wagmg

wagmg

Az ateista isten...

2020. augusztus 19. - arthurthedent

Ez egy vicces gondolat, komolyan bánom, hogy nem nekem jutott eszembe. Egy DarkMatter2525 nevű csávótól hallottam, aki ateista rajzfilmeket csinál, jó sokat!

Ha érdekel, akkor itt egy video, ezen keresztül aztán elérhető a szerző és annak minden alkotása. Fontosnak tartom azonban megjegyezni, hogy a nyugalom megzavarására alkalmas dolgok is vannak nála. Vallásos emberek, akik vigaszt, reményt, mindenféle kellemes gondolatokat találnak a vallásban könnyen sértőnek, bántónak, sőt elkeserítőnek és kegyetlennek találhatják ezeket a gondolatokat. Én szóltam, ha vannak olyan gondolatok, amiket elviselhetetlennek tartasz, akkor ne nézd ezeket a videókat. Sőt, szerintem jobb, ha nem is olvasol tovább, az ördögtől való dolgok ezek.

A nyugalom megzavarására alkalmas Youtuber!

Szóval ateista isten, hogy is van ez? Hát úgy, hogy a bibliai isten[1] azt mondja, ő örökké létezett. Őt nem teremtette senki, ő felett nincs senki, neki nincs teremtője, alkotója, istene.

Azaz a bibliai isten ateista. 

Háááhhh, na erre nem számítottál, ugye? Hát én se, az egyszer biztos! Elég vicces, fura, groteszk gondolat, de teljesen egyszerű és logikus. Ateista isten.

Mondjuk nekem egyből az jutott erről eszembe, hogy tényleg, de mi lenne, ha meghalok és ott áll isten és azt mondja, hogy "ja, ateista, azokat kedvelem, én is az vagyok". Az lenne már a vicces, nem? De akkor meg mi az értelme az egész földi életnek, egy ateista isten által teremtett világ, ahol ő elbújt, hogy ateista lehessek? Hát megmondom;

IQ teszt!

És igen, agy ateista isten, aki IQ teszten válogatja ki a teremtményei közül azokat, akik hozzá hasonlóan ateisták és ezért eltitkolja létezését sokkal logikusabb, koherensebb elképzelés mint az, hogy a hiszékenyek mennek a menyországba, a nem hiszékenyek meg a pokolba. Sokkal logikusabb! 

Ugye mondtam, hogy vicces gondolat? Ugye mondtam, hogy ne olvasd el? Ugye?!

[1] Úgy is mondják, hogy az "Isten", mert kitalálták, hogy ha csak egy van belőle, akkor nagybetűvel kell írni, de ez egy másik történet.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://wagmg.blog.hu/api/trackback/id/tr5416169406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása