wagmg

wagmg

Moldova, itt az idő...

2022. április 26. - arthurthedent

Itt az idő, hogy Moldova behívjon egy hadsereget. Kérdés, hogy melyiket is...

Én valami nemzetközi békefenntartó hadseregre gondolnék a helyükbe, valami csapatra, amiben nincs benne az orosz állam. Az UN (ENSZ) nem nagyon menne, benne vannak az oroszok, de mittudomén, akárki. Mert ha nem az oroszok egy héten belül bevonulnak. Az tuti... :(

Vagy... esetleg gyorsan kéne atomfegyvereket venni. Ha van atomod, akkor az oroszok nem támadnak. Eddig legalábbis csak olyanokat támadtak meg, akiknek nincs atomfegyverük. Mittudomén, Moldova jelentkezhetne Pakisztáni gyarmatnak, azt pár nap alatt le lehetne papirozni, nem?

Esetleg Izraelnek jól jönne egy európai kirendeltség, azoknak is van nukleáris arzenálja. Mitudomén, de ha Moldova nem lép, akkor vége van, mint a botnak. Putyin szemet vetett rájuk, de hát én már hetekkel ezelőtt megmondtam.

A bejegyzés trackback címe:

https://wagmg.blog.hu/api/trackback/id/tr6017816889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.04.27. 13:29:47

Moldova csatlakozhat Romániához hamarosan. Ennek 3 feltételt szabott Oroszo.:
- Moldova lemond Transznusztriáról.
- Moldova lemond Gagauziáról.
- Románia kilép a NATO-ból.

A tárgyalások folynak a háttérben.

bordon 2022.04.27. 13:37:53

Moldovára a román ultranacionalisták is szemet vetettek már néhányszor. A 90-es évek elején a románok által felfegyverzett, kiképzett és román "önkéntesekkel" támogatott moldáv csapatok elég sok népirtásra emlékeztető atrocitást követtek el az ottani szláv lakosság ellen. Akkoriban az ukrán szélsőnacionalisták az oroszok oldalán harcoltak a szláv testvéreik védelme érdekében a Dnyeszter Menti Köztársaságban.

Szóval jelenleg annak az esélye sokkal nagyobb, hogy Románia szállja meg Moldovát és annektálja a területet. Azzal az ürüggyel, hogy meg kell védeni az ottani románnal rokon etnikumot valamitől. A Dnyeszter Menti Köztársaságot meg esetleg az ukrán szélsőnacionalisták rohanják le és csinálnak egy etnikai tisztogatást.

Az oroszok jelenleg talán 1000 katonával vannak jelen a Dnyeszter Menti Köztársaságban. A románokra valószínűleg azt a szerepet osztotta a NATO, hogy ők lerohanják Moldovát, a Dnyeszter Menti Köztársaságban állomásozó minimális orosz kontingenst vagy a román vagy az ukrán szélsőnacionalisták túszul ejtik és megzsarolják ezzel Oroszországot, hogy hagyja el Mariupolt és engedje szabadon onnan az Azov neonáci militánsait.

BOAR 2022.04.27. 13:44:56

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Nyilván folynak a tárgyalások arról, hogy Románia kilép a NATO-ból...
Mi a kurva anyádért hazudozol te mocskos állat? Miért nem döglesz meg inkább?

BOAR 2022.04.27. 13:49:17

@bordon: "az ukrán szélsőnacionalisták túszul ejtik és megzsarolják ezzel Oroszországot, hogy hagyja el Mariupolt és engedje szabadon onnan az Azov neonáci militánsait."
Nem tudom, mit szedsz öcsém de leállhatnál vele. Szemlátomást nem tesz jót...

BOAR 2022.04.27. 13:51:27

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Sorost nem ismerem, troll és pedofil pedig te vagy. A legmocskosabb fajtából, mint a trollkodás, mint a saját leszármazottaid szexuális abúzusa kapcsán.
Dögölj meg.

arthurthedent 2022.04.27. 13:59:12

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Ennek 3 feltételt szabott Oroszo.:"

Putyin elmehet a p.csába, ennek három feltételt szabok:
1) Nem jön vissza... soha.
2) Viszi az egész bagázst, az összes oligarchát meg idióta állami nyaloncot.
3) Előtte bocsánatot kér.

Nancsibacsi 2022.04.27. 14:06:59

@arthurthedent: Ha ébren vagy ne álmodjál kisgyerek.

Nancsibacsi 2022.04.27. 14:07:52

Nem értem az oroszok hogy vonulnak be egy héten belül mikor éppen verik őket agyon az ukránok. Ezek agyonverés közben is be tudnak vonulni?

BOAR 2022.04.27. 14:33:50

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Kőmíves Kelemen azt mondta, asszony kell a házba...arról nem volt szó, hogy egy pedofil buzi is megteszi...

ulpius66 2022.04.27. 14:44:03

"Itt az idő, hogy Moldova behívjon egy hadsereget. Kérdés, hogy melyiket is..."

... és mit szól ehhez Moldova?........ mármint Moldova György.......(születési nevén Reif György)

BOAR 2022.04.27. 14:44:17

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Inkább arról ugass, mi lesz a bulgár testvérekkel gáz nélkül?
Majd lopnak a máséból?
Kakadu szerint teljesen egyértelmű, hogy akkor is átengedik a másét ha befagy a valaguk mert a "szabál az szabál"

BOAR 2022.04.27. 14:46:09

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Ennyire sötét már az agyad, hogy a saját posztja alatt trollozod le a szerzőt?
Mi van birka, régen dugtál hat éves kisfiút, kezd agyadra menni a segghiány?

BOAR 2022.04.27. 14:47:28

@arthurthedent: Nem akarod ezt a bulgár környezetszennyezést kivágni innen? Az embernek hányingere lesz tőle...

Nzoltan 2022.04.27. 14:52:15

Hát, nagy dicsőség lehet a románokhoz sorolni. Európa lúzer sc-je.

Kreml propaganda osztály szófiai összekötő 2022.04.27. 14:53:10

@BOAR: Majd birca ügynök szabotázs akciókat indít.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.04.27. 14:56:23

@BOAR:

Jó kérdés. De ez legyen a nyugat seggét gyaló bolgár kormányzat baja.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.04.27. 14:57:15

@BOAR:

A múlt héten molesztáltam egy kisbircát, aztán megsütöttem, megettem.

bordon 2022.04.27. 14:59:55

@BOAR: Pedig ez egy valószínű eshetőség, amit már a nemzetközi médiában is tárgyaltak.
"Megvédeni" Moldovát, elfoglalni a Dnyeszter Menti Köztársaságot és ezzel lenullázni annak az esélyét, a Fekete-tenger partvidékét elfoglalva Oroszország, egyesülhessen az a terület Donyecktől a Dnyeszter Menti Köztársaságig egy Novorosszija nevű államalakulatként.
Mióta Putyinék belengették, hogy Odesszán át a Dnyeszter Menti Köztársaságig nyomulnának, ez a lépés logikus a NATO részéről. Nem kell hozzá Ukrajnába belépniük NATO csapatoknak, elég, ha a románok támogatásával a moldáv kormányerők és NATO támogatást élvező ukrán nacionalisták benyomulnak a Dnyeszter Menti Köztársaságba. Moldova megszállása szükséges, mert nem NATO tag, így szabad préda, tehát vagy az oroszok vagy a a románok és ukránok fogják megszállni.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.04.27. 15:00:58

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Lesz. A budapesti homokmeneten lesz kaleta-csárdás, ez egy új progresszív tánc: a pedók kiállnak talpig szivárványban, pávatollal a seggb en, majd ütemesen pörgetnek a seggük körül 2-2 kisfiút, közben orbánoznak és dobbantanak, majd "éljen Soros!" kiáltással EU-zászlót lobogtatnak.

BOAR 2022.04.27. 15:08:54

@bordon: "Pedig ez egy valószínű eshetőség, amit már a nemzetközi médiában is tárgyaltak.
"Megvédeni" Moldovát, elfoglalni a Dnyeszter Menti Köztársaságot és ezzel lenullázni annak az esélyét, a Fekete-tenger partvidékét elfoglalva Oroszország, egyesülhessen az a terület Donyecktől a Dnyeszter Menti Köztársaságig egy Novorosszija nevű államalakulatként."
Nem ezért kételkedtem a józanságodban hanem amit ott beidéztem. Ez sajnos nagyon is lehetséges elképzelés, putyinnak esze ágában nem lenne megállni ha az ukránokat legyőzte. Csak ez utóbbinak az esélye egyre kisebb...

BOAR 2022.04.27. 15:10:15

@Kreml propaganda osztály szófiai összekötő: Birca ügynök nem ér rá. Tervezi a jelmezét a pride-ra.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.04.27. 15:20:56

@BOAR: Mit kell még tervezni egy tangán, aminek a seggén egy egyirányú tábla van?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.04.27. 15:22:33

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Én nácinak öltözöm majd. Ez idén népszerű, így lehet szolidárisnak lenni az ukrán néppel.

Ekrü 2022.04.27. 15:22:42

Én azért Moldova helyett még várnék egy kicsit evvel a behívással:
"Német külügy: Nem világos, hogy ki támadta meg a moldovai területet "
Moldova belügyminisztériuma kedden bejelentette, hogy két rádióantennát rongáltak meg robbantások a Dnyeszteren túli területen. Korábbi feltételezések szerint Oroszország keze volt az ügyben
Azonban Németország külügyminisztere szerdán kérdéseket vetett fel az üggyel kapcsolatban. Annalena Baerbock külügyminiszter szerint nem világos, hogy ki áll a támadások mögött,"

BOAR 2022.04.27. 15:24:57

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Ahogy öregszik, úgy lesz egyre nehezebb a dolga. Annyira szétöklözték már a seggét, hogy záróizmai nem működnek rendesen.
Úgyhogy olyan tanga kell neki ami kellően merész de azért elrejti a tisztasági betétet, az orosz lehallgatóberendezést, a két kézigránátot és a tokarevet.

BOAR 2022.04.27. 15:27:21

@Ekrü: Mondjuk te lennél az utolsó akit bárki is megkérdez ezzel kapcsolatban...
Amúgy meg az ukránoknak nyilván kapóra jöhet a dolog de a jelenlegi helyzetükben ezért nem lehet hibáztatni őket.

BOAR 2022.04.27. 15:29:07

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Legyél bátor. a náci tangádra ne horogkeresztet hanem egy nagy Z betűt pingálj. Garantált a gangbang parti, annyi ukrán menekült fog seggberakni...

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.04.27. 15:36:32

@BOAR: Nekem mondod? Szinte minden hétvégén össze kell varratnom az ánuszrepedéseit a medikusokkal a proktológián. Már a rendelésen kétségbe esetten néznek rám - Professzor úr! Csak ne velem csináltassa! Még büdös is.
Volt olyan medikusom akibe beleesett és rózsaszálat hozott neki a seggébe dugva.

Ekrü 2022.04.27. 15:52:36

@BOAR: Miért kéne engem megkérdezni? Én nem voltam ott...csak a német külügy véleményét (copyztam) le... Csak nem azt akarod mondani ,hogy a német külügy hazudik?

Ekrü 2022.04.27. 15:56:27

@BOAR:
"Amúgy meg az ukránoknak nyilván kapóra jöhet a dolog de a jelenlegi helyzetükben ezért nem lehet hibáztatni őket. "- Mármint úgy érted,hogy esélyes,hogy az ukránok bombázták Moldovát,de fátylat rá? Ez szerinted normális? !!!

BOAR 2022.04.27. 16:01:10

@Ekrü: Nem. Én azt akarom mondani, hogy te hazudsz. Mióta megszülettél.
Meg azt, hogy gecibuta vagy és nem tudsz értelmezni egy hozzászólást.
Neked mást nem akarok mondani, fölösleges.

BOAR 2022.04.27. 16:04:54

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Kár a varrással vesződni.
Ki kell vezetni a hasfalon át, a seggével meg csináljon amit akar. Nem kellene erre pazarolni az egészségügy amúgy is szűkös erőforrásait.
Esetleg még egyszer, utoljára, összevarrhatnátok a seggét. Az orrával. Ha ehhez ki kell kapni néhány bordáját, ott egye a rosseb, ennyi belefér.

arthurthedent 2022.04.27. 16:46:11

@BOAR: "Nem akarod ezt a bulgár környezetszennyezést kivágni innen?"

Akarom, de hiszek a szólásszabadságban. A birca meg a többi fontos szerepet játszik, a társadalom immunrendszerét erősítik. Márpedig ráfér...

Vagy lehet, hogy tévedek. Nem tudom.

arthurthedent 2022.04.27. 16:48:36

@Ekrü: "Én azért Moldova helyett még várnék egy kicsit evvel a behívással:"

Nem azért kell valakit behívniuk, mert valaki robbantott, hanem azért, mert az oroszok elkezdték pedzegetni, hogy ott oroszokat kellene lassan felszabadítani. :D

fkv.115 2022.04.27. 18:18:03

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Nyilván lenne olyan hülye hogy kilp a francia gazdái felszopásából, és bukja a trianonban összeharácsolt magyar területeit. Erdélyt és Etelközt. Más nincs is ott, mert mind magyar föld.

fkv.115 2022.04.27. 18:23:37

@bordon: Jó, megszállják az oláhok, és utána? Jönnek a muszkák, és az oláhok megint átállnak, ahogy szokták.

fkv.115 2022.04.27. 18:35:37

@Nzoltan: Gyávák és gerinctelen tolvajok, de hogy lúzerek lennének... Azok mi vagyunk. Gyávák, gerinctelenek, Hitler utolsó előtti csatlósai, mégis minden vh-ból győztesként szállhattak ki, lopott magyar földekkel.

fkv.115 2022.04.27. 18:39:20

@Ekrü: Ha Putyin utasítására hátba akarják támadni Ukrajnát, akkor igen. Nekik is joguk van megelőző csapásra, nem csak a muszkáknak.

Ménár Atya 2022.04.27. 18:50:44

A behívás még talán átmenne.
De atomot venni? :D
Ne hülyéskedj már, azért ez kicsit gyerekes gondolat volt, ráadásul az lenne a legjobb indokk az oroszoknak.
Szerintem te se menj politikusnak, ugyanolyan kutyaütő lennél mint az ellenzéki összeborulós gittegylet :D

kewcheg 2022.04.27. 19:07:05

Én csak egy szerény, egybites kérdést tennék fel: mindezek után megengedheti-e magának a Nyugat, hogy megváltoztassa a véleményét Ukrajnáról? Mert szerintem nem, és ezzel itt a vége....

fkv.115 2022.04.27. 19:09:20

@Ménár Atya: Ha venni nem is tudnak, fejleszteni elvileg igen, megvan hozzá a tudásuk. Végül is atomhatalom voltak, csak a Krímért cserébe mondtak le róla, ami szerződés most az orosz invázióval semmissé vált, tehát bármikor joguk van újat fejelszteni. ÉS ha van eszük, fognak is, hiszen csak ez véd meg az inváziótól. És pont ezért nem fog ezután már Irán és Ékorea se lemondani róla, hiszen épp most igazolják félelmeiket. Nekünk is kéne, hiszen hadseregünk 0. De ilyen balfasz kormánnyal, mint ez...

arthurthedent 2022.04.27. 19:13:10

@fkv.115: Tökéletesen egyetértek. Magyarországnak sürgősen atomfegyvereket kellene venni, lopni vagy fejleszteni. Sőt, ha lehet, akkor nem is kicsiket, bár a kicsik is többet érnek mint a semmi. Meg pár jó nagy hatótávolságú rakétát.

arthurthedent 2022.04.27. 19:16:13

@kewcheg: "a Nyugat, hogy megváltoztassa a véleményét Ukrajnáról?"

A nyugat nem egy személy, nincs "véleménye" semmiről. Oroszországban van úgy, hogy ami Putyin véleménye az a birodalom minden állampolgárának véleménye, de a nyugat nem ilyen. Ott van például Birca, neki az a véleménye, hogy az oroszoknak még a sz.ruk is rózsaillatú, az ukránok meg az ördög fattyai. Ott vagyok én, nekem meg az a véleményem, hogy Putyin egy pszichopata gyilkos, Birca meg nyilvánvalóan elmebeteg. Most akkor melyik a "nyugat véleménye"? Egyik sem, nincs olyan.

arthurthedent 2022.04.27. 19:18:25

@Ménár Atya: "De atomot venni? :D"

Az a legegyszerűbb. Ha ügyesek még a ruszki katonáktól is tudnak pár atombombát venni vodkáért, aztán ha már megvan be lehet jelenteni. Utólag.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.04.27. 19:30:24

@fkv.115: @arthurthedent: Csak nem gondoljátok, hogy az USA hagyná hogy O1G kezébe atomfegyver kerüljön? Viccesek vagytok.

arthurthedent 2022.04.27. 19:30:30

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Az oroszok hírszerzése is van olyan profi mint a hadseregük. :D :D

arthurthedent 2022.04.27. 19:31:11

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: "Csak nem gondoljátok, hogy az USA hagyná hogy O1G kezébe atomfegyver kerüljön? Viccesek vagytok."

A Kim Jong Un kezébe is van, Pakisztánnak is van. Akkor?

Ménár Atya 2022.04.27. 19:32:57

@fkv.115:
Most moldováról beszélünk nem az ukránokról.
A fejlesztés baromi drága, és nem hiszem hogy hagynák a környező országok.
Ukrajna az más, de őt sem hagynák, látod már kevesebbért is lövik őket.
Nem akarom védeni a balfasz kormányt, de ők épp visszaépítik, amit fletóék leépítettek eszetlenül.
A legnagyobb hibának tartom egy ekkora országban ,hogy nincs általános honvédelmi képzés.
Már sok éve mondom ezt, és most igazolja az ukrán háború a félelmeimet.
Ha ma megtámadnak minket,akkor max messengeren elítéljük az agresszort, meg instagrammon képeket osztunk majd meg..............

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.04.27. 19:33:25

@arthurthedent: birca spórol egy csomó pénz nekem. Nem kell köptetőt vennem a patikában.

arthurthedent 2022.04.27. 19:36:37

@Ménár Atya: "A fejlesztés baromi drága, és nem hiszem hogy hagynák a környező országok."

A fejlesztés 1940-ben volt baromi drága. Mára már messze nem olyan bonyolult. A környező országoknak meg nem kell tudni róla.

"A legnagyobb hibának tartom egy ekkora országban ,hogy nincs általános honvédelmi képzés."
A modern háborúkat nem általános honvédelmi képzéssel nyerik meg, hanem precíz, jól képzett katonai szakemberekkel meg iszonyat drága fegyverekkel. Helikopterekre, drónokra, vadászgépekre, takétákra van szükség nem lótifuti polgárokra.

Ménár Atya 2022.04.27. 19:39:10

@arthurthedent:
Hát, örülök, hogy támogatod a kormány fegyverkezési törekvéseit :)
De atom itt nem lesz, azt nem szokták eladni,mert drága.
Akire a nagyhatótávolságu rakétákkal kilőhetnéd, az kb fél pillanat alatt tizszer annyit lőne vissza, tehát értelmetlen.
Akire meg potenciálisan lőni kellene, gyakorlatilag az is mi vagyunk, csak jelenleg más a zászlójuk, és a szél visszahozná a radioaktív port :)
Amúgy potenciális atomhatalom vagyunk, papíron, csak nincs ilyen törekvésünk hál istennek.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.04.27. 19:39:13

@arthurthedent: Ugye nincs fogalmad arról hogy megy egy atombomba fejlesztése? Megépíted a dúsítókat? Kurva sok pénz és idő. olyan szankciókat kapnánk hogy attól koldulunk. A paksi kiégett fűtőelemekből kinyerhető plutónium pedig alkalmatlan atombomba építésére, a magas Pu240 tartalma miatt.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.04.27. 19:41:07

@arthurthedent: "Mára már messze nem olyan bonyolult." - de, az ma is bonyolult.

Ménár Atya 2022.04.27. 19:44:28

@arthurthedent:
És kik kezelik szerinted ezeket a fegyvereket, a Zufók mi? :D
Hát ahogy most nézem az orosz-ukrán meccset, van a precíziós rakéta, meg az ukrán válról indítható páncéltörő.
Az utóbbihoz személyzet kell, meg a városi harchoz ember.
Na ebből nekünk kb semmi sincs.

Ménár Atya 2022.04.27. 19:47:47

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Egyszer olvastam, hogy képesek vagyunk piszkos" bomba építésre, szóval fent vagyunk a listán, azért ez is valami.
Odabasszuk a kiégett fűtőrudat trébuche-val , csak jó nagy ellensúly kell, mondjuk a maradék fűtőrúd :D

arthurthedent 2022.04.27. 19:49:04

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: "de, az ma is bonyolult."

Próbáld meg végiggondolni a következő két részmondat közti különbséget:
- mára nem annyira bonyolult
- ma is bonyolult
Rövid esszében foglald össze, hogy a második miért nem cáfolja az elsőt.

Ménár Atya 2022.04.27. 19:49:05

@arthurthedent: Hát éheznek is rendesen.
Akkor inkább maradok a csirkepörinél atombomba nélkül. :D

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.04.27. 20:01:43

@arthurthedent: Pontosan ugyanolyan bonyolult. Tudod egyáltalán hogy kell csinálni? Az UF6 akkor is pont ugyanazokkal a kémiai-fizikai tulajdonságokkal rendelkezett mint ma. A centrifugális erő képlete sem változott. :-))

arthurthedent 2022.04.27. 20:13:33

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: "Az UF6 akkor is pont ugyanazokkal a kémiai-fizikai tulajdonságokkal rendelkezett mint ma. A centrifugális erő képlete sem változott. :-))"

Elsőre csinálni valamit mindig sokkal nehezebb mint a járt utat járni. Ráadásul a technológia is sokat fejlődött. Össze sem lehet hasonlítani azt a környezetet amiben a Manhattan Project végig lett csinálva azzal, ami most van.

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2022.04.27. 20:14:09

@Ménár Atya: @arthurthedent: Mégis kitől vennének? A fejlesztéssel kapcsolatban pedig ajánlom figyelembe Irán kálváriáit az urán dúsítás kapcsán. De egy szaporítóreaktort sem nagyon lehetne eltitkolni, ha plutónium bombában gondolkodnának.

Ménár Atya 2022.04.27. 20:18:35

@AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK:
És ezt miért nekem címezted?
Épp erről nyekergek, hogy mostanság nem nagyon láttam atombombát sem a piacon, sem a plázában, de még pult alól sem kapni.
Valamint leírtam, hogy a fejlesztés drága, bonyolult, és nem biztos, hogy örülnének a szomszédok.
Nem figyelsz :)

Ekrü 2022.04.27. 20:32:42

@fkv.115:
"Ha Putyin utasítására hátba akarják támadni Ukrajnát, akkor igen. Nekik is joguk van megelőző csapásra, nem csak a muszkáknak. "- Mi van? Most akkor szegény Moldávokat megtámadták a ruszkik , vagy a gaz Moldávok hátba akarják az ukránokat támadni? Te melyik blogot olvastad? :)))))

Ekrü 2022.04.27. 20:35:12

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: @BOAR: Értem. Válaszolni nem tudtok,ezért jön a személyeskedés ,meg a hagyjuk.... :))))

arthurthedent 2022.04.27. 20:40:33

@AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK: "fejlesztéssel kapcsolatban pedig ajánlom figyelembe Irán kálváriáit az urán dúsítás kapcsán."

Okés, Irán... ja. Hát ha vicces akarnék lenni, akkor azt mondanám, hogy az első atombombát is a magyarok csinálták... nem az irániak. :D

kewcheg 2022.04.27. 20:46:09

@arthurthedent: én úgy gondoltam, hogy a mainstream média és politikai közvéleményt, amibe nem férhet bele hogy az ukiknak valamilyen részben nincs igazuk...

Sir Gombóc 2022.04.27. 21:14:55

@Ménár Atya: atomfegyvert nem azért nem adnak el, mert drága...

Ménár Atya 2022.04.28. 06:22:32

@Sir Gombóc:
Hát nem tudom ezt hogy hoztad össze, de nem is írtam ilyet.
Drága az előállítás, fenntartás.
Ez szimpla tény.
És természetes, hogy nem ezért nincs az aldiban :):)

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.04.28. 06:26:06

@AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK: "De egy szaporítóreaktort sem nagyon lehetne eltitkolni, ha plutónium bombában gondolkodnának."

Ráadásul a szaporító reaktor eléggé komplikált.
Békés célú reaktorból is lehet plutóniumot kinyerni, csak időben ki kell szedni a hasadóanyagot hogy még kevés Pu240 legyen benne. Ezért ellenőrzi a NAÜ a reaktorokat, mennyi ideig és mekkora teljesítménnyel működtek. A mai technika mellett nem lehet ilyeneket eltitkolni, mert a megemelkedett sugárzás mérhető. Továbbá komoly építkezések kellenek hozzá ami a műholdak világában felderíthető. Atombombának csak akkor van értelme ha van több, mert ha csak egy van és azzal csapást mérsz, kapsz vissza egy tucatot. Egy atombomba csak terrorizmusra jó.

Péter108 2022.04.28. 07:32:58

Elolvastam a cikket, néhány hozzászólást is, de teljesen fölösleges volt.

apro_marosan_petergabor 2022.04.28. 08:18:40

Moldova (Besszarábia) romanizálásán a románok régen dolgoznak. Jó párszor felvetettem ezt a lehetőséget, jóval a háború előtt, klf. topicokban és most vagyunk hozzá a legközelebb, az események felgyorsultak.
De csak USA érdekegyezés esetén jöhet létre ez, azaz a romanizált Moldova a NATO része lesz.
Érdemes nézni a románok mozgását, erősen kinyalják az USA fenekét ehhez, lesve parancsaikat.
Mindez csak egy generális békeszerződés részeként jöhet létre.
De az oláhok eddig mindig elérték, amit akartak.

arthurthedent 2022.04.28. 13:04:01

@apro_marosan_petergabor: "Érdemes nézni a románok mozgását, erősen kinyalják az USA fenekét ehhez, lesve parancsaikat."

Talán azért, mert nem akarnak orosz uralom alatt élni megint? Talán...

apro_marosan_petergabor 2022.04.28. 15:21:46

@arthurthedent: Nem,
mert szeretnék elcsatolni Moldáviát. A románok nyaltak a törököknek, az oroszoknak, franciáknak (Clemamenceau), angoloknak, Hitlernek, Sztalinnak, USA-nak, így tarthatták meg magukat ortodoxnak, így lehettek először önálló állam, így jutottak először Erdélyhez, Így kaphatták vissza újból, Így tarthatták meg, s így szertnének Moldávia egy részéhez hozzájutni. Az oláhok ett csinálják 500 éve, nagy gyakorlattal. Háborút még nem nyertek, de mindig a győztes odalon álltak. Ha kellett fasiszta kormányuk volt, ha kellett nacionalista, ha kellett kommunista stb. Az a vezetőt, amelyik éppen útjában állt a nemeti érdeknek kinyírták, így vagy úgy. Maniu(fasiszta) ment a levesbe, a Hohenzollern király ment a levesbe, majd jött vissza, Ceasescu házaspár(kommunista) ment a levesbe stb.

arthurthedent 2022.04.28. 18:14:59

@apro_marosan_petergabor: Lehet. Én Occam borotvájára céloztam azzal, hogy lehet, hogy csak nem akarják, hogy az oroszok lerohanják őket.
süti beállítások módosítása