wagmg

wagmg

Interjú a csernobili villanyszerelővel...

2022. április 22. - arthurthedent

A következő interjút én készítettem fejben. Szegijjel, a csernobili villanyszerelővel.

- Pitypong, nem Csernobil.
- Miva?
- Pitypongba' vagyok villanyszerelő.
- Jóvan... mi vót?
- Hát idejöttek az orosz katonák, bunkóskodtak, köcsögösködtek.
- Aztán?
- Aztán kimentek és beásták magukat a rádioaktív feltalajba... jó mélyen.
- És maguk nem szóltak nekik?!
- Idejöttek, bunkóskodtak, köcsögösködtek...

Namost ja, ezt én találtam ki, de amúgy mennyit tudnak ezek az orosz katonák a világról, amit éppen lerohannak? Mégis, mennyire tájékozottak?!

A bejegyzés trackback címe:

https://wagmg.blog.hu/api/trackback/id/tr917814123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása