor derítik ki az ukránok, hogy a Moszkva vezérhajót is az oroszok rakétázták a tenger fenekére.

vasútihíd 2022.10.09. 16:51:47

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Nem tudom mi a nagyobb blama az oroszoknak az ha belső köreik robbantottak vagy az ha az ukránoknak sikerült megtorpedózniuk egy ilyen stratégiai létesítményt

arthurthedent 2022.10.09. 17:17:54

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "A Nyugat már "megállapította", hogy sz Északi Áramlatokat az oroszok robbantották fel."

Nem állapított meg semmit. Annyit hallani, hogy "valószínűleg" az oroszok voltak. De persze te meg azt mondtad az első nap, hogy "legvalószínűbb", hogy az ukránok voltak. Szóval egy szavad sem lehet. :)

nemecsekerno_007 2022.10.09. 17:24:59

@arthurthedent: A gázvezeték hátba lőtte magát.

Az iraki vegyi fegyvereket meg azóta is keresik.

Olyan szépen beveszitek az egybites propagandát mint csecsemő a tápszert.

nemecsekerno_007 2022.10.09. 17:26:08

@Etniez: Ukrán nacionalizmus jó, magyar nacionalizmus rossz.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.10.09. 17:27:20

@Etniez:

Nem katonai képességek, hanem ügynökök kellenek az ilyesmihez. Az meg nem lehetett gond az ukránoknak, bevallottan sok fedett ügynökük van Oroszországban, és azoknak a számolással sem lehet nehézségük.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.10.09. 17:30:43

@arthurthedent:

Tedd fel magadnak a kérdést: kinek használt? Az oroszoknak biztos nem, az ukránoknak annál inkább.

Tudom, van, aki ennek az ellenkezőjét is képes kimagyarázni.

tiltsál ki te gyökér 2022.10.09. 18:24:14

@arthurthedent:
"Nem állapított meg semmit. Annyit hallani, hogy "valószínűleg" az oroszok voltak."
De voltak ilyen marhák, akik kitalálták, hogy csőgörénnyel robbantottak. Biztos te is hallottál ilyenekről..

Furcsa ez az orosz, felrobbantja a saját csövét, hídját, ha elfoglal egy atomerőművet, akkor utána lövi...

arthurthedent 2022.10.09. 18:31:09

@nemecsekerno_007: "Olyan szépen beveszitek az egybites propagandát mint csecsemő a tápszert."

Ne hazudozz rólam, soha nem mondtam, hogy elhiszem.

arthurthedent 2022.10.09. 18:33:20

@tiltsál ki te gyökér: "Furcsa ez az orosz, felrobbantja a saját csövét, hídját, ha elfoglal egy atomerőművet, akkor utána lövi..."

Ezeknél nagyobb baromságokat is csináltak mostanában.

arthurthedent 2022.10.09. 18:35:06

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Tedd fel magadnak a kérdést: kinek használt? Az oroszoknak biztos nem, az ukránoknak annál inkább."

Te szoktad mondani, hogy az egész háború csak az usának van hasznára, mégis azt látom, hogy oroszok harcolnak. Akkor ez a "kinek használ" módszer talán mégsem annyira csalhatatlan ugye?

tiltsál ki te gyökér 2022.10.09. 19:23:01

@arthurthedent:
Ezeknél nagyobb baromságokat is csináltak mostanában.

Hát persze....
Egészen hihetetlen, hogy te ennyi ésszel szabadlábon vagy, jössz mész, remélhetőleg szaporodni nem fogsz...

tiltsál ki te gyökér 2022.10.09. 19:27:11

@arthurthedent:
"te szoktad mondani, hogy az egész háború csak az usának van hasznára, mégis azt látom, hogy oroszok harcolnak. Akkor ez a "kinek használ" módszer talán mégsem annyira csalhatatlan ugye?"
Ennél nagyobb marhaságot azért ritkán lehet olvasni...
Szerinted, ha X harcol Y-nal, akkor logikailag nem Z jár jól, akinek nem lövik szét semmijét, viszont szépen tud keresni a helyzeten?

Etniez 2022.10.09. 20:33:28

@Kovacs Nocraft Jozsefne: ha az oroszok nem tudnak megvédeni egy ilyen fontos hidat, akkor hogyan akarnak nyerni háborút?
Széll Kálmán cirkáló is hogy járt....

Etniez 2022.10.09. 20:35:53

@Kovacs Nocraft Jozsefne: egy ilyen robbanáshoz nem elég egy hátizsáknyi bomba...
Én kamikaze vízállatti járműre gyanakszom, de nem vagyok járatos a tengerészetben.

Update: a vasúti híd nem járható, legalább két hét a javítás, ha nem sérült statikailag.

arthurthedent 2022.10.09. 21:59:49

@tiltsál ki te gyökér: "Szerinted, ha X harcol Y-nal, akkor logikailag nem Z jár jól, akinek nem lövik szét semmijét, viszont szépen tud keresni a helyzeten?"

Megint nem sikerült követni az állításom logikáját. :D Nem állítottam, hogy nem az usa jár jól.

arthurthedent 2022.10.09. 22:00:36

@Etniez: "Én kamikaze vízállatti járműre gyanakszom, de nem vagyok járatos a tengerészetben."

Valóban nem. A "kamikaze vízalatti jármű" neve ugyanis "torpedó". :D

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.10.09. 22:03:31

@Etniez:

"Etniez 2022.10.09 20:33:28@Kovacs Nocraft Jozsefne: ha az oroszok nem tudnak megvédeni egy ilyen fontos hidat, akkor hogyan akarnak nyerni háborút?"

Egyre inkább úgy néz ki, hogy sehogy.

arthurthedent 2022.10.09. 22:08:07

@tiltsál ki te gyökér: "Egészen hihetetlen, hogy te ennyi ésszel szabadlábon vagy, jössz mész, remélhetőleg szaporodni nem fogsz..."

Elrendelték legalább 300 000 ember mozgósítását (de lehet, hogy sokkal több), az első napon kiderült, hogy hiányzik másfél millió egyenruha. Nem tudnak ruhát adni a katonáknak, nem nézték meg, hogy tényleg megvan -e. :D

Előtte megtámadták tankokkal azt az országot, ahol az összes tankjukba az irányító berendezéseket gyártják. :D

Magukhoz csatoltak megyéket, ahonnan éppen kifelé futnak és amit kilenc hónap alatt nem voltak képesek elfoglalni. :D

Hatvan éves tankokkal harcolnak miközben katonai szuperhatalomnak gondolják magukat. :D

Hogy csak pár baromságot említsek az elmúlt hónapokból. ;)

tiltsál ki te gyökér 2022.10.09. 22:16:43

@arthurthedent: AZ állításodban semmi logika, így tényleg nem lehet követni. Beszélsz folyamatosan marhaságokat.

tiltsál ki te gyökér 2022.10.09. 22:23:04

@arthurthedent: És a felsorolt baromságok szerinted pariban vannak azzal, hogy a senki által nem bántott, és a víz alatt szépen rejtve levő vezetéküket felrobbantják, az általuk felépített és általuk használt hidat felrobbantják, és a saját katonáikat lövik az atomerőműben? Ez számodra egyenlő azzal, hogy -ha igaz- nincs egyenruha?

Egyébként az azért megvan úgy mindenkinek, hogy az ukrán megkapta a komplett nato összes technikáját, szóval ez a "nagyhatalomnak hiszik magukat pedig csak a teljes nyugat összes fegyverével állnak szemben" duma nagyon gyenge?

tiltsál ki te gyökér 2022.10.09. 22:25:16

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
"Egyre inkább úgy néz ki, hogy sehogy."
Hát, tényleg, ha képesek voltak egy 20 km-es hidat berobbantani az ukránok, akkor nyilván vissza tudnak foglalni mindent.

arthurthedent 2022.10.09. 22:35:36

@tiltsál ki te gyökér: "az általuk felépített és általuk használt hidat felrobbantják"

Hol állítottam én, hogy az oroszok robbantották fel a hidat? Nem tudom mit nyomsz, de az világos, hogy a valóságtól szépen elszakadtál már. :D

"hogy az ukrán megkapta a komplett nato összes technikáját"

Hülyeségeket beszélsz, mint mindig. Egyetlen NATO repülőgépet sem kaptak, a HIMARS-hoz egyfajta rakétát kaptak, nem kaptak robotrepülőgépet, nem kaptak NATO tankokat sem. Haditengerészeti eszközt semmit nem kaptak, amerikai robotrepülőgépeket sem kaptak.

Akkorákat hazudsz, hogy az kilóg a sorból.

arthurthedent 2022.10.09. 22:39:17

@tiltsál ki te gyökér: "Ez számodra egyenlő azzal, hogy -ha igaz- nincs egyenruha?"

Behívták az emberek százezreit és még bakancsot sem tudnak adni nekik. Még zoknit sem. Azt hitték, hogy van másfél millió téli ruházatuk, nincs. Semmilyen. Zokni sincs. Katonai szuperhatalom, nincs bakancsuk a katonáknak és ezt nem is vették észre.

Katonai szuperhatalom. Az b+, az. Nem csinálnak butaságokat, hát persze. Hogyne.

arthurthedent 2022.10.09. 22:42:42

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Egyre inkább úgy néz ki, hogy sehogy."

Most éppen az első világháborús szintre mennek vissza. Baromi sok ember, kézifegyverekkel. Vagy úgy, ahogy a második világháború elején csinálták, két katona kap egy puskát, ha elesik a másik felveheti a fegyvert és megy tovább.

Az a gyanúm, hogy sok orosz katona fog megfagyni ezena télen ukrajnában.

tiltsál ki te gyökér 2022.10.09. 23:00:01

@arthurthedent:
A szakértő haveroddal komolyan úgy gondoljátok, hogy a torpedó kiugrott a vízből, és 20 méter magasan robbantott?

tiltsál ki te gyökér 2022.10.09. 23:01:05

@arthurthedent:
Behívták az emberek százezreit és még bakancsot sem tudnak adni nekik. Még zoknit sem. Azt hitték, hogy van másfél millió téli ruházatuk, nincs. Semmilyen. Zokni sincs. Katonai szuperhatalom, nincs bakancsuk a katonáknak és ezt nem is vették észre.
Persze. Gondolom ezt is teljesen biztos forrásból Ukrajnából egyenesen tudod.

alöksz róz 2022.10.09. 23:04:34

@arthurthedent: jaja, meg első világháborús fegyverekkel támadnak, meg mezőgazdasági kistraktorral mennek inváziózni...

tiltsál ki te gyökér 2022.10.09. 23:05:10

@arthurthedent:
". Vagy úgy, ahogy a második világháború elején csinálták, két katona kap egy puskát, ha elesik a másik felveheti a fegyvert és megy tovább."
És annak a háborúnak mi volt az eredménye?

"Az a gyanúm, hogy sok orosz katona fog megfagyni ezena télen ukrajnában."
igen, ez tényleg komoly probléma, ezek a burját, meg szibériai hozzá van szokva a mediterrán klímához.
Az ukránoknak egyébként honnan is lesz fűtésük?

Etniez 2022.10.09. 23:07:09

@tiltsál ki te gyökér: te olyan geci logikus vagy. Te mindent jobban tudsz.

Én meg tudod mit látok? 8 hónap nem volt elég Oroszországnak ahhoz, hogy négy megyét elfoglaljon egy általad lesajnált kis országból.

Sőt, ha ilyen jól halad az orosz támadás, még kettő sem lesz belőle az év végére.

Hogy ki a hülye és ki beszél hülyeségeket kérdés eldöntése könnyű, csak rá kell nézni a térképekre.

Szaladnak az orkjaid haza. De sebaj, te még kitartasz, látod, de nem érted.

alöksz róz 2022.10.09. 23:19:21

ezek a megszólaltatott ún. szakértők mind milyen "szemérmesen" kerülgetik hogy az usá-t bármilyen módon emlegessék mint érdekelt felet. pl. a gázvezeték felrobbantásánál nekiálltak elemezni, hogy kinek lehetett jobban érdeke, csak az ukránokat és az oroszokat említették, azt is kijelentve, hogy az ukránoknak semennyire nem lehetett érdeke. hát dehogynem lehetett, nem kell ehhez sok ész.
(és érdeke lehetett az arab kőolaj- és földgázkitermelő országoknak is, esetleg kínának is, esetleg a bizniszben érdekelt magáncégeknek is, vagy a sörösgyörgy baráti körnek is)
aki csak nyer rajta, az az usa.

tiltsál ki te gyökér 2022.10.09. 23:20:17

@Etniez:
"te olyan geci logikus vagy."
Na, az első értelmes meglátásod.
" Te mindent jobban tudsz."
Nálad nem nehéz. Tényleg,, ott egy híd, bazmeg, 20 méterrel a tenger felett, ég a tetején a vonat, a híd alján egy szem korom nincs, erre közlöd, hogy torpedóval robbantották..

"Én meg tudod mit látok? 8 hónap nem volt elég Oroszországnak ahhoz, hogy négy megyét elfoglaljon egy általad lesajnált kis országból."
Nem kicsi, nem sajnálom. 4 megyét már annektálták, szóval eléggé el van az foglalva. A kis ország pedig a világ összes fegyverét meg technikai támogatását megkapta, nato parancsnokok voltak mariupolban, használják a hírszerzést, a műholdakat, a katonákat pedig Angliában meg Németben képzik ki. Szóval kb. olyan, mintha arról beszélnél, hogy milyen béna ez a Fradi, nem tudja lenyomni a Mezőkövesdet, csak a Mezőkövesdbe betennék a Reál Madrid 9 játékosát.

"Sőt, ha ilyen jól halad az orosz támadás, még kettő sem lesz belőle az év végére."
Szerintem erre fogadj, és tedd fel minden pénzed rá.

"Hogy ki a hülye és ki beszél hülyeségeket kérdés eldöntése könnyű, csak rá kell nézni a térképekre."
liveuamap.com
Nézegesd. Szerintem nem nagyon megy a visszafoglalás.

"Szaladnak az orkjaid haza"
Hát, a bölcs Hororkovszkij szerint 160 ezer halott+sebesült van, szóval gyakorlatilag már nem szalad senki sehova. Csak akkor miért nem tudják visszafoglalni az üres megyéket.
Meg annyira szaladnak haza, hogy most visznek oda még 300 ezer embert.

alöksz róz 2022.10.09. 23:21:40

tök érdekes, hogy az usa háborús propagandát szó szerint beszopók nagy része ugyanazokból lett, akik az önmagának is ellentmondó covid-hisztériát is a leginkább beszopták.

úgy látszik, elég egyszer átmosni az agyat.

alöksz róz 2022.10.09. 23:24:19

@alöksz róz: bár ez az oroszra is igaz lehet, most az origón az megy, a kesma is nagy vírus- és oltáspárti volt.

mindegy, a tanulságot nem befolyásolja :-)

vasútihíd 2022.10.09. 23:24:26

Nem éppen mellesleg az ukránok és az oroszok is a teherautós robbantás verziót hirdetik mert valamennyire mindketten abban érdekeltek pedig valószínűleg nem is úgy történt viszont így az oroszok az akció szabotázs-támadás terrorista jellegét tudják hangoztatni miközben ukránok megpróbálják elterelni a figyelmet a valódi kivitelezés módjáról ráadásul akár az orosz belső feszültséget is növelhetik ha azok nemlétező belső ellenség után kutatnak
Partravetődött lehetséges ukrán technológia ami ilyen támadások tervezésében vagy kivitelezésében is hasznos lehet
twitter.com/Archer83Able/status/1572596528220606464

vasútihíd 2022.10.09. 23:49:27

@alöksz róz: Ha amit sokan mondanak itt is mint te is és tényleg leginkább amerikának az érdeke ennek a konfliktusnak a fenntartása akkor abból minden bizonnyal az következik hogy majd hagyják hogy legyen orosz visszafoglalás is azért hogy elhúzódjon a háború és hosszan tartóan gyengítsék az orosz hadiképességet és belső társadalmi feszültségeket

arthurthedent 2022.10.10. 06:29:22

@tiltsál ki te gyökér: "A szakértő haveroddal komolyan úgy gondoljátok, hogy a torpedó kiugrott a vízből, és 20 méter magasan robbantott?"

Megmondtam, hogy mi az a torpedó. Nem mondtam, hogy torpedó volt.

arthurthedent 2022.10.10. 06:31:50

@tiltsál ki te gyökér: "Nem kicsi, nem sajnálom. 4 megyét már annektálták, szóval eléggé el van az foglalva."

Ja... Papíron. :D Vagyis miket beszélek, még papíron se. :D

belekotty 2022.10.10. 07:18:08

@alöksz róz: "úgy látszik, elég egyszer átmosni az agyat." - többször sem kerül nagy erőfeszítésbe, annak az egynek az újra és újra átmosása.

GyMasa 2022.10.10. 08:21:47

@tiltsál ki te gyökér:
"De voltak ilyen marhák, akik kitalálták, hogy csőgörénnyel robbantottak. Biztos te is hallottál ilyenekről.."
Ezzek is csak annyi a gond, hogy annak a csövezetéknek 2 vége van, és az egyik NEM orosz földön. Plusz a robbanás ahhoz a "véghez" közel történt.
Én pl. csak olyan cikkeket olvastam, amik az ukrán és az orosz elkövetök kilétén lamentálnak. Semelyik másik ország nem merült fel lehetséges elkövetöként, még Biden és Nuland egyértelmü, videon is megnézhetö célzása ellenére sem.

"Furcsa ez az orosz, felrobbantja a saját csövét, hídját, ha elfoglal egy atomerőművet, akkor utána lövi..."
Jaja, de csak te (meg én sem) nem látod ezt tisztán, hiszen már február 24 óta sulykolják, hogy mennyire ostobák az oroszok...

nemecsekerno_007 2022.10.10. 08:50:32

@arthurthedent: Csak azt veszed alapul és arra építed az elméleteid.

arthurthedent 2022.10.10. 09:28:21

@GyMasa: "Semelyik másik ország nem merült fel lehetséges elkövetöként, még Biden és Nuland egyértelmü, videon is megnézhetö célzása ellenére sem."

Rossz forrásokat követsz. A youtube-on van például egy tag, "perun" néven megy asszem, aki például végigzongorázta a lehetséges elkövetőket. Szerepeltek benne az ukránok is, sőt oroszországot például szétszedte, hogy mi a helyzet a mérsékeltekkel, a eszkalációt követőkkel, Putyinna és az esetleges terrorista törvényen kívüli elemekkel.

Az interneten mindenféle arcok vannak, ha beszűkültnek tartod a forrásaidt hamar találhatsz olyanokat, akik még a marslakókat is kitárgyalják. :)

arthurthedent 2022.10.10. 09:33:16

@GyMasa: "Jaja, de csak te (meg én sem) nem látod ezt tisztán, hiszen már február 24 óta sulykolják, hogy mennyire ostobák az oroszok..."

Tudsz mondani az elmúlt cirka egy évben olyat, amire azt tudod mondani, hogy lám igen, ezt az oroszok ügyesen kitalálták, ez nagyon okos húzás volt a részükről? Olyasmit ami nem nyilvánvaló mint elzárni a gázcsapot és nem volt ostobaság mint elmenni Kijev határáig és visszafordulni a jó szándék jeleként? ;) Valamit, ami nem nyilvánvaló ostobaság mint azt mondani, hogy 18 vadászgép egy eldobott csikktől égett ki mint a Moszkva cirkáló?

CSOKKI MÁLNA 2022.10.10. 10:08:01

Megindult a forgalomba hídon. Viszont hová tűnt a kijevi légvédelem? :)

CSOKKI MÁLNA 2022.10.10. 10:10:14

@arthurthedent: Mintha valamit elnyomták volna ukrán barátaid a csúcs szuper nyugati légvédelmi felszerelésen Kijevben..:)

tiltsál ki te gyökér 2022.10.10. 10:11:27

@arthurthedent: "Tudsz mondani az elmúlt cirka egy évben olyat, amire azt tudod mondani, hogy lám igen, ezt az oroszok ügyesen kitalálták, ez nagyon okos húzás volt a részükről?"
Az orosz támadóerő 160ezer fő. Az ukrán hadsereg meg 400ezer.
Mondok egy okos húzást: Mondjuk odaállítasz egy 60 km hosszú oszlopot északról, a fél ukrán hadsereg odarohan, közben délen meg szépen elfoglalod a fél országot.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.10.10. 10:13:19

@vasútihíd: orosz partraszàlló eszközről szól a twitter...
Mellesleg kötve hiszem, hogy el tudtak volna hajózni a hídig észrevétlen.

CSOKKI MÁLNA 2022.10.10. 10:15:16

@GyMasa: Nyilvánvaló az amerikai érdekeltség, hogy még véletlenül se köttethessen egy német-orosz alku a kemény mínuszok hatására esetleg..

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.10.10. 10:15:18

@CSOKKI MÁLNA: kedves gyàriidióta! Az ukránok nem kaptak csúcsszuper légvédelmi eszközöket. Például Izraeltől.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.10.10. 10:16:45

Ilyen egy háború.

Fog még égni a Kijev központja is. Szép lesz.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.10.10. 10:22:01

Kedves bérkommenter kollégák! Miheztartás végett mindkét oldal számára.

Közismer katonai szakértőnk, @tiltsál ki te gyökér: ki lesz nevezve orosz védelmi miniszternek, felülmúlhatatlan katonai ismeretei okán, amit már Putyin is felismert. Ez a hozzászólása is ékesen bizonyítja. Helyesírása is lenyűgöző.

"tiltsál ki te gyökér2022.06.18. 23:39:14
@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Szerintem a lövészezredeknél hivatásosok voltak a mesterlövészek.
A rígók meg akkor sem sorállomány.
Nem keverem a tüzért a lövésszel, pont fogalmam sincs, hogy mi a különbség, és nem is érdekel a sötétek mit és hogyan csinálnak."

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.10.10. 10:23:28

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: igen, most még csak az orosz hadvezetés ég. Putyinnal az élen. Kudarc, kudarc hátán.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.10.10. 10:25:06

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Te vagy pedó, te is tudod. Folyton ez a témád.

S ni a rohadékség a háborúban? Azt hiszed, csak nektek van jogotok lőni?

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.10.10. 10:26:51

@tiltsál ki te gyökér: nos, egy biztos, az orosz képtelen volt megvédeni a hidat.
Ha az ukránok voltak, akkor a felderítés csődöt mondott, a védelem szintén, ha belső munka, akkor a belső elhárítás. Hacsak nem pont ők voltak...

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.10.10. 10:27:23

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Dehogy ég. 400 éve minden háborút így nyertek meg az oroszok.

Várd ki a végét, Logogni fog még a tisztító tűz Kijev központjában, s sárba lesz taposva a NATO-zászló,

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.10.10. 10:29:55

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: az a rohadékság, hogy felfegyverzett orkok fegyvertelen civileket ölnek. Az a rohadékság, hogy vágóhídra hajtanak orosz kisembereket egy elborult, nagyhatalmi gôgben pöffeszkedő vezető kedvéért.
Érted? Kisemberek halnak meg mindlét oldalon.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.10.10. 10:31:55

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: nos, az oroszok nem igazán nyertek háborút így. Az első Világháborút például nem. A másodikat az átkozott nyugat segítségével.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.10.10. 10:33:38

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Nincs háború civil áldozatok nélkül.

Szerinted a NATO-ukrán erők támadásai csak katonákat érbek?

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.10.10. 10:36:40

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: szerintem nem erről írtam. Az orosz kisemberekről írtam. Akiket nem a nato vezényel a frontra. Mellesleg Ukrajna területén zajlik a háború, tehát elég erôs állítás az részedről, hogy a nato orosz polgárokat gyilkolna...

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.10.10. 10:38:00

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: ja, a krími háborút pedig simán elvesztették...de tudjuk, az oroszok így nyernek!

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.10.10. 10:45:26

"tiltsál ki te gyökér2022.06.18. 23:39:14
@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Szerintem a lövészezredeknél hivatásosok voltak a mesterlövészek.
A rígók meg akkor sem sorállomány.
Nem keverem a tüzért a lövésszel, pont fogalmam sincs, hogy mi a különbség, és nem is érdekel a sötétek mit és hogyan csinálnak."

arthurthedent 2022.10.10. 10:47:46

@tiltsál ki te gyökér: "Az orosz támadóerő 160ezer fő. Az ukrán hadsereg meg 400ezer."

Ez volt az okos húzás? Gratulálok!

arthurthedent 2022.10.10. 10:52:10

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Várd ki a végét, Logogni fog még a tisztító tűz Kijev központjában"

És erre büszkék az oroszok? Ez az ő nagy eredményük? Ezért nézel fel rájuk? Nem érzed néha, hogy a rossz oldalon állsz?

arthurthedent 2022.10.10. 10:53:12

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Nincs háború civil áldozatok nélkül."

És speciális katonai akció van -e?

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.10.10. 11:03:58

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: mi fordítva? Győzött az orosz a Krímben???
Te vagy fordítva, az orosz kisembereket vágóhídra hajtják, te ennek tapsikolsz. Azaz, hazudod, hogy a kisemberek pártján állsz. Te annak örülsz, ha kisemberek halnak meg, ha Kijevben civileket bombáznak, ha a moszkvai kisember szétfagy a sárban, ha lelövik, pusztán azért, mert Putyin önbecsülésén csorba esett. Te nem a kisemberek pártján állsz, te szolgálsz egy hadurat.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.10.10. 11:12:45

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "
Várd ki a végét, Logogni fog még a tisztító tűz Kijev központjában, s sárba lesz taposva a NATO-zászló"

Kicsi az esélye, hogy ez a megtizedelt orosz hadsereg képes lenne legyőzni és megtartani bármit.
Roncshalmaz. Egy légierő nélküli ellenfél légterét sem képes uralni. Az eszközeiben a fejlett elemek mind a másik féltôl vannak. Gazdasága az ellenoldal befektetésein, piacán alapul.
A katonái nem akarnak harcolni, mert orosz kisemberek. Akik harcolnak, azok zsoldosok. Csecsen mészárosok, orosz pszichopata gyilkosok. Nem a kisemberek.
Te a kisemberek pártján állsz? Akkor nyilván nem akarod a halálukat.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.10.10. 11:18:44

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "
Nincs háború civil áldozatok nélkül.

Szerinted a NATO-ukrán erők támadásai csak katonákat érbek"

De, volt már rá példa a történelemben.
Ha elfogadod, hogy az orosz támadás civil áldozatokkal jár, akkor nem hozhatod fel az ukránok támadásait.
A nato pedig nem vesz részt a háborúban.
Azaz, vagy elítéled a háborút, mert ott kisemberek halnak meg ártatlanul, vagy helyesled, akkor viszont hazudsz, amikor a kisemberek pártolójának állítod be magad.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.10.10. 12:00:05

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Sose tiltott ki a Fb pedó képek terjesztése miatt.@arthurthedent:

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.10.10. 12:07:01

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: azt állítottad, az oroszok mindig így nyertek. Erre hoztam példákat, hogy az utóbbi 150 évben sosem nyertek így.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.10.10. 12:08:52

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: azt állítottad magadról, hogy te a kisemberek pártján vagy. Tagadod? Kiderül, hogy végig nem oroszpárti, hanem Putyincsicska voltál?
Tudtam, most legalább te is beismerted.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.10.10. 12:10:54

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "
Sose tiltott ki a Fb pedó képek terjesztése miatt"
Akkor miért tiltott ki?

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.10.10. 12:12:08

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "em lehet mindent mindig megnyerni"

Így van, például ez az ukrajnai offenzíva is bukás.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.10.10. 12:15:40

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Ezen az alapon a II. vh. is bukás, mert nem nyertek meg az oroszok minden csatát.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.10.10. 12:16:40

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Nem yiltott ki. Ma is van élő profilom, saját néven, valós adatokkal.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.10.10. 12:17:22

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: erkölcsi fölény? Nem definíció.
Egyébként, ha szerinted civileket hátrakötött kézzel tömegsírba lőni erkölcsi fölény, akkor nem vagy a kisemberek oldalán.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.10.10. 12:19:08

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Sose tiltott ki a Fb pedó képek terjesztése miatt"

Ezt írtad. Ez azt jelenti:
1, nem pedó képek miatt tiltottak ki
2, pedó képeket terjesztesz ugyan, de még nem tiltottak ki miatta.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.10.10. 12:22:43

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "
Ezen az alapon a II. vh. is bukás, mert nem nyertek meg az oroszok minden csatát"

Nem minden csatáról van szó, gyáriidióta!
A ii. Világháborút együtt nyerték meg a szövetségesek.
Az orosz , mondjuk jelentős amerikai segítséggel. Az orosz összeborult volna, ha az USA nem lép be a háborúba, ha nem köti le Japánt, ha nem köti le a németet.

alöksz róz 2022.10.10. 12:41:21

@Igazamvanvagyigazamvan?: neked olyan súlyos nyelvi, szövegértési hiányosságaid vannak, hogy nem is értem, hogy mersz egyáltalán belekezdeni a kommentezésbe...

(ja és nem te voltál az a közgazdászprofesszor, akinek az 1+1 is megoldhatatlan feladat volt? :-) már nem emlékszem)

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.10.10. 13:27:05

@alöksz róz: kicsit konkrétabban? Rózsi, szerintem neked vannak problémáid.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.10.10. 13:28:36

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: ha azt írod, sosem tiltott ki a FB, az egyértelmů.
Ha azt írod, sosem terjesztettél pedo képeket, így az FB sem tilthatott ki miatta, az is.

Ekrü 2022.10.10. 13:42:57

"Ég a krími híd"- Na azóta már ég Kijev belvárosa is. Megérte?

Ekrü 2022.10.10. 13:52:19

@Igazamvanvagyigazamvan?:
"Ha elfogadod, hogy az orosz támadás civil áldozatokkal jár, akkor nem hozhatod fel az ukránok támadásait."- Viszont ez fordítva is igaz. Ha elfogadod azt amit az ukránok műveltek Dombaszban akkor nem ítélheted el az oroszok támadásait sem. Nos ez az ideológia része.
Végezetül pedig, a háború főképp azért rossz , mert akar a fene az idióta vezetők miatt megfagyni, éhen halni, vagy akár megsérülni.

arthurthedent 2022.10.10. 14:23:00

@Ekrü: ""Ég a krími híd"- Na azóta már ég Kijev belvárosa is. Megérte?"

Szóval azt mondod, hogy az oroszok bosszúból a lakosságot lövik? Tanúskodnál majd hágában? :)

arthurthedent 2022.10.10. 14:28:02

@Ekrü: Azért azt megnézném milyen pofát vágna Putyin haverod, ha az ukránok lőnék moszkvát. Még fizetnék is érte.

arthurthedent 2022.10.10. 14:40:24

Az oroszok kamikaze drónokat használnak megtorlásul a lakosságon. Ez szó szerint ugyanaz, mint amit Hitler csinált londonnal a V-1 rakéták bevetésével. Fasza! LÉpésről lépésre azt csinálja Putyin mint Hitler.

Sir Gombóc 2022.10.10. 14:45:18

@CSOKKI MÁLNA: a támadó eszközök több mint a felét elhárították, a hírek szerint..

tiltsál ki te gyökér 2022.10.10. 15:15:17

@arthurthedent: Ez volt az okos húzás? Gratulálok!
Nem. AZ az okos húzás, hogy 160 ezer emberrel elkergettek 400at.

tiltsál ki te gyökér 2022.10.10. 15:16:27

@arthurthedent:
"Szóval azt mondod, hogy az oroszok bosszúból a lakosságot lövik? Tanúskodnál majd hágában? :)"
Mert a híd az hadviselő fél volt? Katonai objektum?

tiltsál ki te gyökér 2022.10.10. 15:17:30

@alöksz róz: De, ő az a zseni, akinek nem ment a fejébe a GDP

tiltsál ki te gyökér 2022.10.10. 15:19:05

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Na, előmásztál petya? Szóba állt már veled az árnyékkormány?
Hogy kell kilőni a pilótát a gépből? Magyar ábécé megy?

Ja, helyesírásra te ne szólj be senkinek, te bazmeg leírtál olyanokat, hogy tejhatalom meg felkiáltó jel...

tiltsál ki te gyökér 2022.10.10. 15:41:00

@Sir Gombóc:
"a támadó eszközök több mint a felét elhárították, a hírek szerint.."

Jaja. Sőt, inkább a 90 százalékot.

Bebaszódik 10 rakéta, sokkal kevésbé fáj, ha azt mondják, hogy egyébként százat lőttek ki.

tiltsál ki te gyökér 2022.10.10. 16:06:53

@Igazamvanvagyigazamvan?:
"Az orosz összeborult volna, ha az USA nem lép be a háborúba, ha nem köti le Japánt, ha nem köti le a németet."
Hát ez megint elég furcsa meglátás. Mintha Japán megtámadta volna az Usát, szóval nagyon nem volt választása, hogy belép-e vagy nem.
Aztán szerintem 42 novemberétől a szovjet eléggé átment ellentámadásba, és a partraszállásig rendesen visszaverte a németet nagyjából a magyar határig.

Meg egyébként maga a mondat is mekkora faszság, ha nem kötik le a németet meg a japánt akkor... hát igen, ha mindenki a szovjetet támadja, akkor nyilván más az eredmény.

Sir Gombóc 2022.10.10. 16:08:18

@tiltsál ki te gyökér: te hülyébb vagy az átlagnál. :-)

Etniez 2022.10.10. 17:30:03

@tiltsál ki te gyökér: annektáltak :)

4 megyét, amiből kettőt csak részben foglaltak el (bruahaha) és folyamatosan vonulnak vissza.

Lófaszt annektáltak. Az a tiéd, amit tudsz tartani. Az annektálást egyetlen ország ismerte el az egész világon, felesleges színház volt az egész.
Több orosz katona fog meghalni és utána lesznek kipicsázva Ukrajnából, ennyi fog változni.

Etniez 2022.10.10. 17:38:32

Oroszország a kijevi rakétázással nem az erejét mutatta meg, hanem a gyengeségét.

Civileket lőni a reggeli csúcsban sima terrorakció és a tehetetlenséget mutatja.

Putyint Hágába kell vinni.

arthurthedent 2022.10.10. 17:43:07

@tiltsál ki te gyökér: "Mert a híd az hadviselő fél volt? Katonai objektum?"

Most akkor bosszúból lövik a lakosságot vagy nem? Hagyjuk most a terelést, a "de a pistike is" már az oviban sem működött.

tiltsál ki te gyökér 2022.10.10. 17:59:43

@Sir Gombóc: Ennyit tudsz hozzáböfögni? Nem túl sok.

tiltsál ki te gyökér 2022.10.10. 18:00:59

@Etniez: Hát persze, épp most mennek be oda háromszázezren.
Szóval az van, hogy vannak a vágyaid, meg a realitások.

tiltsál ki te gyökér 2022.10.10. 18:01:55

@arthurthedent:
"Most akkor bosszúból lövik a lakosságot vagy nem? Hagyjuk most a terelést, a "de a pistike is" már az oviban sem működött."
Zselé azt mondta, hogy energetikai központokat meg kormányzati irányítási központokat lőnek, nem?

tiltsál ki te gyökér 2022.10.10. 18:02:58

@Etniez:
" Az a tiéd, amit tudsz tartani."
:D:D:D:D
Akkor ugye Donbasz, Luhanszk meg a Krím egész biztos nem Ukrajnáé, már laza 8 éve nem tudják tartani, ugye? :D:D

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.10.10. 18:06:00

@tiltsál ki te gyökér: figyelj gyökér. Amerika nem akart belépni a háborúba. Japán megtámadta, így a szovjet át tidta csoportosítani a keleti haderejét Moszkva védelmére. Amerika hadi segítséget nyújtott a szovjetnek, kaptak fegyvert, nyersanyagot, élelmiszert.
Amerika és a britek a Földközi tenger térségében jelentős német erőket kötöttek le. Például Olaszországban.
Tehát, a szovjet nem egyedül verte meg a németeket. Ez volt az állítás. Ezt cáfoltam.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.10.10. 18:08:07

@tiltsál ki te gyökér: és te vagy az a kretén, aki a gdp-ből kivonja az importot.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.10.10. 18:11:50

@Ekrü: apró kis különbség, hogy Kijev nem a Donbasszban van.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.10.10. 18:13:12

@Ekrü: Végezetül pedig, a háború főképp azért rossz , mert akar a fene az idióta vezetők miatt megfagyni, éhen halni, vagy akár megsérülni"
Korrekt.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.10.10. 18:16:28

@tiltsál ki te gyökér: ja, és én voltam, aki a ksh és az mnb értelmezését belinkeltem, amit te képtelen voltál felfogni.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.10.10. 18:18:48

@tiltsál ki te gyökér: "
" Az a tiéd, amit tudsz tartani."
:D:D:D:D
Akkor ugye Donbasz, Luhanszk meg a Krím egész biztos nem Ukrajnáé, már laza 8 éve nem tudják tartani, ugye"

Te tényleg ennyire buta vagy, vagy csak megjátszod?

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.10.10. 18:22:33

@tiltsál ki te gyökér: GDP = C + I + G + X - M

Lény C fogyasztás, én a beruházás, G közkiadások, x export és M behozatal

tiltsál ki te gyökér 2022.10.10. 18:33:05

@Igazamvanvagyigazamvan?: Mivel az importot nem ott állítják elő, ki is kell vonni.

"Amerika nem akart belépni a háborúba. Japán megtámadta, így a szovjet át tidta csoportosítani a keleti haderejét Moszkva védelmére."
Akkor most ki kötött le kit? Előbb még azt mondtad, hogy az Usa lekötötte Japánt, most meg inkább úgy néz ki, hogy Japán nem foglalkozott a szovjettel.

"Amerika hadi segítséget nyújtott a szovjetnek, kaptak fegyvert, nyersanyagot, élelmiszert.
Amerika és a britek a Földközi tenger térségében jelentős német erőket kötöttek le. Például Olaszországban."
Tehát, a szovjet nem egyedül verte meg a németeket. Ez volt az állítás. Ezt cáfoltam."
Amikor megfordították a háborút akkor még nem volt másik front.

tiltsál ki te gyökér 2022.10.10. 18:35:38

@Igazamvanvagyigazamvan?:
Akkor az a minusz M az nem azt jelenti, hogy amit behozol az országba, amit nem itt termelsz meg, azt kivonod? Hiszen nem itt termelted meg?

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.10.10. 18:38:42

@tiltsál ki te gyökér: 1943 júliusában Szicíliában partraszálltak, októberben Rómát vették be. A szovjet ellentámadás augusztusban kezdôdött.

tiltsál ki te gyökér 2022.10.10. 18:47:32

@Igazamvanvagyigazamvan?:
Tudtommal 14ben pár tízezer szakadár elkergette a hős ukrán hadsereget két-három megyéből.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.10.10. 18:49:20

@tiltsál ki te gyökér: figyelj, gyökér. A gdp a feladat elvégzése után kapott eredmény. Az importot nem vonod ki a gdp-ből, mert azt még nem számoltad ki!
Ha az importot figyelembe vetted ( helyesen) a számításnál, akkor mégegyszer nem vonod ki a gdp-ből! Egyszer már szerepelt tényezőként.

tiltsál ki te gyökér 2022.10.10. 18:53:51

@Igazamvanvagyigazamvan?: 42 novemberében fordították meg a szovjetek. 43 februárjában véget ért a Sztálingrádi Csata, onnantól ellentámadás volt.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.10.10. 18:55:15

@tiltsál ki te gyökér: Te katonai szakértő! :-))

"tiltsál ki te gyökér2022.06.18. 23:39:14
@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Szerintem a lövészezredeknél hivatásosok voltak a mesterlövészek.
A rígók meg akkor sem sorállomány.
Nem keverem a tüzért a lövésszel, pont fogalmam sincs, hogy mi a különbség, és nem is érdekel a sötétek mit és hogyan csinálnak."

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.10.10. 19:10:40

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Sose terjesztettem pedó képeket. Nyilván láttam már ilyet a neten, de nem terjesztettem.

A FB soskszor letiltott, de sose tiltott ki. Az egyik letiltás oka tényleg pedofil kép volt, de ez hamis érv volt, maga a FB is visszavonta.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.10.10. 19:13:03

@tiltsál ki te gyökér:

A szovjetek nélkül nem lett volna angol-amerikai győzelem, ez a lényeg.

tiltsál ki te gyökér 2022.10.10. 19:49:05

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Az ny az betű már, vagy még mindig nem?
Hogy kell kilőni a pilótát a gépből.

tiltsál ki te gyökér 2022.10.10. 19:52:13

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Ja, áruld már el a helyesírási hibákat, te terhelt nyomorult :D

tiltsál ki te gyökér 2022.10.10. 20:27:30

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Keresed még a kontaktot az árnyékkormányhoz? ::D:D:D
Próbáld a müncheni reptér fogdáján :D:D

alöksz róz 2022.10.10. 21:59:06

@Igazamvanvagyigazamvan?: hiába próbálsz ilyen szánalmas félreértelmezésbe és szalmabábozásba menekülni, papám :-)

azt még megértem, hogy nem tudtad felfogni, hogy a+(b-c)+d=(a+b+d)-c, ez sok prolinak nehéz :-)
de azt hogy elkezdted magyarázni, hogy 1-1 az egyenlő 1+1-1, mondván először hozzá kell adni, hogy ki lehessen vonni... azt már nem. az már hihetetlen.

Etniez 2022.10.10. 22:11:25

@tiltsál ki te gyökér: persze, mennek be. Vajon lesz-e nekik elég zsák a hazaútra?

tiltsál ki te gyökér 2022.10.10. 22:41:19

@Etniez:
Ja, hát persze. 8 évig nem sikerült, de majd most...

Egyébként tényleg, nem lenne jobb úgy mindenkinek, hogy hagynák a francba?
Szóval van egy romhalmaz, ami már akkor is Európa csóró régiója volt, amikor még állt. Tele olyan emberrel, akik nem akarnak Ukrajnához tartozni. Ahelyett, hogy örülnének, hogy megszabadulnak tőlük, még harcolnak.

tiltsál ki te gyökér 2022.10.10. 22:41:59

@Etniez: "Vajon lesz-e nekik elég zsák a hazaútra?"
Na igen, azt mindig elfelejtem, hogy az ukrán katona halhatatlan.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.10.11. 01:23:36

@tiltsál ki te gyökér:

Nem az Ukrajnához tartozni nem akarókért harcolnak - azokat egy esetleges győzelem vagy döntetlen után úgyis elüldözik vagy erőszakkal ukránosítják -, hanem a területért és annak természeti kincseiért.

arthurthedent 2022.10.11. 07:32:50

@tiltsál ki te gyökér: "Tele olyan emberrel, akik nem akarnak Ukrajnához tartozni."

Ja, mert mondta Putyin. Sőt, Putyin mondta, hogy Oroszországhoz akarnak tartozni. Mint ahogyan Erdély Romániához akart tartozni, a felvidék Csehszlovákiához akart tartozni, Kárpátalja meg Ukrajnához akart tartozni. Nemdebár?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.10.11. 07:39:56

@arthurthedent:

"Mint ahogyan Erdély Romániához akart tartozni, a felvidék Csehszlovákiához akart tartozni, Kárpátalja meg Ukrajnához akart tartozni. Nemdebár?"

Tökéletesen látod. A Donbassz pontosan úgy akar Ukrajnához tartozni, ahogy a Kárpátalja. Vagyis sehogy.

Vagy ahogy Erdély Romániához, a Felvidék Csehszlovákiához.

arthurthedent 2022.10.11. 08:05:07

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "A Donbassz pontosan úgy akar Ukrajnához tartozni, ahogy a Kárpátalja. Vagyis sehogy."

Hát persze. Tudjuk, mert Putyin elmondta. A ebben a négy megyében csupa olyan ember él, akik imádják a polóniumon alapuló államokat, inkább oda tartoznának. Főleg most, hogy éppen a 19. századig szankcionálják vissza a putyin rezsimet, most szép oda tartozni.

Jövőre év vége felé lehet, hogy még sült krumpli is lesz az orosz mekiben, hát hogy a fenébe ne sóvárognának oda?

És akik nagyon jók lesznek, azoknak lehet, hogy ad a rendszer téli felszerelést is a frontra. Akik nem ELÉG lelkesek, azoknak marad az otthonról hozott polifoam matrac. Ajisjó, csak -30 fokon csigába fagy, a tulaj is meg a matrac is...

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.10.11. 08:12:30

@arthurthedent:

"Tudjuk, mert Putyin elmondta."

Tudjuk, mert nyolc éve harcolnak az elszakadásukért. Tudjuk, mert az ukrán fegyveres bandák nyolc éve tízezerszám irtják őket. Tudjuk, mert a soviniszta ukrán törvények korlátozzák őket még az anyanyelvük használatában is - lásd nyelvtörvény, amiről a kárpátaljai magyarok is tudnak mesélni.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.10.11. 08:27:54

@arthurthedent:

Te az elvakult russzofóbiád miatt egy lényeves dolgot nem látsz be: Attól, hogy Putyin az e területek orosz lakosságának elszakadási törekvéseit a saját céljaira kihasználja (akár vissza is él velük), még jogosak és megalapozottak ezek az elszakadási törekvések.

arthurthedent 2022.10.11. 08:36:20

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Tudjuk, mert nyolc éve harcolnak az elszakadásukért. "

Ebbe már a másik nickeden belefutottál. :) Szóval: Putyin szerint a lakosság mintegy 95-98%-a akar elszakadni. Ennyien szavaztak rá. Akkor szerinted tudjuk ezt, mert 95-98% harcl nyolc éve az elszakadásért?

Vagy inkább hazugság a 98% és csak mondjuk 0,5% harcol? És a többiek? Honnan tudjuk, hogy nem csak 0,5% akar elszakadni?

"még jogosak és megalapozottak ezek az elszakadási törekvések"

A "jogos" azt jelenti, hogy "jogszerű, a jogban előírt módon". Akkor most milyen jogszabály az, ami alapján ezek az ukrán vidékek elszakadnak? Hol van az ukrán törvényekben olyan, hogy ha el akarsz szakadni, akkor menj amikor akarsz?

Mert ha nincs, akkor a kijelentésed úgy módosul, hogy "attól még jogellenesek az elszakadási törekvések".

arthurthedent 2022.10.11. 08:41:11

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Tudjuk, mert az ukrán fegyveres bandák nyolc éve tízezerszám irtják őket."

Mondja ezt Putyin. A valóság az, hogy az orosz hadsereg 2014-ben bevonult ukrajnába és azóta folynak harcok. A valóság az, hogy aki fegyvert fog, arra lőnek. A valóság az, hogy az ukrán sereg nem támadja a civil lakosságot, az orosz hadsereg viszont igen.

Pont úgy robotrepülőgépekkel terrorbombázzák Kijev és más városok lakosságát mint ahogy Hitler robotrepülőgépekkel terrorbombázta Londont.

arthurthedent 2022.10.11. 08:46:40

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Tudjuk, mert a soviniszta ukrán törvények korlátozzák őket még az anyanyelvük használatában is - lásd nyelvtörvény, amiről a kárpátaljai magyarok is tudnak mesélni."

Mint ahogyan azt is tudjuk, hogy a nyelvtörvény, amire utalsz a 2014-es támadás UTÁN jelent meg. Mint ahogyan tudjuk azt is, hogy a nyelvtörvény miatt foszforbombával lőni a lakosságot egy agyrém.

Mint ahogyan tudjuk azt is, hogy a sérelmek okádásig tartó sorolgatása kimondottan fasiszta módszer. Mintha sok kis sérelem elegendő indok lenne a területszerző háború indítására.

Mint ahogyan tudjuk azt is, hogy Putyin 2022 elején elismerte ezeknek a területeknek a függetlenségét, majd pár hónap után egy csuklómozdulattal annektálta. Majd bevezette a kötelező orosz nyelvű oktatást. Szó sem volt arról, hogy az ukránoknak joguk van ukránul tanulni az iskolában.

Etniez 2022.10.11. 09:06:22

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Ha van igazság, akkor egy vastag kötél Putyinnak.

Etniez 2022.10.11. 09:07:52

@tiltsál ki te gyökér:

"Ja, hát persze. 8 évig nem sikerült, de majd most..."

De most kaptak nyugati fegyvereket, kiképzést, sereget és felderítést.

Ha most nem, akkor soha. Jó reggelt kívánok.

:DD

Etniez 2022.10.11. 09:14:07

@tiltsál ki te gyökér:

"Na igen, azt mindig elfelejtem, hogy az ukrán katona halhatatlan."

Na igen, az ukrán katona otthon van, nem kell hazavinni. Ebből kifolyólag motivált és jól felszerelt, ezért hal meg sokkal több katona orosz oldalról mostanában.
Ukrajna az A-csapataival küzd, Oroszország már a B-vel, a most berángatott 40-50 éves családapákkal lemegy a C-szintre. A most berángatott katonák nem akarnak harcolni, harcértékük gyenge.

Putyin most terrorbombázta az ukrán lakosságot, ennek is volt értelme: ellőte az utolsó rakétáit katonailag értelmetlen célpontokra saját magát gyengítve.

Taps.

Te meg butaságokat beszlész, február óta megy a wishful thinking bm.

1. mindjáelfoglaják
2. elzárja, fagyhalál
3. meg se kottyan
4. visszavonulnak, hogy keletileg offenziváljanak
5. taktikailag visszavonulnak, hogy majd a nyílt terepen
6. behívtuk a nyuggereket, na majd most.

Ezek vagytok ti, két lábon járó vicc, valóságtagadó hlygyrkk

:DD

tiltsál ki te gyökér 2022.10.11. 09:15:28

@arthurthedent:
"Ja, mert mondta Putyin. Sőt, Putyin mondta, hogy Oroszországhoz akarnak tartozni. Mint ahogyan Erdély Romániához akart tartozni, a felvidék Csehszlovákiához akart tartozni, Kárpátalja meg Ukrajnához akart tartozni. Nemdebár?"
1. Persze, ők annyira akarnak Ukrajnához tartozni, hogy 8 éve polgárhaborúznak. Nyilván nincs semmi társadalmi támogatottsága, Putyin ezt mondta.
2. Tehát ahogy Erdély nem akart román lenni, úgy akar Krím meg a Donbasz ukrán lenni.

tiltsál ki te gyökér 2022.10.11. 09:26:47

@Etniez:
"Ukrajna az A-csapataival küzd, Oroszország már a B-vel, a most berángatott 40-50 éves családapákkal lemegy a C-szintre. "
Az orosz A csapatok még nem is néztek arrafele.
A baromságodat mégis mire alapozod? 8 éve lövik Donbászt. 8 éve csak fogy, és morzsolódik le az ukrán hadsereg. Mégis mitől lenne még többszázezer A katona? Mert te valami filmben így láttad.

"A most berángatott katonák nem akarnak harcolni, harcértékük gyenge."
Bezzeg az ukrán katona alig várja, hogy szétlőjék. Normális vagy? Az ukránok is besoroznak, ők is előrángatják azt aki mozdítható. És nem, három hét kiképzéssel nem lesz A kategóriás katona.

"Putyin most terrorbombázta az ukrán lakosságot, ennek is volt értelme: ellőte az utolsó rakétáit katonailag értelmetlen célpontokra saját magát gyengítve."
JA. Terrorbombázás. Várjál - azt írják, hogy 19re emelkedett a halottak száma. Meg hogy 47 rakéta csapódott be. Ez lenne a civil célpontok elleni támadás?
És az értelmetlen célpontok lövetése után Ukrajna leállítja az áramszállítást, mert szétlőtték az erőműveket meg alállomásokat.
Annyira sötét vagy, hogy az tényleg ciki.

tiltsál ki te gyökér 2022.10.11. 09:28:58

@arthurthedent: "a nyelvtörvény, amire utalsz a 2014-es támadás UTÁN jelent meg. "
Elég a hazugságaidból. A majdan győzelme után első héten eltörölték a megengedőbb 2012-es törvényt. Elzavarták a megválasztott oroszbarát kormányt, aki belátta, hogy soha nem lesz EU tag, ezért inkább haverkodni próbált az orosszal.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.10.11. 09:31:18

@Etniez:

A NATO-agresszorok szerint biztosan, dehát ehhez előbb meg kell nyerniük a vh-t, amire viszont nincs merszük.

tiltsál ki te gyökér 2022.10.11. 09:35:34

@arthurthedent:
"Mint ahogyan tudjuk azt is, hogy a sérelmek okádásig tartó sorolgatása kimondottan fasiszta módszer."
:D:D:D Akkor csend, nincsenek sérelmek.

"Mintha sok kis sérelem elegendő indok lenne a területszerző háború indítására."
Azt hadd tudja már az, aki elindítja, hogy mi indok és mi nem.

"Mint ahogyan tudjuk azt is, hogy Putyin 2022 elején elismerte ezeknek a területeknek a függetlenségét, majd pár hónap után egy csuklómozdulattal annektálta"
Hát, mintha tartottak volna szavazást. Ha annyira maradni akarnak, akkor tüntethettek volna, meg hasonlók, nem?
Te komolyan azt akarod elhitetni, hogy azok a területek annyira de annyira a gazdasági és társadalmi ukrán rakétához akarnak tartozni, hogy 8 év alatt nem kergették el a szakadárokat, most meg egy szót sem szólnak az orosz ellen?

"Majd bevezette a kötelező orosz nyelvű oktatást. Szó sem volt arról, hogy az ukránoknak joguk van ukránul tanulni az iskolában."
Erről van valami infód? Tudtommal még a pecsét sem száradt meg, kicsit korai lenne még arról beszélni, hogy mi van az oktatással.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.10.11. 10:59:51

@arthurthedent:

"Ebbe már a másik nickeden belefutottál"

Csalódást kell okoznom neked: nincs másik nickem, csak és kizárólag ez.

Aki csak egy kis stílusérzékkel rendelkezik, az már a kommentjeim stílusából (pl. szóhasználat, mondatalkotás, írásmód) megállapíthatja ezt. Persze lehet mondani, hogy ügyesen váltogatom a stílusomat, de nem vagyok Karinthy.

arthurthedent 2022.10.11. 11:06:15

@tiltsál ki te gyökér: "Nyilván nincs semmi társadalmi támogatottsága, Putyin ezt mondta."

Szalmabáb érvelés, senki sem mondta, hogy "nincs semmi társadalmi támogatottsága". Mindig, mindennek van VALAMEKKORA támogatottsága. Ha Putyin Magyarországot akarná magához csatolni annak is lenne társadalmi támogatottsága, te is támogatnád, birca is támogatná, Kovacs Nocraft Jozsefne is támogatná.

Meg biztos még ezrével kerülnének elő az ilyen elmebetegek.

Ez a lényeg, ha tíz olyan ember lenne magyarországon mint te, akkor eljönne a földi menyország nekünk. Az a baj, hogy tízezrével vagytok. :(

tiltsál ki te gyökér 2022.10.11. 11:32:34

@arthurthedent: Röhej, hogy te beszélsz szalmabábról. :D:D:D:
Alapból mekkora ostoba fasz vagy, hogy azt gondolod, hogy mondjuk én támogatnám az oroszhoz való csatlakozást. Ez honnan is jött neked? Jaaa, sehonnan, a beteg agyad kitalálta, aztán mondod. Mert annyi agyad van, hogy aki nem azt ugatja, amit te, az biztos oroszpárti. Ennyire sötét vagy.
Attól bazmeg, hogy az ember lát számokat, tényeket, és mondjuk tudja azokat értelmezni, még nem lesz semmilyen párti sem. Azt nem tudod felfogni a sötét fejeddel, hogy attól, hogy lenézed, kiröhögöd, cikized az orosz hadsereget, még nem lesz ukrán győzelem. Sőt.
Te okokkal, okozatokkal marhára nem foglalkozol, kb. annyit látsz a világból, mint a kutyám.

Te ostoba majom, 14ben hat, azaz hat népköztársaság alakult. Mindennek van valamekkora támogatottsága? Ja. AZ Odesszai Népköztársaság élt vagy három hetet. NEM VOLT TÁMOGATOTTSÁGA, rohadt gyorsan lerendezték. A Donyecki Népköztársaság pedig 8 éve küzd. Komolyan azt akarod elmagyarázni, hogy három támogatója van, a többi meg annyira ukrán akar lenni, hogy ezt hagyja?

tiltsál ki te gyökér 2022.10.11. 11:33:21

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

artur meg a stílusérzék :D:D:D: höhöhö

arthurthedent 2022.10.11. 11:40:37

@tiltsál ki te gyökér: "hogy azt gondolod, hogy mondjuk én támogatnám az oroszhoz való csatlakozást. Ez honnan is jött neked? "

Soha nem mondtam ilyet. Már megint hazudsz rólam.

arthurthedent 2022.10.11. 11:41:51

@arthurthedent: Ahh, ja, hogy magyarország oroszországhoz csatolását. Az egy költői túlzás volt nyilván. Mondjuk úgy, hogy gúnyos megjegyzés, de azért nyilván nem alaptalan. :D

arthurthedent 2022.10.11. 11:42:55

@tiltsál ki te gyökér: "Mert annyi agyad van, hogy aki nem azt ugatja, amit te, az biztos oroszpárti. Ennyire sötét vagy."

Fenéket, nem mondatam ilyet. De TE például oroszpárti vagy. Ezt mindenki látja.

arthurthedent 2022.10.11. 11:44:15

@tiltsál ki te gyökér: "lenézed, kiröhögöd, cikized az orosz hadsereget, még nem lesz ukrán győzelem."

Soha nem mondtam, hogy orosz győzelem lesz. Az oroszok bűnei nyilvánvalóak akkor is, ha győznek és akkor is, ha nem győznek.

arthurthedent 2022.10.11. 11:46:03

@tiltsál ki te gyökér: "Donyecki Népköztársaság pedig 8 éve küzd. Komolyan azt akarod elmagyarázni, hogy három támogatója van, a többi meg annyira ukrán akar lenni, hogy ezt hagyja?"

Megszálták az oroszok nyolc éve. Csak te gondolod, hogy az ottani polgárok nyolc éve azon harcolnak, hogy oroszországhoz tartozhassanak.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.10.11. 11:47:45

@arthurthedent:

"Az a baj, hogy tízezrével vagytok. :("

Látom, visszasírod a régi szép időket, amikor a magunkfajtát az elődeid Recskre küldték átnevelésre.

Mivel személyeskedtél velem, hadd személyeskedjek én is veled: Neked Péter Gábor, Körmös Bauer vagy netán Bogár János volt a nagyapád? Esetleg Szamuely Tiborig vezeted vissza a családfádat?

Legvalószínűbbnek azt tartom, hogy Mengele eltitkolt genetikai kísérleteinek eredménye vagy, és a fenti négyes legaljasabb génjeiből gyúrtak téged össze.

arthurthedent 2022.10.11. 11:50:50

@tiltsál ki te gyökér: "Te okokkal, okozatokkal marhára nem foglalkozol, kb. annyit látsz a világból, mint a kutyám."

Rengeteg dologgal foglalkozom, amiről nem számolok be neked. Csakhogy nem gondolom azt, hogy ha valaminek van OKA, akkor az automatikusan jogos, erkölcsös, elfogadható, megbocsájtható lesz. Mindig mindennek van oka, mindenkinek van magyarázata, mindenkinek van kifogása, mindenkinek van érve, sérelme, érelme, kérelme, vélelme... a gyilkosoknak is.

arthurthedent 2022.10.11. 11:54:27

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Mivel személyeskedtél velem, hadd személyeskedjek én is veled: Neked Péter Gábor, Körmös Bauer vagy netán Bogár János volt a nagyapád? Esetleg Szamuely Tiborig vezeted vissza a családfádat?"

Erősen antikommunista nézeteket vallok. Soha nem voltam egy picit sem baloldali.

Azt csak a beszűkült ember gondolhatja, hogy aki elítéli a fasiszta orosz imperialista agresszort, az orosz diktatúrát az biztos baloldali gondolkodású. Hidd el a fideszesek nagy része elítéli Putyint és a háborúját. Sajnos ez az, amit a magyar kormány még nem fogott fel.

Orbán elindult egy oroszbarát irányba, pont ugyanabba az irányba, amerre Gyurcsány bicajozott és azt hiszi, hogy az egész ország követi. Pedig csak kiabálnak neki, hogy álljon már le, ne hajtson a forgalommal szembe.

tiltsál ki te gyökér 2022.10.11. 13:17:16

@arthurthedent:
"Ha Putyin Magyarországot akarná magához csatolni annak is lenne társadalmi támogatottsága, te is támogatnád, birca is támogatná, Kovacs Nocraft Jozsefne is támogatná."

Három sorral lejjebb:
Soha nem mondtam ilyet. Már megint hazudsz rólam.

Te ugye nem vagy normális?

tiltsál ki te gyökér 2022.10.11. 13:21:12

@arthurthedent:
"De TE például oroszpárti vagy. "

Kurvára nem. Két szláv tesó nyírja egymást, nekem egyik oldal sem szimpatikusabb.
Arról meg nem tehetek, ha te az csak a tények egyik részét vagy hajlandó figyelembe venni.

tiltsál ki te gyökér 2022.10.11. 13:23:12

@arthurthedent:
"Megszálták az oroszok nyolc éve. Csak te gondolod, hogy az ottani polgárok nyolc éve azon harcolnak, hogy oroszországhoz tartozhassanak."
:D:D:D
Hát persze. Megszállták, és nem eresztik. Pedig milyen jó is lenne egy csődben levő országhoz tartozni, aki még basztatja is őket.
Te figyelj már, ha ilyen egyszerű, hogy az orosz bemegy valahova, nulla támogatottsággal, megszáll országrészeket, akkor miért nem foglalták már el a fél világot?

tiltsál ki te gyökér 2022.10.11. 13:26:38

@arthurthedent: A magyar kormány nem ítélte el az agresszort? Mutass már egy nyilatkozatot, hogy orosz mellett állna?
A te kis fejedben maximum.

A fideszesek nagy része vajon kedveli-e a náci ukrán kormányt, a pattogó ripaccsal az élén? Sőt, a magyarok többsége szerinted szereti az ukrán rezsimet?

arthurthedent 2022.10.11. 13:56:21

@tiltsál ki te gyökér: Négy sorral lejjebb meg:

"Ahh, ja, hogy magyarország oroszországhoz csatolását. Az egy költői túlzás volt nyilván. Mondjuk úgy, hogy gúnyos megjegyzés, de azért nyilván nem alaptalan. :D"

arthurthedent 2022.10.11. 14:00:38

@tiltsál ki te gyökér: "A magyar kormány nem ítélte el az agresszort? Mutass már egy nyilatkozatot, hogy orosz mellett állna?"

1) Mikor is mondtam, hogy a magyar kormány nem ítélte el az agresszort?
2) Mikor lett a "nem ítélte el" ugyanaz, hogy "mellette áll"?

Egyébként meg rendszeresen Putyint meg Oroszországot védő kijelentéseket tesz Orbán is meg az egész kormány. Például legutóbb azt mondták, hogy Biden túl messze ment, megsértette Putyint, amikor tömeggyilkosnak nevezte.

Te, azt hittem ki akarunk maradni ebből, ez a "beszólunk amerikának, megvédjuk Putyint" mióta "kimaradás"? He?

Etniez 2022.10.11. 14:08:13

@tiltsál ki te gyökér: tettek vannak és szavak.
Mondani bármit lehet, ha utána mást teszel. Orbán mondta....

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.10.11. 18:52:29

@tiltsál ki te gyökér:

"Két szláv tesó nyírja egymást, nekem egyik oldal sem szimpatikusabb."

My thoughts exactly.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.10.11. 18:56:58

@arthurthedent:

"Erősen antikommunista nézeteket vallok. Soha nem voltam egy picit sem baloldali"

Nem is az említett személyek baloldalisága az a lényeges tulajdonságuk, amiért hasonlítasz rájuk, hanem az eltérő nézeteket vsllók kiirtására való hajlamuk - kivéve perdze Bogárt, ő "csak" a munkáját végezte dícséretes buzgalommal és baromi erős gyomorral. Bár a többieknek is kva erős gyomruk lehetett.

arthurthedent 2022.10.12. 09:56:14

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Nem is az említett személyek baloldalisága az a lényeges tulajdonságuk, amiért hasonlítasz rájuk, hanem az eltérő nézeteket vsllók kiirtására való hajlamuk"

Te örömködsz itt, hogy az oroszok irtják az ukránokat, nem? Miért engem vádolsz emberek kiirtásával, miért nem azokat, akik tényleg csinálják?

tiltsál ki te gyökér 2022.10.12. 10:53:37

@arthurthedent:
"Te örömködsz itt, hogy az oroszok irtják az ukránokat, nem?"
Mikor örömködött itt akár az orosz akár az ukrán irtásokon? Nem olvastam, légyszíves idézd.
Te bazmeg a szavak jelentését sem érted, mi a fasznak blogolsz?

Már bocs, "kijelentette, hogy túl messzire ment" ez nem beszólás, nem Putyin mentegetése. Ez azt jelenti, hogy nagyon nem jó, hogy még mélyebbre ássák az árkot, és még kisebb az esély a tárgyalásokra. Már, ha békét akar valaki - Orbánon kívül.
A pattogi is elvágta gyakorlatilag minden esélyét arra, hogy leüljenek és tárgyaljanak, annyi kígyót békát kiabált már. Így hogyan? Ja, abban bízik, hogy majd megölnek párszázezer embert, rommá szarrá lövik a vidéket, majd a végén lesz valami? Tényleg micsoda államférfi.

arthurthedent 2022.10.12. 16:17:51

@tiltsál ki te gyökér: "Már bocs, "kijelentette, hogy túl messzire ment" ez nem beszólás"

De igen, az.

"nem Putyin mentegetése"

De az, kijelentette, hogy túl messzire ment, amikor putyint bírálta.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.10.12. 18:24:36

@arthurthedent:

"Te örömködsz itt, hogy az oroszok irtják az ukránokat, nem?"

Hát nem. Sem orosz, sem ukrán emberek halálának nem örülök. De légy szíves, idézz már tőlem olyasmit, ami az idézett aljas vádaskodásod szerint örömködésnek tekinthető.

A tipikus alattomos és sljas ballibsi taktikát követed, ami abból áll, hogy alaptalanul megvádolsz valakit és védekezésre kényszerítésével próbálod uralni és irányítani a témát. És hiába is állitod magadról, hogy elszánt antikommunista vagy (talán tévedek, de úgy rémlik, valami ilyet írtál nemrég), ha egyszer bolsevik módszereket alkalmazol.

Hát nem, galambocskám: te vádolsz, te bizonyíts. Ha ez nem sikerül, akkor ellenben fogadd el magadra nézve a takonygerincű jelzőt.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.10.13. 13:17:49

Na mi van, te kis(!) robespierre, még mindig a kommentjeimet olvasod, hátha találsz olyat, amely igazolja a hazugságodat?

arthurthedent 2022.10.14. 06:42:58

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Tük nyilvánvaló, hogy a hábprút éljenzed, arra keresel kifogásokat, azt reklámozod, annak örömködsz. Minek keresnék idézeteket, ha egyszer nem ismered be azt, amit mindenki lát?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.10.14. 09:56:15

@arthurthedent:

Nagyon elgurult a gyóccered. De ebben a kommentedben tökéletesen bemutatod a bolsevik/balliberális rágalmazástechnikát: minek bizonyítani, amikor már úgyis megvan az ítélet?

Hm, ez valahonnan ismerős, ugye, Virág efftárs?
süti beállítások módosítása