wagmg

wagmg

TRV Zrt...

2024. október 16. - arthurthedent

Na, ezek is, vízművek... elég surmók. Vagyis a számítógépük az.

Vettem egy kis tanyát az ország másik végén. Külterület, az egész utcában nem lakik senki. Átjelentettem a vízszolgáltatást. Jó. Kedvesek, segítőkészek voltak.

Felhívtak, hogy cserélnék az órát. Mondtam, hogy COVID-os vagyok éppen, nagyon pocsékul érzem magam és több száz kilométerre vagyok. Tényleg pocsékul voltam, nem tudtam, hogy mikor tudok kimozdulni. Nagyon kedvesek voltak, mondták, hogy akkor két hét múlva felhívnak.

Meggyógyultam, felhívtak, nagyon kedvesek voltak, mondták, hogy nyugodtan válasszak egy időpontot. Igazodnak hozzám, messze lakok, ez mezőgazdasági ingatlan, nem lakóház. Választottam időpontot, mondták, hogy jönnek, a címet rosszul tudják, de az utca jó, majd hívnak, hogy integessek. Minden frankó, két nap múlva megyek, jönnek, tök jó.

Most a cég küldött egy levelet, hogy ők nem tudtak bejutni a házba (nem jöttek ki), hagytak értesítőt időpontegyeztetésre (nem hagytak), nem éltem vele (megbeszéltünk időpontot). Megírták, hogy ha nem kapok a fejemhez, akkor 20 ezer forint kötbért is felszámolhatnak.

Felhívtam őket, mert írták, hogy irgum-burgum telefonáljak. Beszéltem velük, nagyon kedvesek voltak, mondták, hogy hát a számítógép mindenkinek kiküld egy ilyen levelet, de nyugodtam tekintsem tárgytalannak.

Vicces, olyan ez, mintha odamennél a kocsmában egy csávóhoz, mindanád neki, hogy "elloptad a pénztárcámat, megcsaplak", aztán utána mondanád, hogy "nyugodtan tekintsd tárgytalannak". Szerintem azért jönne ki a szeme az ürgének, mint a csigának, háddenem? Dehogynem!

Hát ezt most okvetlenül szükséges volt?

A bejegyzés trackback címe:

https://wagmg.blog.hu/api/trackback/id/tr6318709062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gigabursch 2024.10.16. 18:42:55

Tippelhetek?

DRV Zrt!
süti beállítások módosítása