wagmg

wagmg

Kínoz az OTP...

2024. május 14. - arthurthedent

Ja, szokásos. Mindig ez van. Mindig ezt csinálják velünk. Szopatnak, de ezerrel.

Szóval írt egy levelet a könyvelő, hogy fizessek ugye SzJA-t. Rendben. Nem nagy összeg, átutalom, nyilván nem ügy, miért lenne? Tavaly is megtettem, idén is megteszem, tiszta sor. OTP belép, adatok begépel, ellenőriz, elküld. BAMMMMMM!

1) Az átutalás eléri a napi limitet. Menjen be a bankfiókba, hívja fel az ügyfélszolgálatot vagy regisztráljon az új OTP internetbankba.

Frankó, ment, már nem megy, napi egy milllió a limit, az rohadt sovány ám! Reggel 7-kor nyilván nincs bankfiók, nincs ügyfélszolgálat, marad az új webes felület regisztráció.

Félreértés ne legyen, van internetbankom, de az nem jó, azt már megtanultam használni, miért ne lenne egy új, miért ne szorítanának rá, hogy azt használjam?

2) Regisztrálok, frankó, új belépés, új jelszó, mi a fenéért lenne jó a régi? Akkor kiírja, hogy most küldött emailt. Húsz éve használják az email címemet, de mi a fenéért ne küldenének most reggel hétkor egy ellenőrző emailt?

3) Email megkeres, megerősít, belép. Jó. Átutalás, adatokat megint begépelem, ellenőrzöm, elküldöm. BAMMMMM! Elérte a napi limitet, nem lehet. Ugyanaz. Miután begépeltél minden egyes adatot, ellenőriztél, copy&paste, adószám, minden.

4) Új webes felület átböngész, hol lehet állítani a napi limitet? Keres, keres, keres, tudok arcképet regisztrálni, hurrá, napi limitet nem találom.

5) Google, keres, értesítés, napi limit. Változtatni lehet, a mobil alkalmazást kell telepíteni. A rohadt életbe! Az új internetbank regisztráció kell a mobilalkalmazáshoz, a mobilalkalmazás kell a napi limithez, a napi limit kell az átutaláshoz, az átutalás kell az adófizetéshez, az adófizetés meg elkerülhetetlen.

6) OTP mobil alkalmazás, keres, talál, nincs lefényképezhető kód. Telefon megnyit, böngésző, google ott is, ugyanaz a weblap, telepít. Nem akartam telepíteni, biztonsági rés, minek hurcoljam a bankszámlám elérhetőségét, hogy ELLOPJÁK? Mindegy, telepít. Okés.

8) Új alkalmazás, belép az új adatokkal. Áhhh, nem elég, adjak meg egy 6 jegyű PIN kódot és jegyezzem meg, de nagyon. Hurrá, szórakoztassatok még!

9) Ujjlenyomat. Örülök nektek, hurrá, én csak adót akartam fizetni a saját rohadt pénzemből, ahogy tavaly is. Mindegy, ujjlenyomat, tényleg az enyém, kié lehetne, ha nem az enyém?

10) Nem elég, most akkor kell egy SMS értesítés. SMS megjön, adjak már engedélyt az alkalmazásnak, hogy olvassa az SMS-eket. Hurrá, de én csak egy tetves átutalást akartam a NAV-nak.

11) Frankó, elindult, beléptem. Keres, keres, keres... átutalás napi limit. Megvan, rámegy, célegyenes.

12) Fenéket! Most egy speckó SMS-t kell fogadnom, merthogy franc tudja miért, aktiválni az alkalmazást. Jó. SMS jön-megy, felismer, megtalál, okés, aktiválás elindult, hurrá.

13) Üzenet, hogy akkor most aztán várhatok 24 órát a saját érdekemben. Utána használhatom a mobilalkazás napi limit menüpontját, majd utána utalhatok a NAV-nak, addig ha ilyet akarok mehetek a bankfiókba.

Hogy a rohadt tetves betyár világba szopatnak tucat lépésen keresztül, hogy elérjem azt, amit régebben minden gond nélkül elértem? Most új a webes felület, amit nem akartam, új a belépési infó és a jelszó, amit nem akartam, új mobilalkalmazásom van, amit rohadtul nem akartam. Mi nincs? Jogom átutalni az adómat a NAV-nak, ami az egyetlen dolog volt, amit akartam is.

 

P.S. Fejlemények vannak!

1) Bementem a fiókba, hiszen a weblapjuk azt mondta, hogy használjam az új internet bankot, telepítsem az appot vagy menjek be a fiókba.

A számhúzás nem működött, a bejáratnál volt személyes segítség. Okkkkkkés!

2) Mondták, hogy a weben be tudom állítani, ők nem tudják beállítani. Mondtam, hogy nem, nem tudom beállítani.

2) De a weben lehet állítani. Mondtam, hogy ott nincs ilyen. Mondtam, hogy az appban van, de az nem működik az első 24 órában.

3) Mondták, hogy pillanat, hölgy elment a egy ablakhoz. Mentem utána, mire keményen utasítottak, hogy a bajáratnál várakozzak. Vicces volt, már-már vártam, hogy csattan a korbács keményen rámszóltak. Végülis csak vagy 35 éve vagyok ügyfelük... meg kell tanulnom a rendet.

4) Az eredmény, hogy jó, beállítják, de várni kell. Szóval vártam vagy 20 percet, pedig mondjuk az egész fiókban volt vagy három ügyfél velem együtt. Gondolom túl korán mentem bankba vagy ilyesmi, mivel nem kell várni a másik ügyfelekre mesterséges várakozási periódusokat iktatnak be a kényelmem érdekében. Vagy ilyesmi...

5) Utasítottak, hogy menjek az X ablakhoz, mentem, személyi, lakcímkártya átad.

6) Nem jó, az ÚR píbí ügyfél!

Miaz? Privátbanki ügyfél vagyok, hogy tudjak venni részvényt, hogy ne inflálódjon annyira a kis pénzecském.

Azoknak nem tudnak segíteni, a személyes ügyintézőjük tud csak segíteni, miért nem mondta, hogy píbí ügyfél? Hát mert nem kérdezték, gondoltam, hogy attól, hogy külön szolgáltatásért fizetek még a sima szolgáltatás jár.

Nem jár, menjek a személyes ügyintézőmhöz. Okkkkééés!

7) Mentem a személyes ügyintézőmhöz, de az éppen nem ért rá, úgyhogy hazakullogtam. Nem sikerült. 

8) Másnap megnyitottam az appot, átállítottam a napi limitet, átutaltam a pénzt a NAV-nak, örültem.

Egészen addig, amíg el nem gondolkodtam azon, hogy mire is jó ez a rohadék napi limit.

Ugyanott lehet állítani, ugyanazokkal a biztonsági elemekkel, mint ahol utalni lehet. Ha tehát valaki el tudja utalni a pénzemet az a napi limitet is át tudja állítani. Ujjlenyomattal, amit gondolom nem nehéz hamisítani... megteheti, mert bevezették a napi limitet amit miatt révettek arra, hogy telepítsek egy appot ami miatt akárhová viszem a telefonomat elérhető a bankban tartott összes pénzem egy átokverte ujjlenyomattal.

Na, erre varj gombot, ahogy mondani szoktak! Ki szavaz arra, hogy ezt rohadtul nem gondolta át senki értelmes ember?

A bejegyzés trackback címe:

https://wagmg.blog.hu/api/trackback/id/tr9018403995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gigabursch 2024.05.14. 20:55:00

Kétféle hazai bankügyfél van.
Aki volt OTP-s és aki még kitart...

OTP: Óvatosan takarodj a pi.ába

arthurthedent 2024.05.17. 07:29:08

Írtam P.S.-t a fejleményekről. Örültem volna, ha nem lettek volna fejlemények, de mindegy.

gigabursch 2024.05.17. 10:20:19

@arthurthedent:
"...Egészen addig, amíg el nem gondolkodtam azon, ...."

...azon, hogy mikor hagyod ott a fenébe ezt a tetűláda gennyzsákot.

Persze ner, - de nem ner(?) - de az MBH, &H vagy a kár a Gránit is fényévekkel ügyfélbarátabb.
Főleg ez utóbbinál elgondolkodtató, hogy mindent on-line oldasz meg, mert _nincs_ fiókjuk.,

arthurthedent 2024.05.25. 18:25:41

@gigabursch: Jogos, igazad van. Csak a lustaság miatt vagyok még náluk és azért, mert attól félek, hogy máshol sem jobb. Annak ellenére, hogy sokan mondják, hogy máshol jobb... :(

gigabursch 2024.05.26. 10:09:58

@arthurthedent:
Amíg nem próbálod ki....
Alighanem a többiek is saját tapasztalat alapján mondják kb ugyanazt, amit én.
süti beállítások módosítása