wagmg

wagmg

A szemlélek blog

2020. augusztus 23. - arthurthedent

Mondjuk a falra mászok ettől a szemlélek blogtól is. Letiltották a hozzászólást, merthogy nem nagyon akarnak az olvasóik véleményével szembesülni, ami persze ultragáz, ezért aztán itt írom amit gondolok. Itt hozzá lehet szólni a témához, megígérem.

Nem akarok megsérteni egyetlen hívőt sem, akármennyire is tévesnek tartom a nézeteit, de... De a tapasztalat azt mutatja, hogy minden rendszerben, ahol nem volt helye az ellenvéleményeknek a végén eluralkodott a szenvedés és a nyomorúság! Ezért kell beszélni, ezért fontos, a szólásszabadság!

Szóval, azt írják, hogy 

Ha mindenki csak Jézusra összpontosítana, akkor minden a helyére kerülne, és nem lennének a meglévő problémák - Ő az egyetlen út.

Volt olyan időszak, amikor a lakosság elsöprő többsége Jézusra öszpontosított. Szolgaság, szenvedés, nyomor, éhínség, járványok voltak, úgy hívjuk, hogy sötét középkor.

Persze, jól hangzik, hogy ha mindenki Jézusra koncentrálna, akkor minden tökéletes lenne, de az összes megfigyelésünk ennek pont az ellenkezőjét mutatja. Mérnökökre, kutatókra, orvosokra, ápolókra, mezőgazdasági szakemberekre van szükségük. Akik bizony a munkájukra, a tudományra összpontosítanak.

Én azt szeretném, ha az orvos arra koncentrálna, hogy gyógyítson, nem akarom, hogy Jézusra koncentráljon, nem akarom, hogy például démonűzéssel próbálja gyógyítani a cukorbetegséget, mert szerintem az további problémákat okozna. Nem oldana meg semmit. Azt sem akarom, hogy imádkozzon értem vagy mondjuk kecskét áldozzon.

A hivatalos keresztény álláspont szerint a szenvedést a bűn okozza, én azonban azt akarom, hogy az orvosom kiderítse mitől fáj a fejem igazából. Ha azt javasolja, hogy ne irigyeljem a szomszédom kecskéjét, akkor dührohamot kapok. Értem?! Amikor inzulinról beszél az megnyugtató, ha azt mondja, hogy latinul el kellene kántálni néhány varázsigét, akkor felmegy a cukrom.

Ő az egyetlen, akire számíthatunk. Ő az, aki betartja ígéretét. Ő már most is a győztes.

Okés, Jézus azt mondta, hogy aki benne hisz, az soha nem hal meg. Persze hamar kiderült, hogy de igen, mindenki meghal. Cirka két ezer éves tapasztalat.

A hivatalos keresztény álláspont az, hogy valójában kétféle halál van és az a halál, amivel meghaltak az emberek, akikre én hivatkozom, az nem is számít.

Az én hivatalos véleményem meg az, hogy ha így vesszük, akkor mindenki betartotta az ígéreteit. Azt ígérem, hogy mindenkinek adok egymilliárd forintot... tessék adtam. Persze kétféle forint van, az, amelyikre a tisztelt olvasó gondolt az valójában nem számít. Értem? Betartottam az ígéreteimet? Csodát, asztrálforintokról kamuztam.

Jézus azt is mondta, hogy nem múlik el egyetlen generáció és visszatér. Nos, 2000 év eltelt, nem tért vissza. Tudom, erre is van kifogás, a generáció sem az, amire én gondoltam. Én vagyok az ostoba! Frankó! Jó! Legyen!

De ne mondjuk már, hogy minden ígéretét betartotta, jó? Vagy ha mondjuk, akkor ne tiltsuk már le a hozzászólásokat! Már csak azért is, hogy látszódjék az is, amit az emberek erről gondolnak.

Csak, hogy szembesüljünk már vele, hogy az ország nem ezen elvek alapján akarja megszervezni a működését. Nem ez az uralkodó nézet. Az emberek nagy része nem a természetfelettiben látja a jövő nagy lehetőségeit!

Értem?![1] 

 

[1] Ugye milyen idegesítő amikor valaki ilyen passzív-agreszív "értem" beszólásokat nyom állandóan. Ugye? Jó, akkor átment, hogy hogyan érzek a "szemlélek" bloggal kapcsolatban.

A bejegyzés trackback címe:

https://wagmg.blog.hu/api/trackback/id/tr6816173658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

arthurthedent 2020.08.23. 11:29:36

A másik észlény, tessék:

"Csak egy új egyensúly megteremtése segíthet, a ráció és transzcendencia, a hit és tudás, a központosítás és a lokalitás, az egyén és a család, a szociális viszonyok új egyensúlya."

A ráció azt jelenti, hogy "ésszerűség". Akkor ez most azt jelenti, hogy csak az lehet a helyes, ha egyszer ésszerűen döntünk, egyszer meg nem, az a jó, ha a döntéseinkben az ésszerűtlenség, az irracionális gondolkodás pont annyi szerepet kap, mint az ésszerűség.

Az frankó lenne, ha mondjuk az orvosunk az esetek felében ésszerűen felírna valami gyógyszert, az esetek másik felében meg csinálna valami irracionális dolgot, mondjuk mitudomén, kiugrana az ablakon.

Nagyon frankó lenne.
süti beállítások módosítása