wagmg

wagmg

A nap tippje

2022. január 27. - arthurthedent

Na jó, leírom életem legnagyobb tippjét. Én találtam ki, nagyon büszke vagyok rá, és eddig még nem publikáltam sehol.

Néha okos embereknek a sírjára felvésik életük legnagyobb eredményét, ha lehet frappáns, rövid formában. Gondolom a sírköves drága lenne egy teljes szonáta vagy egy komolyabb összehasonlító irodalmi értekezés esetén. Ott van például Boltzmann, akinek sikerült olyan frappáns matematikai formulát találnia, hogy fillérekből megúszta a kőfaragót...

 450px-zentralfriedhof_vienna_boltzmann.jpeg

A Boltzmann entrópia képlete Boltzmann sírkövén.

Nos, én nem vagyok ilyen szerencsés, de itt van az én találmányom, használjátok kedvetekre!

Amikor programozol és közben mindenféle viccess sorozatok mennek a háttérben és hallasz valamit, ami roppant humoros, akkor írd bele a kódba megjegyzésként, hogy később, amikor a saját kódodat olvasod megint nevethess rajta! Írj mellé egy megkülönböztető szöveget, például "funny5643" és akkor ha nem emlékszel, hogy hol is hallottad a poént rá tudsz keresni.

my_tombstone.jpg

Nekem nincs olyan nagy szerencsém...

Nagy ötlet ám... ugye?! Csakhát hogyan lehetne zárt matematikai formulában kifejezni?

A bejegyzés trackback címe:

https://wagmg.blog.hu/api/trackback/id/tr4116825508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása