wagmg

wagmg

Átvert a foodpanda

2022. január 11. - arthurthedent

Szóval rendeltem kaját a foodpandáról. Többször is, a végén átvertek... A történet egyszerű, csak gondoltam megörökítem.

Szóval rendeltem kaját, mert azt írták, hogy fél óra alatt kiér. Ez a foodpanda esetében azt szokta jelenteni, hogy egy óra meg egy bocsánatkérés, de mindegy. Jó lesz. Kibírjuk.

Nos, ez esetben nem lett jó, nem hozták a kaját. Sem akkor, sem később, azt írták, hogy túl sok a megrendelésük. Azt is írták, hogy nem vontak le pénzt, merthogy érvénytelenítették a bankkártya tranzakciót. Megnéztem, igazából érvénytelenítették, de utána pár perccel megint levonták ugyanazt az összeget. Cirka tízezer ugrott.

Nyitottam egy panaszt a weblapjukon, ami szerintük "kérés". Akkor jó, legyen kérés, tehát kérem vissza a pénzemet.

 foodpanda.png

Fordítás: Nem adjuk vissza a pénzed, rohadj meg!

Az úgynevezett "kérésem" pár nap alatt lejárt, sajnos nem tudják visszaadni a pénzemet.  Gratulálok, ügyes, Nagyon ügyes.

Gondoltam szólok, ne rendeljetek tőlük, mert lopnak.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://wagmg.blog.hu/api/trackback/id/tr4316809996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

0dzsud0 2022.01.12. 08:45:25

Végre új post, még ha az apropója nem is túl örömteli. Ilyen problémám a Foodpandával még nem volt (Budapest), de nyugodtan spammeld őket szét, érdemes a FB-oldaluknak is írni Messengeren, képernyőképekkel a nem teljesített rendelésről, az elutasított panaszról és a levont összegről.

Hasonló helyzetbe a MOL Bubi szolgáltatással kerültem a napokban. Az a szabály, hogy a dokkoló állomásokon vagy azok közvetlen közelében (a felfestett jelzésen belül) kell hagyni a leadott kerékpárokat, mert ha nem, 5000 forint elszállítási pótdíjat kell megfizetni. Tegnap reggel rendben leadtam a bringát, ahogy minden reggel szoktam, mivel volt szabad hely, még a dokkolóba is betoltam, holott ez nem elvárás. Erre jött, hogy nem ott adtam le, ahol kell és pótdíjat számítottak fel. Azonnal írtam, még nincs válasz. Este visszamentem, a kerékpár ugyanúgy ott volt szabályosan leadva, ahogy hagytam, egy fényképet is készítettem róla. Még várok a BKK válaszára. :)

arthurthedent 2022.01.12. 09:05:01

@0dzsud0:
(1) Áh, köszi, lehet, hogy most megint lesz energiám meg időm irományokat csinálni. Ez a foodpandás persze negatív volt, de gondoltam ennyivel tartozom a foodpandának, meg persze annyival, hogy nem veszek tőlük többet kaját. :)

(2) Találtam olyan lehetőséget, hogy a fogyasztóvédelemnek lehet írni emailt. Valami fogyasztóvédelem alapítvány... Viszont nem akarom megkeseríteni az életemet azzal, hogy utánajárok, hogy állandóan negatív vagyok. Végülis úgy is felfoghatjuk, hogy hozzájárultak a fogyókúrámhoz, háddenem? ;)

0dzsud0 2022.01.13. 12:59:28

@arthurthedent: Én tényleg megpróbálkoznék egy Messenger üzenettel és egy emaillel (mármint a Foodpandának), szoktak ezek időnként segíteni.
süti beállítások módosítása