wagmg

wagmg

Nyugdíjas Katát táncba vinni...

2020. június 30. - arthurthedent

Hogy is van ezzel a KATA változtatással? Adót fizet, de nyugdíjat nem fog kapni? Mi?!

Hát úgy van, hogy a vidéki versenyző a katás, befizet havi 50 ezret, ami persze kevés, így aztán nem lesz nyugdíja. Azt majd neki kell valahogy kigazdálkodnia, erre találtam azt mondani, hogy mentőmellény nélkül egy szál fürdőruhában versenyez a cápákkal a nemzetközi vizeken. De okés, fiatal, bírja, leúsz mindenkit.

A másik versenyző alkalmazott, annak lesz nyugdíja, de persze ő komolyabb adót fizet. Eddig jogos, lehet választani, nekivágsz az óceánnak vagy a gyerekmedencében áztatod magad. Persze nekem nem volt sok választási lehetőségem, mert én nem találtam a szakképzettségemnek megfelelő munkát, maradt az óceán, de mindegy, legyünk nagyvonalúak, mondjuk, hogy én akartam így.

Most jön a trükk. A tervezett változtatások alapján a vidéki versenyző a nyakába kap 40% plusz adót. A trükk az, hogy nyugdíjat attól még nem fog kapni, ez egy különadó, amit büntetésül kell fizetni, merthogy nehogy már széles karcsapásokkal leússza a cápákat.

Persze, a tervezett szöveg alapján nem is ő fizeti azt a 40% plusz adót, hanem majd a megbízója, a gonosz "multi", akinek számláz, ezért versenyzőnknek semmi sem jár. Mondjuk el tudom képzelni, ahogy sírós hangon hohhdajcsban megpróbálja beadni a német megbízójának, hogy a jövő hónaptól ugyan utaljanak már 40%-al többet, merthogy ő valahogy a felszínen akar maradni. Hans szerintem ki fogja bírni röhögés nélkül, de kétlem, hogy elsőre megérti a logikát.

De azért vicces már, hogy katás versenyzőnk befizet 350 000 forintot havonta és pont annyi nyugdíja lesz, mintha 50 ezret fizetett volna... azaz semennyit. :(

A bejegyzés trackback címe:

https://wagmg.blog.hu/api/trackback/id/tr9815971494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása