wagmg

wagmg

Parragh László, b+

2020. november 22. - arthurthedent

Szóval van okom dühöngeni, mindig van. A mértéktelen és feltétlen optimizmusom miatt csak ritkán húzom fel magam, de azért van ami még engem is kiborít. Például az iparkamara.

Szóval az úgy van, hogy van egy úgynevezett Magyar Kereskedelmi és Iparkamara, aminek én is a tagja vagyok, és azon, hogy "tagja vagyok" azt kell érteni, hogy kőtelező nekik tagdíjat fizessek. Nem sokat, pár ezer forintot, csekély összeg, de keményen, adóként behajtandó.

A honlapjukon nem tartják fontosnak elmondani, hogy kik is ők, mit is a céljuk, de kis nyomozással kideríthető, hogy egy érdekképviseleti szerv. Az érdekeimet hivatottak képviselni, ha már a tagjuk vagyok és fizetek nekik.

A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (rövidítve: MKIK) köztestületként működő gazdasági érdekképviselet, amelynek fő feladata a gazdaság általános érdekeinek érvényesítése, a gazdaságfejlesztésben és gazdaságszervezésben való szerepvállalás. Ezzel párhuzamosan véleményezi a gazdasági tárgyú előterjesztések és jogszabályok tervezeteit. Az MKIK kidolgozza továbbá a tisztességes piaci magatartásra vonatkozó etikai szabályokat tartalmazó etikai szabályzatot.
-- Wikipédia

Nos, eddig jó, gondokhatnánk, hogy frankó, a kormány, a jogalkotók, az adóhivatal felé van egy érdekképviseletem, nem jön az rosszul ezekben a viharos időkben. Fizetek nekik, ők meg megkérdezik, hogy mik is a vállalkozók, az iparosok, a kereskedők érdekei és aztán jól megképviselik. Nem hangzik az ördögtől való elgondolásnak ugye...

Ennek a kamarának van egy elnöke, Parragh László. Nem szavaztam rá, a kamara szépen összeült és megszavazták maguknak az elnököt. Jó, hát persze, nem is gondoltam én komolyan, hogy beleszólhassak ki legyen az elnök, ez nem AZ az érdekképviseleti szerv, nyilván nekem kisvállalkozóként nem osztanak lapot, csak befizetek...

1267793.jpg

 Parragh László, hogy az Úr fogadná magához...

De!

De a rohadt életbe, ez a kamara, az az elnök ahelyett, hogy az én pénzemből az én érdekképviseleti szervemként az én érdekeimet képviselné mit is csinál?

Javaslataik között szerepel például, hogy a katás vállalkozásnak és üzletfelének adatot kell szolgáltatnia abban az esetben, ha egymás közötti ügyleteik egy évben meghaladják a hárommillió forintot. Jelenleg is van ilyen szabály, az értékhatár most egymillió forint. Az elnök hozzátette: nemcsak az összeget emelnék meg, de kiegészítenék a passzust úgy, hogy a 3 millió forint feletti rész után bizonyos mértékű (akár 40 százalékos) adót kellene leróni.

Parragh javaslatot tett a kormánynak, hogy az adómat emeljék fel kilenszeresére! Kilenszeresére! Ez 900%-os adóemelést jelent január elsejétől. Kilencszáz százalékos emelést! Mit ad isten, a kormány fel is emelte az adót, hallgatot azt iparkamarára, hát persze.

A kamara még javaslatot tett egy másik emelésre is, íme:

Emellett a kamara a katát sávossá alakítaná: hatmillió forint árbevételig ötvenezer, afelett 65 ezer forint lenne a tételes adó mértéke - tette hozzá Parragh László.

Meg javaslatot tett az adóhivatalnak, hogy ugyan, zaklassák már a mikrovállalkozásokat:

Továbbá az adóhivatal célzott és gyakoribb ellenőrzéseket folytathatna azon vállalkozónál, ahol nagy valószínűséggel felmerül a munkaviszonyok visszaélésszerű átminősítése.

B+, Parragh, ezt akkor most úgy hogyan? A pénzemből finanszírozva kértétek a kormányt, hogy emelje kilenszeresére az adómat, vágjon hozzám még 15 ezer adót havonta és ellenőrizgessenek, mert ki tudja, lehet, hogy csalok? Tényleg, ezt mégis hogyan? Hogy a fenébe vagy képes tükörbe nézni?!

Parragh László, az MKIK elnöke a Magyar Nemzetnek, hangsúlyozva. hogy a módosítás a gazdaság érdekét szolgálná, a katásokat nem érné hátrány.

Tehát most kilenszeresére nő az adóm, de "nem ér hátrány"? NEM ÉR HÁTRÁNY? Tényleg? B+, b+, b+, hülye vagy?

 

Nem tehetek semmit. Nem perelhetek, nem vonhatom meg a támogatásomat, nem vonhatom meg Parraghtól a szavazatomat, nem szavazhatok az ellenfelére, nem mehetek a konkurrenciához, nem követelhetem vissza a pénzemet. Semmit. Azon kívül, hogy leírom mit érzek.

A teljesen szubjektív érzéseim a következők.

1. Én úgy érzem, hogy Parragh egy pökhendi, böszme, bunkó paraszt, egy hatalmaskodó, beképzelt szar alak. Ez az én szubjektív érzéseim frappáns összefoglalása amire komoly önvizsgálat útján jutottam.

2. Nekem ez a Parragh rohadtul ellenszenves, gyűlöletes személy, akitől a gyomrom kifordul. Semmi bajom a disznófejű nagyurakkal általában, de ettől az embertől okádni tudnék.

3. Velem ez a Parragh személyesen kicseszett, de nem is kicsit, nem csoda, hogy útálom mint talán senki mást. Ha ott rohadna meg ahol van egy csepp könnyet sem kellene elmorzsolnom, sőt... sőt!

4. Ez az ember ország világ előtt hazudozik, azok ellen szervezkedik, akiknek a pénzéből él, akiknek a képviselete a feladata lenne. Ennyire erkölcstelen takony dolgot ritkán lát az ember.

Nem szívesen mondom senkire, hogy rohadjon meg, nem szívesen gyűlölök embereket, nem örülük neki, hogy ilyen érzésekkel kell élnem, nem nem én miattam jutottunk ide. 

Nekem eredetileg nem volt bajom ezzel az emberrel, de sajnos részt vett a kirablásomban tünkretette a megélhetésemet és még van pofája azt hazudni, hogy ez nekem jó, hogy engem nem ér hátrány.

A bejegyzés trackback címe:

https://wagmg.blog.hu/api/trackback/id/tr7616294534

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása