wagmg

wagmg

Az orosz nép bűne

2022. szeptember 22. - arthurthedent

Jön egy gondolatmenet. Érdemes figyelmesen elolvasni és nem élből elutasítani meg feljáborodni. Bár persze nincsenek illúzióim. Szóval bűnös -e az orosz nép?

Az oroszok cirka 80-85%-a támogatja Putyint és Putyin ukrajnai cselekedeteit. Ez nem kamu, ezt tudjuk, nagyon ügyes, trükkös felmérésekkel állapították meg ezt a 80%-ot.

Mi van, ha csak azért mondták az emberek, hogy támogatják Putyint, mert féltek, nem mertek színt vallani? Nos valójában nem kérdezték meg az embereket, hogy támogatják -e Putyint. Hogyan?

Csináltak egy listát, ráraktak négy politikus, közéleti személyt. Mondjuk Sztálint, Lenint, én tudjam, ilyen arcokat. Putyint nem. Megkérdezték az embereket, hogy hány arcot támogatnak ezek közül, majd átlagoltak. Sok embert megkérdeztek, kijött éntuggyammennyi, 2.3, 3.4, akármennyi. Ezek után rárakták Putyint is a listára és megint megkérdeztek sok-sok embert. Kijött egy másik szám. Nagyobb. Ebből kiszámolták, hogy a megkérdezettek cirka 80%-a támogatja Putyint. Trükkös, elmés, megtudták körülbelül hány ember támogatja Putyint anélkül, hogy egyetlen egy embertől is megkérdezték volna.

Amúgy nem meglepő a 80%, merthogy ha megkérdezed az embereket az utcán, hogy támogatják -e Putyint és Putyin politikáját, akkor nagyon sokan lelkesen támogatják. Nem mondják, hogy "no comment", nem fordítanak neked hátat, szemérmesen titkolva a véleményüket, hanem lelkesen támogatják a diktátort és az ő háborúját.

És akkor még mondhatnánk, hogy az emberek be lettek csapva, nem tudják, nem tehetnek róla. Azt hiszik, hogy... amikor pedig dehogy. 

Egy hete még azt mondtam volna erre, hogy a butaságnak egy bizonyos szintje már bűn. Ha ostoba vagy a te bajod, de ha ennyire ostoba vagy, ha tényleg azt hiszed, hogy az ukrajnában harcoló alakulatok a jólétet vitték el az ottani lakosoknak, hogy hat hónapja csak a civileket védik, hogy tényleg csak 6 ezer orosz katona halt meg, hogy a nyugat akarta és kezdte az egészet, hogy az orosz hadsereg nem lövi a civileket, akkor bűnös vagy.

Aljas szándékból elkövetett súlyos ostobaság.

A jog is valami ilyesmit mond. Amikor arra hivatkozik a vádlott, hogy "nem tudtam" a jog sokszor azt mondja, hogy "tudhatta volna", "tudnia kellett volna". Nem tudtam, hogy baleset lesz belőle, ha matt részegen vezetek. Jó. Tudhattad volna, tudnod kellett volna. Ennyire nem lehetsz ostoba, ez már bűn.

De! És ez egy nagy DE! Most már nem kell ezt mondanom. Putyin elvtárs ugyanis mozgósítást rendelt el. Erre több tucat városban fellángoltak a tüntetések, 1300 embert letartóztattak, molotov koktél, zavargás. Tömegek menekülnek oroszországból, kocsival, vasúttal, repülővel. Még kazahsztánba is elfogytak a repülőjegyek.

Szóval tudták, végig tudták, csak mivel nem nekik kellett meghalniuk, hát támogatták.

Szóval az orosz lakosság 80%-a vagy a képtelenségig ostoba, vagy, ami sokkal valószínűbb, elfogadhatatlan mértékben érdektelenként kezeli az emberi életeket. Ez egyénként az emberölés egyik definíciója[1].

Most bezzeg, a mozgósítás után tiltakoznak

Az emberek támogatták Putyin politikáját annak ellenére, hogy tömegek haltak meg, egészen addig, amíg az ő biztonságuk nem került veszélybe. Az orosz emberek 80%-a támogatta a háborút, miközben tudott arról, hogy rengetegen halnak meg.

Szóval az orosz társadalom cirka 80%-a bűnös. Nem azért, mert oroszok, nem ruszofóbiából, nem azért, mert bevezettük a kollektív bűnösséget, hanem azért, mert erkölcstelen módon semmibe vették mások életét. Társtettesek emberölésben, tömeggyilkosságban, nemi erőszakban, népirtásban.

 

 

[1] "In United States law, depraved-heart murder, also known as depraved-indifference murder, is a type of murder where an individual acts with a "depraved indifference" to human life and where such act results in a death, despite that individual not explicitly intending to kill.
https://en.wikipedia.org/wiki/Depraved-heart_murder#:~:text=In%20United%20States%20law%2C%20depraved,not%20explicitly%20intending%20to%20kill.

A bejegyzés trackback címe:

https://wagmg.blog.hu/api/trackback/id/tr5317937688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

arthurthedent 2022.09.23. 14:46:29

@6.Lenin: "Ukrajna, és az ukránok csak eszközök, akiket felhasználnak. "

Ez egy üres, irreleváns baromság. Semmi értelme nincs. Az ukránok nem akarnak orosz rabigát, te meg azt hazudod, hogy nem azért állnak ellen, hanem csak azért, mert bábok. A szabadságszeretet, az önvédelem, a biztonságra való igény alapvető emberi tulajdonság. Joguk van rá. Még a kutyának is joga van arra, hogy szabadságra, biztonságra törekedjen.

Az oroszok gyilkosok. Kegyetlen gyilkosok, akik már egyszer rendeztek népirtást ukrajnába. Ezért állnak ellen az ukránok, nem azért, mert bábok.

arthurthedent 2022.09.23. 14:47:47

@6.Lenin: "Mi a lófaszt jelent a politikában a morál? Vicces még megemlíteni is egyszerre."

Ja, szóval az erkölcs nem csak nem számít, hanem még csak nem is létezik. Akkor fasza, akkor tudjuk honnan jön ez a rengeteg erkölcstelen, gusztustalan cuccos, belőled árad!

arthurthedent 2022.09.23. 14:50:09

@6.Lenin: "Itt a cél Oroszország szétverése, ehhez asszisztál Ukrajna vezetése."

Bazmeg, ha oroszország nem akarja, hogy szétverjék szépen hazamennek, kifizetik a kárt amit csináltak, elnézést kérnek és megbüntetik a bűnöseket. Kizárólag ők azok, akik az egész kialakult helyzetért felelősek.

arthurthedent 2022.09.23. 14:51:33

@6.Lenin: "Tényleg elhitted, hogy pl Afganisztánban a nép volt az érdekes? Otthagyták őket minden szívfájdalom nélkül 20 év után. "

Mármint az oroszok, ugye? Akkor most miért hazudozzák megint, hogy az ukrajnában élő orosz nép miatt van az egész?

arthurthedent 2022.09.23. 14:55:24

@6.Lenin: "Kadhafi le akarta cserélni a dollárt az olaj üzletben, nem is élte túl, és sok százezer líbiai. Érdekel valakit most, hogy mi van velük?"

Az egyesült államok a hibás, mert az áldozatnak eszközt ad arra, hogy megédje magát?

Anyádat erőszakolják, adok neki egy gézsprét, akkor mit mondasz? Én vagyok a hibás, mert ha hagytam volna, hogy megerőszakolják utána meg megfolytsák, akkor már újra lehetne kapni olcsó gázt?

Nem csoda, hogy az erkölcstelenséget hirdeted, semmi erkölcsi érzéked, semmi empátiád nincs. Érzelmeket felismered? Nem lehet, hogy pszichopata vagy?

6.Lenin 2022.09.23. 14:55:32

@arthurthedent:

Mi az amorrál? tudom, hogy sokan hivatkoznak, rá, de mindig úgy, hogy a másik az erkölcstelen.
Sok "erkölcsös " ember problémás lenne felsorolni a 10 parancsolatot.

-Tisztelt bíró úr! Kérem ítéljen el, mert én egy rohadt nagy gazember vagyok, Ha elmesélném amit nem is tud rólam, szerinte hanyatt vágná magát.

Kérdezd meg a bírókat hányszor hallottak ilyesmit a tárgyaláson.
Mindig mások a gazemberek.

Ha nem olvasnád el a cikket, amit linkeltem...

„Az USA nem számított arra, hogy ez a jelenlét – más provokatív tényezők mellett – valóban orosz inváziót vált ki. Valószínű, hogy Amerikának végső soron muszáj lesz végignéznie, hogy a nyugati befolyás alatt álló Ukrajna egy széthulló állam lesz” – fogalmazott lapunknak Gladden John Pappin, aki szerint a háború előrehaladtával a nyugati vezetők közelebb fognak kerülni a konfliktus tárgyalásos rendezéséhez, hiszen a nyugati vezetők hangzatos retorikája ellenére a közvetlen katonai szerepvállalás az amerikaiak részéről nem valószínű.

UGYANAKKOR SZÁMTALAN REALISTA IRÁNYZATHOZ TARTOZÓ POLITIKAI GONDOLKODÓ, KÖZTÜK JOHN MEARSHEIMER ÉS HENRY KISSINGER IS MEGJEGYEZTE: AZ AMERIKAI MAGABIZTOSSÁG A HÁBORÚ ELŐRE LÁTHATÓ KÖVETKEZMÉNYE VOLT.
Számtalan külpolitikai szakértő egyébként kiemeli, azzal, hogy az Egyesült Államok kivonult Afganisztánból (vagy inkább kimenekült), azonnal megnövelte az orosz ambíciókat. De az igazi fordulatot az orosz katonai doktrína ezzel kapcsolatos terveiben két dolog hozta el: Ukrajna kinyilvánította, hogy csatlakozni szeretne a NATO-hoz, valamint felül akarta vizsgálni atommentes státuszát. Ezek külön-külön is bőven elég fenyegetést jelentenének az orosz védelmi politikának."

arthurthedent 2022.09.23. 15:39:31

@6.Lenin: "Mi az amorrál? tudom, hogy sokan hivatkoznak, rá, de mindig úgy, hogy a másik az erkölcstelen."

A megfelelő könyveket kellene olvasnod. Az "erkölcs" olyan dolog, amiről évezredek óta irdatlan mennyiségű könyvet írtak. Több definíciója is létezik, filozófusok, vallások, mindenféle emberek mindenféle magyarázatot adtak arra, hogy mi az erkölcs, mit nevezünk erkölcsnek.

Szerintem nem lenne szerencsés, ha én mondanám el neked, hogy mi az erkölcs, de én a következő definíciót kedvelem:

"Az erkölcs mindazon viselkedési szabályrendszer, amelynek célja a jólét maximalizálása, a szenvedés csökkentése."

Igencsak egyszerű és alapjában véve működik.

arthurthedent 2022.09.23. 15:45:53

@6.Lenin: "De az igazi fordulatot az orosz katonai doktrína ezzel kapcsolatos terveiben két dolog hozta el: Ukrajna kinyilvánította, hogy csatlakozni szeretne a NATO-hoz, valamint felül akarta vizsgálni atommentes státuszát."

Post hoc ergo propter hoc érvelési hiba. Attól, hogy Ukrajna megtámadása a NATO csatlakozás emlegetése után történt még korántsem biztos, hogy Ukrajna megtámadása a NATO csatlakozás "belengetése" miatt történt.

Sokkal valószínűbbnek tartom, hogy Putyin előbb-utóbb meg akarta támadni Ukrajnát, hogy annexálhassa, ÉS mivel a NATO csatlakozás esélyessé vált tudták, hogy MOST kell támadni, mielőtt a NATO csatlakozás megtörténik.

Nem azért támadtak az oroszok, mert ukrajna a NATOhoz akart csatlakozni, azért akart Ukrajna a NATOhoz csatlakozni, mert az orosz támadás előre látható volt.

6.Lenin 2022.09.23. 15:52:57

@arthurthedent:

Nézd, én elfogadom, hogy nem látsz az orrodnál tovább. A cikket nem én írtam. A sok elemzői vélemény, es a tapasztalat (a történelemből) inkább másokat igazol, tehát inkább azt fogadom el, mert főleg az a logikus is.

-Elnézést, miért indított háborút?
-Csak.

El tudod az ilyen érvelést fogadni? Én nem, mindig van egy valós, vagy kreált ok, előzmény. Putyinról én nem feltételezem, hogy annyira hülye lenne, ok nélkül indít háborút (különleges hadműveletet)

arthurthedent 2022.09.23. 15:53:35

@6.Lenin: "Sok "erkölcsös " ember problémás lenne felsorolni a 10 parancsolatot."

Azért mert a 10 parancsolatnak igencsak kevés köze van a mai erkölcsökhöz. A 10 parancsolat közt 3 meglehetősen nyilvánvaló erkölcsi szabály van (ne ölj, le lopj, hamis tanubizonyságot ne tégy), a többi olyan elavult szabály, amit a mai világban a törvények egyszerűen figyelmen kívül hagynak.

Mondjuk ez: "Ne csinálj magadnak faragott képet és semmi hasonlót azokhoz, amelyek fenn az égben, vagy amelyek alant a földön, vagy amelyek a vizekben a föld alatt vannak!"

Akkor most minden festő, minden szobrász, minden fényképész, mindenki, aki fényképet csinál a mobiljával bűnös?

Vagy ez: "de a hetedik nap az Úrnak, a te Istenednek szombatja: semmi dolgot se tégy azon se magad, se fiad, se leányod, se szolgád, se szolgálóleányod, se barmod, se jövevényed, aki a te kapuidon belől van!"

Akkor most szolgám lehet, de ha hétvégén melózok, akkor már bűnös vagyok? Azt ezt most akkor mégis hogyan? :D

arthurthedent 2022.09.23. 15:55:41

@6.Lenin: "Putyinról én nem feltételezem, hogy annyira hülye lenne, ok nélkül indít háborút (különleges hadműveletet)"

Ah, megint szalmabáb érvelés. Természetesen nem "ok nélkül" indította a háborút, senki sem mondta, hogy ok nélkül indította volna. Nem mondtam, hogy ok nélkül indította, azt mondtam, hogy az ok nem az, amire hivatkozik.

6.Lenin 2022.09.23. 17:09:50

@arthurthedent:

Már Bocsánat, nyilván van ok, de nem ellenérv, hogy te mást tartasz oknak, nyilván a neked kedves magyarázattal.

_ Tisztel bíró úr ne legyen lelkiismeret furdalása, én tényleg egy gazember vagyok, nyugodta ítéljen csak el. Nee hallgasson anyámra, akinek én vagyok a kedvence.

-Miért ölték meg Kadhafit elnök úr?
-Kérem, az a nyomorult a dollár ellen kezdett baszakodni, nehogy már Amerikát megbuktassa egy nyomorult sivatagi patkány. Bár inkább engem az idegesített, hogy szar divat szerint öltözködött.

-Elnök úr miért likvidálták bin Ládent, hiszen önök képezték ki?
-Hát pont itt van a kutya elásva, még eljárt volna a mocskos arab pofája. Ráadásul az igazi ok, hogy mindig olyan hülyén nézett a feleségemre, idegesített, bár jó lett volna ha az ágyban néha besegít.

Te ezeket elfogadnád érvként, vagy ezt várnád el? Ne légy nevetséges. Én elfogadom, hogy neked ez a véleményed, ezért írtam már többször is, hogy túlságosan is elfogult vagy, és példaként leírom, hogy létezik más vélemény is,

Lehet, hogy a valóságban egyik sem igaz. De...

Keresd a nőt, keresd a pénzt nem véletlen értelmetlen érvnek számít néhány esetben ( a többségénél)

Érdekelne mi volt Putyin oka, megölni a békés ukrán nácikat? Mert idegesítette, hogy mindig csak egy dalt énekeltek részegen?

arthurthedent 2022.09.23. 17:25:12

@6.Lenin: "Már Bocsánat, nyilván van ok, de nem ellenérv, hogy te mást tartasz oknak, nyilván a neked kedves magyarázattal."

Számtalan érvet soroltam fel arra, hogy miért nem tudom elhinni azokat az okokat, amiket az oroszok felsorolnak.

"hogy túlságosan is elfogult vagy"

Én is számtalanszor leírtam, hogy túlságosan elfogult vagy.

"Érdekelne mi volt Putyin oka, megölni a békés ukrán nácikat? Mert idegesítette, hogy mindig csak egy dalt énekeltek részegen?"

Putyin igen jó kapcsolatokat épített ki az orosz nácikkal. Ez nyilván jelzi, hogy nem az ukrán nácik okoznak neki gondot. Ukrajnában a nácik politikai támogatottsága alacsonyabb volt, mint oroszországban, ez is mutatja, hogy nem a nácikkal volt gondja. Számtalan elemző bemutatta, hogy oroszország éveken keresztül újabb és újabb okokat és indokokat mutatott be miért is van gond ukrajnával és amikor a közvélemény pozitívan reagált a náci forgatókönyvre elkezdték azt erőltetni.

Ráadásul senki sem indít indít ideológiai okokból háborút. Az ideológia csak magyarázat, nem ok.

Plusz éppen most engedték el az Azov Brigád fogságba esett vezetőit az oroszok egy fogolycsere keretében. Ha annyira fontos lett volna a nácitlanítás miért engedték el őket?

És maga Putyin is felsorolt egy csomó más okot. A legfontosabb az, hogy szerinte a szovjetúnió felbomlása a történelem legnagyobb világpolitikai katasztrófája volt. Ha ezt így gondolja, akkor miért van szükség még más indokokra?

6.Lenin 2022.09.23. 17:36:46

@arthurthedent:

"Számtalan érvet soroltam fel arra, hogy miért nem tudom elhinni azokat az okokat, amiket az oroszok felsorolnak."

3, vagy 5 elfogult vélemény után lesz igaz az a torzított vélemény? Vicces vagy.

Az orosz nácikat jobban szerette mert azt énekelték amit ő is szeretett. Elfogadható is lehetne, talán.

arthurthedent 2022.09.23. 17:48:34

@6.Lenin: Tudod mi a különbség az érv és a vélemény közt. Fentebb vannak például ilyen érvek, felismered őket?

"3, vagy 5 elfogult vélemény után"

Az érvekkel két dolgot lehet csinálni. Vagy megcáfolod őket vagy elfogadod. Az, amit ideírtál semmit sem ér.

arthurthedent 2022.09.23. 17:50:39

@6.Lenin: "Elfogadható is lehetne, talán."

Nem kell elfogadni. Utána kell nézni. Csináltak az orosz nácik és Putyin kapcsolatáról sok anyagot, nézd meg. Még dokumentumfilm is van, mé 2014 előttről is.

6.Lenin 2022.09.23. 18:35:01

@arthurthedent:

Kezd komolytalan (értelmetlenné válni)lenni. Az első videóban hülye gyerekek szórakoznak . Nem láttam köztük Putyint. A másodikban egy ellenzékinek nevezett (valszeg kintről fizetett ügynök) mond valamit aminek a gyakorlati értéke egy rakás szar.

Ellenzékitől akkor tudok valamit elfogadni, ha valódi tömegek vannak mögöttük. Nem DK-s nagymamák félrészegen kiabálnak 20-an. Nácik Amerikában, és nyugaton is vannak. Komcsik is. Beleférnek egy komoly demokráciába, ha max 50-en vannak. annyi gyogyós még kezelhető.

Vannak videók, vagy fényképek az ukrán nácikról is, de inkább a zsidókat kéne megkérdezni ebben a témában, és néhány nem ukrán nemzetiségű polgárt.

"3, vagy 5 elfogult vélemény után" nem is szántam komoly érvnek, de gondoltam nem okoz gondot neked. Pedig látszólag te komolyan veszed az ilyeneket.

Mind1, hagyjuk. szerintem innen már kezd nagyon komolytalan lenni.

arthurthedent 2022.09.23. 18:40:58

@6.Lenin: "Kezd komolytalan (értelmetlenné válni)lenni. Az első videóban hülye gyerekek szórakoznak . "

Aha, szórakoznak. Meg embereket vernek agyon az utcán. Jó szórakozás.

"Nem láttam köztük Putyint. A másodikban egy ellenzékinek nevezett (valszeg kintről fizetett ügynök) mond valamit aminek a gyakorlati értéke egy rakás szar."

- Nem hinném, hogy Putyin nácik miatt ment volna ukrajnába.
- De ez csak egy vélemény.
- Nácik oroszországban is vannak, azok nem okoznak neki gondot?
- Hol vannak nácik?
- Itt van pölö két film.
- Nem látom Putyint a filmbe!

Akkor te most kit akarsz meggyőzni? Miről? Normális vagy amúgy?

arthurthedent 2022.09.23. 18:48:46

@6.Lenin: Neked bármilyen érvet, forrást, bizonyítékot hoz az ember rólad minden lepereg. Ezek a dokumentumfilmek, ezek is csak színes képek voltak nakad ugye? Nincs is nácizmus oroszországba, mert az a politikus biztos külföldről fizetett ügynök volt. Nyilván! Mert oroszországban úgy mennek a dolgok, hogy a politikus külföldről fizetett, putyin elvtárs ellene van, de hát mit tehetne, demokrácia van.

Ukrajnába tudja lövetni a nácikat, oroszországba valamiért nem? Ott lehet embereket agyonverni az utcán. Azt láttad, hogy a boltost a kamera előtt verték agyon? És a 9 éves kislányt, akit szintén agyonvertek? És a csávó, aki azt mondja, hogy a fiatal patkányt is agyonverik, miért kellene sajnálni? És a fiatal csajt, aki azt mondja, hogy jó, hogy agyonverték a kislányt, hisz külföldi volt, legalább visszatakarodott a családja?

És te meg itt hirdeted, hogy putyin az ukrán nácik miatt csinálja a balhét? Nem sejtesz itt valami rohadt nagy ellentmondást? A kis agyadba nem rémlik, hogy ha ennyire ellene lenne a náciknak, akkor otthon is csinálna valamit ellenük?

6.Lenin 2022.09.23. 19:20:38

@arthurthedent:

Egy ellenzéki azt mond amit akar, semmi felelőssége. A videokat lehet sinán manipulálni, tehát az sem bizonyíték.
De mind1, komolytalanná vált ezt az egész.

arthurthedent 2022.09.24. 05:29:40

@6.Lenin: "Egy ellenzéki azt mond amit akar, semmi felelőssége."

Oroszországban azt mond amit akar? Hol élsz?

"A videokat lehet sinán manipulálni,"

Ja, ja, mindenki benne van, az egész világ. Egy nagy összeesküvés az egész, oroszországban nincsenek nácikok, csak ukrajnában. Csak mindenki hazudik, kivéve Putyint, ő nincs benne. Tényleg komolytalan.

6.Lenin 2022.09.24. 11:10:56

@arthurthedent:

Mindenki hazudik, Putyin is, Biden is , te is. Erről írtam eddig is. A kis zöld gazember hazudja a legnagyobbakat.
Miért nem olvasol figyelmesebben?

arthurthedent 2022.09.24. 12:42:53

@6.Lenin: Ja, ja, mindenki hazudik. Olyan vagy, mint a Birca a vallásban. Ahhoz, hogy neki legyen igaza, hogy a vallás legyen a valóság inkább akkor sem sem igaz, semmi sem valóság. Ahhoz, hogy a neked legyen igazad inkább akkor mindenki hazudik.

Úgy hívják, hogy doxazma, közismert nevén fixa idea. A páciensnek képtelen elképzelései vannak, azoktól semmi módon el nem tántorítható, semmiféle érvet, semmiféle tényt nem hajlandó megfontolni, ha az a képzelt világával ellentmondásba kerülne.

6.Lenin 2022.09.24. 13:47:42

@arthurthedent:

Te az mondod, hogy csak Putyin hazudik, én meg azt, hogy mindketten a zöld kis gazember is hazudik, Biden is.
De, ha te kényes vagy erre, mondjuk akkor úgy, hogy senki nem mondja, írja le az igazságot. Ami neked se illik a világképedbe azt lazán kihagyod, figyelembe se veszed.
Remélem így már neked is elfogadható.

arthurthedent 2022.09.24. 14:16:55

@6.Lenin: "Te az mondod, hogy csak Putyin hazudik"

Már megint hazudsz, soha nem mondtam ilyet!

"hogy mindketten a zöld kis gazember is hazudik, Biden is."

Ja, ezt mondod, csak nem nagyon bizonyítod. Nem vagy te próféta, hogy csak úgy kinyilatkoztass dolgokat.

"mondjuk akkor úgy, hogy senki nem mondja, írja le az igazságot"

Mindenki mindenben hazudik? Hát ezt azért nagyon nehéz elhinni nem gondolod?

"Ami neked se illik a világképedbe azt lazán kihagyod"

Azért ez megint egy vád, amit nem ártana bizonyítani.

Más: ha az azovi védők ilyen borzalmas fasiszták, akkor mi a fenéért engedtek el egy csomót közülük éppen az oroszok? Mivel gondoltad bizonyítani, hogy ez nem valami orosz propaganda?

6.Lenin 2022.09.24. 14:27:52

@arthurthedent:

Nyilván oroszok ukrán egyenruhában, jelzéssel lelövik a saját katonáikat. Bizonyítsd be. Elfogadom, ha sikerül ez neked.

Ha az egyik oldal leír valamit, a másik a tök ellenkezőjét akkor ki hazudik? Szerintem mindkettő, mert ez így logikus.

Te csak írsz, vagy szoktál néha gondolkodni is? pl miért tüntetnek most 1re több nyugati országban?
Vagy pl mi történt Mo-on 2010-ben? A magyarok megunták a jólétet, banánt?

arthurthedent 2022.09.24. 14:46:18

@6.Lenin: "Ha az egyik oldal leír valamit, a másik a tök ellenkezőjét akkor ki hazudik? Szerintem mindkettő, mert ez így logikus."

A logika pont azt mondja, hogy egy hamis állítás ellentettje egy igaz állítás. :D

6.Lenin 2022.09.24. 15:14:32

@arthurthedent:

Tévedés mert mindketten azt írják le, ami beleillik a világképükbe, vagyis egyik sem lehet igaz, de a két hamisból lehet következtetni a körülbelüli igazságra, de gondolom ez neked túl bonyolult.

fkv.119 2022.09.24. 19:30:50

@6.Lenin: "Az orosz népet (hiszen kitiltják őket Európából) már jó néhány éve a létében fenyegetik."

Kik? Ha ki vannak tiltva a londoni shopping negyedből, akkor már nem is érdfemes élniük?

"Amerikának honnan származik az a joga, hogy meghatározhatja más népeknek miként élhetnek csak?"

És a muszkáknak? A határig tart Muszkaland, onnantól kezdve nekik semmi közük semmihez.

"Miért nem lehetne Ukrajna egy független ország? Miért kell másokat fenyegetni?"

Ezt kérdezik az ukránok is Putyintól, nyuszómuszó...

"Ursula már megfenyegette Olaszországot"

Ursula = Medvegyev? Az szokott vodkát inni a gyógyszerre és fenyegetni az egész világot atommal, mindennel.

"Túlkínálat lett önálló messiásokból és fizetett gazemberekből."

Ezt lűtjuk rajtad is.

fkv.119 2022.09.24. 19:33:56

@6.Lenin: "a NATO egy TERJESZKEDŐ "védelmi" szervezet"

Mint a CCCP.

"A többi már csak a lefizetett gazemberek feladata."

Ezért küldtek téged ide Moszkvából.

fkv.119 2022.09.24. 19:37:27

@arthurthedent: Ez a csávó nem ostoba, hanem román hazaáruló, akit pénzért küldtek ide trollkodni.

fkv.119 2022.09.24. 19:39:27

@6.Lenin: "Akiket arra használnak , hogy másokat provokáljanak"

Ez lennél te. Főállásban.

fkv.119 2022.09.24. 19:40:06

@6.Lenin: "Szerintem te nem értettél semmit abból, amit írtam."

Szerintem még te se.

fkv.119 2022.09.24. 19:41:06

@6.Lenin: Ez a mondat hogy hangzik eredetiben, oroszul, ahogy neked fel van írva a papírra?

fkv.119 2022.09.24. 19:47:23

@6.Lenin: "Itt a cél Oroszország szétverése"

Most hogy bejelentkezett az újragyarmatosításunkra, most már igen, cél szétverni a gonosz birodalmát, hogy nekünk nyugtunk lehessen. De te oroszlelkű nemmagyarként miért nem költözöl Moszkvába? Itt a magyarok közt, számodra idegenek közt, láthatóan nem érzed jól magad. Ki tart vissza? Mi nem.

"Tényleg elhitted, hogy pl Afganisztánban a nép volt az érdekes?"

Tényleg elhitted a muszka gazdáidnak? Akiket Stringer rakétákkal vertek ki onnan az afgánok...

"Otthagyták őket minden szívfájdalom nélkül 20 év után."

Addig meg az volt a bajod hogy miért nem hagyták ott. Tudod te egyáltalán mit akarsz, vagy neked örökké csak semmi se jó? Neked fáj az élet, az a legnagyobb bajod hogy megszülettél.

"Kadhafi le akarta cserélni a dollárt az olaj üzletben, nem is élte túl, és sok százezer líbiai. Érdekel valakit most, hogy mi van velük?"

Téged igen? Küldtél már nekik pénzt? Befogadtál pár allahuakbáros migránst az otthonodba? A lányodfat, feleségedet is rendelkezésükre bocsátottad?

"Engem meg mindig az egész érdekel, nem csak a nekem tetsző részletek."

De az egész fizetséged csak a végén kapod meg, addig csak a részleteket, különben még otthagynád a propagandaintézetet dolgodvégezetlenül.

fkv.119 2022.09.24. 19:49:00

@6.Lenin: "komolytalanná vált ezt az egész"

Nagyjából onnantól amikor először megszólaltál.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2022.09.24. 19:49:37

Lenyinefftárs megint megdolgozik a pénzünkért!

6.Lenin 2022.09.24. 19:55:00

@fkv.119:

Elég lett volna 1 hsz tőled, tökéletesen mutatja mekkora seggfej vagy.

fkv.1192022.09.24. 19:33:56
@6.Lenin: "a NATO egy TERJESZKEDŐ "védelmi" szervezet"

Mint a CCCP. Vagyis akkor a CCCP-nek is jogos terjeszkedni

"A többi már csak a lefizetett gazemberek feladata."

Ezért küldtek téged ide Moszkvából.

Akkor nekem is jogom van, mint a az EP-ben lefizetett ügynököknek.

Mit is szerettél volna írni? Látod mekkora seggfej vagy.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2022.09.24. 19:56:38

Hááát azért ott nem igazán merik megmondani az emberek a véleményüket.
Tudják mi a helyzet vagy lázadnak vagy menekülnek.

6.Lenin 2022.09.24. 19:56:40

@fkv.119:

Pont fordítva látom. Ugyanis nem cáfoltál semmit, sőt engem igazoltál, persze csak akkor érvényes ez, ha érted is amit írtál, de én nem vettem észre, hogy értenéd.

fkv.119 2022.09.24. 20:04:50

@6.Lenin:

"mekkora seggfej vagy"

Összekeversz a kurva anyáddal!

"Vagyis akkor a CCCP-nek is jogos terjeszkedni"

És jogában állt elbukni a hidegháborút. Most is el fogják. A muszkáknak az kell hogy a seggük is kilógjon a gatyájukból, és már 1 hónapja ne lássanak kaját, ahhz hogy észhez térjenek egy kis időre. 91 után ismét megkapják!

"Mit is szerettél volna írni? Látod mekkora seggfej vagy."

Még mindig a tróger cigány kurva anyádról ugatsz, te faszszopó hazaáruló, nem veszed észre magad?

fkv.119 2022.09.24. 20:05:59

@6.Lenin: Te tényleg ennyire hülye vagy hogy már magadat is kiröhögöd, vagy még csak észre se veszed hogy saját magadon röhögsz? A román hülyéje...

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2022.09.24. 20:18:11

@fkv.119: lenyinefftárssal ne vitatkozz. Legyőz a rutinjával hülyeségben.
Ha meg kérdeznék tőle, hogy az előző bagázs 300 forintos euróval rossz volt, akkor ezek 400 feletti euróval miért jók.
Azt mondaná:nem értesz te ehhez, hülye vagy a politikához.

6.Lenin 2022.09.24. 20:23:17

@fkv.119:

Ezzel mit szerettél volna cáfolni, vagy igazolni? Hogy seggfej vagy? Már régen tudom.

szól a macesz tigrisnek is, hogy róla is régen tudom, ne erőlködjön, felesleges.

6.Lenin 2022.09.24. 20:31:56

@fkv.119:

Ha a NATO-nak jogos terjeszkedni, akkor bárkinek joga van.

Mi a lófasz ebbe a bonyolult neked? Ha Amerikának joga volt megszállni Afganisztán akkor az orosznak is (voltak is ott, de ők is elbukták, ahogy a jenkik is).

fkv.119 2022.09.24. 20:58:22

@6.Lenin: Szóval tudod hogy a kurva anyád a saggfej. Helyes. Akkor mit akartál közölni ezzel? Hogy mi is tudjuk hogy te tudod? Igazi eszetlen cigány vagy, te hitvány aljagyerek...

fkv.119 2022.09.24. 21:00:19

@6.Lenin: Most tényleg tőlem kérded hogy mit nem értesz egy egyszerű mondaton, te hülyegyerek?

"akkor bárkinek joga van."

Még az ukránoknak is. Szlava Ukraini, felszopó!

6.Lenin 2022.09.24. 21:06:57

@fkv.119:

Nyilván ők is így gondolták, de még nincs vége a bulinak. Majd rájönnek ők is, hogy ki baszott rá jobban.
Ők már tuti rabszolgák lehetnek csak, bárhogy végződik, az ukránoknak végük, mire a sok lóvét visszaperkálják, még az unokáik is fizetni fognak, ha életben maradnak. Nem véletlen menekül aki csak tud. A saját országuk maradékában lesznek rabszolgák, bármi lesz a vége.

fkv.119 2022.09.24. 21:42:30

@6.Lenin: Nem tetszik a hasonló stílus?

fkv.119 2022.09.24. 21:44:27

@6.Lenin: Inkább az amcsi felszabadítóknak fizetnek, mint hogy a muszka elnyomóknak dolgozzanak ingyen, mint előtte. Mi is a szabadságot választottuk a muszka rabiga helyett. Kivéve te, neked fényesebb a kardnál a lánc, de hát te nem is vagy magyar.

6.Lenin 2022.09.24. 21:51:49

@fkv.119:

Nekem tök mind1 kinek fizetnek. Ők lesznek rabszolgák, nem én. Te is mosogathatsz nyugodtan nyugaton vagy nyalhatod bárkinek a seggét. Kit érdekel? Engem biztosan nem.
Nem tudsz kitörni magadból?

fkv.119 2022.09.24. 22:41:06

@6.Lenin: Te akarsz itt kitörni magadból, te nem bírsz megülni a seggeden, neked nem jó itt...

arthurthedent 2022.09.25. 08:17:48

@6.Lenin: "Ha a NATO-nak jogos terjeszkedni, akkor bárkinek joga van."

Nézd, senki sem tagadta, hogy az oroszoknak joguk van terjeszkedni. Ha meg tudnak valakit győzni, hogy oroszországhoz tartozni jó és az adott ország önként és dalolva belép oroszországba senki sem fog háborogni. Amihez viszont nincs joguk az az, hogy katonai erővel lerohanjanak országokat és erőszakkal magukhoz csatolják.

Mert ha nem vetted volna észre ez a különbség az orosz terjeszkedés és a NATO terjeszkedés közt. Az oroszokkal senki sem akar játszani, mert bunkón viselkednek, a NATO-ba meg be akarnak lépni az országok. Putyinnak meg vörös a feje, mert a világon senki sem akar vele játszani.

Vagyis nem senki, az egy Belorusz diktátor, meg Észak-Korea, meg Irán jóba akarna lenni velük, de azért ez a lista nem olyan nagyon menő ám!

arthurthedent 2022.09.25. 08:20:57

@6.Lenin: "A saját országuk maradékában lesznek rabszolgák, bármi lesz a vége."

Tudod mi a definíciója a "próféta" szónak? Olyan ember, aki semmit sem tud arról, amit lehet tudni, de esküszik, hogy mindent tud arról, amit nem lehet tudni.

arthurthedent 2022.09.25. 08:25:42

@6.Lenin: "Mi a lófasz ebbe a bonyolult neked? Ha Amerikának joga volt megszállni Afganisztán akkor az orosznak is (voltak is ott, de ők is elbukták, ahogy a jenkik is)."

A UN (asszem magyarul ENSZ) meglehetősen világos ebben a kérdésben. Háborút indítani önmagában nem ellenkezik az ENSZ elveivel, területszerző háborút indítani azonban elfogadhatatlan.

Szóval igen, a tanulság az, hogy a két általad összehasonlított háború nagyon nem egyforma.

arthurthedent 2022.09.25. 08:32:20

@6.Lenin: "Tévedés mert mindketten azt írják le"

"Egyváltozós logikai művelet:
● „nem” (negáció, tagadás): az A állítás tagadása pontosan akkor igaz, ha A hamis. Jele:  A."

tovabbkepzes.itk.ppke.hu/content/Matematika/2013/25.pdf

Nem emlékszem, hogy általános iskolában hanyadikban tanítják a logikát, de ez a rész az első három percben elő kellett jöjjön. :)

6.Lenin 2022.09.25. 09:17:34

@fkv.119:

Nekem jó itt. Éltem több, mint 6 évet külföldön is, de visszajöttem, mert jobban élek itt.

6.Lenin 2022.09.25. 09:24:55

@arthurthedent:

Leírod a saját elfogult, egyoldalú véleményed . Mi a jelentősége? Semmi. Az orrod előtt kezd a világ átalakulni, ezzel 1re kevesebb az értéke , jelentősége az ilyen elfogult véleményeknek.

a magyar ellenzék ápr. 3-án kapott 35 %-öt, azóta kitörtek, ma már csak 20-25 % körül tengődnek.
Svédországban volt változás, ma eldől Olaszországban mi lesz. Tüntetés Belgiumban, Németországban.
És ez még csak a kezdet.

Két hazugságból melyik az igazság? Ne légy nevetséges. Mára már minden kifordult a régi mivoltából.

arthurthedent 2022.09.25. 10:24:13

@6.Lenin: "a magyar ellenzék ápr. 3-án kapott 35 %-öt, azóta kitörtek, ma már csak 20-25 % körül tengődnek."

Neked is elmondom: én eddig gyakorlatilag mindig a fideszre szavaztam. Na jó, egyszer a Jobbikra az elején. Hátha nem tudtad. :D

Arra emlékszel, hogy a fidesz az első választásokon a "tovarisi konyec" és "ruszkik haza" jelmondatokkal győzött? Talán nem tudtad. :D

"Leírod a saját elfogult, egyoldalú véleményed . "

Ez elsőrendű predikátumkalkulus negáció művelete nem vélemény. :)

arthurthedent 2022.09.25. 10:25:25

@6.Lenin: "Két hazugságból melyik az igazság? Ne légy nevetséges. Mára már minden kifordult a régi mivoltából."

Egy hamis állítás ellentettje mindig egy igaz állítás. Kár ezen erőlködni, felesleges ezt tagadni.

6.Lenin 2022.09.25. 10:33:48

@arthurthedent:

Olvasd el a telexet+ az origót, és rájöhetsz a tévedésedre. Két hazugság, az igazságot meg nem tudja senki.

A régi meghatározásoknak ma már semmi értelme nincs.

arthurthedent 2022.09.25. 10:35:24

@6.Lenin: "Két hazugság, az igazságot meg nem tudja senki."

Akkor nem "pont az ellenkezője" az egyik a másiknak.

6.Lenin 2022.09.25. 10:58:31

@arthurthedent:

Nem, mindkettőből hiányzik az igazság. Egyik sem fedi a valóságot.

arthurthedent 2022.09.25. 11:07:08

@6.Lenin: "Nem, mindkettőből hiányzik az igazság."

Az elején azt mondtad, hogy

"Ha az egyik oldal leír valamit, a másik a tök ellenkezőjét akkor ki hazudik? Szerintem mindkettő, mert ez így logikus."

Ha az egyik állítás a másiknak az ellenkezője az egyiknek feltétlenül igaznak kell lennie. Általános iskolás matek, józan paraszti ész.

6.Lenin 2022.09.25. 11:25:52

@arthurthedent:

az egyik oldal tol egy oroszpropagandát, a másik egy amerikait. miért lenn bármelyik az igazság?

Az ukránok írják az orosz veszteségeket, az oroszok az ukránokét. Melyik az igaz?

A Fidesz lop, hazudik, az ellenzék meg tök tiszta becsületes emberekből áll. A Fidesz győz már 4. éve.
A Fideszben nem lopnak? Az ellenzékiek között nincs tolvaj?

arthurthedent 2022.09.25. 11:44:08

@6.Lenin: "az egyik oldal tol egy oroszpropagandát, a másik egy amerikait. miért lenn bármelyik az igazság?"

Mert azt mondtad, hogy az egyik a másiknak az ellenkezője.

"Az ukránok írják az orosz veszteségeket, az oroszok az ukránokét. Melyik az igaz?"

Akkor nem a "tök ellenkezője".

fkv.119 2022.09.25. 12:12:34

@6.Lenin: Ha meg jó neked itt Európában, akkor minek vágysz Muszkoviába, hogy jaj muszakafasz így de finom, úgy de finom?

fkv.119 2022.09.25. 12:14:42

@arthurthedent: A ruszkik hazat úgy értették, hogy ruszkik gyertek haza. Igazi kádárista hazaárulók ezek.

fkv.119 2022.09.25. 12:16:18

@6.Lenin: Legfőképp te nem tudod az igazságot. Tehát minden amit mondasz, az hazugság. Te magad bizonyítottad be.

6.Lenin 2022.09.25. 13:02:03

@fkv.119:

Mikor írtam, hogy Moszkvába vágyom te seggfej. Ha veszek a piacon egy dinnyét, akkor már annak a valagát nyalom aki árulja? Oltári nagy barmok vagytok.

Ha az orosz gázt Kínán keresztül veszi a nyugat, akkor kiket is támogat soxoros áron? Ezt már képtelenek vagytok átgondolni.

6.Lenin 2022.09.25. 13:03:45

@arthurthedent:

Nem, nézd meg az adatokat. De ez miért jelentené, hogy bármelyik adat a valós adat mindkét oldalon?
Tényleg nem érted?

arthurthedent 2022.09.25. 15:40:06

@6.Lenin: "Tényleg nem érted?"

Megjegyezném az általános iskolás matematikát próbálom neked elmagyarázni.

Szóval egy hamis kijelentés ellenkezője akkor most mi is? Igaz, vagy hamis? :D

arthurthedent 2022.09.25. 15:40:53

@6.Lenin: Van egy kérdésem: te ugye nem jársz kocsmába, mert ott megvernek, ugye? :D

6.Lenin 2022.09.25. 15:51:50

@arthurthedent:

Két hamis állítás közül melyik az igaz?
Melyik veszteség igaz, az ukrán, vagy az orosz, amiket a másik hoz nyilvánosságra?

arthurthedent 2022.09.25. 16:25:35

@6.Lenin: "Melyik veszteség igaz, az ukrán, vagy az orosz, amiket a másik hoz nyilvánosságra?"

Irreleváns, a kettő nem egymás ellentéte.

6.Lenin 2022.09.25. 16:30:51

@arthurthedent:

Na, végre, de erősködtél elég sokáig. Én ezekről írtam eddig. Elég sokáig tartott neked erre rájönni.
A politikában nem érvényesek azok, amiket te annak tartasz. És sok más emberi tevékenységben sem.
Gratulálok. Reménykedtem, hogy 1x be fog ugrani neked , hogy miről is írok. Bejött.

arthurthedent 2022.09.25. 17:12:15

@6.Lenin: "Na, végre, de erősködtél elég sokáig. Én ezekről írtam eddig. "

Okés, az irreleváns azt jelenti, hogy "nem számít, nem tartozik ide". Ezt nem sikerült megértened: a példádnak semmi köze nincs ahhoz, amiről beszéltünk.

"A politikában nem érvényesek azok, amiket te annak tartasz."

1) Okés, tehát a logika nem érvényes. Értem. De akkor mi a tökömért hoztad fel, miért mondtad, hogy az a "logikus" amit te állítasz.
2) Egy hamis állítás ellentettje egy igaz állítás. Nem én tartom így, ez a LOGIKA amire HIVATKOZTÁL.
3) Olyan nem lehet, hogy a logika nem érvényes. Olyan lehet, hogy figyelmen kívül hagyod, de akkor magadat égeted.

Nyilvánvaló, hogy ennyire nem lehetsz buta, nyilvánvaló, hogy csak trollkodsz, mindenki látja. Csak gondoltam szólok. :D

arthurthedent 2022.09.25. 17:15:52

@6.Lenin: "Gratulálok. Reménykedtem, hogy 1x be fog ugrani neked , hogy miről is írok. Bejött."

A probléma az, hogy sokszor nem érted, hogy miről írsz. Szavakat használsz (mint például "logika") amikről nem tudod mit jelent. És még mindig nem gondolkodtál el azon, amit állítottál és amit sok órával ezelőtt mondtam. Egy hamis állításnak a logika szerint az ellentéte egy igaz állítás. Tehát ha a két fél pontosan ellentétes dolgokat állít, akkor az egyiknek MINDENKÉPPEN igaza van.

1) Ez az alma piros.
2) Ez az alma nem piros.

Olyan NINCS, hogy egyik sem igaz és olyan SINCS, hogy mindkettő igaz.

6.Lenin 2022.09.25. 17:41:55

@arthurthedent:

Ne járasd le magad lécci. Nagyon jól tudtam te miről is szeretnél meggyőzni, de egyszer sem volt arról szó, hogy melyik alma piros. Reál gimibe jártam, és logikát tanultunk.
Ne keverd már megint a dolgokat.

arthurthedent 2022.09.25. 19:26:51

@6.Lenin: "Reál gimibe jártam, és logikát tanultunk."

Csak azt hiszed. :D Valójában nem tanultál.

"de egyszer sem volt arról szó, hogy melyik alma piros"

Ezt úgy hívják, hogy példa. Reál gimibe járt kolléga. :)

6.Lenin 2022.09.26. 10:26:04

@arthurthedent:

Mi a faszt erőlködsz, már beismerted, hogy tévedtél. Politikában és sok más emberi tevékenységben nem igaz az, hogy két hamis állítás közül az egyik mindenképpen igaz.
ROSSZ példákkal görcsöltél. Ne égesd magad még jobban.
Az eddig is világos volt , hogy politikai kérdésekben túl egyoldalúan szemléled a világot. Nem kell már bizonyítanod azt sem.
Jelesre érettségiztem.

arthurthedent 2022.09.26. 10:45:46

@6.Lenin: "Politikában és sok más emberi tevékenységben nem igaz az, hogy két hamis állítás közül az egyik mindenképpen igaz."

Ilyet soha nem mondtam, reál gimnáziumba járt kolléga. Szalmabáb érvelés. Azt mondtam, hogy két ELLENTÉTES állítás közül az egyik mindig igaz.

Döbbenetes, hogy még mindig nem érted. :(

"Az eddig is világos volt , hogy politikai kérdésekben túl egyoldalúan szemléled a világot."

A matematikáról beszélünk.

"Jelesre érettségiztem."

Az egyébként frankó, de sajnos nem téged minősít, hanem az oktatási rendszert.

arthurthedent 2022.09.26. 10:46:39

@6.Lenin: "ROSSZ példákkal görcsöltél. "

Elmondanám, hogy csak egy példát adtam. :D

6.Lenin 2022.09.26. 11:51:56

@arthurthedent:

"Ilyet soha nem mondtam, reál gimnáziumba járt kolléga. Szalmabáb érvelés. Azt mondtam, hogy két ELLENTÉTES állítás közül az egyik mindig igaz"

Te szerencsétlen , nem veszed észre , hogy most saját magadat cáfoltad?.

Politikár4ól ment a vita, nem matematikáról, fizikáról. Politikában simán létezik, hogy két állítás közül egyik sem igaz, ezt el is ismerted.

Ha olyan tanáraid lettek volna, nem görcsölnél hülyeségeken. 63-ban érettségiztem, régivágású tanárok előtt, akik még műveltek voltak, nem bunkók, mint a maiak.

arthurthedent 2022.09.26. 13:12:48

@6.Lenin: "Politikár4ól ment a vita, nem matematikáról, fizikáról. Politikában simán létezik, hogy két állítás közül egyik sem igaz, ezt el is ismerted."

Csakhogy
1) Te azt állítottad, hogy két állítás, ahol az egyik a másiknak pont az ellentéte, egyik sem igaz. Kapufatologatás, beláttad, hogy nincs igazad, most kivetted a "tök ellentétes" részt és úgy teszel, mintha végig ezt mondtad volna.
2) A politikáról volt szó, de te írtad, hogy ezt diktálja a logika, azért az ELSŐ ellenérvem már az volt, hogy a logika ennek az ellenkezőjét állítja.

"Ha olyan tanáraid lettek volna, nem görcsölnél hülyeségeken. 63-ban érettségiztem, régivágású tanárok előtt, akik még műveltek voltak, nem bunkók, mint a maiak."

Most már másodjára hivatkozol a szuper tanulmányaidra. Ez tekintélyelvű érvelés, szintén érvelési hiba, de ha már itt tartunk elárulom, hogy egyetem matematikus szakon végeztem és egyetemen tanítottam is matematikát jó pár éven keresztül. És nem "mai" tanároktól tanultam. De persze ez nem érv, csak kötözködés.

6.Lenin 2022.09.26. 14:39:45

@arthurthedent:

Miért ne lehetne a politikában a két hamis állítás ? Közben egyik sem igaz.
Reszeled a fingot ezerrel. A politikában az a logika, hogy soha nem szabad semmit elfogadni első olvasatban Nyilvánvaló, hogy a két hamis állítás egymásnak ellentmond, de mindkettő hazugság.
Miért van ma Európa válságban? Mert a ruszkik háborúznak, mondja az egyik oldal
Nem a háború miatt, hanem a szankciók miatt, mondja a másik (nem szeretné magyarázkodni, hogy miért is van háború)
Mindkét oldal a sajátját igaznak tartja, miközben magában egyik sem igaz, bár van köztük összefüggés, és még sok minden más is.
.Mi a faszért foglalkozol te politikával? Már többször is kérdeztem. A matek tudásodról eddig nem kaptam ízelítőt, igaz nem is érdekel. Nem arról cseréltünk véleményt.
Örülök, hogy nem nálad tanultam. Ne akard igazolni amit a mai tanárokról írtam.

6.Lenin 2022.09.26. 14:42:41

@arthurthedent:

Ja, és én lezártam ezt az értelmetlen fingreszelést.

arthurthedent 2022.09.26. 16:26:58

@6.Lenin: "Nyilvánvaló, hogy a két hamis állítás egymásnak ellentmond, de mindkettő hazugság."

Az "ellentéte" nem azt jelenti, hogy "egymásnak ellentmond". Jesszusom.

"Miért van ma Európa válságban? Mert a ruszkik háborúznak, mondja az egyik oldal
Nem a háború miatt, hanem a szankciók miatt, mondja a másik (nem szeretné magyarázkodni, hogy miért is van háború)"

Ez a két állítás nem egymásnak az ellentéte.

"Örülök, hogy nem nálad tanultam. Ne akard igazolni amit a mai tanárokról írtam."

Soha nem voltam "tanár". Tanárok az általános iskolában és a középiskolában vannak, egyetemen oktatók vannak.

6.Lenin 2022.09.26. 16:46:50

@arthurthedent:
Még 1x utoljára

"Miért van ma Európa válságban? Mert a ruszkik háborúznak, mondja az egyik oldal
Nem a háború miatt, hanem a szankciók miatt, mondja a másik (nem szeretné magyarázkodni, hogy miért is van háború)"

Ez a két állítás nem egymásnak az ellentéte.

De magában egyik sem igaz. De mi ebben a bonyolult neked. Problémád van az önképeddel? Minden áron kéne valamit bizonyítanod?

Ez már tényleg kezd nevetséges fingreszelés lenni. Most már tényleg kilépek ebből.

Oktató voltál, rendben. Nem lehetnek köztük is bunkók? Vagy őket miként nevezik? Hej, te bunkócska te drág a?

arthurthedent 2022.09.26. 17:49:15

@6.Lenin: "De magában egyik sem igaz. De mi ebben a bonyolult neked."

Azt mondtad az elején, hogy két állítás egymásnak az ellentéte és egyik sem igaz. Erre most bizonyítékul hozol két állítást, ami NEM egymásnak az ellentéte. Mi ebben a bonyolult neked?

"Minden áron kéne valamit bizonyítanod?"

Kinek kellene bebizonyítanom az általános iskolás matek tananyagot? :D Nem, én csak tudni akarom, hogy képes vagy -e belátni, hogy nincs igazad. Meg arra, hogy még mit fogsz kitalálni, hogy ezt ne kelljen megtennek. :)

"Oktató voltál, rendben. Nem lehetnek köztük is bunkók?"

Te hoztad elő, hogy a gimiben jó jegyet kaptál. Próbáltam megértetni, hogy ez a jellegű érvelés nem működik.

6.Lenin 2022.09.26. 18:26:23

@arthurthedent:

Háborút folytatni egy ország ellen az ugyanaz a tevékenység, mint szankcionálni egy másikat. Mi köze ennek a matekhoz?
????
A sulit nem érvnek szántam te seggfej.
Ennyire szeretsz te fingot reszelni?

Kénytelen leszek téged törölni a radarról.

arthurthedent 2022.09.26. 19:01:33

@6.Lenin: "Kénytelen leszek téged törölni a radarról."

Hát az nagyon megrendítene. :D De most komolyan. :D
süti beállítások módosítása