wagmg

wagmg

Na meg a Skype, az őrjít meg...

2020. július 06. - arthurthedent

Feltelepítettem a Skype-ot egy új környezetbe, merthogy szükségem van rá. Felraktam, elindítottam, beléptem. Eddig még okés. Bejönnek a chatek, amiket a másik gépen is láttam. Eddig még jó...

Aztán betölt a nekem egy csillió régi chatet a listába. Régieket, és amikor azt mondom, hogy régieket, akkor igazából fosszíliákról beszélek. Olyan nevek jönnek elő, akikkel vagy 7-8 évvel ezelőtt dolgoztam együtt... vagy még több. Olyan cégek, amiket már elfelejtettem... ősrégiek.

Ezek mindent lementenek rólam? Örökkön örökké mint a bibliában? Jesszusom, ha gyilkosságot követtem volna el már lassan szabadulnék! Ha ámokfutásra adtam volna a fejem, akkor már lassan kiengednének. Ha levágom a lábam akkoriban, már lassan kinőtt volna az új. 

És kitörölni sem lehet? Vagyis lehet, egyenként, jobb klikk, kiválaszt, ablak, leokéz. Erre elmenne egy napom is, ha nem több! És mi a biztosíték, hogy jövő héten, amikor egy új virtuális gépre telepítem nem jön elő megint?

A bejegyzés trackback címe:

https://wagmg.blog.hu/api/trackback/id/tr3315986126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása