wagmg

wagmg

Kész, nem tudok hozzászólni a saját blogomhoz...

2024. augusztus 14. - arthurthedent

Hát ez nem kicsit idegesítő. Rohadtul gáz. Nem találok szavakat.

Amikor hozzá akarok szólni ilyen "recaptcha" widgetet rak ki. Napokon keresztül csesztetett vele, egyre több is több autót, biciklit, buszt kellett felismernem. A végére már vagy ötvenet. Újra és újra, egyre többet.

Most meg már azt mondja, hogy az én gépem bizony automata, úgyhogy takarodjak el a francba. Átmehetek egy másik oldalra, ahol elmondják, hogy én bizony egy automata vagyok. Hát rohadjanak meg!

kabbe.png

Nyasgem

El nem tudom mondani, hogy mennyire bosszant. Ma vagy hatszáz captchát kitöltöttem, most meg ezt kapom a pofámba. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://wagmg.blog.hu/api/trackback/id/tr2118466709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

arthurthedent 2024.08.14. 21:52:00

Megvan. Túl gyors voltam. Azért gondolta, hogy gép vagyok. Hát ez rohadt bosszantó.

gigabursch 2024.08.15. 02:31:09

Néha üditss ki a cache-t

arthurthedent 2024.08.15. 07:42:49

@gigabursch: Mire gondolsz ezzel a cache dologgal? Te mit csinálsz?

arthurthedent 2024.08.15. 08:53:41

@Z.generáció: Köszi!

Akkor inkább lemondanék a zindexről. :D

gigabursch 2024.08.15. 19:39:58

@arthurthedent:
Időnként kiürítem régi döglött webes tartalmakat.
A cookiakat ritkábban, de van egy nagy halom szmötyi, ami úgy bent ragad. Főleg a gyprsítótárat.
süti beállítások módosítása